تاریخ انتشار: ۱۷:۰۲ - ۰۶ دی ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱۵۹ نظر

سارا و نیکا در عکسی عجیب

سارا و نیکا در عکسی عجیب
سارا ونیکا فرقانی عکس جدیدی از خود از برف شدید در محل زندگی اشان خبر دادند.

سارا و نیکا

اقتصاد۲۴ -سارا و نیکا دو خواهر دوقولی پرحاشیه که از قسمت اول تا آخرین قسمت سریال پایتخت حضور داشتند این روز‌ها بیشتر در فضای مجازی فعال هستند.

سارا و نیکا به تازگی و به خاطر عکس‌های که از آن‌ها لب استخر مختلط پخش شد از فصل جدید پایتخت کنار گذاشته شدند.
بیشتر بخوانید: فیلم/ واکنش سارا ونیکا بعد از حذف شدنشان از سریال پایتخت
نیکا فرقانی با انتشار یک استوری درحالی که در کنار خواهرش سارا و مادرش ایستاده است عکسی منتشر کرده که در برف شدیده برای عکاسی ایستاده اند.
سارا و نیکا
منبع: رکنا
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۹
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۳۰
نیکا
45
21
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
عالی
ناشناس
37
46
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
به جای تهیه خبر از این دوتا برید از بچه هایی خبر تهیه کنید که لباس شهرداری پوشیدن و دارن خیابان ها رو جارو میکنن خودم چندین بار دیدم
فازی
31
127
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
سارا و نیکا خیلی خوبن
احمد
83
39
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
تحفه ها ما چه قد بد بختی که مدام سا را و نیکا
زهرا
31
77
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
ماشاالله کم تو کشرمون فضول نداریم که بخواهند برن به عکس های بقیه گیر بدن
زهرا
بقیه خودشون عکساشونو منتشر می کنن و انگار از این موضوع ناراحت نیستند عکسهای شخصیشون رو میزارم توی چشم ما و میگن نبینید این با عقل جوره
ناشناس
38
58
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
دوست دارم سارا و نیکا را ببینم و آن ها را ببوسم ♥️♥️♥️♥️
چیزه
خوبه که فقط میخوای ببوسیش کار دیگه نکنی
ناشناس
86
37
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
سلام چه شخصی پشت سر این دو نفر است که سعی دارد این دو را به هر شکلی شده درفضای مجازی به خورد مردم بدهند
مبارکه
30
99
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
خوبه
ناشناس
واقعا که شما دیگه کی هستید
حسین دفتری فر
50
13
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
آشنای سارانیکا با فتوشاپ
علی کریمی
31
23
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
وای از دست این دوقلوهای پر حاشیه
مهدی
3
19
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
این دوتا دختر زشت راه ندادن تو پایتخت از حرسشون که معروف نشدن هی از خودشون تو فضایی مجازی فیلم پخش میکنن بابا هیچی نشدید
حامد
6
30
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خدارو شکر اینارو از فیلم کنار گذاشتن..انسان نمیدونم چرا اینقدر زود از انسانیت خارج میشن..حاشیه اینارو ببین..اینا فیلم بازی نکنن بهتره..فک کنم اینا خانواده ندارن. اینجا ایرانه باباااااا
فری
19
82
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
حقشون بود که حذف شدن
امیر
27
90
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
یکموخجالت بکشید که تو زندگی مردم دخالت میکنید ، به شما چ
محمد
17
21
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
بابا ولکنید این دوتا دختر بی مصرف ان رو جمع کنید سارا نیکا چی هستند بابا تو اگر درستی آدمیت دارید برید از کودکان کار و بچه هایی که در فقر دست و پا میزنن گزارش بگیرید نه از این دوتا بی خاصیت
ناشناس
4
35
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
چرااااااااا؟
ناشناس
5
2
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
چقدر بعضیها فضول وزیرآب زن هستن وتاکی آدم فروشی باید ادامه داشته باشه
انتظار
3
11
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
متاسفم برای کسانی که این دو نفر براشون الگو شدند
واقعا به کجا چنین شتابان
حسین پلنگ
7
25
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
ایرانی هستن اینا ولی بدرد ایران نمی خورن
sarina
9
18
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
واقعا خیلی خوبن و هقشون نبود از پایتخت حذف بشن
خیال
17
13
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
میشه دیگه از این دو نفر اینقدر نگین حالمون به هم خورد هر روز هر روز عکس این دوتا بازیگراهای ناشی که هیج استعدادی تو بازیگری ندارن بس کنید دیگه
روژان
7
20
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
سارا و نیکا باید در پایتخت ⁦⁦(. 7 )⁩ شرکت کنند
ناشناس
اصلا اینا بازیگر نیستن
ناشناس
13
9
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
یکم راجبه بدبختیا مردم بزارید که یکم دولت بفکر باشه قشر فقیر جامعه خیلی زیاد شدن به جای دخالت وفوزولی داخله زندگی دیگران حالا هر عکسی که گرفتن به ما چه
سارا
0
20
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
ما در زندگی مردم دخالت نمی کنیم اونا زندگیشون رو میکنن در حلق ما
ناشناس
2
14
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
از اول تا آخر سریال ده کلمه هم حرف نزدن پس بودن نبودن شو چندان فرقی هم نداره
ناشناس
9
10
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
سارا ونیکا خیلی خوبن
فررری
10
4
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
که چی مثلا
ناشناس
عالی گفتی
دنیل
4
1
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
من هیچ نظری ندارم فقط اینکه در پایتخت ۷ سارا و نیکا را حذف نکنید ...........
ناشناس
10
7
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
سارا و نیکااز بازیگران عالی کشور ما هستن هر دوشون مثل ما نوجوان هستن مگه چیکار کردن که میخواید پیشمردم خرابشون کنید
ناشناس
8
8
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
سلام
م ز
1
5
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خاک تو سرتون که بااین همه خبر مهم واساسی چسبیدیت به این دوتا انتر بااین صورتاشون انگار خمیر نونواییه که هنوز ور نیومده
م ز
7
8
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خاک تو سرتون که بااین همه خبر مهم واساسی چسبیدیت به این دوتا انتر بااین صورتاشون انگار خمیر نونواییه که هنوز ور نیومده
Sanaz
5
12
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
حقشونه میخواستن از این غلطا نکنن
Sanaz
3
9
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
حقشونه میخواستن از این غلطا نکنن
یکتا
4
4
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
اونا دارن توی مملکت خارج از کشور زندگی میکنن،اینطرف که نیستن که،،،رفتارشون،اخلاقشون،لباسشون متناسب با فرهنگ خارج از کشوره،،،اینا که اینجا نیستن که،،،پس چیز بدی ندارن که بشه روشون انگشت گذاشت
نا اشنا
2
6
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
واقیا بیکارید به این بچه ها گیر میدید
سید علی حسینی
1
8
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
بابا ول کنید خیلی از این دوتا خوشم میاد هر روز گوگل باز میکنم این دوتا رو میبینم بیچاره کارگردان حق داره اینارو حذف کردن یه خطایی از اینا دیده دیگه حذفش کردن

در کل خواهش میکنم در مورد اینا نزارید این کلن دو سال بازیگر شده یه فوتبالیس اینجوری حاشیه نداره این دوتا دارن
ناشناس
3
4
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
سلام
من نمیدانم اخبار اینترنت دست چه کسی هست که هر چند وقت یکبار یه نفر را پرحاشیه میکند
آخه به ما چه که کی کجا رفته چه لباسی پوشیده یا عکس لو رفته این هنرپیشه ها یا خواننده و...برای ما می گذارند
کمی هم از اخبار علمی دنیا بنویسید این به خاطر بی
کفایتی کسی است که این اخبار بیخودی را می گوید
ناشناس
1
8
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
همش از این دوتا شیر برنج خبر نزارید خسته شدیم دیگه حالا انگار دیگه اینا کین
فاطیما
2
9
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
اینقدر فضول نباشید برسر کار زندگی خودتون
عدلپروریست.ماکانی
0
4
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
اگه ربط نداشت به ما خودشون یکسره عکس و استوری نمیذاشتن.
اگع ربط نداره تو گالری خودتون سیو کنین
پس حتما یک گیر دارن واسع معروف شدن
مریم
0
5
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
هر جا نگاه کنی سارا و نیکا، مگه چه شخصیت‌های مهمی هستن، خبر مهم تر از این دوتا نیست، بعدم تو فیلم پایتخت هم صدایی ازشون نمیومد مثل عروسک خیمه شب بازی بودن
روناک
2
8
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
به ماچه ربطی داره... ساراونیکا.. اینکاروکردن اون کاروکردن.. خوردن نخوردن. رفتن موندن.. ال شدبل شدخوب به بقیه چه مربوطه.. تاکی باابروی مردم بازی میکنیدبرای بازارگرمی خودتون... بدنام ورسواشون کردین جرمشون اینه توایران یک سریال نقش ربات داشتن بس کنیددیگه...
خودم
1
7
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
میمون هر چی زشت تره بازی اش هم بیشتره
خودم
2
7
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
عقده خود کم بینی دارند
سارینا
1
4
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
حواستون به کارای خودتون باشه
الهام
0
2
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
هیچ مسله ایی الان حاشیه سازنیست توکشورماجز این دوتادختر.عوض این موضوع به گرونی وبدبختی من بپردازید
ناشناس
0
7
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
این دوتا هم از اون دسته شکم سیرهای الکی خوش هستند
ناشناس
1
5
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خو ب ما چه
شادی
1
1
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
هر جا هستن سلامت باشن ..... والا این دوتا بچه با وجود اینکه خارج کشور زندگی میکنن ولی از خیلی از ایرانیایی ک تازه ۲ ماه هست ک از کشور خارج شدن بهتر فارسی صحبت میکنن ..... امیدوارم زندگیشوون درگیر حاشیه های فضای مجازی نشه.
ناشناس
1
2
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
بابا پدر مارو درآوردین با این سارا و نیکا کار ما به کجا رسیده که سردرد کم داشتیم ایناهم اضافه شدن
اکبری
0
0
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
سلام سارا ونیکا خارجی هستند ما وقت مون رو برای بیگانه ها هدر نمیدیم سرشون سبز عمرشون دراز
لیلا
1
1
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
راست میگن به شما چه ،خوبه برای ناموس شما هم حرف در بیارن ،سارا و نیکا جون دوستتون دارم
Sara
1
1
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
واااای خوبه یه فیلم بیشتر بازی نکردن چقدر اینارو بزرگ میکنین مگه کی هستن؟از اول تا آخر سریال پایتخت چارکلمه هم حرف نزدن عین مجسمه بودن
ناشناس
1
3
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
چند وقتی بهاره رهنما سوژه بود حالا این دوتا،چیکار کنیم مهمه مگه هی سارا و نیکا..........
ناشناس
0
3
۰۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
اخه خداوکیلی ایناخیلی بیریختن نمیدونم چی اینابراتون جالبه دائم ازشون مطلب وعکس میذاریدنه بازیگری بلدن نه چهره هستن
ناشناس
0
3
۰۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
والا همه چیو ول کردن چسبیدن به سارا نیکا واقعا چی میخوان از جونشون
سید
0
0
۰۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
کم کم داره حالم ازاینابهم میخوره خبردیگه ای وجودنداره؟؟؟
هادی
0
2
۰۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
بابا ول کنین تو رو خدا این ۲ تارو،اینا هیچ هنری جز بدبخت کردن و بی ادب کردن و بی بندوبار کردن دخترای نوجوان ایران ندارن...
و در جواب کسانی که خیلی خیلی روشن فکر هستن بگم،وقتی سلیبریتی مینامی خودت رو و در معرض قضاوت دیگران میزاری،هی نیان بگین به ما چه و....
همه جای دنیا مردم سلیبریتی هاشون و قضاوت میکنن، تو ایران هم که خاک بر سر ما (بلا نسبت)که سلیبریتی هامون اینان ،مردم قضاوتشون میکنن...
ناشناس
0
1
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
بالاخره یه کله گنده هست که میخواد از اینا الکی خبر گذاشته بشه ،
مبینا
0
1
۰۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
ازهمین الان این دوتا جغلی ها چه کار هامیکنن
ناشناس
0
0
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
به خدا گند زدین این چه وضعیته زندگی خیلی هارا خراب کردین با این کارهاتان یه کم خجالت خوب چیز است خجالت بکشید الکی چیزهای پست میکنید .چیزهای پست کنید مردم مطالعه کنند به آموزششان بیافزاید . یا خبر های مناسب نه اینکه فلانی خوابید عکس بگیرید بیدار شد عکس بگیرید بفرستید.ممنون.
پرویزصادقی
0
1
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
همه خبرا شده سارا و نیکا واقعا برای کشور ما زشته بسه دیگه سارا نیکا رفتن حموم سارا نیکا قرمه سبزی خوردن سارا نیکا ورزش کردن چقدر عقده دارین
سامی
0
1
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خوب ک چی
ناشناس
0
1
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
چقدر بدم میاد از اینکه بیخود کسی رو بزرگ کنن. مگه کی هستند! واقعا چقدر بیکارید.
بجای اینکه بیفتید دنبال این دو تا نادان ک ببینین بغل کی هستند و کجان ک ب درک هر چی میکنن، بربر د از بچه های واقعی کار خبر تهیه کنین ن این مفت خورها
ناشناس
0
0
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
چرا اینقدر به اینا گیر دادین ولش کنین بزارین زندگیشونو بکنن این همه مشکل داریم انگار فقط موضوع همینان
ناشناس
0
3
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خخخخخ، واقعا حقتونه که حذف شدید ، بازیگران هم دیگه حدی دارن ، خجالت بکشید ، هر روز یک خبرو عکس تو اینترنت براتون پخشه
احمد
0
2
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
۲تادختربچه ساکن در سوئد با یه زندگی لاکچری چطور سوژه مردم ما شدند جالبه که یه عده دلسوزی هم میکنند خبر از دل بچه های فقیر ندارن
رسول
0
2
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
ول کنید بابا این سارا و نیکا . دیگه مشغله دیگه ای وجود نداره بدون این دو تا . اه
رضا
0
0
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
فکر کنم کسی دیگه تو این کشور که کار درستی و زحمتی میکشد وجود ندارد که ول کن این به حساب سلبریتی ها نیستید....شاید هم زیر میزی می گیرید هر روز نشونشون میدین...
ناشناس
0
0
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
واقعا این دوتا اول ها خیلی ساده بودن ولی تازگیا همش عکس قرتی میندازن من سادگیشونو بیشتر دوس داشتم واقعا حیف شد
ا
0
2
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
مسخره بازی هم حد اندازه داره این دو تا از کجا پیدا شون شد
ناشناس
0
1
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
به خدا حالم بد شد همین گوگلو باز میکنم دو تا چوب خشکو میاره سارا و نیکا خو من این دوتا رو چی کنم حالم بد شد همش حاشیه از این دوتا کل یافته های گوشیم همش خبر از دوتا هویجه عملیه حالم بد شد
Sani
0
1
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
وای چه خبر مهمی.یک مشت مرفع بی درد
مهران‌..
0
1
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
چرا بیخیال این دوتا انتر نمیشید...اینها جز کودن های مملکتمونن..
ناشناس
0
1
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
انقد تو این زندگی بدبختی و درگیری داریم که اینا ب چپمونم نباشن
نقی
0
1
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
به قول نقی دوتا هویچ بیشتر نیستید خوب شد حذف شدن
ناشناس
0
2
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
صدرحمت به گلشیفته
پیشی
1
0
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
بچه هم واسه ما ادادرمیاره
سعید مکی زاده
0
1
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
چیه اینا بچه های سوسول بهتر است که نباشن
ا
0
1
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
اینها که میگید اینا خوشگلن یه سر به نازی اباد بزنید جوابتونو میگرید
ناشناس
0
1
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
ای خدا بسه دیگه بی چاره این هنرمندا

با زندگی اینا چی کار دارید اخه

طرف میره مهمونی میگن اخ لباس فلان هنرمندو دیدی قیمتش انقدر بود

ازش عکس میگیرن میزارن تو اینستاو... بعد زیرش مینویسن لباس گران قیمت فلان هنرمند


بابا ولشون کنید دیگه اونا چه گناهی کردن که نباید مثل ما زندگی کنن هرجامیرن یه امایی وجود داره
فاط
0
0
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
به شما هاچه اصلا چه را انقدر فضولی میکنید
اینا دوست دارن اینطور باشن خیلی هم خوبه به
هیچکس هم ربطی نداره تو سوئد اینطوری هستند
حالا خوبه تو ایران نیستند یه زره ازاین فضولیتون کم کنید
هیچیتون نمیشه
ناشناس
0
0
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
چرا واقعن به زندگی خوصوصی مردم کارمیگیرین مردم زندگهی
خودشونو دارن هرکاری دلشون بخواد میکنن هر خری هم که
که رفته از اونا عکس گرفته واقعن آدم خری بوده
عباس
0
3
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
بابا کم سرک بکشید تو زندگی مردم.
یه جور میگه عکس عجیب انگار تو قطب شمال عکس گرفتن. برف که همه جا میاد مهم فرهنگ آدماست که تا کجا بیاد.
ناشناس
1
0
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
دیگه هیچ خبری تهیه نمیکنند فقط از این دو خواهر خبر تهیه میکنن اونم خبر های تکراری حالا اینا یه اشتباهی کردن
ناشناس
0
1
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
همش خبرهای تکراری از این دو خواهر تهیه میکنن حالا اینا یه اشتباهی کردن ولی سارا نیکا هم یه کم زیاد از حد خودشون آزاد بودن کار سارا نیکا هم خوب نبوده
ناشناس
0
1
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
نمیدونم تو کشوز غیر از اینا کسی نیست که مدام خبر از اینا میذارن والا مردم گرسنه موقعییت سخت فشار زندگی این چیزا براشون مهم نیست
ناشناس
0
1
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
آخه زندگی دیگران ب شما چ ربطی داره تا دیروز ریحانه پارسال بود الان سارا و نیکا ی بیچاره ای بابا شما خوشتون میاد یکی تا هر کاری میکنید عکس بزاره ازتون و دربارتون بنویسه همه عالم وآدم بفهمن بسته دیگه خجالت بکشید شما با دیگران چیکار دارید آخه زندگی خودتون رو بکنید.......
پانته آ
0
1
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
برید خودتون رو جمع کنین بعد بیان به سارا نیکا گیر بدین والا این دوتا بزرگ شده خارجن چه انتظاری دارین ازشون اینکه دارین پشت سر هم حاشیه درست میکنی چی گیرت میاد هوم؟؟
IRAN
1
1
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
وقتی که توی فضای مجازی عکس هاشون پخش میشه و همیشه توی اینستا مست های جنجالی می گذارن و لایو اینستا دارن و از اینجور کارها انجام میدن حقشان هست که از پایتخت حذف بشن فکر کردن اینجا کشور سوئیس هست که هر کاری دلشون میخواد انجام بدن و کسی باهاشون کاری نداشته باشه اینجا ایران هست و جای ای جور کارها نیست هر کشوری قانون خودش رو داره
کیمیا
1
2
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
اگر راستشو بخواید اینکه ایران خییلیییزیی فضوله اصلا به اونا چه زندگیه شخصیه ی اوناعه به هیچ کس ربطی نداره اقعا از این کار ایرانیا بدمم میاو
اه بدم میاد
خدا..
1
1
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
حقشون بود که حذف شدن
مجبور ن که هی برن خارج و بیا خوب دیگه بتمرگن سر جاشون
ناشناس
0
4
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
سارا نیکا در فیلم پایتخت بسیار دختر های با حجاب بودند اما الان نه فیلم هایی که در پایتخت بازی می‌کردند هم زیاد کاری انجام نمی‌دادند اما اگر به جای سارا و نیکا دو تیکه چوب می‌ذاشتند فیلم قشنگتر بود
الان که در کشور خارجه هستند و در پایتخت 7 آنهارا حذف کردند
ناشناس
0
3
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
اینا در پایتخت هیچ نقش و آثار وجودی نداشتند و بطور کلی عددی نیستن معلوم نیست که به چه علت ما باید تصویر و اخباری از اینا داشته باشی
فرهاد
0
2
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
امیدوارم که هیچ وقت باعث آبرو و رسوایی کسی توی زندگیمون نباشیم .
قضاوت فقط مختص به خداوند است .
یادمون نره که اگه قضاوت نابجایی نسبت به کسی کنیم ، دنیا تمام تلاشش رو میکنه تا مارو توی اون شرایط قرار بده .
با سرزنش دیگران ، خودمون رو حتما در شرایط اونها خواهیم دید .
یا حق
ناشناس
1
3
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
با این سن کم چقدر پر رو هستن
امید
1
3
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
پناه میبریم به خدا از شر انسانهای رسوا کننده
سارا
0
3
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
این دو خواهر دوقلوی پرحاشیه هیچ نقش بسزایی در سریال پایتخت نداشتن
احمد
0
1
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
ایندو نفر در سریال پایتخت هیچ نقش موثر و قابل توجه نداشتند و لذا پرداختن به عملکردها و نحوه زندگی اینها زائد و اتلاف وقت میباشد
ناشناس
0
1
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
اینا رو خیلی بزرگ نکنید مگر کی هستند. بازی هم بلد نبودند
امیر حسین
0
1
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
توی ایران ماشالا خیلی فضول هست زندگی شخصی هست آخه به شما چه ولی سارا مونیکا هم باید نباید با پسر نا محرم میرفتن استخر تا از آنها عکس بگیرند
روح اله
0
0
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
واقعا چقدر سهم شماهاست که کارتون شده پیگیری کوچکترین حرکات دو تا مثلا بازیگرنما .
بخدا ازاینا لایقرتر در جامعه پرن .هم سن وسالهای اینا گوشی ندارن درس بخونن برید بین مردم ازاونا بگید .شماها باعث شدید اینچنین افرادی برای مردم .
یکتا
0
0
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
اقا این قیافه های میمون براچی تو فیلم بودن تازه گندش در اومده بوسیدن همو
مرسانا
0
0
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
زیاد جالب نبود
مینا
0
0
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خجالتم‌خوب‌چیزیه
ناشناس
0
0
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خجالت بکشید این همه مشکل این دوتا تحفه شدن سوژه
ناشناس
0
0
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
یکی نیست بهشون بگه که یکی بالای سر هست که از همه چیز باخبره
ناشناس
0
0
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
این همه مشکل مردم دارن این دوتا تحفه شدن خبر روز
Fafa
0
1
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
مسخره های پر حاشیه
ناشناس
0
1
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خاک بر سر رسانه های ما کخ خبر مهمشون شده زندگی این دوتا بچه بسه دیگه لرید دنبال مسایل مهم
ناشناس
0
0
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
دوستون دارم ساراونیکا
ناشناس
0
0
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خجالت آوره، این سارا ونیکا بازیگر کجا بودن ، که انقدر ازشون مینویسی، بعد من خبرهاتونو می خونم بیشترش دوروغه، خبر باید به روز باشه ، و صحت داشته باشه،
حسن
0
0
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
همون بهترررر که حذف شدن خیلییی خوب شد
محسن
0
1
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
به نظرمن اگر عذر خواهی کنه دوباره میاد پایتخت
فاطی
0
0
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
ببینید ما با این ها هیچ کاری نداریم که بهشون بگیم بد حجاب نباش زشته نمیدونم چی چی تو اون دنیا خدا به دادشون میرسه،بگذارید ول باشن همه ی ما روزی می‌میریم میریم تو اون دنیا کسانی که نماز نمیخونن یعنی اینکه شیطان تو جلدشونه آهای آنهایی که هم بد حجابی هم بی ایمانن جای همتون تو جهنمه آماده باشید،انهایی که بی ایمان هستند به سارا نیکا حرف میزنن وقتی تو داری به بی ایمانی سارا نیکا یا بد حجابی سارا نیکا حرف میزنی خودت هم بی ایمان هستی لطفا خودت هم درست کن
حاج اکبر
0
0
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خواستم از مسولات زیرربط که ایا قسمت بعدی این دوتی هستیند یانیستین
ناشناس
0
0
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
هنرمند اینا نیستن خیلیا تو همین سن و سالن ولی هنرمندن
اینا فک میکنن مردمی که میگن خوب نیستید شما دارن بهشون حسودی میکنن ولی اصلا اینجوری نیست پس چرا به بازیگرای دیگه حسودی نمیکنن چون اونا پول هنرشونو دارد میگیرن...
سودا
0
0
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
عالی
سوسن
0
0
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
به قول هنرپیشه ی سالیان دور فکر نان باشید که خره بزه آبه!!!
به جای اینهمه خبر پوچ که راجع به لباس پوشیدن دو دختر ایرانی و حتک حرمن و بی آبرویی آنها می پردازید به پیشرفت های کشور مشکلات و راههای رفع مشکلات بپردازید . بخدا خیلی زشته تیتر خبر اصلی بسیاری از سایت ها مدت ها فقط اینه که سارا چی پوشید نیکا چه خورد . بابا دیگه نابودشان کردین برا همیشه دست بردارین و به اخبارهای ترامپ بپردازین که بزرگانی مثل سردار سلیمانی و دانشمندان ما رو ازما گرفت وارزش پول ملی مان رو به پایین ترین حد خود در تاریخ ایران رسانده.متاسفم برا همه ی سایت های خبری که حرمت یک مسلمان رو نگه نمی دارند و با آبروی مسلمان بازی می کنن.
به توچه
0
0
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
به هیچ کسی ربط نداره زندگی خودشون چقدر بیشور کسی که از اینا فیلم گرفت
ناشناس
0
0
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
سارا ونیکا باید در پایتخت باشند اینجوری پایتخت بی مزه می شه
کاملیا
0
0
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
این دو تا بازیگر نیستن تو یه دو تا اکت خوب از اینا به من نشون بده ، فقط به خاطر توجه مردم شاخ شدن هیچی نیستن فقط شاخ میشن ، یکی مثل نوید محمد زاده این طوری نیست دیگه حالا این دو تا بچه شاخ میشن
ناشناس
0
0
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
من دختر 14ساله ای هستم و ساراو نیکا را خیلی دوست دارم و خیلی هم دوست دارم مثل اونا بازیگر باشم و اینکه اونا تو بازیگری خیلی معروف هستن و حرف ندارن و هر چیز بدی به سارا یا نیکا بگن به خودشون گفتن امیدوارم سربلند باشید ای دو خواهر دوقلو ی زیبا
مهسا
0
0
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
بودن اینا تو سریال مثل کاربرد مداد سفید تو جعبه مدادرنگی است اینا اگه استعداد بازیگر شدن داشتن تو آون 6 فصل عرضه ب خرج میدادن پس وقتی ی دیالوگ نمیتون طبیعی بگن همون بهتر ک حذف بشن
نن
0
0
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
ول کنید بابا دوتا دختر که تو سوئد زندگی می‌کنند به ایران چه ربطی اینجا بازیگر قابل ولایق نیست که اونها رو بر داشتن وآوردن
هستی
0
0
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خوبتون شد ایکبیریها
حاجیخان
0
0
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
چقدر عجیییییییییب بود واقعا عکسشون!!!!
مثه یک جنتلمن بگو بیاین خبرای من رو هم بخونید،نه اینکه تیتر بزنی فلانی و فلانی در عکسی واقعا عجیب؟؟؟
محمد
0
0
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
تخم مرغ1500...
گوشت خداتومن ..
کرایه خونها.
مشکلات همه..
بدوبدوی مردم...
ناراحتیهای مردم .
چای نبات بخوریم حل مشکلاته..
چراانقدوقت مردمومیگیرید.
چراآلوده میکنیدهمچیو.
باباجان بخاری دسته دوم برای خانواده مستمندگیرنمیاد.
پرآب شده خونهای مردم....
کمی حیاخوبه....
هرچیزی جایی مکانی وقتی داره...
اجازه بدیدچیزای مهمتری جای این چیزاباشه...
اوضاع سرپرستان خانوادهها ازبیکاری ودردهاشون ببینید..
آدمومتاسف وازخودبیخودمیکنید...
تمام کنیداین مسائل هارو....
محمد
0
1
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
که چی؟؟
ناشناس
0
1
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
واقعا خاک بر سرتون اونایی که این شایعات رو پخش می کنید . من خودم طرفدارشون هستم و این هارو باور نمی کنم شما هم باور نکنید واقعا برای کسانی که این خبر ها رو پخش می کنند متاسفم
به تو چه
0
0
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
چرت و پرت
ناشناس
0
0
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
کسایی که می گن سارا و نیکا توی پایتخت بازی کنن !!
اصلا پایتخت ۷ ساخته نمی شن عشقم
محمد رضا
0
0
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
سارا خانم و نیکا خانم سلام لطفا بازی خوب خودتان را با فضای مجازی خراب نکنید شما آنقدر خوب هستید که نیاز نیست در فضای مجازی خود را عرضه نماید لطفا برای خودتان ارزش قائل شود قطعا آینده متعلق به شما است پس خود را ارزان نفروشید. باز هم می گویم شما خیلی خوب هستید.
سپنتااااااااااااا
0
0
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
موفق باشن ما که بخیل تیسیم
AMIR.A.H
0
0
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
این دو تا باید از پایتخت حذف بشن. نه که خیلی خوب بازی می کنن همه سکانس ها اینجوریه:مامان مامان که واسه این بازی بدرد نخور پول هم میلیاردی می گیرن
Kh
0
0
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
واقعا موندم چرا دست از سر این دوتا دختر برنمیدارن، زندگی هرکس به خودش مربوطه، که چطور زندگی کنه، بعضی ها از حسادت، بعضی ها هم به چون نتونستن به جایی برسن ورد زبونشون شده سارا و نیکا..
بهتر نیست سرمون تو زندگی خودمون باشه اصلا کار قشنگی نیست که همش تو زندگی دیگران سرک بکشیم
زهرا
0
0
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
تنها ویژگی شون به نظر من شباهتشونه و گرنه نه بازی خوبی داشتن و نه.....
xyz
0
1
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
این دو تا یارو انقدر ارزش دارند ک شما میرید هر چرت و پرتی ک میزان تهیه میکنید میزارید تو سایت؟؟ب خودتون بیایین این دو تا مترسک ارزش دیدن ندارن
عسل
0
1
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
بخدا فقط دو تا میمون خودشون گم کردن فقط عکس میزارن اینقد بدبخت گشنه داریم تو مملکت چرا چسبیدین به اینا اخه ...دارن زندگیشون تو سوئد میکنن ما اینجا با گرونی و بدبختی ..
مریم
0
0
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
به نظرم این دوتا دختر خیلی خوشگل
.زهرا
0
0
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
الان‌ساراو‌نیکا‌ انچنان‌مهم‌هستن‌‌که‌خبرشون‌همه‌جاهس
کمی‌از‌ چیزایی‌خبر‌منتشر‌کنین‌که‌مهم‌باشه‌.
ناشناس
0
0
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
حالم بهم خورد ازبس قیافه نحس وناشور اینا رو دیدم خوبه اینا دیالوگ نداشتن والا الان خودکشی میکردن انترا
ممدغلی
0
0
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
سارا و نیکا در عکسی عجیب،شاسکول،با این تیتر زدنت پس کلت
من
0
0
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
حقشون بود که حذف شدن چون اینا ایرانی هستن ولی به درد ایران نمیخورن و لطفا لطفا کسی که این خبررو تهیه کرده دیگه از این دوتا خبر تهیه نکنه بجای اینکه درمورد این دوتا خبر تهیه کنید برید از بچه هایی که تو زمستون نون ندارن بخورن و تو خیابونا ول دنبال نون هستن خبر تهیه کنید
واقعا حای تاسف داره...
ناشناس
0
0
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
چجوری روتون میشه با اینو اون حرف بزنین فیلمتونم ک پخش شد
ایرانی اصیل
0
0
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
بهتره برن شوهر بگیرن تا عکس .والا
ناشناس
0
0
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
حالم به هم خورد از سارا و نیکا
هروقت می رم تو گوگل همش عکس زشت و به درد نخور اینارو من باید ببینم اه
بابا بس کنید پر حاشیه ها
..
0
1
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
این ها رو باید بغل کرد و با تمام زور فشار داد

تا بعدش له بش و دیگه ار این عکسا نگیرن
ناشناس
0
0
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
باو چیه هررررردفعه صفحه گوگل باز کردم عکس این دوتا تحفه نطنز بالا اومده اخه ادم انقد پر حاشیه طرف چندسال بازیگر یا فوتبالیسته یا خواننده انقد حاشیه خبر ازینا بیرون نمیاد ک ازین دوتا بیرون میاد اخه ادم انقد خشکو بی روح
ناشناس
0
0
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
ساراونیکا چیکارکردن که انقدر میاین فنس می دین
مظلوم تراز این دوتادوختر پیدانکردین برید؟ به د نبال
زندگیتان حمایت نمیکنید فروش هم ندید هرکسی ممکنه اشتباه بکنه شما ها اگه جای اونا بودید کار های بد تری میکردید
نباید حذف میشدن اومید نداریم که ا ز حذف کردنشان منصرف شوند
بدونام
0
0
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
اینا خودشون تنهایی این کراروکه انجام ندادن
از کجا بتونیم که شاید یکی دیگه عکس اینارو گرفته
مظلوم تراز اینا گیر نیاوردن هرکسی ممکنه اشتباه بکنه
مگه خودتون اشتباه نمیکنید بلخره جنون ببخشیدشون
ناشناس
0
0
۰۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
من که فیلم شونو ندیدم ولی میگند توی استخر لخت شدن ایا هر کسی که استخر میره با لباس میره توی اب استخر های خارج از ایران همشان زن و مرد قاطی یه
ناشناس
0
0
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
خدالعنت کند کسانی که ناموس مردم را بازیچه قرار میدهند
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار