تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

زمان انتشار محتوای سایت و نکات مربوط به آن

همانطور که میدانید محتوا اصلی ترین موضوع در وب سایت می باشد که تمامی مباحث و قسمت های سایت حول محور آن می چرخند و تا حد زیادی به ان بستگی دارند.

زمان انتشار محتوای سایت و نکات مربوط به آن:

اقتصاد۲۴- زمان انتشار محتوای سایت و نکات مربوط به آن:

همانطور که میدانید محتوا اصلی ترین موضوع در وب سایت می باشد که تمامی مباحث و قسمت های سایت حول محور آن می چرخند و تا حد زیادی به ان بستگی دارند. زمان انتشار محتوای سایت بستگی به کیفیت محتوا دارد و همچنین سئوی سایت می تواند نقش موثری در زمان انتشار محتوای سایت ایفا کند. یکی از مهمترین نکاتی که بر روی انتشار محتوا و زمان ان تاثیر بسزایی دارد برنامه ریزی صحیح برای زمان انتشار محتوای سایت می باشد که در ابتدا ممکن است ساختاری پیچیده داشته باشد حال آنکه با رویکردی سیستماتیک می تواند ساده تر از تصورات ما باشد.سایت مسترآموز به آدرس mramooz.com یکی از بهترین سایت های آموزشی و کسب دانش در ایران میباشد.

به طور کلی بازاریابی محتوا تنها به تولید محتوا محدود نمی شود و علاوه بر این مورد بر نحوه انتشار محتوا و زمان بندی آن نیز تاثیر بسزایی دارد. برنامه ریزی برای انتشار محتوا در سایت تحت تاثیر مواردی می باشد که از جمله آنها تقویم محتوا، خودکار سازی ارسال ایمیل، شناخت ساعات مناسب برای انتشار محتوا در رسانه های اجتماعی می باشد.

در هنگام زمان انتشار محتوای سایت باید به عواملی توجه داشته باشیم که از جمله آنها پست الکترونیک، پیغام مداوم، ایمیل پاسخگو، رسانه های اجتماعی، پیگیری دائمی، حضور پاسخگو و... می باشد. عواملی که بر انتشار محتوا در سایت تاثیر دارد مختلف می باشد و به گونه ای است که برای موفقیت این عمل باید محتوا به صورت خلاقانه تغییر پیدا کند و در شبکه های اجتماعی انتشار پیدا کند. توصیه می شود از محتوا قطعه ای کوچک انتخاب شود و لینک مربوط به آن نیز در آن قید شود و سپس در شبکه های اجتماعی انتشار پیدا می کند. عکس ها و نمودارهایی که در این محتواها به کار گرفته شده است باید به روز شود و به جدیدترین شکل ممکن در محتوا بارگذاری شود که این خود در زمان انتشار محتوای سایت تاثیر بسزایی دارد.

نکته: به طور کلی بهترین زمان برای انتشار محتوای سایت زمانی است که ابتدا اطمینان لازم در جهت کیفیت و درجه بالای محتوا حاصل شود و سپس اطلاعات و جزئیات موجود در آن بروز رسانی شود. با بهره گیری از تقویم محتوا فرد می تواند زمان و تاریخ و روز دقیق انتشار آن را تعیین نماید.

عوامل موثر بر زمان انتشار محتوای سایت:

یکی از مهمترین نکات موثر بر زمان انتشار محتوا تقویم محتوا می باشد و همچنین ابزارها و وب سایت های متعدد وجود دارد که به ما در ایجاد تقویم محتوا کمک شایانی می کند. زمان انتشار محتوای سایت به چندین عامل بستگی دارد که از جمله آنها:

  • مخاطبان ثابت و دائمی: همانطور که میدانید مخاطبان و کاربران از اصلی ترین دلایل برای داشتن یک سایت و رسیدن به هدف از این دست می باشد. همچنین جذب مخاطبان وابسته به تولید محتوای با کیفیت است که این عوامل همگی در زمان انتشار محتوای سایت تاثیر بسزایی دارد. یکی از مقالات سئو شده سایت مسترآموز مقاله آموزش نماز و وضو گرفتن میباشد که شما میتوانید از آن را مشاهده کنید.
  • سئو مطالب: سئو که در واقع بهینه سازی سایت است و با هدف افزایش مخاطب و افزایش درجه و رتبه در گوگل انجام می شود. چنانچه محتوا سئو سازی شود بلافاصله می تواند انتشار یابد. البته نکته قابل توجه این است که برخی از سایت ها محتوای خود را به صورت ماهانه در سایت انتشار می دهند که در این صورت عملکرد بهتری دارد و نتیجه به دست آمده از آن مطلوب تر می باشد.
  • اخبار و حواشی مربوط به آن: یکی دیگر از عوامل موثر در به روز رسانی سایت حجم خبرهایی است که می بایست در اختیار مخاطب قرار بگیرد. به طور کلی نمی توان تعداد دقیق محتوای انتشار یافته را مشخص نمود چرا که این امر و تعداد محتوا به حوزه فعالیت فرد و اخبار موجود در سایت وی بستگی دارد که این عوامل با یکدیگر در زمان انتشار محتوای سایت موثر واقع می شوند. همچنین شما میتوانید از مقاله صدف بیوتی که در صفحه اول گوگل حضور دارد و طبق اصول سئو به صفحه اول گوگل رسیده از دیدن نمایید و روش های سئو محتوا را بیاموزید.
  • رقابت سایت ها: یکی از نکات مهم که بر روی سایت و زمان انتشار محتوای سایت موثر می باشد رقابت بین سایت ها می باشد به عبارتی می توان گفت تعداد دفعات انتشار محتوا در سایت به میزان فعالیت رقیبان شما بستگی دارد و فرد باید تمام سعی و تلاش خود را داشه باشد تا از رقبای خود عقب نماند.شما میتوانید در دوره آموزش اینستاگرام مسترآموز شرکت کنید و روش های کسب درآمد از اینستاگرام را بیاموزید.

نکته: توجه به این نکته که حتما باید با برنامه ریزی قبلی پست و محتوا انتشار یابد حرفی فاقد اهمیت می باشد چرا که گاهی می توان این کار را بدون هیچگونه برنامه ریزی و به صورت یکباره انجام داد. یکی از نکاتی که دارای اهمیت است این است که در هر روز فرد می تواند 1 تا 2 پست منتشر کند اما زمان آن هنگامی است که افراد بیشترین فعالیت را دارند به عبارتی می توان گفت زمانی که بدانید افراد از دغدغه های روزمره خود رهایی یافته و لحظاتی را به خود اختصاص داده اند. نکته قابل توجه این است که این زمان انتشار محتوای سایت بین افراد مختلف امری متفاوت و متغیر می باشد.

زمان انتشار محتوای سایت و نکات مربوط به آن:

نکات مهم پیرامون زمان انتشار محتوای سایت:

بر اساس تحقیقات انجام شده بهترین زمان انتشار محتوای سایت بستگی به برنامه مورد نظر افراد دارد مثلا در فیسبوک این زمان بین 12 تا 3 بعدازظهر می باشد. به طور کلی انتشار محتوا در سایت می تواند در تمامی روزهای هفته صورت بگیرد و در هر زمان افرادی اصلی به این برنامه ها رجوع می کنند و مطالب و محتوای جدید را مورد بازدید قرار می دهند.

حال اینکه افراد باید بدانند با جستجوی دقیق و کارآمد می توانند در فضاهای مجازی روش های متنوعی را برای زمان انتشار محتوا سایت پیدا کنند. به طور کلی این روش تجربی می باشد و به گونه ای است که نمی توان کارایی آن را به صورت دقیق مورد ارزیابی قرار داد. نکته قابل توجه این است که زمان انتشار محتوای سایت تا حد زیادی بستگی به شناخت کاربران و مشترکین دارد و می توانند با رعایت این اصول بازدید از محتوا را به اوج خود برسانند.

به طور کلی برای مشخص نمودن زمان مناسب برای انتشار پست، بررسی های دیگری نیز لازم است. مطالعات و آمارهای مختلف در این زمینه در دسترس افراد می باشد که باید قبل از زمان انتشار محتوای سایت به آنها توجه نمایند. این مطالعات به ما نشان می دهد برای هر شبکه اجتماعی و هر نوع برنامه مانند فیسبوک، اینستاگرام و... به صورت جداگانه، زمان مناسب برای انتشار پست به صورت متفاوت و خاص میباشد. توجه به این آمار می تواند بخشی از بهینه سازی محتوا برای ارسال در فضای مجازی و سایت ها باشد و بر روی کسب رتبه و درجه و ارتقای آن نقش موثری ایفا نماید.

در نهایت...

با توجه به مطالب فوق الذکر شایان ذکر است که بسته به نوع سیاست کاری کسب و کار شما این نکته یا به عبارتی زمان انتشار محتوای سایت قابل تغییر است یعنی اینکه اگر ما یک وب سایت در اختیار داشته باشیم که مخاطبان و جامعه بخواهند در زمان های مقرر و مشخص به آن مراجعه کنند هدف آنها بیشتر در زمان هایی است که بیکار می شوند و از فعالیت های روزمره دور می باشند.

باید بدانید که اهمیت زمان انتشار محتوای سایت برای موتور های جستجو گر بسیار زیاد می باشد . به طور کلی از مهمترین نکات در این زمینهاین است که باید به نوع دیدگاه کاربران و موضوع فعالیت خود توجه ویژه ای داشته باشید زیرا ممکن است در سئو تمامی مواردی که برای یک سایت به کار برده اید عملا برای سایت دیگر فاقد کاربرد باشند و افراد نتوانند از آنها بهره مند شوند. در آخر باید بدانید مقصود ما از این مطالب ذکر شده محتوا نیست در مجموع عملیات سئو و سئو سازی محتوا است که نیازمند به دقت و تامل زیادی می باشد.

سایت برتر مهاجر به آدرس bartarmohajer.com یکی از بهترین سایت های مهاجرتی در ایران میباشد که شما میتوانید اطلاعات خوبی را در زمینه مهاجرت کسب کنید. 

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

عکس/ نخستین تصویر از مراسم ازدواج شیدا خلیق و کیوان ساکت‌اف

قیمت انواع دوربین‌های عکاسی + جدول

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع موتورسیکلت در بازار امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت روز لپ تاپ اپل + جدول

قیمت انواع لپ تاپ مایکروسافت امروز + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه پارسیان امروز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

فیلم/ افشاگری رائفی‌پور درباره حرف بد کروبی به احمدی‌نژاد

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

خودروهای آفرود در معابر عمومی اجازه تردد ندارند

تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان روشن شد

زائران ایرانی از فردا به مکه می‌روند

این داروی گیاهی نفخ شکم را فوری درمان می کند

کمبود این ویتامین باعث خواب رفتن پاها می شود

سرنوشت خانم دکتری که دستور قتل شوهرش را داد

پیش‌بینی روند مثبت بازیابی اقتصاد چین

اعلام میانگین مبلغ مالیات ستانی از بازاریان

اولین تصویر از شاخص پیش‌بینی کننده تورم در ۱۴۰۳

فیلم/ اعتراف سرباز اسرائیلی به کشتن ۱۳ کودک فلسطینی

تعطیلی شنبه‌ها فرصتی تازه برای تجارت خارجی ایران

عکس/ آرایش عجیب و نامناسب مه‌لقا باقری

سکه در مرتبه دوم افت بازدهی

بیشترین و کمترین بازدهی نماد‌های بورس در هفته چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳

پیکاپ‌های غول چینی در بازار ایران

فیلم/ آبگرفتگی خانه‌ها در بجنورد

عکس/ استوری جدید شروین حاجی‌پور با ژست خاص

مخالفت امام جمعه تهران با تعطیلی روز شنبه

طالبان به دنبال تجارت ۱۰ میلیارد دلاری با ایران

کاهش آمار طلاق پس از سه دهه!

مدیر بحران شهرداری مشهد عزل شد

عکس/ باغ‌نشینی بهاره رهنما در اصفهان

فیلم/ افشای فساد در فوتبال ایران روی آنتن زنده

راز فروش ساعت‌های ارزشمند میشائیل شوماخر

۲۰ نکته درباره حواشی سریال هفت سر اژد‌ها

پاسخ صریح حسن روحانی به یک ادعای شورای نگهبان

فیلم/ بغض رامین رضاییان ترکید

افعی تهران و تلخی کودکی ما در دهه ۶۰ ؛ همه اصناف می‌خواهند مقدس باشند و جامعه هم اصلاح شود

عکس/یانگوم در کنار پدر و مادر واقعی‌اش

اتفاق عجیب پس از به‌روزرسانی آیفون

خشک ترین استان کشور رکورددار رشد بارش شد+ جدول

عکس/ استوری مرجانه گلچین برای علیرضا طلیسچی

ابلاغیه تازه ستاد مبارزه با قاچاق برای حل مشکل طلافروشان

عکس/ قابی کمتر دیده شده از عروسی پدر و مادر لیلا حاتمی

فهرستی از آپارتمان‌های ارزان پایتخت + جدول

فیلم/ جراحی دقیق ربات سونی روی دانه ذرت

اینفوگرافی/ میوه‌ها در یک سال اخیر چقدر گران‌تر شدند؟

عکس/ ابراز علاقه سیما خضرآبادی به همسرش در فضای مجازی

اعلام نحوه خرید لاستیک دولتی

شرایط جدید اخراج کارگران اعلام شد

اطلاعیه زندان اصفهان درباره توماج صالحی

فیلم/ تراول‌پاشی شمخانی با پیراهن صورتی در تخت جمشید

استقلالی سابق به دنبال حضور در پارالمپیک+ عکس

بانک خسیس، بانک دست‌ودلباز؛ جدیدترین آمار پرداخت وام

خسارت سیل در مناطق مختلف مشهد

بازیگر پیش از انقلاب و مادر لیلا حاتمی درگذشت

هزینه سرسام آور تخت ICU در کشور

استوری تلخ جواد نکونام برای مردم مشهد+ عکس

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۳

عکس/ استایل متفاوت مازیار لرستانی با عینک دودی