تاریخ انتشار: ۰۷:۳۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۶۲ نظر

مرگ برادر بعد از خودکشی جنجالی دانش آموز دیری! +فیلم

پدر محمدموسوی زاده، همان پسری که دو ماه قبل خودکشی کرده بود، ساعتی از قبل تشییع جنازه فرزندش دیگرش که در دریا غرق شد جزئیات ماجرا را برای رکنا شرح می‌دهد.

 خودکشی جنجالی دانش آموز دیری

اقتصاد۲۴ - نام محمد موسوی زاده را تا آخر عمرم هم فراموش نمی‌کنم. همان پسر بچه یازده ساله‌ای که دلش می‌خواست در برنامه شاد درس بخواند، اما گوشی و تبلت نداشت. مادرش می‌گفت بچه درس خوانی بود و غصه اینکه نمی‌توانست هم پای همکلاسی هایش در برنامه شاد درس بخواند، باعث شد قلب کوچکش تاب و تحمل این غصه را نداشته باشد. محمد خودش را حلق آویز کرد و خبر خودکشی اش در رسانه‌ها سر و صدای زیادی به پا کرد.

همان شب که محمد به خاک سپرده شده بود با مادر او حرف می‌زدم. می‌گفت: «زندگی درستی نداریم. بچه معلولی هم دارم.»

او بار‌ها در درددل هایش از برادر معلول محمد حرف زده بود. همان برادری که از محمد دو سال کوچکتر بود و نامش علی اصغر بود. همان پسر ۹ ساله‌ای که خبر غرق شدنش، آن هم حدود دو ماه بعداز خودکشی برادرش یکی از حیرت انگیزترین اخباری بود که می‌نویسم.




پدر علی اصغر و محمدموسوی زاده، گوشی را که برمی دارد بغضش می‌ترکد. قرار است ساعتی دیگر علی اصغر موسوی زاده را هم در کنار محمد به خاک سرد گور بسپارد.

غروب دوشنبه بود که خبر غرق شدن علی اصغر را به او دادند. او در مورد این اتفاق می‌گوید: «بعداز ظهر دیروز با از بهداری بندردیر با من تماس گرفتند و گفتند که جسد غرق شده یک کودک ۹ ساله در اسکله صیادی بندربوشهر پیدا شده که احتمال می‌دهیم فرزند تو باشد. همه جا را دنبال علی اصغر گشتیم و خبری از او نبود. بعد من برای شناسایی خودم را به بهداری رساندم و دیدم علی اصغر بی جان روی تخت بهداری بود. در دریا غرق شده بود و نفس نمی‌کشید. دیگر چیزی نفهمیدم و فقط در سر خودم می‌زدم.»

پدر علی اصغر و محمد در ادامه در مورد غرق شدن فرزندش می‌گوید: «خانه ما خیلی به اسکله صیادی نزدیک است و برای همین خیلی وقت‌ها پیش می‌آمد که علی اصغر قدم زنان به دریا می‌رفت. چند بار همسایه‌ها با من تماس گرفتند و گفتند علی اصغر داشت سمت دریا می‌رفت و او را نگهداشته بودند. بعد من سریع رفته بودم و او را آوردم.

پدر علی اصغر در ادامه گفت: «دیروز هم به دریا رفته بود و لابد می‌خواست مثل همیشه بازی کند. من کنگان بودم که با من تماس گرفتند و خبر فوت فرزندم را به من دادند. اما بعدا شنیدم که امدادگران هلال احمر متوجه غرق شدن علی اصغر شده بودند و سعی کرده بودند او را نجات دهند، اما فایده نداشت.»


پدر محمد و علی اصغر تنهایی در بیابان نشسته و در حال گریه کردن است که با او تماس می‌گیریم. می‌گوید داشتم با خدا درددل می‌کردم. اما انگار ادامه درددلش را به ما می‌گوید: «محمد را که از دست دادم، خواب و خوراک از من گرفته شد. افسرده شده بودم و دلم نمی‌خواست با کسی حرف بزنم. همه کار‌های محمد بر عهده خودم بود. آخر او پسر بزرگم بود. رسیدگی به او را من انجام می‌دادم تا مادرش به سه برادر دیگرش رسیدگی کند. بعد از فوت محمد، جای خالی او، داغ جگر گوشه ام و مرور خاطراتش به جانم آتش می‌انداخت.»

در این شرایط روحی پدر، علی اصغر سعی می‌کرد با دستان کوچکش مرهمی بر قلب داغدیده پدر بگذارد: «علی اصغر معلولیت داشت و نمی‌توانست صحبت کند. اما وقتی من غذا نمی‌خوردم، دستم را می‌گرفت و به زور از من می‌خواست که در کنارش بنشینم و غذا بخورم. به من می‌فهماند که اگر غذا نخورم او هم نمی‌خورد. من هم برای اینکه او دست از غذا نخورد نکشد، به زور چند لقمه غذا در دهانم می‌گذاشتم تا او غذا بخورد.»
پدر محمد و علی اصغر شب تا صبح در قبرستان خوابید

خانواده موسوی زاده ۲ پسر یک ساله و ۲ ساله دیگر به نام‌های رضا و حسین هم دارند. پدر خانواده در مورد حال و روز این روزهایش به رکنا می‌گوید: «دیشب وقتی فهمیدم که پسر دیگرم را هم از دستم رفته، دیگر حال خودم را نمی‌فهمیدم. به قبرستان رفتم و شب را آنجا خوابیدم. بعد از مرگ محمد کارما فقط گریه بود. یک چشممان اشک است و چشم دیگرمان خون است. اما حالا بیشتر از قبل حال خودم را نمی‌فهمم. روی موتور نشستم و با اینکه نمی‌توانستم درست برانم، اما با همان سرعت کم به بیابان آمدم. وسط بیابان نشستم و دارم با خودم می‌نالم و گریه می‌کنم. هر چند که الان نزدیک دو ماه است کارم همین است. در صحرا راه می‌روم و برای خودم گریه می‌کنم. رنگ خواب و خوراک ندیده ام.»


آه غلیظی بر سینه اش می‌نشیند و سعی می‌کند بغضش را فرو بخورد. می‌گوید: «هیچ وقت در زندگی ام گناهی نکرده ام، حق کسی را نخوردم و رنگ بازداشتگاه را ندیدم. نمی‌دانم چرا در این یک سال اخیر این همه بلا سرم آمد. اولین حادثه‌ای که برای خانواده ما پیش آمد این بود که گردن من شکست. در دریا داشتم کار می‌کردم که طوفان آمد. از قایق پرتاب شدم. طوری که انگار از یک ساختمان سه طبقه پرتناب شدم و برای همین مهره گردنم شکست. هزینه پروتز گردنم یازده میلیون تومان شد و دست من خالی بود، اما یک فرد نیکوکار کمک کرد و عمل شدم. بعد از آن یک بار محمد، موقع بازی در پارک زمین خورد و دستش شکست. یک بار علی اصغر زمین خورد و سرش شکست. سه بار کولرمان سوخت و سه بار هم یخچالمان سوخت. بعد هم که دو فرزندم را از دست دادم. حالا حکایت من مثل حکایت یعقوب شده است. سرگردان بیابان و صحرا هستم و از غم پسرانم اشک می‌ریزم.»


صدا قطع و وصل می‌شود. بیشتر از پانزده بار شماره پدر محمد را می‌گیرم. چندین بار هم او به من زنگ می‌زند. حرف هایمان تکه پاره می‌شود بین چندین تماس. آخر سر از من معذرت خواهی می‌کند برای این همه قطع و وصل شدن و می‌گوید: «گوشی من خراب است. همان گوشی‌ای که قبلا به شما گفته بودم که دوربینش خراب است و محمد نمی‌توانست از آن استفاده کند. حالا این گوشی کلا خراب شده است. به خاطر محمد آن را زمین کوبیدم و خردش کردم. گفتم می‌خواهم بعد از بچه ام همین گوشی هم نباشد. الان یک گوشی ساده دیگر دستم است.»

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۷
ناشناس
4
10
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
خدا بیامرزد و صبرتان بدهد برادر گرامی از قدیم گفتن هر چی سنگه به پای لنگه به خدا پناه ببر و به فکر همسر و دوفرزند دیگرت باش خدا سلامتی بهتون بده.
ستاره
چقدر درد اوره فکرش هم آدم رو اذیت میکنه خدا بهشون صبر جلیل عنایت بفرمایید
زارع
1
25
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
بنده خدا چشم خورده خدا آدم حسود رو لعنت کنه
ناشناس
اره خدایی .چشم زخم پدر ادمو درمیاره. ناگفته نماند چشم زخم پدر آدمای مظلوم درمیاره ‌.به آدمای ظالم و بد کاری نداره. اینم شد عدالت خدا
غزل
6
16
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
فقط بلدین خبرسازی کنیدخوب کمکش کنیدهمه دست به دست هم بدیم وکمکش کنیم بشینیم تاکی منتظرای دولت خودمون چاره ای پیداکنیم
ناشناس
0
37
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
امان از داغ برادر و فرزند که حال این روزام دقیقا همینطوره برادرم را از دست دادم و حیران و سرگردان و حواس پرتی گرفتم زندگیمم هم تا حدودی شباهت دارد میفهمم چی میکشد این مرد برایش و برای تسلی داغ دلمان از خداوند صبر خواستارم
ناشناس
1
28
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
ای اختلاسگران ای مدیران بی کفایت انشالله بچه های خودتان بدین روز دچار شون جواب خدا را چی میدید...
پسر کد خدا
1
50
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
چرا نماینده ها ، استاندار ، مسیولین استانی بداد این بنده خدا نمیرسن ، آخه اون هم هموطن ماست . شرایط ایشان را دریابید و پا به عرصه دلجویی و مدد بگذارید . هموطن داغدار ، برایتان آرزوی صبر و شکیبایی دارم . خدای یعغوب به شما کمک خواهد کرد تا از این بحران در آیی .امین .
ناشناس
2
33
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
خیلی ناراحت کننده اس خدا بهشون صبر بده
لیلا
1
26
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
ای خدا جگرم سوخت ... کم بدبختی داریم این اتفاقات رو هم میخونیم غمی به غمهایمان اضافه میشه ....خدایا خودت کمکمون کن
ناشناس
3
28
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
چقدرسخته خدابهش صبربده .....لعنت به این دنیای فانی
مهدوی
1
21
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
مسیولن کر وکور صدای این بنده خدا رو نمیشنوند
لیلا
خدا بیامرزه وخدا صبر عاجل به شما عنایت کنه اینها امتحان الهی تا خدا نخواد هیچ کاری انجام نمیشه من برای شنا از ته دل ارزوی صبر وبرای فرزندان دلبندتون امرزش از خدای بزرگ میطلبم
ناشناس
2
27
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
خدا بهتون صبر بده...
کیوان کرمانشاهی
1
14
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
《انالله و انا عَلیه راجِعون》
این سرنوشت همه ماست عزیز دل◇
غصه نخور ک دنیا یالاندی
دروغه دروغ♡خدا آدمای خوب رو زود میبره .
الان من چ غلطی کردم برا پدر و مادرم...الله عزیز
یه ایرونی
کیوان جان انالله و انا الیه راجعون است نه علیه راجعون جسارتا فقط جهت اطلاع بود چون معنی کاملا عوض میشه
ناشناس
2
21
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
سلام.روحش شادویادش گرامی خداوندبه شما صبرعنایت بفرماید
فاطمه
1
12
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
خدا رحمتش کنه انشاالله که غمه اخرتون باشه
ناشناس
1
10
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
خداصبر بده
.....
0
11
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
دیگه دارم دق میکنم خسته شدیم به خدا چرا تموم نمیشه
ناشناس
1
13
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
خدا صبرتان بدهد خداوند آجر پاداش رادرآن دنیابرایتان بدهد
آواره و دربدر و مستاجر
1
14
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
آقازاده ها به سلامت باشند و تو آمریکا و اروپا پول این مردم بیچاره را حیف و میل کنند اختلاص گران سرشان سلامت.دولت پاینده باد.امثال خانواده محمد بسیار است در هر شهر ایران.
خدایا.تو به فریاد برس.هرچند تو هم طرفدار
ما بدبختا نیستی!!؟
ناشناس
اخ که گل گفتی و لپ کلامو
ناشناس
دقیقا اینیه که گفتی
پرمیس
فرزندان مسئولین نظام جز در خود ایران هیچ جای دیگه حضور ندارن.تشویش اذهنان عمومی نکنید و در کنار هجمه ضدانقلاب نسبت به مسئولین قرار نگیرید.اینها همه شایعه است.من خودم تصویری با یکی از کسانی که ادعا میشد فرزند یکی از مسئولین است صحبت کردم گفت من هیچ نسبتی با ایشون ندارم و از دوران طفولیت در خارج از کشور بودم
ناشناس
خدا انشالله به درد این پدر غم دیده گرفتارشون کنه
حنا
4
28
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
سلام.نماینده ها عدالت داشته باشن و درست کنن؟.اگه قرار بود این باشه پس چرا امام زمان غایبه.اصلا چه دلیلی داشت که غیبت کنه.انقدر ما ادما نامردیم که هنوز سیصد نفر جم نشدیم براش از ته دل دعا کنیم که بیاد.تا این بی عدالتی از بین بره.روز به روز بد تر از این میشه هنوز کجاهاشو دیدیم؟.
عبدالجبار نوری نژاد
0
1
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
با سلام.دوستان شماره تلفنی از آقای موسوی زاده دارید برام ایمیل کنید.
ساناز
0
0
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
جیگرم‌ آتیش گرفت،
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
ان شاء الله خدا صبر بده و کمکتون کنه . آمین
روحشان شاد جایگاهشان بهشت
ناشناس
0
1
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
اول اینکه خدا صبر بده به این خانواده و همه ملت ایران خصوصا قشر ضعیف جامعه فقر اقتصادی و چند فرزندی.....
حقوق 2 میلیونی پراید 100میلیونی و کرایه خانه 1تا2 میلیون میوه کیلویی 10 تا 20 هزار تومن بسیار نا عادلانه ....
این حق مردم ایران نیست کشوری با این همه ثروت نباید فقیر داشته باشه.....
خدا کنه هیچ مردی شرمنده زن و بچه ش نشه سخته جیب خالی و سفره خالی، زن و فرزند هزینه داره و باید حداقل ها تامین بشه ..‌‌‌..‌مسئولین و مدیران درک کنید شرایط زندگی با تورم شدید و درآمدهای کم ....‌
نماینده مجلس و مدیر و مسئول آیا پول تو جیبی بچه شما از حقوق یک ماهه کارگر یعنی 2 میلیون بیشتر نیست؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
خدا خودش کمک این بندهخدا همه ما کنه،
ایمان
0
0
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
سلام لطفابه مسولین بگین 1درصد ازپول نفت گاز عسلویه گوشی یاتبلت بخربرای نیازمندان... ای خدا آخه بچه 9ساله باید خودش حلق آویز کن... الله برکته
حنا
0
0
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
سلام.خدا تو قرآن میگه قسم به خودش اگه بنده ای بگه ایمان آوردم باید امتحان پس بده.که ایا تو شرایطی که به خاستش نرسیده ایا قادره بگه ،بازم به معرفتت شکر.
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
کاش یک مسول دلسوز داشتیم
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
ای چن روزه همش ب ای فکر میکنم ما ک تا تونستیم حرام و حق مردم نخوردیم از اون دنیا ترس داریم اینا فردا چطور جواب خدارو میدن
ناشناس
0
1
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
تو این دولت با پارتی وزیر میشه ریس میشه. ما مدیر دلسوز نداریم. دارم میسوزم میسوزم امام زمان شرمند ایم. شرمند ایم. شرمندایم
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
از خدا میخوام کمک حال همه باشه وبه شما صبرتان بد
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
خدا صبرتون بده
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
خدا بهتون صبر بده خدایا نا شکری نباشه ولی چرا بایداین همه بی عدالتی باشه یکی انقدر خوشی داشته باشه که ندونه چیکار میکنه یکی هم مثل این پدر سر به بیابون بذاره
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
خداوند به شما صبر عنایت فرماید
فاطمه
0
0
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
غم و بدبختی های خودم یادم رفت حالم خراب شد حالا تا مدتی باید هی گریه کنم...
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
تو را خدا کمک کنید اگه کمک نکنید ممکن آدمهای زیادی بخاطر فقر نابود بشن دیروز در شهر بودم یه زنی با دوتا بچه گرفتار بود خیلی دلم واسش سوخت حتا مادرش اونا از خونش پرتش کرد بیرون لطفاً خواهش به داد دل مردم برسد تورا ابالفضل قسمتون میدم به همون خدای می‌پرستید مسولا کجایید
دلآراااام
1
0
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
بانو بهاره رهنما عاجزانه ازت میخوایم به این خانواده کمکی.کنید تورو جان دخترتون قسم
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
فقط بچه های سیاسیون سلامت باشن جون بچه های مردم به اینا اهمیت نداره، خدا ازتون نگذره مسئولین، کلاهتون راست بذارین
راضیه
0
0
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
خدابهت صبربده خیلی سخته
نعمت
0
0
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
انا لله و انا الیه راجعون
خدا صبر بده و خدا میفرماید ان مع العسر یسرا
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
خدا به خانواده بچه ها صبر عنایت کنه
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
تو رو خدا کمکش کنین تو رو خدا شرایط بدی داره کمک شما راه دوری نمیره خدا برکت به عمر و زندگی تون میده نذارین این روز های سخت سخت تر بشه براش اونایی که استطاعت دارین یه انسان داره از دست میره داره از غصه میمیره کمک کنین
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
ناراحت شدم روزگار همه مون مثل همه
ناشناس
1
0
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
خدایا‌چرا‌کروناتمام‌نمی‌شوددلم‌شکسته‌
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
کاش،مدرسه ها بسته میشد و ابن عزیزان ما همه فرزندان ماهم هستند فرزندان ایرانن چقدر جوان ونوجوان دختروپسر بحاطر شبکه شاد مردند من که اشکم سرازیر شد چقدر،دیگه کاش،ازاول یکسال تعطیل بود الان دانش اموزان چطور کنکور بدن بادرس نخونده ایکاش ویروس نبود
گیتی
0
0
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
فقط خدا صبرت بده بحق محمد و آل محمد فقر بداست
من بی قرار مردمم هستم خدا جون خودت به دادمون برس
0
0
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
وای خداجیگرم سوخت خدا صبرتون بده از این محمدها زیاد هست تو کشور ما خدا یا ریشه مسئولین بی کفایت بکن که دارن با حق ماها برا ی خودشون خوش میگذرونن خدایا گرفتارشون کن به درد این پدر بی پناه
حسین
0
0
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
خیلی سخت خدا بهشون صبر جلیل عنایت بفرماید انشاالله
فاطمه ی
0
0
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
متاسفم ایکاش کاری بتوانیم بکنیم.
ابراهیم سهیلی
0
0
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
خدا صبرت بدهد امر الهی هست پیش آمده باز هم از خدا در خواست آرامش کنید شاید در مرحله آزمایش قرار دارید
حسین
0
0
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
شب جمعه است، لعنت بر پدر و مادر مسئولین بی تدبیر این مملکت....
مملکت ما رو گنج خوابیده ، اونوقت باید پسر بچه ۱۱ ساله بخاطر نداشتن گوشی موبایل خودش رو حلق آویز کنه.....
ناشناس
0
0
جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹
خدایا خیلی سخته خدا به پدر مادرش صبر بده
مهدی
0
0
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹
واقعا قلب آدم درد می گیرد از این ناعدالتی ها...
ما همه شرمنده این خانواده و جوانانی هستیم که رفتند و شهید شده اند...خیلی متاسفم
غلامرضا
0
0
جمعه ۱۶ تير ۱۴۰۲
سلام غم آخرتون باشه و خدا صبر بهتون بده
موسوی
0
0
جمعه ۰۵ آبان ۱۴۰۲
وای خداقلبم آتیش گرفت ای کاش دوروبریا کمکش میکردن یه گوشی میگرفتن توی بوشهر کسی خیرنبود خدای من
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع دستگاه ماینر امروز + جدول

اینفوگرافی/ بیشترین هزینه‌های نظامی جهان در سال ۲۰۲۳

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت انواع ماشین بی ام و در بازار امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت انواع گوشی موبایل اپل امروز + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع لپ تاپ اچ پی HP امروز + جدول

قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ایسوس امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

عکس/استوری تازه حامد آهنگی به مناسبت تولد پسرش

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

عکس/تغییر چهره ۲ خواهر سریال بزنگاه بعد از ۱۶ سال

برنامه علی دایی مشخص شد

پرفروش‌ترین فیلم‌ های تاریخ سینمای ایران

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

تابلوی معاملات بورس خبر از رونق می‌دهد؟

واتساپ بروز رسانی می‌شود

امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟

کدام خانم بازیگر امیر تتلو را در استانبول اغفال کرد؟

صادرات LNG روسیه در یک قدمی توقف

قیمت برنج ایرانی افزایش یافت

ادامه روند نزولی بازار خودرو در پایان هفته

سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست

فیتیله اختلاف عمو‌های فیتیله‌ای با عمو قناد پس از سال‌ها روشن شد

اعلام زمان نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳

مراقب این میم کوین‌های ارز سولانا باشید!

درآمد‌های نفتی باعث ایجاد تورم می‌شود؟

فیلمی از دختر ابراهیم رئیسی که وایرال شد

توضیح قوه قضاییه درباره حکم اعدام توماج صالحی

واردات گوشت گرم از آفریقا!

قیمت جدید دام زنده اعلام شد

خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!

سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست

لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟

سهامداران استقلال و پرسپولیس چه کسانی هستند؟

شیر و ماست از سبد غذایی خانوار حذف شد

تاثیر حراج شمش طلا بر قیمت بازار آزاد طلا

قیمت انواع روغن خوراکی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول

اعلام ممنوعیت‌های تردد در محورهای شمالی

وضعیت آلودگی هوای تهران در ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

نگاه بازار دلار در آخر هفته به چه اتفاقی است؟

تصویر محرومیت در ایران؛ سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالا، محروم‌ترین استان!

فیلم/ رقص مایکل جکسونی حامد آهنگی و یوسف صیادی جنجالی شد

قیمت انواع لپ تاپ ایسوس

با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه در تهران می‌توان خرید؟

قیمت انواع دستگاه ماینر + جدول

مهاجرت با ویزای جعلی؛ علت ایجاد بازار سیاه مهاجرت و کسب‌وکار غیرقانونی چیست؟

فیلم/رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی اش

کارنامه آمریکا در جنگ غزه؛ واشنگتن تا چه اندازه در رسیدن به اهدافش در جنگ اسرائیل و حماس موفق بود؟

قیمت دینار عراق امروز + جزئیات

قیمت لیر ترکیه امروز + جزئیات

تکرار قصه تلخ گشت ارشاد در خیابان‌های شهر؛ دولت رئیسی همچنان مدافع رویکرد‌های تند و سلبی در موضوع حجاب/تذکرات اصولگرایان فراموش شد؟

قیمت خودرو‌های سایپا + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو + جدول

قیمت سکه پارسیان + جدول

قیمت سکه و طلا + جدول

بازدهی بورس در هفته اول اردیبهشت ماه

قیمت بیت کوین و رمزارز‌ها + جدول

قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها + جدول

آخرین وضعیت بازار مسکن در اصفهان

وضعیت هواشناسی امروز

صفحه اول روزنامه‌های اقتصادی امروز

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

صفحه اول روزنامه‌های ورزشی امروز

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول