تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۲۰ دی ۱۳۹۹
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد:

ثبت ماهانه بیش از ۱۰۰ هزار تماس تلفنی موفق در مرکز ارتباط با ذینفعان صبا

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری، با تشریح اقدامات مرکز ارتباط با ذینفعان اعلام کرد که این مرکز از زمان آغاز فعالیت خود، به‌طور میانگین ماهانه بیش از ۱۰۰ هزار تماس موفق تلفنی داشته است.

صندوق بازنشستگی کشوری

اقتصاد۲۴ - حمیدرضا رضوانی امروز (شنبه ۲۰ دیماه ۹۹)، با بیان اینکه «یکی از راهبرد‌های اصلی مدیریت جدید صندوق بازنشستگی کشوری، بحث تعالی سازمانی صندوق و بهبود فرآیند‌ها است»، گفت: در این راستا، به دنبال چابک‌سازی، بهبود فرآیندها، هوشمندسازی و تحول دیجیتال در مجموعه صندوق و همچنین، تحول بنیادین در ساختار، تکنولوژی و توسعه سرمایه انسانی هستیم و در این راستا، از IT و تکنولوژی هم، نهایت بهره‌برداری را کرده‌ایم.

وی افزود: یکی از اقدامات اصلی صندوق بازنشستگی کشوری در راستای تعالی سازمانی و استفاده از IT و هم در جهت ارتباط بهتر با بازنشستگان، راه‌اندازی مرکز ارتباط با ذینفعان و نوآوری صندوق بود که اول شهریورماه سال جاری با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسما آغازبه‌کار کرد. ما در این مرکز نه‌تن‌ها بستر ارتباطاتی را توسعه دادیم؛ بلکه از تکنولوژی‌های روز دنیا و ابزار‌های تحول دیجیتال نهایت استفاده را کردیم.

به گفته این مقام مسئول، در گذشته، مرکز تماس با بازنشستگان در محل ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری متمرکز بود که پاسخگویی پیام‌ها توسط هفت نفر و با پنج پورت ورودی به خط ۲۵۰۰ (شماره مستقیم ارتباطی صندوق) انجام می‌شد و ساعت پاسخگویی هم صرفا در ساعات کار اداری بود. درنتیجه، میانگین زمان انتظار بازنشستگان پشت خط بسیار طولانی می‌شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه «با راه‌اندازی مرکز ارتباط با ذینفعان، جهش و تحولی در این زمینه رخ داد»، گفت: در حال حاضر، نفرات پاسخگو را از هفت به بیش از ۶۰ نفر رسانده‌ایم و برای بیشتر شدن این تعداد هم، برنامه داریم. تعداد پورت‌های ورودی روی خط ۲۵۰۰ نیز از پنج ورودی در چند مرحله به ۱۲۰ ورودی رساندیم و در برنامه داریم این تعداد هم بیشتر شود. ساعت پاسخگویی هم به صورت شبانه‌روزی در همه ایام هفته حتی روز‌های تعطیل تنظیم شده که همکاران این مرکز در سه شیفت کاری درحال پاسخگویی هستند.

وی با اشاره به اینکه «این مرکز در یک ساختمان مجزا از صندوق بازنشستگی کشوری با رعایت تمام اصول فنی روز دنیا برای یک مرکز ارتباط طراحی شد و به بهره‌برداری رسید»، اعلام کرد: با گذشت چهار ماه از فعالیت مرکز ارتباط با ذینفعان صندوق بازنشستگی کشوری، میانگین زمان انتظار در پشت خط، به کمتر از سه دقیقه رسیده که در آینده نزدیک به زیر دو دقیقه کاهش خواهد یافت.

رضوانی افزود: بحث سنجش نظرات و پیام‌های بازنشستگان هم برای ما دارای اهمیت بوده و به همین جهت، این امکان در انتهای مکالمه در خط ۲۵۰۰ پیش‌بینی شده تا تماس‌گیرنده بتواند کیفیت ارتباط را با مکانیزم تعریف‌شده به ما منتقل کند که این پیام‌ها و داده‌ها قابل سنجش و تحلیل و پایش هستند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری در پایان اعلام کرد: میانگین تماس‌های ورودی در سال‌های گذشته حدود ۷ هزار تماس در ماه بود که بعد از راه‌اندازی مرکز ارتباط با ذینفعان، این تماس‌ها در ماه اول (مهرماه و همزمان با اجرای طرح همسان‌سازی) ۱۹۵ هزار تماس موفق، در ماه دوم (آبان‌ماه)، به ۱۲۵ هزار تماس و در آذرماه نیز به ۹۸ هزار تماس رسید.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

عکس/ رونمایی مهسا ایرانیان از لباس نامزدی عجیبش

رکوردشکنی قیمت بیت‌ کوین پیش از تحلیف ترامپ

امیر تتلو تیتر یک گاردین شد+ عکس

اعلام زمان دیدار تراکتور و مس رفسنجان

رشد ۲۰ هزار درصدی ارز ملانیا در ۲۴ ساعت

نحوه ثبت نام در سامانه املاک و اسکان برای دریافت دسته چک

طلسم عجیب و غریب رامین رضاییان

فیلم/ پزشکیان: با حقوق ۲۰ -۲۵ میلیونی نمی‌توان در تهران زندگی کرد

این بازیکن از استقلال جدا نمی‌شود

عکس/ لهستانی‌ها در کمپ کمپولو اهواز ۸۳ سال پیش

ماجرای داستان سریال پایتخت ۷ لو رفت

عکس/ قاب ماندگار سعید کنگرانی، شیلا خداداد و داریوش ارجمند

آنفلوانزا در صدر ویروس‌های تنفسی در گردش+ عکس

تهرانی‌ها در دی ماه چند روز هوای آلوده تنفس کردند؟

ماجرای شیوع کرونای چشمی در ایران چیست؟

فیلم/ اعتراف پزشکیان به استفاده از مازوت برای سوخت

فیلم/ فریاد‌های اعتراض کارگردان پیشکسوت و مشهور درباره وضعیت تئاتر

هشدار وزارت خارجه ایران به اروپا درباره استفاده از مکانیسم ماشه

توقف قیمت دلار در محدوده حمایت

عکس/ شکوه قوچ‌های اوریال در پارک ملی گلستان

عکس/ مراسم عروسی معین و همسر دوم اش ۲۴ سال پیش

آیا همکاری نفتی با روسیه به نفع ایران است؟

تجمع اعتراضی برای تاخیر در پرداخت سنوات معلمان بازنشسته

عکس/ واکنش ترامپ به فیلتر تیک‌تاک (TikTok) در آمریکا

عکس/ آتشکده یزد با آتشی ۱۵۰۰ ساله بازمانده از دوران ساسانی

عکس/ زیبایی حیرت انگیز طلوع ماه بر فراز سبلان

عکس/ استوری بامزه همسر بهرام رادان در روز برفی تهران

فیلم/ لحظه آزاد شدن خالده جراره چهره جنجالی اسرای فلسطین

افزایش سقف به‌جای سهمیه خارجی در ایران

شغل علم الهدی قبل از انقلاب چه بود؟

عکس/ سفر مجردی ناصرالدین شاه به جاجرود ۱۳۰ سال پیش

کدام مناطق تهران برای خرید یا رهن و اجاره آپارتمان مناسب‌تر است؟ + جدول

رشد ۳۷ درصدی شاخص کل بورس در دوره جدید

فیلم/ قرائت پیام رهبری در تشییع قضات رازینی و مقیسه

بازار گردشگری در ایران کساد شد

فیلم/ مراسم تشییع قضات علی رازینی و محمد مقیسه

سریال تمام نشدنی خسارت‌های کرسنت؛ تا الان ۹۲۵ میلیون دلار ناقابل! / نتیجه سنگ اندازی‌های سعید جلیلی؛ غرامت از جیب مردم

عکس/ نمره ضعیف مهدی طارمی در اینتر

اینفوگرافی/ فهرستی از بدعهدی روس‌ها با ایران

دستیار ایرانی تیم ملی والیبال لو رفت + عکس

عکس/ شادی حسین کنعانی‌زادگان در تیم زنان پرسپولیس

شیب تند گرانی دارو؛ افزایش ۴۰ درصدی قیمت‌ها

روایت فرزند قاضی مقیسه درباره قاتل پدرش

فیلم/ آیین تشییع قضات شهید آغاز شد

سامانه نیما به تاریخ پیوست

عامل قتل مسلحانه در بم دستگیر شد

کارون زخم‌خورده سدها؛ برنامه ریزی خطرناک ۱۵ طرح برای انتقال آب از سرشاخه‌های کارون

سرگردانی ساکنان روستای شفت روی خاکستر؛ آوارگی ساکنان روستای امامزاده ابراهیم پس از ۲۶۲ روز!

عکس/ شاخص آلودگی هوای تهران امروز ۱ بهمن

سکه راهش را از دلار جدا کرد