تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۲۰ دی ۱۳۹۹
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد:

ثبت ماهانه بیش از ۱۰۰ هزار تماس تلفنی موفق در مرکز ارتباط با ذینفعان صبا

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری، با تشریح اقدامات مرکز ارتباط با ذینفعان اعلام کرد که این مرکز از زمان آغاز فعالیت خود، به‌طور میانگین ماهانه بیش از ۱۰۰ هزار تماس موفق تلفنی داشته است.

صندوق بازنشستگی کشوری

اقتصاد۲۴ - حمیدرضا رضوانی امروز (شنبه ۲۰ دیماه ۹۹)، با بیان اینکه «یکی از راهبرد‌های اصلی مدیریت جدید صندوق بازنشستگی کشوری، بحث تعالی سازمانی صندوق و بهبود فرآیند‌ها است»، گفت: در این راستا، به دنبال چابک‌سازی، بهبود فرآیندها، هوشمندسازی و تحول دیجیتال در مجموعه صندوق و همچنین، تحول بنیادین در ساختار، تکنولوژی و توسعه سرمایه انسانی هستیم و در این راستا، از IT و تکنولوژی هم، نهایت بهره‌برداری را کرده‌ایم.

وی افزود: یکی از اقدامات اصلی صندوق بازنشستگی کشوری در راستای تعالی سازمانی و استفاده از IT و هم در جهت ارتباط بهتر با بازنشستگان، راه‌اندازی مرکز ارتباط با ذینفعان و نوآوری صندوق بود که اول شهریورماه سال جاری با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسما آغازبه‌کار کرد. ما در این مرکز نه‌تن‌ها بستر ارتباطاتی را توسعه دادیم؛ بلکه از تکنولوژی‌های روز دنیا و ابزار‌های تحول دیجیتال نهایت استفاده را کردیم.

به گفته این مقام مسئول، در گذشته، مرکز تماس با بازنشستگان در محل ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری متمرکز بود که پاسخگویی پیام‌ها توسط هفت نفر و با پنج پورت ورودی به خط ۲۵۰۰ (شماره مستقیم ارتباطی صندوق) انجام می‌شد و ساعت پاسخگویی هم صرفا در ساعات کار اداری بود. درنتیجه، میانگین زمان انتظار بازنشستگان پشت خط بسیار طولانی می‌شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه «با راه‌اندازی مرکز ارتباط با ذینفعان، جهش و تحولی در این زمینه رخ داد»، گفت: در حال حاضر، نفرات پاسخگو را از هفت به بیش از ۶۰ نفر رسانده‌ایم و برای بیشتر شدن این تعداد هم، برنامه داریم. تعداد پورت‌های ورودی روی خط ۲۵۰۰ نیز از پنج ورودی در چند مرحله به ۱۲۰ ورودی رساندیم و در برنامه داریم این تعداد هم بیشتر شود. ساعت پاسخگویی هم به صورت شبانه‌روزی در همه ایام هفته حتی روز‌های تعطیل تنظیم شده که همکاران این مرکز در سه شیفت کاری درحال پاسخگویی هستند.

وی با اشاره به اینکه «این مرکز در یک ساختمان مجزا از صندوق بازنشستگی کشوری با رعایت تمام اصول فنی روز دنیا برای یک مرکز ارتباط طراحی شد و به بهره‌برداری رسید»، اعلام کرد: با گذشت چهار ماه از فعالیت مرکز ارتباط با ذینفعان صندوق بازنشستگی کشوری، میانگین زمان انتظار در پشت خط، به کمتر از سه دقیقه رسیده که در آینده نزدیک به زیر دو دقیقه کاهش خواهد یافت.

رضوانی افزود: بحث سنجش نظرات و پیام‌های بازنشستگان هم برای ما دارای اهمیت بوده و به همین جهت، این امکان در انتهای مکالمه در خط ۲۵۰۰ پیش‌بینی شده تا تماس‌گیرنده بتواند کیفیت ارتباط را با مکانیزم تعریف‌شده به ما منتقل کند که این پیام‌ها و داده‌ها قابل سنجش و تحلیل و پایش هستند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری در پایان اعلام کرد: میانگین تماس‌های ورودی در سال‌های گذشته حدود ۷ هزار تماس در ماه بود که بعد از راه‌اندازی مرکز ارتباط با ذینفعان، این تماس‌ها در ماه اول (مهرماه و همزمان با اجرای طرح همسان‌سازی) ۱۹۵ هزار تماس موفق، در ماه دوم (آبان‌ماه)، به ۱۲۵ هزار تماس و در آذرماه نیز به ۹۸ هزار تماس رسید.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

قیمت گوشت گوسفند، گوساله و مرغ امروز

قیمت All-in-One اپل

قیمت دینار عراق امروز + جزئیات

قیمت لیر ترکیه امروز + جزئیات

قیمت خودرو‌های سایپا + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو + جدول

قیمت سکه پارسیان + جدول

قیمت سکه و طلا + جدول

قیمت بیت کوین و رمزارز‌ها + جدول

قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها + جدول

خسارات ناشی از آلودگی هوا به ۸ میلیارد دلار در سال می‌رسد!/ سرنوشت ۲۵۰ همت بودجه توسعه زیرساخت‌های کاهش آلودگی چه می‌شود؟

وضعیت هواشناسی امروز

وضعیت آلودگی هوای تهران در۳ آذر۱۴۰۳

همه چیز درباره بانک مرکزی اروپا (ECB)/ نهادی با نقش کلیدی در مدیریت و ثبات اقتصاد اروپا

بیم و امید سهامداران بورس

پیش بینی بورس امروز شنبه ۳ آذر ۱۴۰۳

عکس/استوری احساسی نانسی عجرم با پرچم لبنان

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

صفحه اول روزنامه‌های ورزشی امروز

صفحه اول روزنامه‌های اقتصادی امروز

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

نظر سید احمد خمینی درباره سید محمد خاتمی

بهترین دلیل برای نوشیدن آب کافی در طول روز

پدر علم اقتصاد ایران کیست؟

این ویتامین سبب کاهش کلسترول می‌شود

۸ عادت میلیاردرهای موفق جهان کدامند؟/ این عادت‌ها می‌تواند به موفقیت‌تان کمک کنند

واکنش دولت به توهین یک فرماندار به خبرنگاران

عکس/ استوری مدافع استقلال برای قلعه نویی

ادعای جدید چهره نزدیک به سعید جلیلی درباره فیلترینگ

پوتین: به آزمایش موشک‌های بالستیک مافوق صوت ادامه خواهیم داد

زاینده‌رود از امشب بازگشایی می شود

روسیه: قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام، هدیه بایدن به ترامپ است

انتقام قتل برادر در هلیلان

پرونده بازگشت عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما بسته شد

وضعیت آب و هوای تهران طی روز‌های آینده

تخلیه برخی مدارس اصفهان به‌دلیل فرونشست

عکس/اولین واکنش به دیدار پزشکیان با مولوی عبدالحمید

آیت‌الله سید علی سیستانی کیست؟

افزایش تولید هیچ ارتباطی به حوزه وکالت ندارد/ قانون تسهیل باید از مسیر قانونی خود اصلاح شود

قانون تسهیل لطمات جبران‌ناپذیری بر پیکره نهاد وکالت زد/ حرفه وکالت را باید به جایگاه اصلی خود رساند

عکس/آقای ‎عراقچی، قرار نیست مملکت را نجات بدهید؟

پیش بینی قیمت سکه و طلا فردا ۳ آ‌ذر ۱۴۰۳/ دو شوک جدید به بازار طلا

پیش بینی بورس فردا شنبه ۳ آذر ۱۴۰۳

ماسکرانو سرمربی مسی شد

قتل هولناک در پارک قیطریه تهران

کنایه محسن رضایی به اروپایی‌ها بعد از صدور قطعنامه علیه ایران

سید محمود علوی دستیار ویژه رییس‌جمهور کیست؟

ورثه منتظر واریزی سود سهام عدالت باشند

این نقطه آلوده‌ترین جای ایران شد

پیش بینی قیمت دلار فردا ۳ آذر ۱۴۰۳/ سیگنال جدید برای دلار؛ تتر صعودی شد