تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۴

نشست هماهنگی روابط عمومی‌های سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت‌های تابعه با محوریت ارتقاء برند جزیره

روابط عمومی‌های سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت‌های تابعه با موضوع ارتقاء برند جزیره در نشستی گردهم آمدند.

نشست هماهنگی روابط عمومی‌های سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت‌های تابعه با محوریت ارتقاء برند جزیره

اقتصاد ۲۴- نشست هماهنگی روابط عمومی‌های سازمان و شرکت‌های تابعه با محوریت «ارتقاء برند جزیره کیش» برگزار شد.

در این نشست، سیدحسین احمدنژاد سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان، با تأکید بر اینکه «ارتقاء و رشد یک برند در سایه تعامل و تلاش همه اجزا محقق می‌شود» گفت:

«روابط عمومی‌های سازمان و شرکت‌های تابعه، اعضای یک خانواده هستند و هر یک باید در حوزه کاری خود برای تقویت برند کیش تلاش کنند.»

وی ارتباط نزدیک با مخاطبان، پاسخگویی سریع و انعکاس دقیق اقدامات را محور اصلی فعالیت روابط عمومی‌ها دانست و افزود: «تمامی این اقدامات باید با هماهنگی و تعامل مستمر انجام شود.»

در ادامه، نمایندگان روابط عمومی شرکت‌های تابعه به طرح دیدگاه‌ها و مسائل کاری خود پرداختند و مقرر شد این نشست‌ها به منظور ایجاد انسجام و هماهنگی بیشتر، به صورت ماهانه برگزار شود.

شایان ذکر است در پایان این جلسه، از تلاش‌ها و اقدامات روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه با اهدای لوح تقدیر شد.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار