اقتصاد ۲۴- سید روحاله علیپور یزدی از دلیل رشد حق بیمه تولیدی شرکت در سال گذشته گفت: مهمترین دلیل رشد حق بیمه تولیدی، حرکت شرکت در راستای استراتژی توسعه شبکه فروش و بازاریابی محصولات و خدمات بیمهای بوده است.
مدیرعامل بیمه تعاون ادامه داد: نفوذ شرکت دربازارهای جدید به خصوص در حوزه بیمههای عمر و سرمایهگذاری و راه اندازی شبکههای مویرگی فروش این بیمه نامه در سراسرکشور، همکاری با شرکتهای بزرگ خودروساز از جمله ایران خودرو و سایپا در حوزه بیمه ثالث خودروهای صفر کیلومتر، حفظ مشتریان بزرگ با ارائه خدمات بیمهای متناسب با نیازها و انتظارات آنها و ... از جمله دلایل رشد حق بیمه تولیدی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ بوده است. علیپور یزدی روند تولید حق بیمه در سال جاری شرکت را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به بودجه ریزی صورت گرفته برای سال ۱۴۰۳، حق بیمه تولیدی برابر با ۵۲۰۰ میلیارد تومان در دستور کار شرکت قرار دارد که با توجه به عملکرد ۲۲۰۰ میلیارد تومانی در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳، تحقق این هدف دور از انتظار نخواهد بود. وی به پیش بینی مقدار سود این شرکت در سال جاری پرداخت و اظهار داشت: سود خالص شرکت در پایان سال مالی ۱۴۰۲ برابر با ۱۰ میلیارد تومان و در پایان شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ برابر با ۲۲ میلیارد تومان بوده است. با توجه به برنامهریزیهای صورت گرفته حفظ سودآوری شرکت تا پایان سال ۱۴۰۳ از جمله مهمترین برنامههای شرکت بیمه تعاون خواهد بود. علیپور یزدی از مزیت بیمه تعاون نسبت به سایر شرکتهای بیمه گفت: بیمه تعاون از بدو تاسیس خود تا همین لحظه تلاش خود را کرده که نسبت به روز قبل خودش وضعیت بهتری داشته باشد و بتواند به مشتریان خدمت مطلوبتری را ارائه کند. البته که به تبع این رویکرد، توانسته مشتریان وفادار خود را در این سالها نگهدارد. وی اضافه کرد: بیمه تعاون به عنوان یکی از شرکتهای برجسته بیمهای رقیبهای متعدد در حوزههای مختلفی دارد که سعی شده تا به امروز با افزایش دامنه خدمات و تنوع آن به رقابتی سالم با آنها بپردازد و مسلم است که در چنین بازار رقابتی و بزرگی، هرگز این مسابقه پایان نخواهد یافت و دغدغه اصلی همه بیمهگران در این مسابقه جذب مشتری بیشتر است. علیپور یزدی چهار مورد از اصلیترین مواردی که افراد برای آن به شرکتهای بیمه گذار میروند را بررسی کرد و گفت: تمام کسانی که برای خرید خدمات نزد شرکتهای بیمهگذار میروند، نکاتی برایشان برجسته و طلایی است که به آنها جهت میدهد تا کدام فروشنده را انتخاب کنند. سرعت پرداخت خسارت، ارائه خدمات با کیفیت، نوآوری در ارائه محصولات و خدمات بیمهای و دسترسی آسان به خدمات است که در این قرن با بیمهگری دیجیتال ممکن میشود. مدیرعامل بیمه تعاون ادامه داد: بیمه تعاون تمام تلاش خود را در سال گذشته و تمامی ادوار قبل از آن کرده تا در عناوین ذکر شده بر رقیبان برتری جوید و میزان زیادی نیز از این امر محقق شده است. ضمن اینکه ارائه خدمات عالی و با ویژگیهایی که قبلتر ذکر کردم، منجر به پیروزی در این رقابت نمیشود و باید ۲ مورد توسعه رابط برد-برد با شرکای تجاری و چابکی در ارائه و اجرای طرحهای نوین را هم در این خصوص مد نظر قرار داد که بیمه تعاون در این مورد نیز توانسته موفقیتهای متعددی راکسب کند.