تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۲۰ آبان ۱۴۰۳
مدیرعامل بیمه معلم در بازدید از مرکز تماس:

رضایت بیمه‌گزاران با پاسخگویی سریع و شفاف محقق می‌شود

مفید امینی مدیرعامل و سعید صحت رئیس هیات‌مدیره بیمه معلم روز گذشته در مجتمع تخصصی ویژه فرهنگیان حضور پیدا کردند تا از نزدیک شاهد نحوه پاسخگویی مرکز تماس به بیمه‌گزاران باشند.

رضایت بیمه‌گزاران با پاسخگویی سریع و شفاف محقق می‌شود
اقتصاد ۲۴- امینی طی این بازدید ضمن قدردانی از مدیران و کارشناسان این مرکز برای پاسخگویی سریع و جامع به بیمه‌گزاران و مشتریان تصریح کرد: در سیاست‌ها و راهبرد‌های استراتژیک بیمه معلم به همان اندازه که بر جذب بیمه‌گزاران جدید تاکید می‌شود، به اهمیت حفظ و نگهداشت مشتریان فعلی نیز اهمیت داده می‌شود؛ بنابراین هر اندازه که بتوانیم در پاسخگویی روشن و سریع به بیمه‌گزاران کوشا باشیم، گام موثرتری در مسیر افزایش رضایت بیمه‌گزاران برداشته‌ایم.

او در ادامه افزود: به عقیده بنده، مرکز تماس قلب سازمان است؛ به ویژه در صنعت بیمه که بیمه‌گزاران ممکن است با انبوهی از ابهامات و پرسش‌ها مواجه باشند و برای بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای نیازمند دریافت راهنمایی و مشاوره هستند. در این شرایط وجود مرکز تماسی که با کمک نرم‌افزار و تکنولوژی‌های روز و پیشرفته بتواند فوری و دقیق پاسخگوی این پرسش‌ها باشد، حیاتی است.

امینی در جمع کارشناسان مرکز تماس بیمه معلم صبوری و تخصص را به عنوان دو خصیصه مهم و ضروری کارکنان مرکز تماس دانست و گفت: از آنجایی که معمولا بیمه‌گزاران در شرایط وقوع حادثه و خسارت به سمت یاری گرفتن از بیمه می‌آیند، ممکن است چندان تسلطی بر نحوه گفتار و رفتار خود نداشته باشند. کارکنان مرکز تماس با علم به شرایط بغرنج بیمه‌گزاران سعی می‌کنند با حفظ آرامش و سعه صدر مشکلات بیمه‌گزاران را به سمع واحد‌های مختلف برسانند و گره‌گشای مسائل باشند.

مدیرعامل بیمه معلم با اشاره به شرایط کاری متفاوت آنها تصریح کرد: از سوی دیگر، به خوبی آگاه هستیم که پرسنل مرکز تماس با فشار کاری و تنش‌های متعددی روبه‌رو هستند؛ بنابراین ضروری است که تلاش شود از فرسودگی ذهنی شما عزیزان جلوگیری شود و با اجرای سیاست‌های تشویقی موثر یا به طور مثال زیباسازی محیط کاری شرایط را برای پرسنل تلطیف کنیم.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار