تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۱۳ مهر ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۴۶ نظر
در گفتگو با اقتصاد۲۴ بررسی شد

مرگ ترامپ با بازار‌های مالی ایران و جهان چه خواهد کرد؟/ دلار می‌توانست تا ۵۰ هزار تومان بالا برود/ بورس در انتظار تثبیت دلار

علی حیدری می‌گوید: در حیطه بین‌المللی به این دلیل که بازار‌های مالی از الان خود را برای ادامه بیماری و یا فوت احتمالی ترامپ آماده و نوسان را در خبر غیر منتظره پیش‌خور کرده‌اند، تنها اثر کوتاه مدت خواهد داشت.

تاثیر مرگ ترامپ بر بازارهای ایران و جهان

اقتصاد۲۴ - خبر مثبت شدن تست کرونای دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بازارهای بین المللی را تحت تاثیر قرار داد. این مسئله موجب سقوط سهام در آسیا شد و شاخص سهام در آمریکا ۴/ ۱ درصد افت کرد و قیمت نفت نیز حدود سه درصد کاهش یافت. در همین حال قیمت دلار آمریکا در برابر برخی ارزها مثل دلار استرالیا یک درصد افزایش یافت. قیمت یورو و ین ژاپن نیز نسبت به دلار نیم‌درصد کاهش یافت.

هر چند بازار ایران مجزا از این تغییرات رفتار کرد و شاخص بورس در روز شنبه با رشد روبرو شد، با این همه اما فعالان بازارهای مالی در دنیا همچنان در تعلیق اخبار احتمالی بعدی نیز قرار دارند. ترامپ 74 ساله اگر نتواند از این بیماری به سلامت عبور کند چه اتفاقی در بازارهای جهانی رخ خواهد داد؟

این سوال البته برای فعالان بازارهای مالی در ایران نیز مطرح می شود، چرا که بازارهای مالی ایران طی 6 ماه گذشته با نوسان های زیادی همراه بوده است، مسئله ای که حالا کارشناسان در خصوص آینده نظرات متفاوتی ارائه می کنند.

علی حیدری، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با اقتصاد۲۴ می گوید: هرگونه تحول در اقتصاد ایالات متحده با توجه به سهم 40 درصدی این کشور در GDP کل دنیا می‌تواند بر سایر کشورها اثرگذار باشد، اما اصولاٌ در اقتصادهای بسته ای مانند ایران که دچار خودتحریمی هستند کمتر اثرگذار است.

وی می افزاید: بنابراین هرگونه مشکلی اعم از ادامه بیماری و یا حتی فوت ترامپ، تنها اثر لحظه ای خواهد گذاشت و اثر عمیقی بر بازارهای مالی ایران نخواهد گذاشت. مگر اینکه برخی با توجیه و استناد به تحولات آمریکا، عدم مسئولیت پذیری خودشان را از نظر روانشناسی فرافکنی کنند.

مرگ احتمالی ترامپ با بازارهای مالی چه خواهد کرد؟

حیدری همچنین تصریح می کند: در حیطه بین المللی به این دلیل که بازارهای مالی از الان خود را برای ادامه بیماری و یا فوت احتمالی ترامپ آماده کرده اند و نوسان را در خبر غیر منتظره پیش خور کرده اند، تنها اثر کوتاه مدت خواهد داشت.

این کارشناس بازارهای مالی با تاکید بر اینکه ادامه بیماری ترامپ می تواند در رای آوری او اثر مثبتی داشته باشد، اظهار می کند: احتمال کنسل شدن مناظره ها و عملکرد مثبت او در اقتصاد آمریکا برای ترامپ برگ برنده محسوب شود، اما اگر ترامپ فوت کند به دلیل آمادگی بازار برای این رخداد اثر لحظه ای خواهد گذاشت. طبق قانون آمریکا بعد از ترامپ، معاون او امور را در دست می گیرد که به نسبت متعادل تر است. در کل بود و نبود ترامپ چندان اثر عمیقی بر بازارهای داخلی ایران نخواهد داشت.

حیدری خاطرنشان می کند: در اکثر نقاط دنیا سیاست و اقتصاد وابسته با اشخاص نیست بلکه احزاب و گروه های سیاسی تعیین کننده هستند که رسانه ها نیز ناظر قدرتمندی در اجرای سیاست ها هستند.

وی می گوید: در کشوری مانند آمریکا سیاست ها در کلیت فرقی ندارد بلکه شیوه اجرا متفاوت است، احزاب در این کشور با توجه به شفاف تر شدن اقتصاد چندان تفاوتی در اصل ندارند.

اظهارنظرها درباره تاثیر انتخابات آمریکا بر اقتصاد سطحی است

حیدری با بیان اینکه بسیاری از اظهار نظرها درباره تاثیر انتخابات آمریکا بر اقتصاد ایران سطحی است، می‌افزاید: باید در نظر داشت که نمی توان ضعف های داخلی را در اثر انتخابات آمریکا بر اقتصاد ایران پوشاند.

وی تصریح می کند: تحریم های سال 99 با خزانه داری آمریکا شروع شد که به معنای آن است که هر کشوری بخواهد با ایران کار کند باید مجوز خزانه داری را داشته باشد و رئیس جمهوری آمریکا در اولویت دوم است یعنی اگر حتی اوباما هم رئیس جمهور شود با توجه با این قانون، برداشته شدن تحریم ها 2 تا 3 سال زمان می برد که باید حزب غالب نفوذ زیادی در سنا داشته باشد.


بیشتر بخوانید: بورسی ها در انتظار رشد باشند


این کارشناس اقتصادی یادآور می شود: بنابراین مرگ احتمالی ترامپ و یا آمدن بایدن تنها یک شادی لحظه ای ایجاد می کند اما در کلیت ماجرا اثر مهمی نخواهد داشت.

حیدری تاکید می کند: باید در نظر داشت که با بی تدبیری در کشور، نفت آمریکا جایگزین نفت ایران در بازارهای جهانی شده و این دردی است که به زودی درمان نخواهد شد. در حال حاضر هم در فروش و هم در بازگشت ارز مشکل داریم.

وی می گوید: به جای فرافکنی در سیاست های بین الملل بهتر است مجلس شورای اسلامی استقلال بانک مرکزی را به رسمیت بشناسد تا بانک مرکزی بتواند در مذاکره با سازمان جهانی پول با دست بالا وارد شود تا شاید صادرکننده بتواند با کاهش برخی از تحریم های پولی اقدام به صادرات کند.

دلار می توانست 50 هزار تومان باشد

حیدری تاکید می کند: اگر تا الان انضباط پولی بانک مرکزی نبود دلار همین حالا بیش از 50 هزار تومان بود. تورم معمولاً خود را در کاهش ارزش پول ملی نشان می دهد و اگر میزان تورم را در نظر بگیریم این فرضیه صادق است. اما گرانی دلار یک سیگنال غلط در راستای فرافکنی مسئولان است. ما در حال حاضر با کاهش ارزش پول ملی ناشی از بی اعتمادی بین دولت و مردم روبرو هستیم که عواقب اجتماعی سنگینی دارد.

این کارشناس بازارهای مالی با ارائه پیش بینی در خصوص قیمت ارز می گوید: به نظر می رسد به طور موقت قیمت دلار در عدد 30 هزار تومان توقف دارد. عملکرد بانک مرکزی هر چند در سیستم حاکمیتی تنها است و بین دولت و بانک مرکزی تناسبی وجود ندارد، اما مطلوب است.

حیدری یادآور می شود: در هر حال حاضر به احتمال زیاد قیمت دلار بین 30 تا 32 هزار تومان به صورت دستوری تثبیت شود چرا که بالا رفتن قیمت دلار در حال حاضر تبعات سنگینی دارد، اما به نظر می رسد بدون در نظر گرفتن انتخابات آمریکا قیمت دلار در بهمن ماه تا عید نوروز شروع به رشد خواهد کرد.

بازار سرمایه منتظر تثبیت دلار

حیدری همچنین درباره آینده بازار سرمایه نیز می گوید: همچنین بورس به دلیل خوشبینی ایجاد شده و خبر حضور بازارگردان ها در سهام شرکت هایی که بنیاد قوی دارند شروع به رشد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه قیمت گذاری و ارزش گذاری در بازار سهام حول و حوش دلار 20 هزار تومانی است، اظهار می کند: نخبگان بازار سرمایه منتظر تثبیت قیمت دلار هستند. با تثبیت قیمت، تورم در سایر بازارها از جمله بورس نیز خود را نشان می دهد که این مسئله ناشی از صورت های مالی در بخش فروش کالا یا خدمات با قیمت های بالاتر است.

این کارشناس اقتصادی تاکید می کند: ابتدا شرکت های صادرات محور و بعد از آن شرکت های کوچک و بدون هویت رشد شارپی خواهند کرد و در جایگاه سوم شرکت های بانکی و بیمه ای شروع به رشد خواهند کرد.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۳
ناشناس
29
21
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹
من حاظرم همه دار وندارم رو بدم این ترامپ بی شرف بمیره
ناشناس
منتظر مرگ کسی نباشید، خوب نیست،
ناشناس
20
40
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹
این کارشناس اقتصادی چرا برای ایران کاری نمی تواند بکند
ناشناس
سلام زنده باشی انشاالله ترامپ میمیره و شماو ماو تمام مردم جهان از نحسی این خبیث راحت میشن
یوسف
ترامپ مرده
احسان
انشالله که تراپ بمیره
محمد
5
31
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹
شما با این چرت و پرتها پای دلالها را به بازار ارز میکشانید چرا که چون این ساخته های ذهنی شما انها را به طمع سود بیشتر به بازار ارز میکشاند ، لعنت بر شما
ناشناس
5
51
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹
چقدردنیابدبخت شده بامرده شدن ترامپ قیمت ها رابالا و پایین کنند
ناشناس
7
55
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹
در بازار ما اثر میکند چون اگر ترامپ عطسه کند دلار بالا مرود اگر اسهال خونی بگیرد بازهم بالا اگر بمیرد بازهم بالا اگر خوب شود بازهم بالا اماکسی،که مستقیم میگوید من از کاخسفید بیرون‌نمیرم با مرگ بیروتش میبرند حالا چه ما با آمریکا صلح کنیم چه جنگ توفیری به حال ما ندار د چون دلار وسیلهای،است برا ی سر کیسه کردن مردم در هر زمانی
ناشناس
5
40
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹
جم کن بساط تو تو‌نظر تو‌ب و به همه جونت بده
ناشناس
2
20
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹
۸۰٪ مشکل اقتصاد دست کشوره و ۲۰٪ مربوط به تحریم ها.
عمو لولو
5
61
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹
الکی دل خوش مانند شنبه ویکشنبه به مردم ندهید دنبال شاه کلید باشید نه کلید ترامپ به زودی مداوا میشود این مردم هستند که جان میدهند
ناشناس
موافقم
عمو لولو
6
41
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹
الکی دل خوش مانند شنبه ویکشنبه به مردم ندهید دنبال شاه کلید باشید نه کلید ترامپ به زودی مداوا میشود این مردم هستند که جان میدهند
ناشناس
8
30
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹
مرگ را اول برای خودتان بخواهید بعد به دیگران...
ناشناس
احسنت به شما
مرگ را اول برای خودتان بخواهید بعد برای دیگران،
منتظر مرگ کسی نباشید، خوب نیست،
تا خدا نخواهد برگی از درخت نمیریزه،
چاه کن همیشه خودش ته چاه است،
احسان
21
33
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹
این کارشناس فکر کنم خودش دلال دلار هستش.. اخه مرد حسابی این چه طرز حرف زدن.. همین حرفاس که مردم بیچاره میریزن تو بازار دنبال خریدن دلار و طلا..
با شناس
6
43
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹
دلالان ودزدان همین کارشناس های اقتصادی هستنتد که همبشه ضر به به اقتصاد می زنند وبرای حیب خود جو روانی راه می اندازند اقای روخانی همه را دزد پرورش داده ودرغگو نزدیکان خود را
ناشناس
2
41
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹
فعلا که همه مردم دنیا سر کار هستند فرقی نمیکنه کجا سیاست پدر و مادر نداره سیاست یعنی دروغ و ریا و حرامزادگی
ناشناس
فکرکنید بعداقدام کنید!؟
ناشناس
1
25
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹
پس در هرصورت بدبختی از سر مردم ببچاره ایران دست نخواهد کشید،برای مردن آماده بشیم
رضا
8
13
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹
اقتصاد یک مملکت معطل مردن و نمردن رییس جمهور یک کشور دیگه باشه دیگه فاتحه اش خونده.
ناشناس
2
17
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹
مطمن هستم که اگر ترامپ بمیرد ارزش دلار به دوهزار تومن هم می‌رسد و با افت شدید دلار جهانی روبرو خواهد شد .حتی ممکنه به ده سال قبل هم برگردد ..این دیگه مشخصه ...
مثل کشور خودمون که ارزش ریال به صفر رسیده ...
ناشناس
7
12
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹
اين كارشناس حرف چرت زياد ميزند بايد مدركش را در چاه بي اندازد و سيفون را بكشد روش
ناشناس
2
13
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹
از وقتی یادمه فقط زجر کشیدیم
ناشناس
3
13
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹
کارشناسی یا دستت تو دست دلالهاست؟ شما اگه ببندید اوضاع بهتر میشه
ناشناس
1
10
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹
اگر ما کارشناس اقتصادی داشتیم این حال و روز مان نبود .........
جانان
1
21
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹
این نظر به یقین باعث بدبخت شدن عده یی در بهمن به بعد و پولدار شدن اونهایی که همیشه پول دارن میشه آخ که بخدا ما هنوز دلار ندیدیم ندیده چه ضربه ها که نخوردیم.لعنت به دلار. بانی دلار .و.......
رسول
5
17
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹
تاسف برای مملکتی که اقتصادش به ریس جمهور آمریکا گره خورده باشه
عمو لولو
0
19
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹
شک نکنید این شخص خودش دلال دلار، بااین طرفهای چرت مردم بیچاره کرده است روی عصاب مردم راه می رود
محمد
3
13
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹
کی میخواهین بفهمین هرکسی رییس جمهور بود با تحریم آمریکا دلار عین آپولو میرفت هوا.فقط دعا کنید ترامپ بمیره انموقع دلار حداقل ده هزار تمن میاد پایین.انموقع اون خیانتکاران ب وطن که خرید فروش دلار کاسبی میکنند بساطشون رو جمع میکنن میرن
ناشناس
8
15
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹
موافق ترامپ نیستم اما چقدر باید بد بود تا از مرگ کسی خوشحال شد حالا هر کس ک باشد هر کار بدی برامون انجام بده انسانیتمون کجا رفته بجای اینکه ارزوی مرگ برای کسی کنید درونتون رو درست کنید.یاد این میفیتم دبیرستان بودیم امتحان داشتیم هزارجور دعا برا معلم بیچاره که تعلیممون میداد میکردند هیچوقت حاضر نشدم همچین دعایی درحق معلمم کنم حتی اگر از همه کمتر خونده بودم ادمی را ادمیت لازم است.
ناشناس
با تحریما خدا میدونه چقدر دارو وارد کشور نمیشه و مرگ و میر بر اثر بیماری های خاص قطع بیشتر میشه اونوقت این قاتل آشکارا ول کردی انتظار داری براش دعای سلامتی هم کنیم.
ناشناس
3
4
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹
حالا فعلا بذار بمیره بعد نظر دهید هنوز که اون گنده بگ پمپو ازترامپ بدتر است
ناشناس
1
3
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹
انشالله همراه ترامپ امثال شما هم که از صحبتهاتون معلومه از سوداگران و دلالان همین بازار هستید توسط کرونا سقط بشید
ناشناس
0
6
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹
چقدر بعضی ازشماها بدبخت هستین که منتظر مرگ بقیه هستین این اوضاع آشفته کشور نتیجه بی کفایتی مسئولین خود ماست از ماست که بر ماست
رضا
1
5
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹
واقعا توی خانوادت هم اگر کسی راضی به زجر کشیدن و مرگت باشه، باز هم براش آرزوی سلامتی میکنی؟ اندکی فکر
جعفر
0
0
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹
فقط بمیره بره پیش ریگان
ناشناس
جعفر آقا، تو هم بمیری میروی پیش ریگان و شاه،
واسه دیگران بد نخواه جعفر آقا،
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹
مردم کار میکنن که فقط نفس بکشن! این چه دنیاییه که باید کل روز کار کنی تا بتونی فقط خودتو زنده نگه داری!!! بیچاره پدرا که چه زحمتی میکشن تو این جهنم...
اسی
0
0
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹
گناه داره آدم مهربونی هست دلتون میاد اینجوری میگین
اسی
0
0
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹
گناه داره آدم مهربونی هست دلتون میاد اینجوری میگین
اسی
1
0
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹
خدایا شکرت
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹
مردن یانمردن ترامپ هیچ فرقی به حال افتصاد ایران نمیکنه ..اقتصاد کشور ازبی کفایتی مسئولین از اختلاسهای میلیاردیه که به اینجا رسیده..
جاوید
0
0
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹
انهایی که به حرف ...گوش ندادند از الان هر چه دلار پس انداز کردن و طلا خریده اند بفرشید که دچار مشکل نشوید
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹
منتظر مرگ دیگران نباشید، خوب نیست، چون خدا نصیب خودتون میکنه،
تا خدا نخواهد برگی از درخت نمیریزه،
چاه کن همیشه خودش ته چاه است،
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت خودرو‌های جک و لیفان شرکت کرمان موتور امروز + جدول

قیمت ماهی امروز + جدول

عکس/ عکسی قدیمی از امیرجعفری و ریما رامین‌فر و پسرشان

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت قند و شکر امروز

قیمت روز روغن خوراکی + جدول

قیمت انواع خودرو‌های مزدا ۳، بسترن و کاپرا گروه بهمن امروز

قیمت تبلت سرفیس و سامسونگ امروز + جدول

قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر

قیمت سکه پارسیان امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع لپ تاپ لنوو + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

فیلم/ شادی یک جفت لک لک بعد از اولین تخم گذاری

اولین عکس از درب جدید طلای حرم امام رضا (ع)

فیلم/تعقیب و گریز دیدنی زورگیر‌های موتورسوار در الهیه

اقتصاد ژاپن دست پر آمد

جهش تولید نفت ایران در سال جاری

افتتاح بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا

امضای قرارداد ۶ میلیارد دلاری قطر برای ساخت کشتی حمل گاز

سقوط اکتشافات نفت و گاز در جهان

حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است!

فیلم/ بارش شدید باران در ماهیدشت کرمانشاه

مبلغ عیدی روز معلم ۱۴۰۳ مشخص شد

ماجرای عکس جعلی ترانه علیدوستی و پدرش

بازار نیمه تعطیل طلا، صعودی شد

فیلم/حمله یک مهاجم مسلح با شمشیر سامورایی به مردم در لندن

قیمت جدید انواع میوه و سبزی در بازار +جدول

استقلالی‌ها پولدار شدند

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

فیلم/زاکانی هر کاری می‌کند جز اداره شهر!

فیلم/طوفان شدید در استان الانبار عراق

اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است

اعلام محدودیت ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات آخر هفته

خودروسازان به ازای هر ۱ میلیون دلار ارز تخصیصی، چه تعداد خودروی نو تولید کردند؟

گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رکورد جالب عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی

پس لرزه تنش‌های بازار طلا در بازار ارز

اوسمار: سپاهان بلوف زده است

آقای گلزار این قرتی بازی‌ها از شما بعیده!

ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور

نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس

اینفوگرافی/ سهم افغانستانی‌ها از یارانه‌های پنهان در سال چقدر است؟

توضیحات قوه قضاییه درباره پرونده چای دبش

چرا بانک‌ها به پرداخت وام خرید خانه بی‌‏‌میل هستند؟

فیلم/ مورد عجیب مالیات طلافروش‌ها؛ ماهانه ۸۰۰ هزار تومان!

دوران حبس بابک زنجانی به پایان رسید!

اینفوگرافی/ ۱۰ سینمای پر فروش کشور در سال ۱۴۰۳

زلزله سنگین در تهران چه فاجعه‌ای به بار می آورد؟

فیلم/ گزارشی از قرارداد جنجالی شهردار تهران با چینی‌ها

تشکیل پرونده برای زمین‌خواری کاظم صدیقی

ادا و اطوار نعیمه نظام دوست در پشت صحنه یک سریال + عکس

همه چیز درباره مصرف قلیان اکسیژن

ماجرای سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران

فیلم/رقص جنجالی بهنام بانی با دست و بال بسته!

فیلم/ خانه لیونل مسی در میامی آمریکا با طراحی بی نظیر

آیا هنوز با ۲ میلیارد تومان می‌توان در تهران خانه خرید؟ + جدول

جدیدترین نرخ رهن در بازار مسکن عبدل آباد + جدول

حمله از رسانه دولت به مجلس و مرکز پژوهش‌ها

خوشگذرانی بهنوش طباطبایی در یک سالن بولینگ + فیلم

تولیدات سایپا و ایران خودرو کجاست؟

درخشش نام البرز در دایره طلایی

حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد