تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۲۷ آبان ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

سرانجام سریال‌های نیمه‌تمام تلویزیون چه می شود؟

 تلویزیون قرار است به پایتختی دیگر رضایت بدهد یا فصل نیمه‌تمام به پایان خواهد رسید، یا اینجا نقطه پایان اتفاقات نقی معمولی و خانواده‌اش بود.

سرانجام سریال‌های نیمه‌تمام تلویزیون چه می شود؟

اقتصاد۲۴ - کرونا چند سریال تلویزیونی را در زمانِ پخش متوقف کرد که مخاطب منتظر است تا سرانجامش را ببیند، در این حال برخی زنگِ آغاز دوباره را به صدا درآورده‌اند و برخی هم کماکان به خبرسازی‌هایشان ادامه می‌دهند.
اولین سریالی که موردِ نظر مردم بود و البته پایانِ مناسبی را برای توقف کرونایی‌اش انتخاب کرد، فصل دوم "نون.خ." بود، اما زودتر از دو سریال دیگر به صحنه فیلمبرداری برگشت.سعید آقاخانی با گروه "نون.خ." این بار تصمیم گرفت به‌جای ادامه دومین فصل خودش، فصل جدیدی را باز کند و نگارش قصه‌های جدید را پیگیری کرد، حتی مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال  درباره ورود به قومیت شمالی، گفت:‌

"ما این روزها در تهران فیلمبرداری داریم و به دو استان خواهیم رفت که یکی در مناطق غرب کشور و دیگری در مناطق شمالی قرار دارد، جالب است بدانید که در جریان فصل جدید "نون.خ." قومیت دیگری را خواهیم داشت که به قصه اضافه می‌شود."این بار برای جذابیت بیشتر و از جهت نوروزی شدن فصل سوم، آقاخانی به این فکر افتاد ماجرای جدیدی را به "نون.خ." بیاورد که هم علی صادقی و هم اکبر عبدی کنار اهالی "نون.خ." و دیگر ماجراهای نورالدین خانزاده طنازی کنند.


بیشتر بخوانید:بازیگران کره ای به نون.خ پیوستند


بنابراین تکلیف روشن شد و زودتر از بقیه شبکه‌ها، شبکه یک سریال نوروزی‌اش را معرفی کرد، در حالی که بسیاری رایزنی می‌کردند حتی قسمت‌های باقیمانده و حتی "پایتخت7" یا "زیرخاکی" به آنتن خواهند رسید.

* سعید آقاخانی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، سیروس سپهری، صهبا شرافتی، سیروس حسینی‌فر، یوسف کرمی، سیدحسین موسوی، آتنا مهیاری، علی اخوان، شقایق فتاحی و نارین ایوبی بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند.

سریال دوم که مجبور شد نیمه‌تمام آنتن را ترک کند البته داستان را خیلی عبث و غافلگیرانه رها نکرد؛ "زیرخاکی" جلیل سامان است که بی‌رقیب‌ترین سریال رمضانی سال 1399 لقب گرفت. خوشبختانه بعد از رایزنی‌های فراوان و مراحل نگارش و پیش‌تولید، سریال "زیرخاکی" با اعلام جلیل سامان کارگردان چند روز آینده، تولید فصل دوم را آغاز می‌کند.

"زیرخاکی" مجموعه‌ رمضانی بود که به‌دلیل کرونا نتوانست به پایان برسد؛ قرار است با فصل مستقل و متفاوتی به آنتن بازگردد. باید دید با توجه به نوروزی شدن فصل سوم سریال "نون.خ."، "زیرخاکی2" دوباره به ماه رمضان تلویزیون می‌رسد و یا زمانی دیگر برای پخش این سریال درنظر گرفته می‌شود.

همچنین هنوز مشخص نیست که کدام یک از بازیگران فصل گذشته در این فصل حضور داشته باشند اما پژمان جمشیدی، ژاله صامتی و هادی حجازی‌فر که از بازیگران نقش اصلی فصل اول این سریال بوده‌اند، احتمالاً در فصل دوم نیز بازی خواهند داشت.

سناریوی جدید "پایتختی‌ها"

اما سریال سومی که بدهی‌اش به مردم را فراموش کرده، "پایتخت" است. مجموعه‌ای که فصل ششم آن همه مخاطبان علاقه‌مند به این سریال را شوکه کرد. مفاهیم خانوادگی که به جای تماشای شکوهش، افولش را نشانِ مخاطب داد. از فضای نقد این مجموعه بگذریم که بارها درباره‌اش صحبت شده و گفتنی‌های بسیار هم دارد نکته به پایان رساندن فصلِ نیمه تمامش است.

فصل ششم "پایتخت" بنابر گفته سیروس مقدم کارگردانش قرار بود سال گذشته به آنتن برسد. البته از نظرِ پایتختی‌ها کرونا فقط سر صحنه فیلمبرداری سریال‌های تلویزیون اتفاق می‌افتد. چون قراردادهای سریال‌های خانگی و سینمایی‌شان نشانی از تب و تاب و استرس و اضطرابِ کرونا ندارد. کارگردان "پایتخت" سال گذشته این مژده را داده بود مخاطبین "پایتخت" منتظر قسمت‌های پایانی‌اش باشند.

این 4 قسمت باقیمانده از آن موقع تا الان دستخوشِ خیلی از اتفاقات شد. زمانی گفتند قرار است حتی فصل هفتمی طراحی شود و ماجرای تفاهمی جدید به میان آمد. بازار گرمی‌هایی که به سبک و سیاقِ خبرسازی‌ها و حاشیه‌پراکنی در فضای‌مجازی نه تنها این روزها بلکه در زمانِ پخش هم ایجاد می‌شد.

زمانی که کارگردان می‌گفت سانسور نشده، اما در فضای‌مجازی عنوان می‌کردند تلویزیون، "پایتخت" را سانسور کرده! الان هم می‌گویند پای "پایتخت7" در میان است. موضوع مذاکرات جدی صداوسیما و سازندگان را مطرح کرده‌اند و حتی رسیدنِ سریال به کنداکتور رمضان تلویزیون. عوامل اصلی خود سریال و مدیران مربوطه تلویزیون، هنوز جواب روشنی درباره ساختن یا نساختن سریال عنوان نکرده‌اند.

البته قرار بوده 4 قسمت باقیمانده از سریال را از دی‌ماه کلید بزنند و تصویربرداری کنند که هنوز خبری نشده! در این حال و احوال با پخشِ مجدد سریال پایتخت در شبکه آی‌فیلم، جریانی در فضای‌مجازی به راه افتاده که صداوسیما این روزها علاقه خود را به ساخت فصل هفتم سریال نشان داده و در هفته‌های اخیر پیشنهاد ساخت آن را برای نوروز 1400 به سازندگان این مجموعه داده‌اند.  

در هر حال چه بازیگران اصلی سرکار باشند و چه دستمزدها بالاتر رفته باشد، پایتختی‌ها باید بدهی خودشان را به مخاطبِ تلویزیون که 6 فصل این سریال را دنبال کرده، ادا کند. در کنار حضور پررنگ بازیگران اصلی پایتخت در پروژه‌های دیگر، سیروس مقدم هم در برنامه‌ای تلویزیونی اعلام کرده که می‌خواهد سریال ماورایی کار کند.

باید منتظر بمانیم و ببینیم مسئولین جدید در سیما چه تمهیدی برای تعین تکلیف سریال "پایتخت" خواهند داشت؟ با توجه به حضور الهام غفوری تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی در جلسه تهیه‌کنندگان و روایتی از چالش با شبکه نمایش‌خانگی و بالا رفتن دستمزدها اتفاق جدیدی رخ خواهد داد و یا مدیری در تلویزیون درباره سریال "پایتخت" روشن و شفاف صحبت می‌کند.

حمید شاه‌آبادی به عنوان معاون جدید سیما حتماً باید وارد چالشِ دستمزدهای نجومی بازیگران شود که سرمنزل اصلی خیلی از هنرمندان قرار گرفته تا به این منظور یا کاری را زمین بزنند و یا انگیزه حضور در آن کار را پیدا کنند. این وابستگی بیش از حدِ به اسپانسرها و حضور پررنگ بازرگانی صداوسیما به کارهایی مثل "پایتخت" هم ضربه زده و انتظارات و توقعات بازیگران را بالا برده و به نظر می‌رسد مشکل اصلی هم تحقق همین توقع‌ها باشد.

نمایی از سریال "87 متر"

یکی از سریال‌هایی که چند سالی است با توقف‌های فراوان، روزهای پایانی‌اش را می‌گذراند، سریال "87 متر" کیانوش عیاری است. البته در این مدت طولانی فیلمبرداری، سبکِ کاری کیانوش عیاری هم اجازه نداده کار خیلی پیشرفت بیشتری داشته باشد و کماکان دو ماه دیگر فیلمبرداری دارد. پیگیری‌های تسنیم  نشان می‌دهد این مجموعه بعد از مدتی توقف از 11 آبان‌ماه دوباره جلوی دوربین رفته است.

لوکیشن اصلی سریال در خانه‌ای در غرب تهران (خیابان نیلوفر) و رستوران‌ها قرار دارد و گروه برای گرفتن تصاویر دیگر در امامزاده داود حوالی روستای کبکا به تصویربرداری ادامه می‌دهند و قرار است همزمان با تدوین و مراحل فنی، تصویربرداری تا دو ماه دیگر به پایان برسد. البته اگر توقفی دیگر در راه نباشد.  

* داستان "87 متر" درباره پرونده‌های قضایی است که به موضوع مستغلات و مسکن‌ برمی‌گردد. اتفاقاتی که به واسطه آگاه نبودن به مواردی، صاحبانش را دچار مشکلات عدیده‌ای کرده است. علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، زنده‌یاد حسین محب اهری، شهین تسلیمی، دیبا زاهدی، سونیا سنجری، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی و سعید پیردوست از بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند.

تلویزیون به جای شروع پیش‌تولیدهای متعدد که بسیاری از آن‌ها ماه‌ها در صفِ تولید قرار می‌گیرند و تکلیف‌شان گهگاه مشخص هم نمی‌شود باید اولویت کاری‌اش را روی به سرانجام رساندن کارهای متوقف شده و بلاتکلیف بگذارد؛ تا هنرمندان و صاحبان آن آثار از این فضای سردرگمی موجود، هرچه زودتر خارج شوند و دست‌اندرکاران پس از این مرحله به سراغ شروع تولید کارهای جدید بروند.

"فصل مینا" بلاتکلیف


آهنج قرار بود این روزها جلوی دوربین "فصل مینا" باشد اما این سریال هم مشمولِ برخی از مشکلات، خصوصاً مقوله بودجه شده است. کاری که با موضوع دانشجویان نخبه در تهران مطرح شد و قرار بود امسال در کنداکتور شبکه یک سیما قرار بگیرد. البته در  گزارش ابتدایی به آنتن بهمن‌ماه و حتی رمضان 1400 هم اشاره شده بود.

پیگیری‌هایی که شده چند ماه گذشته فیلمبرداری در تهران داشته‌اند اما به دلیل همزمانی با بیماری کرونا، بی‌پولی و مشکلات اقتصادی باعث شد تا کار به تأخیر بیفتد.

سریالی که در دو فصل می‌گذرد؛ روایت اول "فصل مینا" در سال 57 و روایت دوم به سال 97 می‌رسد. به جهت مضمون داستانی‌اش هم برای بهمن‌ماه و ایام دهه فجر مناسب بوده و هم قصه متفاوتش، دستِ مدیران تصمیم‌گیرنده را باز می‌کند. قرار بود در ایام ماه مبارک رمضان نیز از این سریال برای پخش به شبکه یک سیما برسد.* بیش از 30 بازیگر در "فصل مینا" جلوی دوربین محمدرضا آهنج خواهند رفت؛ بازیگرانی همچون سعید چنگیزیان، نسیم ادبی، یوسف مرادیان و مریم مؤمن، جلال فاطمی، رویا جاویدنیا، حسام منظور و...

"افرا" در 1400

سریال بعدی که بهرنگ توفیقی کارگردانی می‌کند، مجموعه "افرا" است. به قول تهیه‌کننده، در 40 قسمت برای شبکه یک ساخته می‌شود. مجموعه‌ای که تصویربرداری‌اش را در شمال کشور آغاز کرد و قصه اجتماعی با محوریت خانواده دارد. پیش‌بینی شده که سریال تا اواخر اردیبهشت‌ماه 1400 ادامه پیدا کند.

بعد از مهدی سلطانی، پژمان بازغی، مینا وحید و روزبه حصاری، حالا مهدی هاشمی هم به عنوان جدیدترین بازیگر این پروژه اعلام شده‌اند.  

این درام اجتماعی و خانوادگی که قصه آن در فضای معاصر می‌گذرد، برای پخش از شبکه یک آماده می‌شود. طراح قصه سریال پدرام پور امیری و نویسنده فیلمنامه فرزاد فرزانه است.

سازندگان به جای خلاصه داستان این متن را ارائه داده‌اند: «در پگاه مه آلود یک روز پاییزی، در زیر شاخه‌های پرشکوه افرا، فرزندی زاده می‌شود؛ حاصلِ وصلتِ شومِ اخلاق و منفعت. چشمانِ پیرِ افرا، یگانه شاهدِ این راز در اعماق جنگل است. شاهدی که آموخت در نگاه عاشقانه به زندگی، فقط صاحب تنهایی خویشی. هیچکس نبودن، اولین و آخرین قانون کتاب عشق است....».

سریال بعد از "خانه امن" مشخص شد

مجموعه تلویزیونی "نفوذ" با نام جدید "روزهای ابدی" بعد از "خانه امن" به آنتن شبکه یک سیما می‌رسد. حتی محسن علی اکبری تهیه‌کننده این سریال به گفته بود: صحبتی که با شبکه داشته‌ایم اوایل دی‌ماه ان‌شاءالله سریال به آنتن خواهد رسید. احتمالاً جایگزین سریال "خانه امن" خواهیم شد و تا هفته دوم اسفندماه پخشِ سریال ادامه خواهد داشت.

مجموعه تلویزیونی 44 قسمتی با اتفاقات اواخر دی‌ماه 1357 شروع می‌شود و در نقطه 13 آبان‌ماه 1358 به پایان می‌رسد.  ما در سریال می‌بینیم که سایت‌های مختلف جاسوسی در اقصی نقاط کشور، مثل سایت کپکان کارش جاسوسی است و گزارش‌هایش را به طور کامل تحویل سفارت آمریکا می‌داده است و از آنجا به وی آی ای منتقل می‌کردند.

این سریال در سه فصل پیش‌بینی شده، فصل یک از پیش از انقلاب شروع می‌شود و تا تسخیر لانه جاسوسی را روایت می‌کند. فصل‌های بعدی هم به حوادث حین گروگانگیری تا کودتای نوژه و آغاز جنگ تحمیلی که با حمایت آمریکا صورت گرفت، می‌پردازد.

در این سریال از حضور بازیگران ایرانی و خارجی استفاده شده است. بازیگران خارجی این سریال از بازیگران آلمانی، بلغاری و فرانسوی انتخاب شدند که به زبان انگلیسی و با لهجه آمریکایی صحبت می‌کنند و این بخش‌ها با زیرنویس فارسی پخش خواهد شد.

* امین اسکندریان (مهدی نقش اول سریال)، کیمیا اکرمی (محبوبه نقش اول زن)، احمد نجفی (پرویز)، حمید گودرزی (نفیسی)، رحیم نوروزی (سُرخو)، علیرام نورایی (بکتاش)، صالح میرزا آقایی (سرهنگ شریف زاده)، شهره لرستانی (مادر محبوبه)، زهرا سعیدی (مادربزرگ مهدی)، حجت‌الاسلام سیدمحسن هاشمی (استاد حوزه علمیه و نماینده امام خمینی)، جلیل فرجاد (دانشفر)، ماشاله شاه مرادی (حاج عرفان)، کاوه سماک باشی (سروان عباسی)، امیرمحمد زند (حجت الاسلام سید عباس موسوی قوچانی)، یلدا افشاری‌نیا (مهناز)، شیوا بلوچی (شهره)، نجوا صاحب الزمانی (ثریا)، فاطمه بیگی (ناهید)، محمد جواد جعفرپور (قاسم)، جلال فاطمی (سرهنگ دیویس) بازیگران ایرانی این سریال و فیلیپ ساترکین (مایکل مترینکو)، سامی بابو (چارلز جونز)، نیکولاس جرج بیکر، ژانکلود ریکبورگ، فلورین فیشر از بازیگران خارجی این سریال تلویزیونی‌اند.
* صالح میرزا آقایی، حمید گودرزی نقش نفیسی، رحیم نوروزی صلح‌گو، جلیل فرجاد در نقش روحانی، علیرام نورائی، احمد نجفی نقش پرویز و ... نقش‌هایی بازی می‌کنند که عیناً واقعی است

"پس از آزادی" پخش می‌شود؟

سریال دیگری که قرار بود در ایامی مثل محرم و صفر به آنتن شبکه یک سیما برسد اما هنوز با توجه به آماده شدن نتوانسته به آنتن برسد، "پس از آزادی" محمدعلی باشه آهنگر است. پیگیری‌ها نشان می‌دهد اصلاحیه‌هایی وجود دارد که باید برطرف بشود و بتواند در کنداکتور پخش قرار بگیرد.

رضا داودنژاد، اندیشه فولادوند، مرتضی اسماعیل کاشی، اصغر همت، قاسم زارع، خسرو شهراز، سام کبودوند، امید روحانی، حسین باشه‌آهنگر، رویا جاویدنیا، رامین سیار دشتی، المیرا دهقان و… از بازیگران اصلی سریال "پس از آزادی"‌اند.

سریالی که 12 ماه در لوکیشن‌های مختلف جلوی دوربین قرار گرفت. سریال "پس از آزادی" اعلام شده بود در 35 قسمت تولید می‌شود با اضافه شدن پنج قسمت دیگر به 40 قسمت 42 دقیقه‌ای رسید.

منبع: تسنیم
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
اندیا اکبری
0
0
سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹
من واقعن خشم امد
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت انواع دستگاه ماینر امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع لپ تاپ اچ پی HP امروز + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ایسوس امروز + جدول

عکس/ طرفداری شیلا خداداد از تتلو!

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

علائم مهم این سرطان گوارشی شایع چیست؟

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

عکس/تصویر جنجالی مصاحبه سفیر ایران با مجری زن تلویزیون باکو

قیمت سکه پارسیان امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

استوری احساسی یکتا ناصر بعد از پس گرفتن دخترش

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

بازدهی بازار طلا در یک هفته گذشته

شرکت چینی BOE احتمالاً نمایشگر آیفون SE ۴ را تولید می‌کند

عکس/حمله تسنیم به سفیر ایران در باکو به دلیل عکس با خانم مجری!

«سلطان رمزارز» جهان به ۲۵ سال حبس محکوم شد!

یک مسئول سابق: صدیقی از من خواسته بود ملک بهزیستی همجوار باغ ازگل را هم به او بدهیم!

عکس/ امضای جهانبخش بر پای شکسته دختر هوادار

بازداشت فرزند حمید نوری در سوئد + عکس

عکس/ اولین نماینده عربستان در مسابقه دختر شایسته جهان

ثبت رکورد جدی در قیمت حواله خودرو‌های جانبازان!

حذف شرکت‌های ایرانی از بازار عراق

داعش برای عملیات «گرگ تنها» در خاک اروپا فرمان داد!

یک قانون جدید برای صدور پایان کار ساختمان

بهترین ارز‌های دیجیتال برای سال ۲۰۲۴

قیمت طلا به ریل تعادلی خود بازمی‌گردد؟

فیلم/ ادعای جدید امیرحسین ثابتی علیه لاریجانی در شبکه افق

آندرتیکر، ستاره کشتی کج جهان وارد ایران می‌شود؟

فیلم/ دلیل جدایی المیرا شریفی‌مقدم از شبکه خبر افشا شد

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق + عکس

سایه سنگین حادثه تروریستی مسکو بر روابط روسیه و بوسنی/ تشدید کش مکش های قومیتی؟

علی قنبری، اقتصاددان: فعالیت اقتصادی در گرو داشت ارتباطات خاص/ اقتصاد کشور در سال ۱۴۰۲ نه شفاف بود و نه آزاد

سکوت اژد‌های زرد در دریای سرخ؛ نگاهی به موضع چین در قبال انصارالله/ دلیل صبوری پکن چیست؟

واگویه‌های جامعه در نوروز ؛ مردم را سر کار گذاشتند/همه‌چیز بهم ریخته است و همه بریده‌ایم/ فریادها به گوش دولت می‌رسد؟

دعای روز هجدهم ماه رمضان + معنی و تفسیر

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت سکه و طلا + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو + جدول

قیمت سکه پارسیان + جدول

قیمت بیت کوین و رمزارز‌ها + جدول

قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ایسوس

قیمت انواع دستگاه ماینر + جدول

قیمت انواع لپ تاپ اچ پی HP

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد/ هزینه اختلاس‌ها را طبقات متوسط و ضعیف جامعه می‌پردازد

قیمت دینار عراق امروز + جزئیات

قیمت لیر ترکیه امروز + جزئیات

بهترین زمان خرید دلار

هفت ماده غذایی مفید برای مبتلایان به نارسایی قلبی

این دمنوش‌ها را در ماه رمضان حتما بنوشید

۱۲ توصیه مهم برای رسیدن به آرامش درونی

بهترین زمان برای وزن‌کردن چه وقتیست؟

آمپول‌های نوروبیون و ب کمپلکس؛ خوب یا بد؟

شمارش معکوس بورس برای گام صعودی در سال ۱۴۰۳/ بزرگ‌ترین مانع رشد بورس در سال ۱۴۰۲

انتقاد ابراهیم رئیسی از انفعال کشورهای اسلامی درمورد غزه

مقابله با زمین خواری ۳ هزار میلیارد تومانی در گیلان

آندرتیکر به‌زودی به ایران می‌آید

شارژ نه میلیونی حساب حقوق این بازنشستگان

عکس/ اصغر فرهادی مهمان ستاره استقلالی و همسرش

نرخ بهره بین بانکی به این عدد رسید

فیلم/ اعتراف جالب بازیگر خانم درباره رضا عطاران