تاریخ انتشار: ۲۱:۱۵ - ۰۷ دی ۱۴۰۴

از دو طرح مشترک بانک تجارت و بیمه تجارت‌نو رونمایی شد

اولین همایش مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه بانک تجارت با رونمایی از دو طرح بیمه زندگی حاصل همکاری مشترک بانک تجارت و بیمه تجارت‌نو برگزار شد.

از دو طرح مشترک بانک تجارت و بیمه تجارت‌نو رونمایی شد

اقتصاد ۲۴- این نشست با هدف هم‌اندیشی پیرامون فرصت‌های مشترک و تقویت همکاری‌های راهبردی متقابل برگزار و طی آن از طرح خرید بیمه زندگی با استفاده تسهیلات بانکی در سامانه کالانو رونمایی شد..

 در این نشست، دکتر هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به اهمیت حفظ نام و برند بیمه تجارت نو اظهار داشت: مدیران ارشد بیمه‌تجارت‌نو که به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه بانک تجارت در حال فعالیت است، همایش امروز را برگزار کرده‌اند تا گامی در راستای افزایش همکاری و همگرایی میان شرکت‌های زیرمجموعه بانک تجارت برداشته شود. این نیت نشانه‌ای بر دید و رویکرد حرفه‌ای اعضای محترم هیات‌مدیره جدید بیمه تجارت‌نو است که همگی از خوش‌نامان صنعت بیمه هستند.

او افزود: رویکرد حرفه‌ای این عزیزان سبب خواهد شد نه تنها از اعتبار و عملکرد خود صیانت کنند بلکه ضامن سودآوری شرکت بیمه تجارت‌نو و در نتیجه افزایش سودآوری بانک تجارت شوند. بررسی کارنامه هر یک از این عزیزان این امیدواری را تشدید می‌کند که انشالله به لطف پروردگار شاهد روز‌های روشن‌تری در این شرکت باشیم.

دکتر جواد فرشباف، رئیس هیات‌مدیره بیمه تجارت‌نو نیز با اشاره به اهمیت تقویت مدیریت یکپارچه در میان تمامی شرکت‌های زیرمجموعه بانک تجارت گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری، نقش هم‌افزایی و همگرایی درون سازمانی در موفقیت بنگاه‌های اقتصادی برجسته و غیرقابل انکار است؛ به‌ویژه برای مجموعه‌ای با گستره، سابقه و اعتبار بانک تجارت.

او افزود: برند تجارت صرفاً یک نام یا نشان تجاری نیست، بلکه سرمایه‌ای راهبردی و حاصل سال‌ها اعتمادسازی، عملکرد حرفه‌ای و سرمایه انسانی ارزشمند است. صیانت و اعتلای این برند، نیازمند نگاه یکپارچه و همکاری هدفمند میان تمامی شرکت‌های زیرمجموعه است. هر اندازه پیوند‌های عملیاتی، مدیریتی و راهبردی میان شرکت‌ها مستحکم‌تر باشد، تصویر برند بانک تجارت در ذهن ذی‌نفعان شفاف‌تر، قدرتمندتر و قابل اتکاتر خواهد شد.

در ادامه نشست، دکتر علیرضا هادی با تاکید بر هماهنگی تفکر استراتژیک در بانک و شرکت‌های زیرمجموعه تصریح کرد: جایگاه بالای بانک تجارت در اقتصاد کشورمان نشان‌دهنده تفکر استراتژیک یکپارچه بازاریابی است. ما در مجموعه بیمه تجارت‌نو نیز معتقدیم با تجربه اعضای محترم هیات‌مدیره بانک و بیمه، به‌طور مستقیم و غیرمستقیم امکان افزایش قابل توجه درآمد‌ها برای بانک وجود دارد.

مدیرعامل بیمه تجارت‌نو تصریح کرد: خوشبختانه هم‌راستا با رویکرد یکپارچه‌سازی استراتژیک بانک تجارت به سرعت فرایند‌ها را اصلاح کرده‌ایم، نرم‌افزار‌های کاربردی و میانی را آماده کرده‌ایم؛ هم اکنون نرم‌افزار کاربردی «بنو» از قابلیت‌های گسترده‌ای در ارائه خدمات مستقیم به مشتریان و همچنین ارتباط با نر‌م‌افزار‌های بانک و شرکت‌ها برخوردار است که می‌تواند نیاز‌های مشتریان در بانک و شرکت‌ها را مرتفع کند.

هادی در ادامه افزود: مرکز تخصصی و شعبه بانک و بیمه راه‌اندازی شده که به‌صورت ماتریسی با همکاری بخش‌های مختلف بتوانند موثر عمل کنند و از تطویل فرآیند‌های اجرایی جلوگیری کنند.

او گفت: امروز و در حضور مدیر عامل محترم بانک تجارت و مدیران محترم شرکت‌ها برای اولین بار دو محصول بیمه زندگی که حاصل تعامل، یکپارچه‌سازی خدمات و همکاری‌های نرم‌افزاری بین بانک؛ شرکت‌های بانک و بیمه است رونمایی خواهیم کرد و اطمینان دارم که در زنجیره ارزش خدمات بانک محترم برای مشتریان جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت.

خسرو حقیقی‌پناه عضو موظف هیات‌مدیره بیمه تجارت‌نو نیز در ادامه نشست گفت: با اعمال هماهنگی مدیریتی و یکپارچه‌سازی می‌توان اهداف مشترکی را میان بانک و بیمه ترسیم و با حسن استفاده از ظرفیت‌های بانک تجارت سودآوری هر دو شرکت را تضمین کرد. اکنون مشتریان بانک و شرکت‌های زیرمجموعه آن نباید در مرز‌های حقوقی شرکت‌ها محصور بمانند؛ بلکه باید به‌عنوان دارایی مشترک برند تجارت دیده شوند و انتفاع آنها در اولویت تمامی شرکت‌های تابعه قرار بگیرد.

در پایان این همایش اعلام شد بیمه‌های زندگی مبتنی بر یونیت‌های سرمایه‌گذاری که قرارداد آن بین دو شرکت بیمه تجارت‌نو و شرکت دانش‌بنیان تکنو تجارت امضا شده، به زودی وارد بازار بیمه کشور خواهد شد

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار