تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۴

بیمه سینا با همدلی و هم افزایی در مسیر موفقیت

مدیرعامل بیمه سینا، همدلی و هم‌افزایی را عامل مهم دستیابی به موفقیت برشمرد.

بیمه سینا با همدلی و هم افزایی در مسیر موفقیت

اقتصاد ۲۴- علی صلاحی‌نژاد در گردهمایی مدیران ستاد و شعب بیمه سینا در سال جدید با اشاره به مشکلات مختلف بیمه سینا در آغاز پذیرش مسئولیت در سال گذشته بیان داشت: در زمان پذیرش مسئولیت با مشکلات مختلفی مثل ترکیب نامناسب پرتفوی، مشکلات مراکز درمانی، بروکراسی اداری بی مورد، نبود ساختار‌های قوی در زیرساخت فناوری و خسارت‌های پرداخت نشده سنواتی مواجه بودیم که برطرف کردن آنها نیاز به برنامه‌ریزی گسترده و همراهی همه ارکان داشت.

مدیرعامل بیمه سینا افزود:، اما در یک سال گذشته با تلاش جمعی و کمک همکاران یعنی شعبه، شبکه فروش و مدیران ستادی سعی در برطرف کردن موانع کردیم و در قدم اول همه همکاران وارد میدان شدند و تلاش برای اصلاح ترکیب پرتفوی انجام شد به نحوی که اکنون سهم درمان از پرتفوی بیمه سینا به حدود ۵۳ درصد رسیده است.

صلاحی‌نژاد به تجهیز سخت افزاری و نرم افزاری مرکز تماس در جهت بهبود تجربه مشتریان پرداخت و اضافه کرد: در این یک سال به رشته‌های سودده مثل عمر و زندگی، توجه شد و مجوز محصولات جدید نیز اخذ شده است.

وی افزود: در راستای خرده فروشی به رشته‌هایی مانند مسئولیت، آتش سوزی و تجهیزات دیجیتال اهمیت ویژه دادیم و جشنواره‌هایی برگزار کردیم که با ورود همه همکاران به میدان، تعهد، همدلی و هم افزایی را معنا کردیم.

مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به حرکت به سمت مدیریت بهتر ریسک و اصلاح نرخ‌ها ادامه داد: موضوع آموزش به طور ویژه مورد توجه قرار گرفت و به بازسازی سرمایه اجتماعی شرکت یعنی شبکه فروش اهمیت ویژه دادیم.

وی با اشاره به انجام اقدامات لازم برای افزایش سرمایه و ارتقاء توانگری مالی با کمک هیات مدیره در سال جدید ادامه داد: در جهت جلب اعتماد شبکه، مراکز درمانی و همکاران با اقدامات مختلف تلاش‌های زیادی از طریق واحد‌های ستادی و شعب انجام شده است.

صلاحی‌نژاد در خصوص توجه به برند سازی تصریح کرد؛ در حوزه برند سازی با هدف ارتباط با نسل نو، برنامه‌های تبلیغاتی با هدف افزایش آگاهی از برند، حضور در فضای مجازی و ارتباطات رسانه‌ای صورت گرفت که در سال جاری نیز ادامه می‌یابد.

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره بیمه سینا گفت: امسال با تلاش معاونت فنی و همکاران واحد مهندسی در حوزه فروش بیمه تجهیزات الکترونیک برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام شده تا بتوانیم این محصول را به صورت متمایز عرضه کنیم و قطعا همه ارکان باید در زمینه فروش فعال باشند و این طور نیست که این کار فقط بر عهده معاونت فروش باشد.

وی با تاکید بر نظارت مستمر در تمامی فرآیند‌های مالی، صدور و خسارت گفت: همه همکاران باید نقش نظارتی را داشته باشند تا ایرادات احتمالی اصلاح شود.

وی ابراز امیدواری کرد، با تعهد و همدلی بتوانیم سینای بهتری را رقم بزنیم.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار