تاریخ انتشار: ۲۲:۳۴ - ۲۰ آبان ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۸ نظر
مدیرعامل شرکت بورس تهران:

بخشی از منابع صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه تخصیص یافت

بخشی از منابع صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه تخصیص یافت
مدیرعامل شرکت بورس تهران، از تخصیص بخشی از یک درصد منابع صندوق توسعه ملی برای تثبیت بازار سرمایه خبر داد.

صندوق تثبیت بازار سرمایه

اقتصاد۲۴ -  دکتر علی صحرایی اظهار کرد: قرار بود بخشی از منابع صندوق توسعه ملی برای تثبیت بازار سرمایه، امروز تخصیص یابد که محقق شد.
بیشتر بخوانید:پیشنهادات ۱۱ گانه مجلس برای بهبود وضع بورس چیست؟
مدیرعامل بورس تهران از مبلغ اختصاص یافته توسط صندوق توسعه ملی، اظهار بی‌اطلاعی کرد.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۲
علی
1
2
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
دیگه چه فایده ای داره.؟پول ما نابود شد بخاطر بیتدبیری ودردغ گویی شما
ناشناس
1
3
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
طبق تجربه، بازار رو بااین خبر سبز کردن
خوب بهتون سهم ها رو میفروشن
بعد خبر تکذیب میشه و میرین توی ضرر
یوسف
0
1
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
دروغ میگه
موندنی
0
1
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
بالاخره واریز شد یا نشد؟

اگه راست باشه که میتونن با همین اهرم بازار رو مثبت نگه دارن
ناشناس
0
0
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
چرابااعتمادمردم بازی میکنندمن خونم روفروختم وام جریزیه دخترم شده یک درصد
ناشناس
0
1
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
دروغ ميگوييد با راست ؟؟؟؟؟؟؟

ازبس دروغ ميگيد باور ندارم !!!!!!!
مصطفی مهنانی.بجنورد
0
0
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
عزیزان یکم صبور باشید در حال کارت به کارت کردن هستن
میلاد
0
0
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
الکی
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار