
اقتصاد ۲۴- محسن بزرگزاده، معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه سرمد، با اشاره به توانمندی، انگیزه و انسجام شبکه فروش سرمد گفت: لیگ نمایندگان بیمه سرمد بر پایه سه اصل مهم عدالت رقابتی، شفافیت و انگیزهسازی طراحی شده است تا نمایندگان سراسر کشور بتوانند متناسب با حجم فعالیت خود، در چهار گروه رقابتی نخبگان، پیشتازان، توانمندان و تلاشگران به رقابت بپردازند.
⬅️ وی در ادامه افزود: در این لیگ، عملکرد هر نماینده براساس فروش سهماهه اخیر یا فروش دوره مشابه سال گذشته ارزیابی شده و واریز هفتگی، ماهانه و سهماهه با معیارهای دقیق و مبتنی بر حد نصاب فروش و تحقق رشد ۵۰ درصدی در نظر گرفته شده است.
⬅️ بزرگزاده با اشاره به جوایز ارزشمند این دوره اظهار داشت: لیگ نمایندگان بیمه سرمد فرصتی برای شکوفایی استعدادها، تقویت پایداری فروش و تقویت روحیه حرفهای در شبکه نمایندگان است. نتایج هفتههای نخست نشان میدهد که نمایندگان سرمد با انگیزهای کمنظیر وارد این رقابت شدهاند و مسیر پیش رو نویدبخش تحولاتی مثبت در عملکرد شبکه فروش شرکت است.
⬅️ لیگ نمایندگان بیمه سرمد از اول آبانماه همزمان با سالروز تاسیس بیمه سرمد تا ۲۷ دیماه، مصادف با مبعث رسول اکرم (ص) با هدف تقویت رقابت سالم، ارتقای انگیزه فروش و ایجاد عدالت در ارزیابی عملکرد نمایندگان آغاز به کار نمود و نمایندگان حقیقی، حقوقی و کارگزاران (در چارچوب مقررات لیگ) در تمامی رشتههای بیمهای بهجز درمان و عمر و پسانداز به رقابت پرداختند.
⬅️ در پایان زمان برگزاری لیگ نیز، علاوه بر جوایز هفتگی و ماهانه، قهرمان نهایی هر لیگ بر اساس جدول امتیازات شامل حق بیمه تولیدی، رشد فروش، تنوع رشتهها و تعداد بیمهنامهها معرفی و جوایز ویژه شامل شمش طلا، سکه تمام، نیمسکه و ربعسکه به برترینهای شبکه نمایندگان اهداء خواهد شد.