تاریخ انتشار: ۰۰:۰۰ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱۷۶ نظر

فیلم/ واکنش پدر ریحانه به حواشی اخیر او در اینستاگرام

در این ویدیو اعتراف ریحانه پارسا درباره واکنش پدرش به اقدامات اخیر وی در اینستاگرام و مهاجرتش را ببینید.
کد ویدیو
منبع: برخط نیوز
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۶
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۷۸
ممم
9
43
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
به نظر من ریحانه یه دخترعقده ای بیش نیست

و لیاقت خوب زندگی کردن وپیشرفت پنداشت
منم جای پدرش بودم حذفش میکردم
مهدی
میگم ریحانا فکرسو نمیکردی با این کارت انقد منفور بشی؟اخه ارزششو داشت بخاطر عقده خانوادتو طرد کنی؟دل پدرتو شگستی امیدوارم که دلت بشکنه
سیدمحمدامین
17
140
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
حیف اون پدر که دختری مثل تو نصیبش شده بیچاره پدرت که الان چه دردی میکشه واسه کارهایی که تو انجام میدی
محمد
شما خانم فقط برای سرویس دادن به یه عده خاص رفتی انور یک مدتی که سرویس دادی خوب الوده شدی بعدش شوتت میکنن در ایران اعتبار داشتی و شخصیت
ن
وای این ریحانه چقدر دختر کمبود داری بود اه اه اه واقعا اسمشم حال بهم زنه مث گل شیفته اینه بدبختن بخاطر پول گدا گشنه ان بخدا
ناشناس
12
150
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
ببین چی بودی وهستی که پدرت حاضر نیست حتی ریخت تورو ببین واقعا متاسفم برات شما لیاقت ندارید همون بهتری که بری دوراز ایران ادم مزخرف
فاطمه
10
151
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
سلام
اسی
از نظر من نباید تداخلات کنیم
دوست داشته فحش دوست داشته بی احترامی کنه به ما چه بزار هر کار می‌کنه بکنه بر خلاف بعضی پیاما که میگن تو میایه ننگی چه بهتر که رفت بهتر فکر که شاید اونم بد بختی داشته و بزاریم خدا قضاوت کنه نما
ناشناس
20
40
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
خاک توسرت تولیاقت نداری
ناشناس
چ دور زمانی شده فرزند به روی پدرو مادر
ناشناس
12
96
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
پس دعای خیرتوگرفتی از بابات
ناشناس
14
76
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
من به شخصه برای خانم ریحانه پارسا متاسف هستم که با این کارهایی که در این زمان ها انجام می دهند خودشان را از خانواده دور کردند و هیچ ناراحتی هم در این رابطه ندارند و به راحتی می‌گویند که با پدر خود قطع رابطه کرده ام
مهدی موسوی
8
114
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
در بی صاحاب بودن
و
در بی پدر بودن تو
شکی نیست
تو اگه آبروی خانوادت برات مهم بود
این حال و روزت نبود
ضد انقلاب وطن فروش
ناشناس
واقعا خاک بر سر ریحانه پارسا همین شما بی صاحابین که مملکت گند شد توش بازم میگم بری گم گم شی بر نگردی خاک عالم برسرت
مهران
38
100
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
دست بابات درد نکنه. تو مایه ننگی. آدمایه بی جنبه تا به یه جایی میرسن از خود بیخود میشن. مثل یه گدا که یه شبه پولدار بشه .
عطیه
گل گفتی
ناشناس
10
94
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
واقعا خاک توسرت
ترمه
10
58
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
ان‌شاءالله به راه راست هدایت بشی
ناشناس
11
102
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
خاک توسرت بی لیاقت
ناشناس
11
63
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
بابات که نتونست هدایتت کنه انشالله خدا هدایتت کنه
ناشناس
11
88
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
واقعا که بی ادب
خدا اولاد صالح نصیب همه کنه ان شاءالله
ناشناس
4
110
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
آخرش به اینجا رسیدی خاک توسر
نوشین
17
54
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
الکی قضاوت نکنید...باباش اگه آدم بود از بچگی ولش نمیکرد بره
ناشناس
74
43
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
اینقدر آدما رو قضاوت نکنید هر کس به هر سبکی که دوست داره زندگی میکنه اونم این سبک رو برای خودش انتخاب کرده خدا بنده هاشو اینجوری که شماها قضاوت میکنید قضاوت نمیکنه به کسی چه مربوطه، ؟ بابا سرتون تو زندگی خودتون باشه باید همه جا نظر بدید؟ خجالت بکشید
هر کس مسئول اعمال و رفتار خودشه گناه اونو به پای شما نمینویسن خدا بهش نفس داده شماها چکاره اید خاله زنکا
ناشناس
68
91
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
ریحانه پارسا فقط عقده ای میخواد بگه من هستم
بیتا
اگه زندگیش به خودش مربوطه بیخود میکنه تو اینستا میزاره بره ساکت زندگیشو بکنه خودش دنبال حاشیه س
سمانه
دوست گلم شما که میگی توزندگی کسی سرک نکش حرفات درسته ولی خودت هم داری اینکارومیکنی که پستهای دیگرانومیخونی ایناواسه جذب فالوور تبلیغ هرکاری میکنن ازهمین راه پول درمیارن ماهم انقدرسرگرم اینامیشیم گرونیها ودردمملکت خودمون یادمون میره به جای بهم پریدن بخاطرکسایی که به واکنشهای مااهمیت نمیدن عبرت بگیریم بدترازاونا نشیم
ناشناس
اگه خانم پارسا برای خودش تنها زندگی میکرد حرف شما درست بود ولی مگه اون داره برای خودش زندگی میکنه که شما میگی کاری باهاش نداشته باشین؟
ناشناس
گل گفتی
ناشناس
ببینید کسی که خودش رو رسانه ای میکنه دوس داره نظر بشنود
طوبی
والله کسی کارش نداره خودشه که هی کلیمهای گوناگون وسوژه میده بیرون این گوگل هم شده ریحانه پارسا ولش کنین این رو خدا خودش هدایتش کنه مثل اینکه اینجوری میخواد باشه
ناشناس
12
48
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
همون بهتر که از ایران رفتی
.
6
53
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
هرچی خواستم بگی دیدم کامل همگی گفتند
فقط دعا میکنم انشالله براه راست هدایت بشی
سعیده
6
54
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
خاک تو سرت ریحانه فاسد.برو بمیر.
نیایش
5
39
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
چرا اینقدر میخواهی جلب توجه کنی رفتن تو از ایران هیچ تاثیری به حال ایران و سینما ایران ندارد
khtoon
6
67
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
تا چیزی را نمی دانیم قضاوت نکنیم.
ناشناس
0
2
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
به نظر خودش داره به زمین و زمان دهن کجی می کنه ولی بیچاره پدر و مادر که همیشه باید اب بشن و بدی بچه هاشون را نبینن
ناشناس
0
6
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
واقعا خاب تو سرت بی لیاقت
غلامرضا
1
2
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
الان دیگه واقعا بی پدری
حسن
0
3
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
واقعا که ،،،،چه کیفی میکنه،،،،خک تو سر ،،،
حسن
0
3
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
حیف،،،
ناصر
0
4
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
رسانه اسمش اقتصاد ،چی کار دارین ب این حاشیه هااا به بدبختی مردم بپردازید ب وضع کشور ک همه بدبختر دارن میشن بپردازید راجب کار جوانان راجب کودکان کار گور خواب کارتن خواب بنویسید هزاران مشکلات دیکه این کشور
علی
0
1
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
به معنای واقعی متلاشی شده خانم پارسا, چه بلایی سر خودت آوردی, همه میرن خارج ولی این جوری شو دیگه ندیده بودیم, تو اگه شهرت گلشیفته رو داشتی چه کارها که نمیکردی!!
بازم دم گلشیفته گرم که اکشناش هدفمنده
ناشناس
1
1
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
سلام خانم پارسا یا هر خانم دیگا ای حق انتخاب داره برای زندگیش و ایشونم این زندگی رو انتخاب کرده...زندگی کسی ب ما ربط نداره همونطور ک زندگی ما مختص خودمونه
ناشناس
2
2
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
از کسی که چیزی واسه از دست دادن نداره باید ترسید،دختر و حیاش
مهدی
0
3
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
حال پدر رو درک میکنم
واقعا سخته دخترش رو الآن اینجوری میبینه
اررزش پدر بیشتر از این حرفاست ای نکبت
ناشناس
1
2
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
خاک برسر تمام غربزده های وطن فروش
....
0
2
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
هر چی هست به منو شما چه
سعید
0
0
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
حیف نام خانم هستش که به اینجور آدما خطاب کنید،، اینا باید بدونن که هیچ پوخی نیستند و عددی بشمار نمیان و برای ایرانیها مرده بحساب میان و آرزو ایران را به گل ببرند
ناشناس
0
1
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
انشاالله خدا هدایتت کنه
سلام
0
3
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
فقط یه لطفی کن اسمت رو عوض کن. آخه حیف این اسم و لقب بانوی دوعالم حضرت زهرا سلام الله علیها هست که روی تو باشه.
ناشناس
0
3
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
خاک ترکیه توفرق سرت
M
0
3
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
همون بهتر ک رفتی
مریم
0
0
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
خواهشا اینقد بدوبیراه نگیدو قضاوت نکنید..حالا هرچی...به ماها چه ربطی داره؟ اونا پدرو دخترن و صلاح خودشونو خودشون میدونن....بهتره قضاوت نکنیم چون جای اونا نیستیم و اگه راست میگیم به زندگی خودمون بچسبیم که پراز عیب و ایرادو اشتباهه....
ناشناس
2
0
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
خداوند هدایتت کنه
رضا
0
0
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
برگرد خونه حتی اگه با خبر باشی . تنها دل خودت برای تو شور میزنه .
ناشناس
0
0
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
حالا اینا هر غلطی که کردن برا سایتهای زردی مثل شما که میخواهید دیده باشید که خوبن....وگرنه سایت اقتصاد ۲۴چه ربطی داره که این اخبار زرد رو بذاره
ناهید
0
0
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
خاک تو سرت عقده ای چندش
کدی قدرت
0
0
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
این خانم فکر میکند که بارفتنش سینمای ایران ورشکست می شودبازی گران ایرانی پاک هستند اماتهیه کنندگان وکارگردانان فاسدی مثل توراداریم که یکی را امروز فدا پیدامیکنند که جای تورابگیردتاریخ تو گذشته
تنها
0
0
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
ای برو گمشو
سعیده
0
0
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
پدرش اصلا خانواده دوست نبوده که الان نقشی هم داشته باشه و مادر ریحانه رو ترک کرده تا چیزی نمی دومید قضاوت ممنوع
ناشناس
0
1
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
تا چیزی رو نمیدونیم قضاوت نکنیم خدا خودش قاضی کارای بنده هاش هست بهتره هر کس سرش تو زندگی خودش باشه
مریم
0
1
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
الان شماها خوبین ک بدون دونستن حتی ماحرای یروز از زندگی این خانم ایشون رو قضاوت میکنین؟باید برای خودتون متاسف باشید
گاو نباشیم
0
0
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
چرا خودتون نرفتید کاملشو ببینید شما یه ساعت وقت بزارید ببینیو که اون چی گفته چرا از ایران رفته چه فشار هایی روش بوده چرا همیشه الکی قضاوت میکنید اصلا زندگی خوشه مگه مال بابای شما رو خورده یکم به خودتون نگاه کنید ببینید الکی مردمو قضاوت میکنید اگه این اتفاق برای خار مادر خورتون می افتاد شما صد در صد میفرستیدشون به بیرون کشور لطفا گاو نباشیم
نسترن
1
1
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
شما عقده ای هستین که دررابطه به زندگی شخصی دیگران اینطورقضاوت میکنید هرکسی خودش راجع به زندگیش تصمیم مبگیره وبکسی ربطی نداره دست ازفضولی بردارید خجالت بکشین شماکه دشنام میدین فقرفرهنگی دارین
ناشناس
4
3
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
از قدیم گفتن نفرین مادر نمیگیره ولی نفرین پدر میگیره پس مواظب باش
شیرین
1
11
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
من واقعا به عنوان یک مادر با شنیدن این صحبت‌ها. واقعا از ته دلم دعا کردم که خداوند هیچ پدر و مادری رو این شکلی آزمایش نکنه
صدیقه
0
1
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
تازه من فکر میکنم الان که پدر پریسا باید ازش حمایت کنه که تنهانباشه ودر کنارش مثل کوه بایسته مثل پدر گلشیفته فراهانی یک مدتی مردم ور زدن ولی وقتی پدر گلشیفته تودهنی محکم بدهنشون زد دیگه تموم شد و خانم گلشیفته پله های ترقی را راهرروزه طی میکنه من فکر میکنم پدر پریسا خیلی بی عرضه و تعصبی خشک که فکر کنم در این چند سال چرا از این امل بازی دست بر نداشته ودنبال وحرف یک مشت آدمی هیت که هدچی خرابیه زیر عبای خودشونه
تاتار
0
0
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
اون هنوز به خودش می اید و از کارهای گذشته اش پشیمان میشه چون ریحانه تو سنی هست که هنوز عقلش کامل نیست بعد از مدتی خودش هم از گذشته اش پشیمان میشه
Soekjin
0
0
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
دختره ی روانی بد بخت بی درو پیکر
دستت بابات درد نکنه
وطن فروش دیوانه
ناشناس
0
0
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
الن من کاری به کاراش ندارم هرکسی خودش میدونه وخدا ولی واقعا چرا آدم باید مسائل شخصی وخانوادگیش رو به همه بگه خب تو هرمد وپوزیشنی هستی به خودت ربط داره
Elnaz
0
1
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
خدایا هیچ وقت اولادی که باعث بی ابرویی و سرافکندگی میشه به هیچ پدر مادری نده
بی نام
0
1
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
خاک بر سر عقده ای ،حالا خوبه سلبریتی هم نیستی.ریحانه پارسا یک بیمار روانی است.
ناشناس
0
0
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
بیچاره بابات چن سال دیگه جسدیه دخترمعتادوبی خانمان براش میفرستن میگن وصیت کرده تووطن خودش خاک بشه
ناشناس
0
0
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
خوب اینطوری دوست داره زندگی کنه به کسی چه ربطی داره.همین کسانی که الان دارند به این خانم ناسزا میگن خودشون سرتا پاشون ممکنه ایراد داشته باشه
Ãŷðª
0
0
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
وقتی می‌بینمت یاد مهتادایع سر کوچه میفتم آخه نگاه قیافت کردی خدایا کی عاشق تو میشه اگه بشن اونم به خاطره مقامی که داری که هیچ کس کنارت رد نمیشد معتاااااد به سیگارت و موادتو بکش زیر چشتو نگاه کردی کی آخه دنبال توههه حیف اونی که عاشق تو شده
مریم
0
0
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
خوب حالا ک چی تو بیشتر میخوای خودتا نمایش بدی، تو اگه دوتا فیلم بازی کرده بودی الان مشغول چ کاری بودی؟؟الان خیلی ب خودت افتخار میکن؟؟
Mohammad
0
0
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
واقا ادم به عقل اینا یکم شک میکنه
مهشید
0
0
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
اگه دنبال مقصر میگردید پدرش هست ریحانه کمبود محبت پدر رو داره اگه پدرش در زمان بچگی بهش محبت میکرد تو این وضعیت نبود ریحانه هیچی کم نداره خوشگلی،خوش اندام فقط کمبود محبت داره
......
0
0
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
خانم پارسا دیگه به خودت بیا ببین داری چی کار میکنی که خانوادت هم قيدت رو زدن
یاسمین
1
0
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
متاسفم برای امثال ریحانه پارسا ، راه رو گم کردند و اصرار دارند بگن نه اینطور نیست
فاطمه
1
0
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
بابا چتونه شما ب کسی چیکار دارین زندگی خودشه داره اون طوری ک دوست داره زندگی میکنه چرا الکی کسیو قضاوت میکنید خودتنو کشتین ای وای خدا ب دادتون برسه .خانم ریحانه پارسا خیلی هم خوبه شما عالی هستی عزیزم زندگیتو بکن اگه قرار باشه ب حرف مردم اهمیت بدین ک اصلا هیچی تو زندگی آیدتون نمیشه اونطوری ک میخواین زندگی کنین
ناشناس
0
0
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
اخه شماها چقد بدبختین ک حرص ریحانه رو میزنید اون الان اونور اب داره کیف و حالشو میکنه و کلی بهش خوش میگذره ب شما چ مربوطه چی از شما کم شده این وسط ب نظر خوب کاری کرد ک رفت حق این دولت همینه منم اگ پولشو پاشتم یه دیقه هم نمیموندم
Frouzan
2
0
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
الان این موضوع چه ربطی به انقلاب شکوهمند شما داشت؟ خسته نشدین از این اصطلاح ضد انقلاب گفتن هاتون.؟ اصلا بلدین معنیش کنین ؟؟؟
زهره
0
0
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
نمکدون کی بودی تو
اخه احمق کسی در مورد پدرش به همین راحتی حرف میزنه
ناشناس
0
14
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
خدا کمکت کنه یه روز پشیمون نشی
مهدی
0
0
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
چقدر خوبه که نظر در مورد زندگی هیچ کس ندیم سرمون تو زندگی خودمون باشه
حمید
0
0
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
خاک تو سر نظر دهندگان اینجا به شما چه که اون چجوری زندگی میکنه بشخصه ریحانه پارسا رو خیلی هم دوست دارمو میپسندم خیلی هم دختر خوب و زیبایی است
Nora
2
0
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
از این بیشتر ازت انتظار نمیرفت
ناشناس
0
0
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
واقعا
علیرضا
0
0
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
واقعا که
ناشناس
0
0
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
بنظرم وقتی ب خودش بیاد خیلی پشیمون وافسرده میشه که یاهمون راهش ادامه میده یابرمیگرده ب شخصیت سابقش .من دعا میکنم که اتفاق بدی براش نیفته که جبران ناپذیر باشه
حالا بخاطرجوونیش وبدنش وشاید کمی معروف بودنش مردم اطرافشن بعدکه کمی تنها شد قدر خونواده رومیدونه
ناشناس
0
0
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
واقعا که این چه کار هایی تو میکنی حیف پدر مادرت که بچه ای مثل تو نصیبشون شد واقعا که
برازنده
0
0
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
لطفا قضاوت نکنید ' نه برای پدر و نه دختر 'امید وارم که که خدا به همه ما کمک کنه و عقل و خرد یار همه باشد .
ساناز
0
1
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
زندگی هرکسی به خودش ربط داره نیازی نیس شماها همجا خودتون دخالت بدین واقعاک کار شماها از ریحان پارسا بدتره
مرضیه
0
0
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
خلایق هر چه لایق
Rezam
0
0
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
معلوم هیچکسی دختر ولنگو باز و بی ابرو فاحشه رو نمیخاد . تنها بابای تو نیست ریحانه خانوم . این یک اصل کلیه . مثل اینم کم نیستن .
سرمه
چرا اینهمه حرفای زشت میزنید به نطرتون این کلمات رکیک رو که به زبون میارین درسته ،خجالت آوره، اسم خودتونو مسلمون هم میذارید ایشون دختر بدی نیستن ما که توشرایطشون نبودیم هیچ فردی رو قضاوت نکنید .اگر مسلمون هستین حدیثی از یکی از ائمه اطهار داریم که میفرمایند کسی که فردی را برای گناهی سرزنش کند نمیرد تاخودش آن گناه را مرتکب شود پس مراقب باشید که یه وقت به بدتر گرفتار نشوید
ناشناس
0
0
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
چقدر در گیر قضاوت دیگران هستید کرونا و شرایط امروز دنیا و مردم واین همه مرگ و نیستی و شرایط ترس و دلهره وکوتاه بودن لحظه هم باعث نشد دست از توهین و..........بردارید به خدا زندگی با ارزش تر از این حرفها ست که دل کسی رو بشکنید و دیگران را به این راحتی با قضاوت نابود کنید به خودتان رحم کنید
شایان
0
0
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
بشعووووووور
مریم
2
7
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
به من ربطی نداره به شما هم همینطور
ناشناس
انشالله که خداکمکش کنه
Z
0
0
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
خدا وظیفه امر به معروف و نهی از منکر بهمون داده
وظیفه انسانیمون اینو حکم میکنه
من بهت میگم این راه کلن جالب نیس درست نیست اصن جدا از اسلام این راه به خالی کردن جیب مردم و بی بند و باری و کم شدن شانت ختم میشه
میتونی انتخاب کنی که فکر کنم انجام دادی
و فقط انسان باش
چون تا انسان نباشی با هر مذهبی که باشی بهشت نمیری
پدرتم برات زحمت کشیده یکم احترام حقشع
موفق باشی
سعید
0
0
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
تهش پشیمونیه
خودشم اینو میدونه فقط امیدوارم خودکشی نکنه..
ناشناس
4
5
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
اولاد ناخلف که میگن ایشونه
Panii
0
0
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
تو مایه ی ننگی.
همون بهتر از ایران رفتی
بهار
2
13
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
قضاوت ممنوع
بهار
6
9
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
قضاوت ممنوع
ناشناس
0
0
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
خیلی بی حیاست این دختر،یعنی خاک عالم بر سرت،اونایی که میگن قضاوت نکنین این بیچاره خودش داره همه رو وادار به قضاوت کردن میکنه،وگرنه میتونست مثل ی ادم زندگی کنه،بهرحال زندگی اجتماعی یکسری هنجارهایی داره که این روانی همه رو شکونده.
جواد
2
6
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
برگرد پیش بابات
رها
0
0
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
واقعا متاسفم برای یه ادم به این بی احساسی که پدرش که یه عمر زحمت کشیده رو اینطور ناراحت میکنه.امیدوارم هر چه زودتر بمیری که پدرت با مرگت خوشحال بشه.بیشعور عقده ای.
نسیم
0
0
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
به نظرم سکوت کنیمو خودمونو برا جواب یا نظر دادن به هر چی جلو نندازیم
یلدا خالویی
0
0
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
هر کس که خربزه میخوره پا لرزش هم میشینه
ریحانه پارسا نتیجه کاراشو میبینه
ناشناس
0
0
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
خاکه توسرت بدبخت
دیال
2
7
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
چی بگم خدا داند خدایا من کنکور قبول شم تو بهترین رشته و دانشواه
مهتاب
اول شما کلمه دانشگاهتو درست بنویس ننویس دانشواه تا خدا ببینه چه فکری میتونه واست بکنه .
خراب بشه این دانشگاه که آدمایی مثل شما نرید توش چون هنوز اسمشو بلد نیستی بنویسی
آوا
0
0
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
اصلا شماها کار و زندگی ندارین؟؟؟
ک میاین پشت مردم الکی حرف میزنین ریحانه واسه خودش ی سبکی داره
اصلا اصلا ب شماها چ ربطی داره ک مقصر باباش بود یا کسی دیگه تو رو خدا ول کنین این بیچاره رو
اصلا خوب کردی این فیلم رو منتشر کردی ریحانه دمت گرم خیلی ها ک ب تو حسودی میکنن
فروهر
1
0
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
امروزه هر کی هر جور دلش بخواد زندگی میکنه پس کاری به کار هم نداشته باشین ریحانه راه خودشو انتخاب کرده به کسی مربوط نمیشه ....قضاوت ممنوع
ناشناس
0
0
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
دلش میخواد
Vn
0
0
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
خیلی راحت حرف میزنین و رای میدین،
کاملیا
0
0
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
مهم نیست اصلا هر کس هر جور دوست داره زندگی می‌کنه نباید قضاوت بکنیم
ح‌ف
0
0
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
حیف نام انسان که تو یدک میگشی
ناشناس
0
0
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
این خانم خیلی،بی،جنبه،بودش،خاک تو سرش،آبروی خانوادشو برده
ناشناس
0
0
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
پدرت خوب کرده باید کلا قطع ارتباط کنه و کلا همچین دختری نداره دست پدرت درد نکنه خوب کرده تو مایه ننگ هستی حق داشته پدرت کلاهبرداری و شیادی و هزار جور کار خلاف انتظار داری روی سرش بگذارد تو را
محدثه
0
0
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
به خدا قسم که پشیمان میشی خواهر به معصومیتت برگرد
مهتاب
0
0
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
این دختر واقعا بیماری روحی داره و باید تحت نظر پژشک راوانشناس باشه وگرنه به زودی خواهید دید یه کاری دست خودش میده .
هیچکدوم از کاراش کار یه آدم سالم از نظر روانی نیست .
ناشناس
0
0
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
ریحانه خیلی اصکلی
ناشناس
0
0
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
خاک بر سرت دختره ول و جلف اول از همه اون سیگارت پرت کن به قول خودت تازه ۲۲ سالته خجالت لااقل از خواهر کوچکترت خجالت بکش
ناشناس
0
0
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
کاش هیچ وقت دنیا نمیومدی
یاسمن
0
0
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
خاک تو سرت
ناشناس
0
0
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
با تنها زندگی کردنت کار ندارم ادم باش
لیلا
0
1
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
خدایا کمکش کن
مرضیه
0
0
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
وقتی یه نفر زندگیشو پشت ویترین میچینه که منو تو ببینیم
پس به ما داره مجوز اظهار نظر میده
وگرنه که لایو چن هزار نفری از زندگیش نمیگرفت
پس کاسه داع تر آش نباشیم
الکی نگیم به خودش مربوطه
وقتی داره زندگیشو هر لحظه نشون همه میده پس به هم هم مربوطه
ناشناس
0
0
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
حالا یه جوری صحبت میکنه که انگار قله های پیشرفت رو طی کرده بااین تیپ الان من وموهای بنفش ویه سیگارهم دستش گرفته که یعنی من بزرگ شدم که اگه بزرگ بودی وعقلت کامل بود نمیرفتی استانبول ، دچار توهم شده فکر میکنه چه کار مهمی کرده به قولی خلایق هرچه لایق .
H
0
0
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
هر کس اعمال خدشو ب دوس می کشه لطفا نظرات الکی ندین
سجاد
0
0
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
به نظر من باید مثل پدر همین مثلا موجود زنده این جور ادمارو از زندگی روزمرمون حذف کنیم
چه دلیلی داره اصلا حتی نگاهشون کنیم چه برسه بخوایم بدونیم چکارایی میکنن
این ادما اصلا مهم نیستن بدون اینا تازه زندگی قشنگ تره فقط متاسفانه فضارو اشغال کردن
...
0
0
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
بنظرم دخالت نکنید و کسیو،قضاوت نکنید...
خدا جوابشو میده که قلب پدرشو شکسته شما الکی خودتو هرس ندید عزیزان،اون دقیقن همینو میخواد...
چه خوب چه بد در موردش حرف بزنین...
اسی
0
0
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
بااین حرفهاش میخواد پدرش پاک نشان بده اره بابا ازش حساب نکشن
همه خوبا
0
0
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
خدایا هر چی بچه ناخلف رو که باعث از بین رفتن آرامش خانواده می‌شه رو از بین ببر
سعید
0
0
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
روزهای اول که رفته بود، اون پسرِ حسابی آبروش و برد،
این دخترِ پوست کلفت دوباره رفته تو بغلش داره براش تبلیغ هم میکنه
هر کس جای این دختره بود بایست میرفت خودش و گم و گور میکرد از خجالت، رو که نیست، . . .
ایران
0
0
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
بچه ها از اول که به دنیا میان پاک به دنیا میان ریحانه نتیجه رفتار پدر ومادرشه پس لطفا قضاوت نکنید
نننن
0
0
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
یارب روامده که گدامعتبرشود...
آکبر
0
0
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
خاک بر سرت ،خیای بی جنبه آیی
ناشناس
0
0
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
حیف نون خاک عالم توسرت برو گمشه ما همه طرف دار فیلمات بودیم بی لیاقت احمق
بیچاره اون بابا
این همه کار کرد که دختر سیگاری احمقی مثل تو بزرگ کرده تا حالا دست باباتو دیدی دیدی باباها دستاشون بخاطر ما زخمه
ناشناس
0
0
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
امیدوارم مسولین اینا روببینن وبه فکر بیفتن چه کار کردن که جونامون به این روز افتادن وکمی به خودشون بیان وبه مردمشون اهمیت بدن
زینب
0
1
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
واقعا بابات خوب کاری کرده
داستن همچین دختری واقعا عیب هست
یکم بزار معنی شرم رو بفهمی
از سیگار دستت خجالت بکش دختر باید سنگین باشه
تو دختر نیستی همون بهتر که از ایرانمون نرفتی
ناشناس
0
0
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
بچه تو نمی تونی شلوارتو بالا بکشی حالا داری سیگار می کشی
محمد
0
0
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
خاک تو سر بد بخت بی لیاقتت کردن ابروی هر چی بازیگر رو بردی لیاقت تو این پدر مادر نبود
ناشناس
0
0
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
سلام.
لطفا در مورد چیزی که نمی دانید قضاوت نکنید.
قضاوت کار بدیه
اگه اون این کار و با باباش کرده یه روزی مطمئنم که پشیمون میشه.
خدا به هر کسی یه روش زندگی میده.
اصلا زندگی بقیه خصوصا خانم ریحانه پارسا به ما چه ربطی داره.
امید وارم زود تر برگردی پیش بابات.
از قدیم گفتن:
نفرین بقیه به دردت نمی خوره.
ولی نفرین پدر چرا
عسل
0
0
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
خاک بر سرت که دل پدر تو شکستی آبروشو بردی خاک بر سرت که پدر داری و قدرشو نمیدونی جای ما نیستی که تو حسرت دوباره دیدن روی پدر بسوزی و آروم آروم مثل شمع آب بشی کاش بابام بود کاش خدا پدرمو ازم نمیگرفت
دوست ندارم بگم
0
0
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
واقعا ‌که خیلی بی ادبی
ناشناس
0
1
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
دم پدرت گرم.... عجب کاری کرده... دقیقا تو لایق حذف شدنی... نه تنها از زندگیه پدرت بلکه کلا از این دنیا باید میشد حذف شی.... حال بهم زنه چندش آور
زهرا
0
2
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
خیلی اشغال تشریف داری حیف پدری که تو باهاش اینجوری حرف میزنی


دوستانی هم گه میکن قصاوت نکنید هر جور پدر بدی هم باش این حرف زدن مناسب نیست به هر حال زحمت کوچکی هم بهش کشیده من به عنوان یک دختر که پدر بسیار تا بسیار مهربانی دارم اینجور حرف زدن برای هر جور پدر بدی مناسب نیست
کسی که از ایران میره و اعتیاد پیدا میکنه و توی لایو هایش حرف ها ورفتار های بدی داره معلوم دیگه
حیف بازیگران عزیزی که در سریال پدر باهاش هم بازی بودن
ناشناس
0
0
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
زندگی خودشه
بیتا
0
0
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
امید وارم راه درست زندگیت رو پیدا کنی رفیق و لطفا قضاوت نکنید ما توی زندگی کسی نیستیم ولی بازم احمقانه ست کارش
کیسان
0
0
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
ریحانه پارسا یه لکه ننگه
همون بهتر که رفت
لیاقت موندن نداشت
محمد
0
0
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
خاک برسرش
شیلا
0
0
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
ببین ریحانه من قضاوتت نمیکنم خب ولی زندگیتو نابود کردی ببین من ن فشت میدم ن تعریفت میکنم کاری بهت ندارم زندگی خودته ولی ببین ی روز خیلی خیلییییی بد پشیمون میشی ریحانه تو الان میتونی خودتو از اون زندگیت بیرون بیاری ولی وای ب حال روزی ک دیگ راه برگشت نداشته باشی ریحانه توروخدا توروخدا نکن بیا بیا و برگرد و دوباره همون ریحانه پارسای قبلی شوو بخدا کسی اینجوری دوست نداره این زندگی نیس ک ساختی واسه خودت پیش پویان اخه پویان ادم رفتی پیشش
ناشناس
0
0
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
خدا همه رو عاقبت بخیر کنه
آمین
ناشناس
0
0
۰۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
بابا این بچه است هنوز،این چه میدونه پدرکیه،مادرچیه،لیاقتش همونه که بامشتی آدم عوضی ترازخودش باشه،آخه بی لیاقت ملت دربدر دنبال دعاخیرپدر،مادرهستن بعدتوضدانقلاب ،وطن فروش ،عوضی راجب بابات حرف میزنی
...
0
0
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
هیچ کدوممون در جایگاهی نیستیم ک بخاییم ایشونو قضاوت کنیم اما هیچ چیز ارزش اینو نداره ک پدرت بلاکت کنه یا تو اونو بلاک کنی
محمد
0
0
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
سلام من اگه جای پدر پارسا بودم اینجوری نمیگفتم برو تو دیگه دختر من نیستی میرفتم میگرفتمش بکسل ماشینش میکردم میاوردمش اونوقت زنده زنده چالش میکردم اونوقت میگفتم فراموشت کردم الان من مقصر باباشو میدونم
محمد
0
0
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
خاک‌برسرت بی جنبه ات کنن
اخه ب توام میگن انسان
حیف حیف ایران ک تو توش نفس میکشیدی
خدا به پدر ومادرت صبر بده خدا نصیب هچ پدر ومادری نکنه همچنین ختری رو
سوگل
0
0
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
حیف اسم ریحانه که روی تو بی لیاقت و بی بندو بار متاسفم برات
زهرا
0
0
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
متاسفانه یه وقتی به خودت میای که دیگه خیلی دیره
ناشناس
0
0
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
حتی بدترین آدم دنیاهم که باشی حق نداری باپدرت اینجوری صحبت کنی آخه حساب پدرومادرازهمه چیزدنیاجداست شایددینی به گردن بقیه نداشته باشی ولی تاآخرعمرت نوکرپدرومادرت هم باشی حتی اگه اونابدباشن بازم کافی نیس
قلی
0
0
۰۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
بابا چقدر ساده اید این الان اینجوری میگه مرتیکه بی عرضه چندوقت دیگه مث بابای گلشیفته تو سواحل انتالیا با دخی جونش ابجو میل میکنه و به ریش ملت های های میخنده!
خلاصه ساده لوح نباشیم اینا همش فیلمه
ناشناس
0
0
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
انشاالله خدا به راه راست هدایتتون کنه
عليرضا صفوی
0
0
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
الهی خداوند همه مارا عاقبت بخیر کنه .مخصوصا دختر پسرهای ایران عزیزم را
محمود حلالی
0
0
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
ااااا
ناشناس
0
0
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
خاک تو سرت انشااله بری بمیری
ساناز رحمتی
0
0
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
ایشون این حرفا رو میزنه که افراد نظر بدن. یعنی منتظر فیدبک جامعه ست.
تازه، خیلی از اراذل هم تاییدش می‌کنن. اون وقت هم بگید که با لایک و کامنت ازش تعریف نکنید تا بیشتر غرق نشه. چرا سکوت می‌کنید؟!!!
زبون درازی هم حدی داره
...
0
0
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
عزیزانم هر کی روداخل قبرخودش میزارن شمابه فکرزندگی خودتون باشید این خودش میدونه ووخدای خودش شماکه نمیخاین جواب پس بدین اون دنیابه جاش شایدریحانه اینطوری حال میکنه پس به ماچه
ایمان
0
0
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
بنده خدا .تو ۲۲سالته ایقد کتابی حرف نزن احمق ایرانی های اصیل هیچ شباهتی به تو ندارن .رفتی اون ور چندتا ماشین دیدی چندتا پنت هوس دیدی شل کردی .برو بابا حرف مفت و چرند نزن .هرادمی بخدا به تو گوش بده نامرده
سپاهی
0
0
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
برام مهم نیست چیکار داری میکنی ولی فقد چند ساعت تو یه جای خلوت با خدا حرف بزن کارای اشتباه تو بگو گریه کن اروم میشه نماز بخون فقط راه نجات شما همینه خدا کمکت میکنه نه بنده خدا فقط این امتحان بکن
اکی
0
0
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
خدا هدایتش کنه انشاالله
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار