تاریخ انتشار: ۱۹:۵۸ - ۱۰ آبان ۱۴۰۴

محدودیت تازه برای کارمندان در ادارات

رئیس سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد که شهروندان در صورت مواجهه با بدرفتاری کارمندان در ادارات—مانند نبودن پشت میز، صرف صبحانه یا هر رفتاری که باعث اتلاف وقت آن‌ها شود—می‌توانند با تماس با مرکز ۱۲۸ این موضوع را گزارش کنند.

این کار در ادارات ممنوع شد

اقتصاد۲۴- علاءالدین رفیع‌زاده- معاون رییس‌جمهور- اظهار کرد: شهروندان در هر اداره‌ای که مراجعه می‌کنند اگر با بدرفتاری کارمند مواجه می‌شوند، به طور مثال کارمند پشت میز خود قرار ندارد، صبحانه می‌خورد یا به هر روشی باعث اتلاف وقت مراجعه کننده می‌شود، می‌توانند از طریق شماره‌گیری با مرکز تماس ۱۲۸ این موضوع را مطرح کنند.

وی افزود: پس از این اطلاع همکاران ما به این موضوع ورود و پیگیری می‌کنند.

گفتنیست؛ سامانه فواد از طریق کد «۱۲۸» تماس شهروندی، شکایت یا درخواست را ثبت می‌کند و یک کد رهگیری می‌دهد و تا پایان فرایند همراهی می‌کند؛ شهروند میزان رضایت نهایی را در همان سامانه ثبت می‌کند و امتیاز عملکرد بلافاصله در پروفایل مدیر یا کارمند می‌نشیند.

در واقع بعد از تماس تلفنی شهروندان با شماره ۱۲۸، بلافاصله موضوع به واحد رسیدگی به شکایات، بازرسی و ارزیابی عملکرد (یا عناوین مشابه) در دستگاه اجرایی ذی‌ربط ارجاع و در مدت زمان سه ساعت به شکایات ثبت شده در سامانه رسیدگی می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار