چرا با این که امار فقرا و مستضعفینو دارین روزانه وسایل از خوردنی تا پوشیدنی و داشتنیو گرون می کنید؟ نه نظارتی. نه دلسوزی. ای وای ....
قربونت برم خدا صبرت خیلی زیاده