تاریخ انتشار: ۲۱:۰۲ - ۱۷ آبان ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۳۱۹ نظر

قیمت دلار، دقایقی بعد از اعلام پیروزی بایدن

قیمت دلار، دقایقی بعد از اعلام پیروزی بایدن
دقایقی پس از اعلام نتیجه انتخابات آمریکا و اعلام پیروزی جو بایدن قیمت هر دلار آمریکا در بازار آزاد ارز ایران به کمتر از ۲۵ هزار تومان رسید.

قیمت دلار الان



نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۱۹
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۲۸
ناشناس
64
69
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
دلارامو بردم بفروشم هشکس نمیخره.
کریمی
سلام اقایان و دولت ما گفتند فرقی نمیکنه کی رییس جمهور امریکا بشه. بله برای اونها هیچ فرقی نمیکنه. ولی برای ملت بیچاره بهتر شد که بایدم اومد. خداراشکر دلار پایین کشید. حالا مونده چه موقع اجناس را مغازه دارها کاهش بدن قیمتها را. ایا کاهش میدن. یا بازم این بازاریها اجناس را با قیمتهای گزاف میفروشند.
علی
خداجای حق نشسته اونایی که هی میرفتن دلار باقیمت بالا میخریدن تاقیمتش بره بالا حالاهم ضررش نوش جونشون
ناشناس
خداروشکر
ناشناس
دیرو غروب یه کی از دوستام ۲۰تومن هر کاری کرد نخریدن ازش.
حمید
بدرک
ناشناس
میخرن
ایرانی
دلار الان 8 تومن هم نمیخرن
ناشناس
چقدر ملت ما سادلوح هستند مقدا ر اصلی،دلار دست دولت است این نابکار با سکه و دلار و بورس سر ملت خودش کلاه می زاره و کسری بودجه را با کار کثیف جبران می کنه هیچ کس دیگر در دنیا مقصر نیست
ناشناس
مرگ بربایدن درودبرترامپ
علیرضا
مردم دلخوش نباشید به قیمت فعلی دلار. مطمئن باشید تا چند وقت دیگه دوباره قیمت دلارو خود دولت میبره بالا.
ناشناس
من میخرم 10 تومن
مجید
بنفع شد کسی نخرید در اینده بالا میره
رضا
63
153
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
زیر ۲۵ ؟؟؟!!!!!!!!
انگار حواستون نیست.
دلار الان ۲۰ تومن هم هست کسی نمیخره.
دلار فردا میشه ۱۸
سعید
من بردم اصلا کسی حتی نمیگه یک تومان
ناشناس
حقته طمع کار پست
ناشناس
کاش برگرده به زیر ۱۰ رخدا کارگرا جلو خانواده هاشون کم مونده گریه کنن بخدا کارگرم ماهی ۴میلیون و دویست میگیرم گرایع خونه و پول دکتر و کرایه های تاکسی و هزینه درس بچها ، سه ماهه خجالت میکشم برم خونه همیشه دیر میرم که دخترم خواب باشه چون قول دوچرخه بهش دادم ولی بدقول شدم سه ماهه توروخدا برای فرزندان ایثارگر روزمزد و همه کارگرا یه گرهگشایی کنید تورا به جد مادر اقا بی بی فاطمه الزهرا چقد از بانک زنگ بزنن به ضامنا و از خجالت حاضر اگه دوتا بچم نبود تا حالا میمردم
ناشناس
به درک که دیگه احتکار نکنی
علی
خوب کردن نخریدن تا تو باشی الکی دلار نخری
سودابه
ان شاالله هیچکس نخره ازتون ان شاالله همینجوری که خریدین همه رو بدبخت کردین بدبخت بشین
مهدی
دلارام؟؟؟؟
بابل مایه دارررررررر....
عرفی
خب خداروشکر لذت بخشترین خبرها وقتیه که میفهمی دلالها ضرر میکنن
افشین
دلار کجا 20تومن هم نمیخرن؟من ی مقدار دلار میخوام.
ناشناس
داستان خوشه ۲۵۰۰۰ آمد پایین ذوق مرگ نشین یه دفعه جک
ناشناس
9
40
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
طلا چی میشه اونم ارزون میشه
ناشناس
بااطمینان دلارصعودخواهدکرد
فعلا عده ای دست اندرکار دلارهای ارزان راجمع میکنن، باندازه کافی که شد قیمت صعودمیکنه.
زمانی خوشحال بشین که قیمت اقلام خوراکی، ماشین و لوازم یدکی ونیازهای روزمره ثابت بمونه چون پائین نمیاد اگرهم بیاد حبابها هستند مثل حباب قیمت پراید ومابقی وسایل نقلیه.
به پائین آمدن قیمت دلاردلخوش نباشید.
ناشناس
خدا را شکر که کسی نخرد دلار بازار سیه درست کردین من که خیلی خیلی خوشحالم برای کسیکه بخور توی سرش که دیگه از این غلتها نکنند
Hosein
اون آقای که فرمودند به دختر خانم گلش قول دوچرخه دادند،با این حقیر تماس برقرار بکنه،که بیشتر از این دیگه شرمنده دختر خانم گلش نمونه،حقیر این کار از دستم میاد براش انجام بدم،خاهش میکنم یه جوری با این بنده حقیر خداوند تماس برقرار کن تا تهیه بکنم بدم خدمتتون انشاالله،منتظرم تماس یا پیامتون هستم،
خداونده لو
خریدار دلارم 22تومن
ناشناس
دلال ها سودشون رو تو خرید و فروش بردند و کک شون خم نمیگزه
منتهی کسانی که دلار رو گرون خریدند و نگه داشتند تا سود کنند ضرر خواهند کرد که متاسفانه تمام گرانیها بخاطر همین اشخاصی بود که اهل داد و ستد نبود و دلار و سکه ها رو بلوکه کردند و به اقتصاد کشور آسیب رساندند
ناشناس
من نه دلار خریدم ونه دلار دارم...ولی همین می دونم که این افت دلار و طلا خیلی زود گذر هست.
ناشناس
مابنده خدانیستیم، بنده ی بایدن هستیم که داره قیمتا و میاره پایین
ناشناس
13
23
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
من ۱۵۰۰۰ تومان فروختم کسی حاضر نشد بخره
ناشناس
دلار دارم 20000 تومن میفروشم.هر کس خواست شماره تماس بزاره براش بیارم
ایرانی
11
33
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
به شدت تبلیغ میشه که دلار نیاد پایین.

ولی دوران معاملات دلار تمام شد چون نگهداریش هم ضرر داره هم خطر.
ناشناس
میخرم ۱۵ میدی یا
Hosein-M
اگه فروسنده هستی من خریدارم داداش،ابن گوی و این میدان،بفرما دستور بده کجا تحویل میدی بیام خدمتت
مرتضی
12
20
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار میرع جزیی از خاطرات
ناشناس
کلاه سرتون نره دولت نمی گذاره دلار زیر 25 تومن بیاد زمان قطعنامه 598 تعداد زیادی همین کلاه سرشون رفت
علی
نامردا گولم زدندگفتند دلار میشه 50 تومن. وقتی که 30 تومن بود حدود 300 میلیون خریدم.
ناشناس
گم شید دروغوگوا
M
20
22
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
جو.متشکریم
بازمتو
ناشناس
انشالله که ضررکنید که باعث گرانی شدیدفقط یه گوشه بنشیدمث دیوانه باخودتون حرف بزنید اماسکته نکنید که بمیریدچون راحت میشد...
محمد
چرا باید دولت ببره بالا. بعد دوباره بیاره پایین. ملت رو چی حساب میکنن. همش دست خودشون. خدا به دادمون برسه..
ناشناس
بدرک انشالله بشه ۱۰۰۰ تومن کل سرمایه ات پودر بشه..هیچکس بهمون ظلم نمیکنه غیر از مردم و ملت خودمون فقط ما آدم بدبختا داریم زیر بدبختی له میشیم
نیما
تا افرادی چون شما هست نیازی به خر نیس
ناشناس
سلام
ان شا الله هر کسی توی این تورم دست داره وداره کمک میکنه که طبقه سه زیر این بار ظلم وگرانی وتورم له بشوند امیدوارم تمامی سرمایه اش پودر بشه وبدبخت بشه ببینه مردم چی میکشیدند.این دلال های از خدادبی خبر نباشند مملکت گند نمیخوره بهش.
ناشناس
ایشالا ک بیشترازاین ضررکنی
ناشناس
خدا کنه یه هزار تومنیش خرج خوشی نکنی ک همین شما بدبخت ملت بیچاره کردید
...........
13
36
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
چندروزدیگه که انتخابات امریکاازتب وتاب افتاددوستان خودشون میبرند بالا
ناشناس
سلام
ناشناس
من دلارم را بردم بفروشم کسی ۱۵۰۰۰ هزار تومن هم نخرید خودم خریدم ۲۲۰۰۰ هزار تومن
...........
19
50
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
چندروزدیگه که انتخابات امریکاازتب وتاب افتاددوستان خودشون میبرند بالا
امیر
21
67
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خداوندا به عزت وجلالت قسمت میدم همه کسانی را که باعث و بانی گرانی در کشور هستند به خصوص زمین و مسکن به شدید ترین بلاها دچار بگردان
ناشناس
12
177
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
ایجور که معلومه دلار تا ۹ هزار تومن هم میاد
ناشناس
الهی‌امین‌یا‌رب‌العالمین
جاسم
آمین خدایا
ناشناس
خدا کند دلار به ۱۰۰۰ تومان برسه
ناشناس
13
70
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
اصلا دلار کسی نمیخره چون صد رصد پایین تر میاد هر کس خواست دلار بفروشد کسی نمیخره طلا هم همینطور تازه جوبایدن دو ماه دیگه میاد تا دوماه دیگه دلار میشه ۷ هزار تومن وبعد بشینه به تخت میشه ۵ هزار تومان من خودم قول میدم
جهانی
سلام ،ساده ،. یک قرون بده آش ،به همین خیال باش ☝️
جاسم
خدایا دلالان رو کور کن که هر چی است زیر سر همیناست
ناشناس
28
84
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
12/15
ناشناس
شتر در خواب بیند پنبه دانه را
ناشناس
انشاالله به امید خدا کمترهم. خواهد شد تا افراد طمع کار دست ازطمع کاری بکشن
پارسا
انشاالله ک بياد 3هزار اولش ...
ناشناس
جوبایدن کیلو چند، این دولت غربگرای ما برا جمع کردن رای هم که شده دم انتخابات گل و بلبل درست میکنه دوباره روز از نو روزی از نو، هنوز کسی که نیومده سر کار اینقدر اینها دارن گره میزنن به هم، بعد هم مگه فقط ایران با دلار سرو کار داره، چرا جاهای دیگه بالا و پایین نمیشه
ناشناس
این دیگه خیلی خوش بینانه اس
محمد
من یکماه پیش گفتم دلار تا هفتمن وسکه تا چهار پنصد خواهد بود گفتم برادرا هرکس سی تومن دلار وسکه چهاردتومن خریده بفروشه هرکس گوش کرده باشه دعامون کرده الان میگم همان قیمتی که گفتم تا یک هفته دیگر رخ خواهد داد بفروشید دچار زیان بیش از حد نشید خود دانید
Ali
من به حرف تو ایمان دارم
جاسم
انشاالله که میاد پایین خدا جای حق نشسته
ناشناس
خدا کنه پایین بیاد دلستر شده 8300
ناشناس
6
28
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خداراشکر
ناشناس
محمد جان دلار ربطی به من که ندارم نداره که بیاد پایین یا بره بالا راضی به ضرر هیچ کس هم نیستم چون تلخی تلخه چه برای خودم چه همسایه.
ولی شما که گفتم گفتم میفرمایید واز اقتصاد عالم اینده خبر داری .دیسک صفحه کی میاد پایین شیر لیتری 8 هزاری کی میاد مایع دستشوی که 48 هزار تومان شده کی میاد پایین ...برای من که دلار نداشتم چه فرق که رفت بالا چه پایین..... تا وقتی که دیدمون این مدلی تکلیف معلومه.دلار دست کسی که نمیفروشه تو ضرر از فردا دوباره با کم فروشی گران فروشی جبران پایین امدن دلارشون هم میکنن بدون اینکه بفروشم .
ناشناس
چرا میگن گرون شد یا میشه هجوم میبریم .ما آدما خودمون به خودمون زیان می رسانیم نه دولت نه کس دیگه وقتی میگن گرون شد نخریم نخریم .
محمد
دلستر! تو دیگه کی هستی؟
سامی
7
22
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
یکی از دوستانم تو کار دلار هست میگفت تا 10 هزار تومان پایین میاد
ناشناس
بدبخت شدیم
حسن
به امید خدا دلال ها کور بشوند
ناشناس
برا اونایی که میخواستن از این مملکت برن خدا کمکشون کرد دلاربیشتری ببرن .قیمت دلار را نه خزانه نه ایدئولوژی بلکه اعتبار جهانی سردمداراش تعیین میکنند
محسن
9
38
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
هنوز ترامپ ریس جمهوره تحریما هم سرجاشونه کسی نیست بگه اینجا چه خبر این فشار اقتصادی نه ربطی به آمریکا داره نه به هیچکی بلکه کار دلال وطن فروشه نمیدونم قوه قضایه چکارست
ناشناس
11
79
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
انشالله دلار بیاد رو ۱۰ هزار حتی پایین تر تا اون هایی که مریض دارن و با دلار ۳۰ باید دارو بخرن بیشتر از این رنج نکشن البته بعید میدونم این مسولین دلشون بحال ملت بسوزه یه مدت میارن پایین دلار مردم و مفت میخرن و بعد بعنوان یه بهونه دیگه گرونش میکنن
ناشناس
مسئولین بی کفایت کشورم مترسکی بیش نیستن همشون وگرنه بایدن یا ترامپ فرقی نمیکنه اینا دزدند
ناشناس
7
69
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
رفتن تو کار دلار ظلمه چون با رو آوردن مردم به خرید دلار، قیمت دلار بالا می ره و با بالا رفتن قیمت دلار همه چی گرون میشه. این کارو نکنین
hosein
3
42
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خود این سایت اینقد دلار داره که خبر ریزش رو درست نمیزنه جیگرم داره حال میاد
ناشناس
3
40
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
یه دلار دارم کی میخره؟
بهرام
6
20
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
بایدمسئولین رده بالای کشور ما حتی بصورت نمادین هم که شده دم به مذاکره بزنند تا دلار بیاد پاین .مردم از گرانی بریدن بخدا مردم چهار ساله اذاب میکشند باید مقامات رده بالای مملکت حرفهایی بزنندتا طلا وعرض ریزش کند بلکه مردم یک نفسی بکشند
ناشناس
4
28
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
هر دلار یک ریال به کوری چشم دشمنان بالاتر بخرید ضرر کردید
ناشناس
مقامات رده بالای مملکت هم چهار تا مثل تو بیسوادن که تو یه متن کوتاه این همه غلط املایی داری
ناشناس
7
21
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خدا کنع بیاد پایین ھم چیز
ناشناس
2
27
۰۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خدا کنع ھمہ چیز بیاد پایین
ناشناس
5
29
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
انشاالله دلار۳هزارتومنی رو میبینیم به یاری خدا
مهدی
7
46
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
فقط یک احمق باید باور کنه که ارز در ایران بالا و پایین شدنش دست آمریکا یا هر خارجی دیگست. کشاورز بذر میکاره 6 ماه بعد جواب میده بعد انتخابات نشده اینطرف با کاهش قیمت میخوان بما تلقین کنن فشار تحریم و انتخابات آمریکا ارز جابجا میکنه
ناشناس
پس منتظر احمدی هستیم
ناشناس
5
54
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
ترامپ و بایدن خر کیه... همه چی دست خودتونه... دیگه شورشو در آوردین.. متأسفم واسه اون آدمهایی که گول خبرهای شما رو میخورن و با طناب شماها میرن تو چاه....
ناشناس
راست میگه خودشان همه قیمتهارامی برندبالا میگن دلار بالارفته پس چرادلار را مثل کشور ترکیه از معاملات تجاری وکل کشورحذف نکردند چون دزد اصلی وغارتگران مملکت خودشان هستند
علی
3
49
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
آخه چقدر بعضی ها نادان هستن کجا بایدن رئیس جمهور شده اینا همش کشکه این دولت داره با فضا سازی نزخ ارز بیاره پایین وگرنه ترامپ رئیس جمهور میشه ببینید من کی گفتم امروز 18 8 1399
ناشناس
28
18
۰۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خخخ دلار بیست تومنه کسی نمیخره مثلا تو خبر گذاشتی
بانو
دلار میارن پایین که دلارا و از بازار جمع کنن بعد میبرن بالا
ناشناس
3
21
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
داداش شوخی نکن دلار باید بشه یک ریال که ابهت ایران رو ببینیم خدا بخواد دور نیست
iraj
باسلام
خدمت تمامی عزیزانی که به نوعی احظار نظر خودشون اعلام داشتن ؛بگم که ببینید به دولت مردان آمریکایی هیچ اعتمادی نیست چون این به دنیا ثابت شده که امثال این آقایان زیاده که با شعارهای پوشالی نه اینکه چه طرز تفکری در مورد کشور ما دارند که اونم مشخصه نمیخوان که ما در صنایع هسته ی پیشرفت کنیم وغیره پس بود ونبود هیچ کدام واسه ی مملکت مهم نیست ما باید از درون مشکلات اقتصادی رو حل کنیم چون یه سری با هدف ضرب زدن بر اقتصاد داخلی به دشمنان این ملت کنک میکنند و فلان شخص میره واز کشاورز گوجه رو 2000 تومن میخره ودر بازار 16تومن تزریق میکنه امریکا کجاست و در صنعت خودرو ودیگر بخش ها همین طور هست عزیزان هیچ وقت از دوستی خاله خرسه خرسند نباشید چون اینم تا سه ماهه اول مهربونه بعدشم می بینیم . سپاسگزارم
ناشناس
8
17
۰۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار دوازده تومان حالا بیست پنج تومان همه خوشحال هستن عجب ماانسانها ادم هستیم
ناشناس
2
14
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
این درس عبرتی شد برای آدمهای طمع کار که خیال میکنن تافته جدا بافته هستن و همش دنبال ثروت اندوزی هستن حتی اگه به قیمت بدبختی دیگران باشه.
سعید
2
13
۰۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار فقط 4000تومان علی برکت الله
ناشناس
5
20
۰۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
این درس عبرتی شد برای آدمهای طمع کار که خیال میکنن تافته جدا بافته هستن و همش دنبال ثروت اندوزی هستن حتی اگه به قیمت بدبختی دیگران باشه.
ناشناس
3
8
۰۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
هی بگین مرگ بر امریکا .
وقتی نرخ مملکتمون وابسطه هست به انتخابات اونا ‌اونا بمیرن ماهم مردیم زودتر از اونا
امیر
3
22
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلاراتو ببر پای باغچه بعنوان کود خاک کن ... آتشی که سه سال به جان مردم انداختید با دلاراتون گریبانتون را گرفت
ناشناس
4
12
۰۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
کجای کارین بان مرکزی با خیمه شب بازی کاری کرده که از دلار ۲۰ تومانی خوشحالیم اینا یک پدرسگهای مادربه خطائین که خودشون میدونن
داریوش اسماعیلی
2
14
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار تا چندروز دیگه به چهل هزار تومان هم خواهد رسید
داریوش
سقوط دلار
26
13
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خریدن دلار اشتباه بزرگی هست.مگه مردم عادی شرکت واردات صادرات دارن که دلار بخرن.دولت واردعمل شود و مردم را باتلاق دلار خارج کند.
ماشاالله
2
9
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
امیدوارم دوباره باسم دلسوزی و پشتیبانی قشر مرفه، کسی پیدا نشه بخواد جلوی سقوطو بگیره
ایرانی اصیل باشرافت
0
6
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار تا ۱۵تومان جادارد امادولت اجازه نمیدهد جلوش میگیرد,,,اتفاقا اسفند بینهایت ارزان میشودبه ۱۲میرسد,,,صبربایدکرد
علی
2
14
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
اون موقعی که برای سودجویی دلار جمع می کردین و از افزایش اون و دراومدن پدر ملت خوشحال بودین باید فکر اینجاشو می کردین
ههههه
2
7
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
اونایی ک میخواستین با خریدن دلار و در نتیجه گرون شدنش و بیچاره شدن بقیه مردم سود کنید حقتونه
ناشناس
1
12
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
موقع گران کردن دلار هم همین روش رو بکار می بردین بدون مشتری روی کاغذ قیمت رو بالا می بردید الانم روی کاغذ ۲۵ اعلام قیمت می کنید
عزیز کسی ۱۵ تومان هم خریدارنیست
حالا مشتری قیمت و تعیین میکنه نه فروشنده
ناشناش
1
8
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار میشه ۱۰۰۰
ناشناس
1
5
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
هتمان دلار دستش مونده میگه ۲۵ هزار تومان خبر نداره۲۲هزار هم خریدار نداره انشالاله امروز زی ۱۵ هزار تومان میاد
ناشناس
0
5
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
انگار مثلا فرقی به حالمون میکنه دلار چه بیست تومن باشه چه دو تومن وضعیت همین مدیریت نباشه همین که هست
ناشناس
1
10
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
انگار مثلا فرقی به حالمون میکنه دلار چه بیست تومن باشه چه دو تومن وضعیت همین مدیریت نباشه همین که هست
ناشناس
تا این آشغالها سر کارند ایرانمان همینه مرگ اینها را از خدا میخوام خدایا شر اینها را ازایرانم بکن
ناشناس
0
6
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
من دلارام رو می فروشم ۲۰ هزارتومان
وحید
1
0
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
چرا باز می گیم انتخابات آمریکا ربطی به ما نداره.
ناشناس
1
2
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار تاثیر ده تومان میاد انشاله
ناشناس
0
3
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خودتون مسخره کردیدیامردم بلانسبت خرفرض کردید دزدها
ناشناس
0
5
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
مرگ بر آمریکا!!!! ولی نمیدونم چرا وضعیت ایران به وضعیت آمریکا بستگی داره؟؟؟؟
حسن
0
6
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
۲۰کجابود؟!من خواستم بدم ۱۵نخریدن چراجوسازی میکنی
علی
2
10
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
ایهاالناس کی می فهمیداین جمله ی خودروحانیست توی مجلس که چندماه پیش گفت ماخودمون کاراحتیاطی می کنیم که دلاررومی بریم بالاواین کاردولته که احتیاط ماه های آینده رومی کنه وگرنه اگه من به بانک مرکزی دستوربدم عرض دوهفته عرض برمی گرده سرجای اولش....پس توروخدابانفهمی هاشون بعضیاماروعذاب ندن آخه وقتی کسی بفهمه بعضی ازهم وطن هاش اینقدرنفهمن می سوزه.....این دولت هست که معیشت مردم روبه گروگان گرفته،،،،،اقتصادلطفاثبت کن
ناشناس
0
11
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خخخخ ۴روز دیگه باید ۱۰ بفروشیم
ناشناس
1
5
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خدا یا شکرت ..هرچی دلاله نابود کن
ناشناس
0
7
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دوستان عزیز بنده از تحلیل گران بازار عرض هستم. دلار به قیمت 9800 تومان خواهد . رسید. و دولت روحانی تلاش بر بالا بردن دلار خواهد مرد تا جبران پول از دست رفته بانک های خصوصی را کند و نهایت روی 12000 تومان دلار تا اخر سال ثابت است. به هیچ عنوان دلار نخرید. که خطر ناک است
الین
حرف شما نوش دارو پس از مرگ سهرابه اون زمان که باید از اطلاعات کارشناسی خودت به هموطن هات میدادی دم نیوریدی حالا اومدی مثلا چی بگی اگه امثال شما از همون اول اطلاعات درستی میدادن انقد مردم بیچاره نمیشدن
ناشناس
سلام جناب تحلیلگر مسایل ارزی شما که تحلیلگر هستید ارز درسته نه عرض
ناشناس
2
7
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
من ۱۹تومان دادم نخریدن
مزیدی
0
4
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
به خدا همش مسخره کردن مردمه
دلار چ ربطی به بایدن داره آخه
میخان بازم مردم و خ ر کنن
که متاسفانه بعضیا بازم .. میشن
حالا
0
9
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار باید بشه هزار تومن تمام
بایدن عموجون دمت گرم تو با ما راه بیا
البته مشکل از تو نیست
ما خودمون تو کشورمون بدبختی داریم
اونا رو کی حل کنه
ناشناس
0
6
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
من دلار میخرم هر کسی خواست بفروش قیمت ۵۰۰۰ تومان خریدارم خودتو بکش
ناشناس
بایدن عموجون خخخخ باباجونت نیس یه وقتی
حامد
0
1
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
انشاءالله همه اونهایی که دلار و طلاقیمت بالا خریدن ضررهای سنگین کنند که باعث گرونتر شدن طلاهم شدند. کشورهای دیگه طلاشونو فروختن ایرانم ن برعکس صف گرفتن سکه بخرن واقن خوشحالم ضررکردین
علی
0
5
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
من دلار دارم پول لازمم میفروشم 15 تومن . اما کسی نمیخره
ماریا
3
4
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
شماها ک دلار خریدید و طمع داشتید میدونید چ لطمه ای ب خودتون و کسانی ک توانایی نداشتند زدید
مهران
0
4
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
کسی دلار نمیخره ، 19 خواستم بفروشم خریدار نبود ، نمیدونم چطور میگن 20 تومنه
ناشناس
1
2
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
چقد امریکا برا ایران مهمه اونوقت میگن مرگ برامریکا کلن تحت نظرامریکاس ریال معنانداره بادلارخرج میشه
ناشناس
0
3
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
انشاالاه
مرتضی
1
3
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
سلام اگه اینقدررییس جمهوری امریکاتاثیرداره روبازارایران پس ایناکه دارن ایران رااداره می کنند چی هستن
خدری
1
3
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
متاسفم که ترامپ در نیومد دنیا با ترامپ
حسن
0
1
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
فردا دلار به زیر 10 هزار تومان میاد
محمد
2
2
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
هرکی دلارداره من ازش ده تومن میخرم ممکنه فرداکمتربخرم
Ghasem
0
3
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار از ۱۲_۱۳ هزار تومان شد ۳۳ هزار حالا میگن شده ۲۵ هزار و همه میگن ارزون شده اما کسی نمیگه نسبت به قبل دو برابر شده و تمام اجناس خوراکی قیمت مسکن و خودرو و ...... چندین برابر شده
ای ننگ بر افکار پلید شیطان صفتان
فرزاد
0
3
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
چه ربطی به دلار داره اینا چی رفت بالا آوردید سرجاش این دفعه دومی باشه
ناشناس
0
0
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
حقتونه نبایدمیخریدید اگرنمیخریدیدبه خدا که اینجوری نمیشدما ملت ایران فقط یک هفته باهم متحدبشیم به خدا که همه چیزبرمیگرده به چهل سال قبل
ح . ا
2
2
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
نوش جون دلالان گرامی
ناشناس
0
1
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
میگن دلار به دوازده هزار نومان میرسه.....بدبخت....
علی
0
2
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار تا15میره
اوباما از مسجدسلیمان
0
0
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خدا خیر بده بهت جوزف جان
تورو خدا یه فکری برا بنزین بکن عزیز از اینور که بخاری بلند نمیشه.
ناشناس
0
1
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلاربایدبشه 15
کریم
0
1
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار باید ۳۰۰۰هزار تومان بشه
ناشناس
0
2
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
من که بدبخت شدم دلار 2800 صدهزار تا خریدم
Ali
0
0
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
میگن دلار شده ده هزار
ناشناس
1
1
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خداروشکرانشالله ورشکست بشی بدونی خون مردم مکیدن همچین پس دادن هایی هم داره واسه اون مسئولی که اون بالانشسته هیچ اتفاقی نمی افته فقط باگران شدن مردم بیچاره میشن حتی یه نون خالی نمی تونن بخرن
حسن
0
2
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
زیاد هیجان زده نشوید. قیمت دلار قبل از هرچیز براساس شاخص برابری معین می شود اگرچه مولفه های سیاسی و دخالت بانک مرکزی هم روی آن تاثیر دارند. اما مولفه ی اصلی در همه ی بازارها از جمله بازار ارز اقتصاد است
ناشناس
1
1
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
اشتباه نکنید ، بعد اعتراض ، ترامپ رییس جمهور میشه، دلارم بالای 40 میره،
ناشناس
1
3
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار توبازار ۲۰ تومان نمیخرن این نرخها الکیه
ناشناس
0
1
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
مسئولین خودمون ک هیچ کاری نتوستن بکنن
بازم ممنونیم از مردم آمریکا ک مارو نجات دادن
در به در
0
2
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
یه دونه یه دلاری دارم موندم بفروشم یا نه ؟!
چند ماه قبل که مرغ کیلویی 14 تومن بود یه دونه مرغ میدادند ولی حالا فقط تخم مرغ میتونم بخرم !!!
دوستان عزیز لطفا راهنمایی کنید تخم مرغ بخرم یا صبر کنم بایدن بره کاخ سفید بعدش بفروشم.؟ متشکرم
ناشناس
0
2
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
عقل سلیم میگه الان هر کس دلاری تو خونه داره ببره بفروشه
انسیه جنیدی
0
0
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار ۱۹خرید نیست
ذ
0
0
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
منم بردم بفروشم 15م نبردن
ناشناس
0
1
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
قیمت دلار وپیرو آن خیلی چیزای دیگه تو ایران باانتخابات ریاست جمهوری آمریکا!!!!؟معنی مرگ بر امریکا این بود!
ناشناس
0
0
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
قیمت دلار وپیرو آن خیلی چیزای دیگه تو ایران باانتخابات ریاست جمهوری آمریکا!!!!؟معنی مرگ بر امریکا این بود!
مریم
0
0
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خدا کنه ارزون بشه همه چی ارزون بشه تا مردم خرید کنند
دلسوز
0
3
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
اینا همش فیلمه دوسه روز دیگه دوباره صعودی میشه صبر کنید
ناشناس
1
2
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
الان من بردم بفروشم گفتند ۱۵ تومن میخریم
اوباما
0
1
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
قیمت دلار اگه پنج تومان هم بیاد پایین فرقی نداره اما شما که دالار خریدی و احتکار کردی ضرر کنی باعث خوشحالی خیلی ها میشه چون طمع سودی برا کسی نداره پس امیدوارم بیشتر بیاد پایین . !!!!!!!!!
لیو
1
3
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
عاشق مردم خل و چل و احمقمونم که قشششنگ بازیچه ی دست این دولته که مدیریت تموم این کم و زیاد شدنا دست خودشه و بازم میرن خودشون رو به فنا میدن
ناشناس
0
5
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
الان من بردم بفروشم گفتند ۱۵ تومن بیشتر نمی خرند
ناشناس
2
1
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
بذار بشه 10 گور پدر هرچی سرمایه داره
جعفر
0
2
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
درکمترازیکهفته همه ااین تب فروکش میکنه. دوباره گرونی هابرمیگرده..قطعنامه یادتون بیاد
.......
1
4
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
پس مرگ بر آمریکا چی شد وقتی چشم امید ما ملت به آمریکا هست اگه اونا بمیرن که سرنوشت ایران رو میخاد رقم بزنه
غلامرضا
0
1
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
انقدر دلار را بردن بالا
بعد میارن پایین ما الکی خوشحال میشیم
ناشناس
0
1
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار به 12هزار میرسه
ناشناس
0
1
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
باسلام اقتصاد کشور ایران دست سیاست آمریکا است هر کس اعم از مردم وکل نظام و مسوولان می گوید نه پس چرا درست نمی شود هر روز گرانی وتورم ومشکلات و معضلات اجتماعی وحوادث تلخ کشور را گرفته و بیکاری وغیره پس اگر راست می گوید درستش کنید
ناشناس
0
1
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار شنبه دیگه 12 تومان الان خریدار نیست
مهران
0
1
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار فقط بهانه ای هست واسه گرونی اجناس وگرنه هیچ فرقی نداره وتاثیری توقیمتا نداره کجادیدی توایران چیزی گرون بشه بعد قیمتش برگرده به قبل
مجتبی
1
2
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دیروز داشتن زیر ۱۷۰۰۰ می‌فروختن اما با صحبت های آقای همتی دوباره بازار سردرگم شد معلوم نیست رییس بانک مرکزی خودش هم تو بازار تخلیه.
م
0
1
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
امروز دوست من به زور فروخت 19
مجتبی
0
0
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
انگاری آقای همتی تو بازار هم دخیله، داشتن زیر ۱۷۰۰۰ می‌فروختن با صحبت های ایشون دوباره بازار سردرگم شد . آقا تو رو خدا بزارید دلار بیاد پایین
ناشناس
2
1
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
سلام دوستان
به نظر من دولت نمیخواد دلار از این پایین تر بیاد
ولی همینطور که در نتونست جلو بالا رفتند بار رو بگیره نمیتونه جلو پایین اومدن قیمت ارز رو بگیره
به امید خدا دلار پانزده هزار تومن
ناشناس
امثال آقای همتی باعث گرانی دلار سکه هستندبازارمال ایناست
علیرضا
0
1
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
واقعا جای سواله،که چرا الان دلار داره میاد پایین؟؟؟ و چرا الان یه هویی وسایل دپو شده در مرز آزاد میشه؟؟؟مگه بایدن سه ماه دیگه روی کار نمیاد؟؟؟
صادق
0
2
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
تمام آقایون محترم محتکر دارن جنساشون میریزن
توی بازار
ناشناس
0
3
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار قیمت آن 1000 تومنه اگه این شیخا از منافع خود دست بکشن وبه حق خود قانع باشن ولی شیخ جماعت از پول سیر نمی شود
ناشناس
0
2
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
هرکی میگه 18من میخرم
ایلیا
0
0
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار ۲۰ تومن نخریدند... ضرر کردم.
الان
1
1
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
الان دولت مداخله میکنه و نمیزاره قیمتها بیاد پایین،خدا لعنت کنه اینا رو ،بچه ها اونور خرج دارن
John Wick
0
1
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار به ۱۴ هزار تومن هم میرسه...
ناشناس
0
2
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
باید دلار بریزه که حالیشون بشه نباید منافع فردی را برمنافع جمعی ترجیح بدن من بعضی خانواده ها را میبینم نون شب ندارن بخورن زجر میکشم شب خوابم نمیبره از فکر زیاد بچه ای که بخاطر بی پولی نتونست گوشی بخره خودشو کشت کارگر روزمزدی که تا شب سر میدون کنار جوب منتظر کاره گیرش نمیاد شب نمیتونه بره خونه خجالت میکشه چون میخواست نون حلال ببره سر سفرش دلالا اینا را نمیبینن وای وای وای چقدر جنایت در حق هم با چه قانون عقل و منطقی مسکن خودرو ...باید قیمتش وحشتناک باشه قبول دارید وجدانا اگر خودرو مسکن قیمتش مناسب باشه همه ارامش داریم تو زندگیمون تنوع بیشتره ولی با وضعیت گرانی الان به کام فقط 10 درصد جامعه هست خودمون به فکر هم باشیم نون فقرا را اجر کردن تو اوضاع خراب ارزوی گرانی دارن اخه لامذهب وقاحت هم حدی داره ماشین(لگن ایرانخودرو)حیف اسم ماشین ساخت داخل حداکثر قیمت نهایت ۷۰ باید باشه ماشین خارجی شاستک هم درحد سانتافه و اسپورتیج و ...بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ چینی شاستگ هم ۱۰۰ بیشتر حرومه بقیش جیب دلال پرکردنه مسخره هست واقعا این که ما میبینیم اقتصاد نیست افتضاحه...... فرهنگ دلالی داره بیداد میگنه باید یکی پاشه این اقتصاد بیمارو نجات بده ...تا همه به یک ارامش روحی روانی برسن واقعا وضعیت اسفناک واسفبار است هرجا میری هرچی میبینی همه به فکر قیمتن چی شد چی شد چی شد اخه لامصبا کمی قانع باشید. چن صباح دیگه همه میافتیم میمیریم تامام چی بردیم با خودمون هیچی با دلالی وحرامخوری و بالا بردن کاذب قیمت باعث افزایش درد محرومان جامعه نباشیم اقایان افاده وادعا ونابغه وجنتلمن نکنید این چند لحظه کوتاه زندگی ارزش کندن گوشت هموطن وخوردنشو نداره به خودتون بیاین جای منافع فردی به منافع جمع بیاندیشید وگرنه جمع از دست بدین با کله میخورین زمین متاسفم برای جامعه ای که در ان زندگی میکنم ملت همه دلال کالاهای مصرفی مثل ماشین ومسکن شدن که تبدیل به کالای سرمایه ای با اثار تورمی وحشتناک شده که یک عده ای افراد بی بضاعت هر روز باید تاوان این بیعدالتی ها ظلم بیپایان وتبعیضها را بدهند اقا ی همه فن حریف سلطان فوقش هنر کنی 30 تا 50سال دیگه عمر کنی ارزششو داره ملتو بچاپی به چه حقی ودر جامعه ای که فرهنگ تولید از بین رفته و سوداگری جای انرا گرفته همه جا بوی مرگ ومرداب وتعفن میدهد ونشانی از سرزندگی ونشاط نیست مهندس دکتر وکیل کارگر خانه دار جوانان بزرگترا نگذاریم نواقص وفجایع مدیریتی وکاستی ها وکژی ها جامعه از ما ها (من وشما ) زامبی بسازه که راضی به نابودی هم باشیم دست به دست هم به مهر میهن خویش را کنیم اباد
احمد
خیلی عالی واقعا عالی گفتی
ولی مردم را کور، کر و بی احساس کردند.
بله واقعا یکی را می خواهیم که از خواب بیدارمان کنه.
ناشناس
0
5
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
من ۱۵ میفروشم
یک دوست
0
0
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
الان دلار و 17 تومن هم نمیخرن چکار کنیم .
علا بوکو
0
0
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
بابا امروز تو اهواز ۱۷ هم نمیخرن...
ناشناس
0
0
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
آیه قرآن،
روزی که رازها فاش گردد.
امروز مشخص شد. شعار مرگ بر آمریکا،توسط مردم ،
درداخل و خارج برای چه کسانی سودهایی کلان داشته ودارد
احمد
بله درسته به شدت پایین اومده و پایین ترم میاد
ناشناس
0
2
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار باید بشه حداکثر پانصد تومان البته اگر رضایت اکثریت مردم براتون مهمه
ناشناس
0
1
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
لعنت به هر چی دلاله. چه دولتی و چه غیر دولتی. سکته کنید انشاالله
عطولی
1
1
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خدا کنه بشه یه تمن اما روده الان
ناشناس
0
1
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
انشااله دلادبشه هزارتومان
صراف باشی شهر
0
1
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
سلام
دلار. خرید۱۰۰۰.ریال فروش۱۰۵۰ریال
ناشناس
0
0
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
احتمالا این خبر همسو با افرادیه که میخوان دلار نیاد پایین تا ضرر نکنن،یه سیاست کثیف
شاهین
0
3
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
اینم مسخره بازی دلال هاس وگرنه دلار 22 تومنی هم خریدار نداره، بفروشید تا بیشتر ضرر نکنید
آینده قابل پیش بینی تا حدود ۹۰ درصد
0
1
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار میاد برا کانال ده هزار
هرکس دلار داره
برید بفروشید
بازار بورس تا برج ۴ اوج میگیره
بعدش بازار بورس میاد پایین به شدت
دوستان بعد از برج ۴ پولاتون ببرید دنبال تولیدی
هر تولیدی بزنید مطمئن باشید دهها برابر سود داره
دیگه به فکر بازار بورس و دلار نباشید
ناشناس
یکی از دوستام زیاد خریده بود الان داره سکته میرنه
رضا
0
2
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
حقته عزیزم اگه حرص ورمون نداره اینجور کشور به بدبختی نمیوفته اگه برا ماشینای بونجول ثبت نام نکنیم اینقدر ماشین گرون نمیشه
ناشناس
0
2
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلالها‌دارن‌به‌خودشان‌دل‌خوشی‌میدن‌کار‌تموم‌شده
مردم‌را‌بیچاره‌تر‌نکنید‌بگذارید‌مثل‌بورس‌نشده‌همه‌
ضرر‌بیوفته‌روی‌مردم‌بیچاره‌‌الان‌دلارهاشون‌بفروشند‌تا‌کمتر‌ضرر
کنند‌هی‌شما‌جلو‌نباشید
ناشناس
0
2
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
من دلار هامو دادم 15تومن نصف ضرر لعنت به ترامپ
کوگ تاراز
0
0
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
گرانی دلار ربطی به آمریکا نداره کار نظام جمهوری اسلامی هست.
ناشناس
0
3
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خورد خراک مردم شده ده برابر مگه مردم دلار می‌خورن خداوندا یه عقل عطا بفرمایید
کمال
1
1
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
تا ۱۲هزار میاد
ناشناس
0
1
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
همش بازیه
ناشناس
0
3
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
این‌کارو‌نکن‌جو
ناشناس
0
0
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
مگه بایدن بهتون دلار داده که وضع دلارتون خوب شده باشه تا قیمتش بیاد پایین ؟ اینا میخوان دلار را از چنگتون در بیارن نفروشید و به این شایعات گوش ندهید .
ناشناس
2
2
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
به خدا تمام بدبختی ما ابرانیها زیر سر این نمایندگان بی سواد بیکلاس که با سواد اکابور رفتن تومجلس بعد از تمام شدن نمایندگی میشن ... طلا اگه خواستید نام میبرم
سامان
0
3
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
مطمن باشید چند روز دیگه دلار ۴۰تومانه
سامان
2
1
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
مطمن باشید چند روز دیگه دلار ۴۰تومانه
فرشید
4
2
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
انشاالله هرچی زودتر بیاد پایین تا برم سانتافه ای که سال ۹۶ فروختم ۲۶۰ تومنو که الان ۳.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومن شده رو مجدد بخرم
ناشناس
0
0
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
این‌کارو‌نکن‌جو
سامان
1
0
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار تا ۴۰هم میره اونای که دارن نفروشن
مجتبی
4
3
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
آقایون من حقوقم به دلاره تو خارج از ایرانم ، دلار میخواست تا زیر ۱۵۰۰۰ بیاد اما با صحبت های خوده آقای همتی قیمت رو بالا نگه داشت ، خدایا به عزت و معصومیت مردم ایران قسم میدم سفره این مردم ایران رو کوچکتر نکن.
ناشناس
0
4
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
بعضیانمیدونن دلاریعنی چه چرانظرمیدن
ناشناس
0
0
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
سلام دولاربایدبشه‌‌1000تومان
مجتبی
0
0
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
عده ای برا منافع شخصی خودش داره ظلم میکنه به یه مشت آدم مستضعف، اون روزی که دلار رو شما با دلال بازی بردید بالا خوب کبک تون خروس میخوند. از خدا میخوام بیاد زیر ۱۰۰۰۰ هزار تومان
کارگر
0
0
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
تمام مسئولین بی لیاقت کشورفدای یک تارموی جوبایدن
فاطمه
0
2
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
به خاطراین دلارلعنتی4سال اخیرزندگیی نکردیم فقط زنده بودیم کاش حقوقاروهم به اندازه بالارفتنه دلارکه متاسفانه به همه چیزربطش دادن بالامیبردن1خانواده4نفره با3م حقوق؟سالی200تومن حقوقوبیشترمیکنن500تومن اجاره خونه رو خوردوخوراکم که بماندیعنی واقعامسولین متوجه این زندگیانیستن
امیر
0
3
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
عادت ملت ما شده ۲۰تومن گرون میکنن ۵تومن که ارزون میشه مردم ذوق میکنن این که نشد زندگی اخه پراید ارزش ۱۰۰ملیونو داره پراید باید همون ۳۰تومن بشه تا بشه گفت ارزون شده
خوانساری
0
1
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
قیمت دلار و داخل ایران تعیین میکنن
سعید
0
1
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
الان تبریز یکی از دوستان دلار برده بفروشه ۱۸۵۰۰ هم نخریدن و فعلا مونده دستش... میگن نرخ خیلی پایینه ...
هموطن
0
0
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
امیدوارم انتخابات نقطه شروعی باشه واسه پایین آمدن دلار و اینکه مریض هایی که دارو نیاز دارن و اونایی که می‌خوان ازدواج کنن و کسایی که بخاطر گرونی دلار برشکست شدن به امید خدا سر و سامان بگیرن و باعث و بانی مشکلات چه در خارج و چه در داخل کشور به سزای اعمالشان برسن . امیدوارم که به این شکل پیش بره. امین
ناشناس
من ۹۰۰۰تومان گفتم کسی نمیخره بعدش فهمیدم اینا لیره دلار نیست.
حسین
0
0
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
ایران تا چند ماه آینده وارد مذاکره با بایدن میشه، جو بایدن از دوست تان قدیمی ظریف است ، دلار نخرید ، وضع اقتصاد ایران خوب میشه ، گول صرافها را نخورید ، الان صرافها همه فروشنده شدن خریدار نیستنند ،،،،،،،،
ناشناس
0
1
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
البته این مسولین هستند که با عدم توزیع دلار وطلا دارند با قیمتها بازی میکنند چون بهترین راه حل کسب درآمد هست و راحتترین .
راههای دیگه مثلا گرفتن مالیات مسولیت میاره ولی دلار نه
ناشناس
0
1
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
تحمیق شده ها گرفتار بازی سیاسی بایدن و ترامپ میشن
اونا هیچ غلطی نمیتونن بکنن
چون امثال دولت لیبرال هست که دقیقا خواسته اونا را انجام بده

الانم معیشت مردم را گرو گرفتن تا امتیازات لازم را بگیرن
لعنت بر غرب دوستان و غرب پرستان
دلار
ناشناس
0
0
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار ادم خندش میگیره
Sahar
0
0
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
حقتونهههههههههه هرکس که طمع کرد ، قیمت ماشین و رسوندین به عرش اعلاااااا . حالا جیگرتون بسوزه ماشین و دلار و طلاهایی که احتکار کردین و بکنید تو چشماتون ، جیگرم خنک شدددددد
ایرانی
0
0
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خداخیرنبینن دلال ها آن شاا... هرچی درمیارن خرج مریضیشون بشه
ناشناس
0
0
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار 10 تومن رفته 30 تومن حالا 5 آمده پایین کجاش خوبه.
هرچی تو مملکت بره بالا دیگه پایین بیا نیس .
ناشناس
0
0
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
همه ی اینا فیلمه همه چی از داخل کشور تنظیم میشه ارزون شدن دلار هم دست خوده دولته هیچ ربطی به امریکا نداره هنوز که تحریما سر جاشه چطوری دو روزه اومد پایین ، اینا میخوان مردم چشم امیدشون به امریکا باشه خدا خیرشون نده مردم رو سر کار گذاشتن
ناشناس
1
0
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
لعنت بر افرادی که باعث شدن دلار و خودرو ومسکن و لوازم خانگی و همه چی برای پرکردن جیب خودشون بالابره یک مشت دزد در قالب دین
مرتض
0
0
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
ان شالله دلار۱۲۰۰۰ تومانی که خبرموثق دارم در راهه
مرگ وتف به شرف همنوعان وهم وطنان کثیف وطمعکاروحریصی که با خرید وفروش دلار وسود به جیب زدن باعث این همه گرانی شدن که باعث شدند همنوعشان شرمنده خانوادشون بشه
ان شالله با سکته زدنشون تغاص پس بدهند
ناشناس
0
2
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
به نظر تون قیمت دلار دست کیه؟ آیا واقعاً از آمریکا بالا پایین میشه
ناشناس
1
0
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
اونایی که دلار خریدن اگه سود میکردن که چیزی به ماها نمیرسید پس بذار ضرر کنن دهنشون سرویس بشه حتی اگه فامیل نزدیک من خریده باید به خاک سیاه بشینه
دلار میاد پایین جنسن قیمت میمونه میره بالا قیمتارو فضایی میکنن
کیوان
1
0
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
20 می فروشم خریدار پیام بده
دلارم ارز مانده مسافرتی سال قبل هست در بانک هم تحویل میدهم.
سمانه
0
1
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
ملک وزمینم میاد پایین ایا؟؟؟
Hosein-M
بنده خریدار میباشم هرکسی فروشنده واقعی هست تماس بگیره،یا پیام بده،شماره میدم خدمتتون
ناشناس
زهی خیال باطل
ناشناس
1
1
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
همه اش کا ر خودشونه هنوز که بایدن نیومده سر کارین همه تون
ناشناس
0
1
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
فقط رمین ملک هم نخرید
علی
0
0
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار ۴۲۰۰ تومان هست و اضافه آن کار دلال است.
سارا
0
0
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
هیشکی 19800هم نمیخاد
داود
0
0
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
یکی از دوستام هفته پیش دلار ۳۲ خرید بی وجدان هی میگفتم ان شااله میشه پنجاه الان چهرش دیدنیه کاسه چه کنم گرفته دستش چند جا بده تا هفده راضی شده کسی نمیخره به امید نابودی تموووم دلال ها که با زندگی مردم این کار رو کردن زندگی رو برای مردم سخت کردن الان همه مردم باید دست به دست بدن کسی دلار و طلا نخره تا تمووم دلال ها به خاک سیاه بشینن مردم باید پشت هم باشن
۹۹
0
1
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خاک تو سرتون حقتون همین زندگی کوفتیه بی سوادا آخه تو این مملکت چه دزدی دستگیر شده که وضع شما خوب بشه دلارو بهتون گرون میفروشن ارزون میخرن بازم میبرن بالا میرید گرون میخرید میارن پایین می‌فروشین ازتون دزدی میکنن حقتون همینان
ناشناس
0
1
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
برا بدبخت بیچاره ها هیچ فرقی نمیکنه؟
علی
0
0
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
تقصیر دولت است که مردم جهت جلوگیری از افت دارایی شان مجبور به روی آوردن به کارهای کاذب مثل دلار شدند که مردم را بدبخت فقیرتر و خانواده ها به نان شب محتاج شوند
ناشناس
0
0
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
من پرسیدم دلار میره تا 6 هزار تومان
ناشناس
0
0
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
امار سکته میره بالا دلالان سکه و دلار خودرو واجناسی ک احتکار کردن .سکته
نامmahdi
0
0
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
زرشک به دلالان وطن فروش
یوسف
0
1
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
وزیر به پادشاه گفت سرورم خزانه خالی شده و سرمایه کم کم تموم میشه پادشاه به وزیر گفت شتر در بازار چنددغست گفت ده تومان گفت برو و همه را به قیمت پانزده تومان بخر بعد چند رو گفت برو و در بازار اعلام کن شتر صد تومان خریدارم کسی شتر نداشت بفروشه و همه گفتند ای کاش نمیفروختبم بعد پادشاه گفت برو شتر ها رو هشتاد تومن بفروش همه ریختن سرش و شترها رو خریدن و بابت هر شتر هفتاد تومان سود به خزانه واریز کرد دیگه کسی هم نبود شتر ها رو از مردم بخره وزیر هروز می‌رفت بازار یه قیمت پایین میداد کسی شتر نمیفروخت اینم روز به روز پایینتر میآورد و مردم از ترس اینکه بیشتر ضرر نکنن با قیمت سی چهل میفروختن بعد که همه شترذها رو جمع آوری میکرد می‌رفت بازار و می‌گفت شتر رفته بالا هر شتر سیصد تومان کسی شتر نداشت بفروشه چن رو بعد شترهارو میآورد بازار دویست و پنجاه می‌فروخت واسه خریدشم دست میشکوندن الان همه چی تو ایران این شکلی شده با قیمت پایین از مردم میخرن یه مدت نگه میدارن قیمت بالا اعلام میکنن بعد به خوددمردم میفروشن دوباره قیمت رو میارن پایین از مردم میخرن دوباره قیمت رو میبرم بالا به مردم میغروشن خیلی کارشون باحاله
علی
0
1
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
مقداری دلار دارم ۱۲۰۰۰ میفروشم اگه کسی میخواد
ناشناس
0
0
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
ایشالا دلار انقد بیاد پایین که هر کی دلار خریده ورشکست بشه
هموطن
0
1
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار امروز ۱۴ میدادم کسی نمیخرید
سما
0
0
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
چه ترامپ باشه چه بایدن فرقی نداره مشکل ما مسئولین خودمون هستن
یکم زشته که بگیم کشور مستقلی هستیم ولی گرونی رب و روغن هم مقصرش رو آمریکا بدونیم
احمد
0
1
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
پسر عموم رفیق شش دنگ داماد بایدن هست، می گفت اینا برا توافق قبلا با کری و بایدن هماهنگ کردن. اصلا ظریف بایدن را برا ریاست جمهوری به کری و او به جمهوری خواه ها معرفی کرده بوده. شک نکنید تا شش ماه دیگه توافق حتمی هست.
خلاصه این را یادتون باشه دلار، ماشین، ... زود آب کنید. بعد دو دستی نزنید تو ستون.
با آرزوی سلامتی
یوسف
0
0
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
تو شهرستان ما خدا را شکر الان هیجکی دلار ۱۸ تومنه نمیخرن
ناشناس
0
0
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
مردم ایران بدبختن چ ترامپ چ بایدن چ روحانی چ خامنه ای شاه ک رفته ایران دیگ ایران نمیشه
معصومه
0
1
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
واقعا برای ملت عقب افتاده بیسواد خودم متاسفم هرجور بخوان شکل میدن مسل شیشه حرارت دیده !!!دلار ۴هزار شد ۳۰ حالا امده ۲۰ خوشحال هستن ای خاک بر سرتون حقتون که از گرده امسال شماها جیب هاشون پر ترمیکن وقتی خودمون احمق هستیم خوب باید هر کاری که اونا بخوان انجام بدم باید اونا پول دار تر ما فقیر تر بشیم رسانه دستشون فر دا اراده کنن خبر سازی میکنن دلار به ۴۰ یا نخواسته باشن به ۱۰ میرسونن
اسی
0
0
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
شما دلالان دلار را گرون کردید دلار خودش 12000 هزارتومان بود خودتون روز به روز پولدارتر میشدید ولی ما روز به روز بدبخت تر میشدیم الان هم حقتون که دلارهایتان را کسی نمیخره انشالله دلار بره زیر 10 هزارتومان که کاملا ورشکست بشید الان هر چه دلار دارید بزارید زیر سرتون
ناشناس
0
0
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
حکایت مردم در کشور ما ، همچون حکایت، خر برفت و خر برفت و خر برفت است .
الکی خوشیم ها .
ناشناس
0
3
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار میرسه به ۹۰۰۰ و تثبیت میشه
ناشناس
0
0
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
بدرک که ندارین عجب بدبختایی هستین ندارین برین بمیرین عوضیا چرا کسی که داره انقد حسودی می کنین
داریوش
0
0
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار هم اومد پایین
ببینیم قیمت‌ها پایین میاد بابهانه بود
ناشناس
0
0
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
سی خزار دلار دارم دلاری چهارده هزار میفروشم کسی هست لطفا اطلاع بده
Ft
0
0
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
ینی بعضی نظرهارو ک میبینم دوست دارم بزنم تو سرم.دوستان این فقط هیجان بعد از انتخاباته همین.بالاو پایین شدن دلار و طلا هم دست خودشونه یه مدت با بلاترین قیمت میفروشن بعد با کمترین قیمت از تو مردم جمع میکنن که کمبود های بودجه هاشون اوکی بشه با پول ماها.دقیقا همون بلایی که سر بورس اومد.چرا دیگه بورس بالا نمیره پس؟
ناشناس
0
0
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خداکنه ازاین پایین تربیاد دلار
زهرا
0
0
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
تااواخرآذرپایین مییاداونوقت بخریدبهترین وقت خریدطلا همیشه فصل آذر
Hosein
0
0
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
من دلال نیستم،و بقول اون بنده خدا،به ولله قسم تا حالا هم دلار نخریدم از جایی یا از کسی
به این خاطر از شما عزیزان خاهش میکنم اولن قضاوت الکی نکنید،و دومن این بنده ناپاک خدارو فهش و ناسرا ندین
فقط برا اولین بار دوست دارم شانس خودمو چک کنم و یه ریسک بزرگ تو زندگی شخصی انجام بدم
پس هرکسی دلار برای فروش داره هرچقد هم باشه میخرم،
برا مجدد قسم میخورم اولن دلال نیستم،و مجدد قسم میخورم تا حالا دلار معامله نکردم،
قضاوت تنها به خداوند بزرگ میرسه،،،،،که اونم در جایی فرمودند من خدا هم دوست ندارم بنده هامو قضاوت بکنم یاعلی
خواهش میکنم کسی
سمین
0
0
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
اقا این بورس ملت چی میشه تا کی میخواین بالا بکشین ما به کی بگیم
ناشناس
0
0
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خداکمردلالا وسودجویاروبزنه بچه های خودشونو مثل بچه های کارگراازگشنگی بمیرم ایشالا همشون بمیرم که ملت بدبخت کردن
ناشناس
0
0
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
سلام اینکه دلار با آمدن و رفتن یک رئیس جمهور کشور دیگه بالا یا پایین بره نشان دهنده اقتصاد بیمار ماست ، اگر با پایین آمدن دلار قیمت برنج و لبنیات و... و آهن ، و مخصوصا خودروهای ایران خودرو و سایپا ارزان شد باور کنید، از همین الان قیمت مثلا دنا توربو شارژ اتوماتیک برای تحویل اردیبهشت سال آینده خود ایران خودرو حداقل ۵۰۰ملیون برآورد کرده پس زیاد خوش بین نباشید .
ناشناس
0
0
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
مشکل داخلی نه بیرونی تاوقتی انگل توجامعه وجودداره همین است که است
ش ک
0
0
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خدا لعنت کنه باعث بانی گرونیها رو 2ساله میخوام لااقل یه پراید دست دوم بخرم نمیتونم . سایپا دزدهم که ملت روسرکارگذاشته
چند باره ثبت نام کردم به اسمم درنمیاد.
بنیامین
0
0
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
۲۵ تومن کجا بود حالت خوش نیستا .معلوم این خبر را که نوشته خودشم دلاله دلار الان ۲۲ تومنه یاووووو
رضا
0
0
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
انشااله دلار به شدت ریزش کنه همه دلالا و اونایی که طمع کار بودن به شدت ضرر کنن حالشون بیاد جا که بخاطر سود کردن خودشون حاضرن مردم بدبختی بکشن،به جهنممممم که ضرر کردین
ناشناس
0
0
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلارو من 1000 تومان هم نمیخرم
فرشته
0
1
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
الحمدالله همون دلارتون بمونه رو دستتون بدونید که مردم چی میکشم.
جاسم
0
1
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خدایا من ثروت نمیخوام فقط دلالان رو کور کن که هر چی است زیر سر همیناست
ناشناس
0
2
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار به زیر ده هزار تومن میرسه حالا دلالا و محتکرین سکته ایشالا بزنن
رجبی
0
3
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
اسم خانمم طلا است ، بمن میگه دلار پایین بیاد .سکه پایین بیاد .من پایین بیا نیستم
علی
1
0
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
بابا این بالا و پاین هیچ ربطی به غرب نداره همش دلالا هستن یروز میبرن بالا یه روز پاین مردمو سردرگم کردن خدا نابودشون کنه خدای اون پدرومادرای که پیشه بچه هاشون خجالت بار میشدن رو سیاهشون کنه نامردا خون مردمو بخورن اف نمیکن چقد دل به این دنیا بستین هر طلوعی غروبی داره غروب شما هم میاد بدبختا نگاه کنین تمام دنیا گرفتار یه ویروسی که با چشم دیده نمیشه گرفتار شدن دنیارو داشته باشی نمیتونه تو رو از مرگ نجات بده
ناشناس
0
0
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
عثذالرب۷ق۶ژحسحسغبقز،
ناشناس
0
0
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
موقتیه چند روز دیگه دوباره افزایشی میشه.
ام
0
0
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار۱۰تومان خریدارهست
ایران
0
0
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
چقدر احمقانه تحلیل می کنیم و خودمون رو دلخوش پایین اومدن چند روزی قیمت دلار کردیم .این یه تبلیغ داخلی برا بایدن هست بفهمید داره چه اتفاقاتی اطرافتون می افته.اگه به فرض محال قیمت دلار بخواد اینقدر ریزش کنه پس قیمت سهام بورس هم به طبع افت شدید می کنه دولت که در صدد جبران ضرر عده زیادی از مردم در سرمایه گذاری در بورس هست آیا این کاهش قیمت منطقی هست یا جنبه تبلیغاتی داره چند روز دیگه دوباره شاهد افزایش فزاینده قیمت دلار خواهید بود تا دوولت مردم رو در مقابل حاکمیت بلند کند که اجازه مذاکره مجدد صادر شود اینو خواهید دید که این بسیار زودگذر تر از آنچه که فکر می کنید هست. اینو مطمئن باشید کسانی که دلار خریدید هیچ ضرری نخواهید کرد .خیه مثال واضح بزنم دولت تشکیل جلسه میده برا کنترل قیمت خودرو بعد از چند روز ا اجازه افزایش قیمت خودرو تا سی درصد رو میده آیا این قابل بازگشت هست نه.اگر قرار بر کاهش قیمت باشه به طبع دستمزد هم باید پایین بیاید در حالی که برا سال آینده افزایش بیست و پنج درصدی بنی بیشتر از امثال رو در نظر گرفتن چون می دونن تورم بالاست .پس قیمت دلار همچنان بالاتر می‌ره و اصلا نمی خواد نگران باشند کسانی که خریدن.ولی وای بر بقیه. مردم.
ناشناس
0
0
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خوب دلاراومده پایین چراقیمت اجناس نمیادپایین
مثلادیجی کالا قیمت گوشی هاشواصلاتعغیرنداد
ناشناس
0
0
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
من د۶ هزار میخرم
لیلی
0
0
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار که گرون شد همه مغازه دارا جنساشون رو بلافاصله گرون کردن اعتراض هم کردیم گفتن باید گرون جایگزین کنیم فقط منتظرم فردا برم خرید ببینم ببینم جنساشونو ارزون میکنن از ماست که بر ماست
رصا
0
0
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
پایین ، بایدن برنده انتخابات آمریکاشده ؟!! خوب ، مگه تحریمی رو حذف کرده یا برجام دوباره احیا شده ؟!! نه هیچ اتفاقی در عمل رخ نداده . این بازی کثیف دولت مردای کثیف که به خاطر اعراض سیاسی دلار رو هر وقت خواستن بردن بالا و حیبشون رو پر کردن و هر وقت خواستن آوردن پایین . مشکل همینجاست .
ناشناس
0
0
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار دارم ۲۰ تومان میفروشم ولی کسی پیدا نمیشه بخره تا الان کلی ضرر کردم میترسم بایدن ریاست جمهوری رو تحویل بگیره و بیاد برجام رو قبول کنه من بیشتر ضرر کنم
ناشناس
0
0
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
هرچی سرمون میاد حقه
A.n
0
0
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
تافرصت هست دلاراتون رابفروشید که اگه نفروشید بدبخت میشید
اخبارموثق ازریزش دلار
ناشناس
0
0
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خدا کنه کسی نخره ازتون تا سکته کنید بی شرفا
ناشناس
0
0
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
به نظر من دلار میشه همون 5هزارتومان
ناشناس
0
0
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دیگه وقتش رسیده که بگم ازاینکه یه ایرانی هستم شرمنده واحساس عجز میکنم...واقعا الان وقته گفتنه این حرفه...
ناشناس
0
0
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
از قدیم گفتن سگ زردبرارشعاله
عاشق ایران
0
0
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خدا کنه دلار انقدر پایین بیاد تا اونایی که هی دلار میخرند تا قیمتش بره بالا ازغصه پس بیافتن.تا ببینن قشر ضعیف جامعه از نداری چی میکشن.نابود باد محتکران
پارسا
0
0
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خدا کنه همه چیز درست بشه من شرمنده دوتا بچه هامم دیگه خسته شدم این همه مشکلات برا یه زن تنها با 2تا بچه خیلی سخته
ناشناس
0
0
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
اون موقع که دلار میرفت بالا یه عده می گفتند ماور شکست شدیم الان که داره میاد پاین بازم یه عده میگن ما ور شکست شدیم آ این دلار رو ثابت نگهدارید مردم راهت شن
ناشناس
0
0
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
من کارگر روزمزد هستم با این وضع بازار و کرایه ی خانه جلوی خانواده شرمنده هستم و نزدیک 6 ماه هست پسرم هرشب بهانه ی دوچرخه رو میگیره من که توی خرج خانه و کرایه ی آن ماندم وهر شب با شرمندگی به خانه می آیم انشاالله خداوند متعال به همه ی کسانی که شبیه من هستند کمک کند
ناشناس
0
0
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
مرگ بر دلال
ناشناس
0
0
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
نمیدونم چه فکری میکنید
یوسف
0
0
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
من یه کارگر هستم بایه حقوق روزانه که آیا کار باشه یانه ماهیانه حتی هزینه خرید اینترنت برا درس پسرم ندارم خوش به حال کسانی که تو فکر خریدو فروش دلار هستن پسرم آرزوی خرید یه لپ تاپ داره ولی هرچی درآمد در روز دارم خرج خونه وکرایه میشه مسولین پسرم چرا باید حسرت یه کامپیوتر را داشته باشه همش گریه میکنه چه طور آرومش کنم چند سال پیش تو یه حادثه آتش سوزی سر کار تمام صورتم با دستام سوخت چرا درمان سوختگی ولیزر زیبایی حساب میشه که حالاپسرم خجالت بکشه با من بره بیرون حتی یه پارک دردمون را به کی بگیم
ناشناس
0
0
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
به همین خیال
ناشناس
0
0
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
عزیزان آگاهانه به قضایا بنگرید ....تا چند مدت دیگه دلار و طلا دوباره اوج می گیرند...چطور ممکن هست هیچی ارزان نشه فقط طلا.و دلار ارزان بشه این غیر ممکن هست عزیزان....
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار