تاریخ انتشار: ۲۲:۲۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۴۲ نظر

زندگی شاد شبنم قلی خانی+عکس

زندگی شاد شبنم قلی خانی+عکس
شبنم قلی خانی تصویر زیر را در صفحه رسمی خود منتشر کرد.

 شبنم قلی خانی

اقتصاد ۲۴- شبنم قلی خانی تصویر زیر را در صفحه رسمی خود منتشر کرد و نوشت:
اگه بین برنده شدن و شاد بودن مجبور به انتخاب شدی حتماً شادی رو انتخاب کن ، شاد بودن از تو یه برنده میسازه

شبنم قلی خانی

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۲
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱۰
خدیجه
8
16
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
ایشالله که همیشه شاد باشد همچنین برای تمام مردم ایران، ♥️
Ali khan
2
11
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
انشاالله که شاد باشند چون با نقش های مثبت شأن ما رو شاد کردند
زهرا
4
16
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
وااای چقدر تو چهره ی خوشکل و مهربونی داری. ایشالا همیشه در کنار خوانواده ات سلامت و شاداب و موفق باشی
فاطمه بابائی
1
14
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
❤❤❤
اناهیتا
3
11
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
عاشقتم شبنم جان خیلی تو خوشگلی مخصوصاً تو سریال هشت و نیم دقیقه و بیگانه ای با من است
ناشناس
6
10
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
واقعا که
سارا
4
10
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
براتون آرزوی سلامتی و تندرستی می‌کنم
Mobina
2
11
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
ایشالا
آنیا
1
10
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
ان شاءالله همیشه به شادی خیلی دوست دارم خانم قلی خانی
وشادی برای همه مردم ایران خنده رو لب های تک تکشون
عسل
1
12
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
خیلی متین نازی .
همیشه موفق باشی .❤❤❤
س
2
10
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
مرسی ایشالا سالم باشی دوستون دارم بازیگر معروف و خوش اخلاق
ناشناس
1
7
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
خیلی نازه ماشاالله
ناشناس
1
8
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
خدا حفظش کنه خانم شبنم قلی خانی دختر نجیب و باوقاره صد تا می ارزه به سحر قریشی
ناشناس
1
8
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
خانم شبنم قلی خانی از نظر من بازیگر خییییلی خوبی هستن.
و من از خدا میخواهم که همیشه شاد شاد شاد باشند ☺️
ملیکا
3
9
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
❤️سلام شبنم قلی خانی هرجا که هستی سلامت شاد و پیروز باشی ❤️
ناشناس
1
9
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
انشاالله همیشه شادوتندرست باشن بانوی نجیب ومتن هستش
نازلی
0
10
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
واقعا چهره ی خیلی مهربونی دارین .
من یکی از طرفدارهاتون هستم.
امیدوارم همیشه شاد باشین ولب هاتون بخنده.
۱۴ساله از تبریز
ناشناس
0
9
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
من از خانم شبنم قلی خانی تشکر می کنم بابت فیلم های خوبی که بازی می کنن من شما را خیلی دوست دارم هم چهره و مهربانی های که دارید و هم صدای خوبی ......
مهسا مقری
1
5
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
سلام شبنم جان خیلییییییییی خیلی بازیگر خوبی هستی من خیلییییییییی خیلی شما و بازی هاتون رو دوست دارم و خیلییییییییی خیلی عاشقققققققققتتتتتتتونننننم انشالله که همیشه شاد و سلامت باشید
١٨ ساله از تهران
ناشناس
0
5
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
به به
ناشناس
0
1
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
خدا کنه همیشه شبنم بمونی. صبا نشی
ناشناس
0
1
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
خدا کنه شبنم بمونی. صبا. نشی
ناشناس
0
1
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
خوش باشید
لیلا از نهران
1
2
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
خیلی بازیگر خوبین وچهره ی مهربونی دارن ایشالله همیشه سلامت باشن و همچنین برای تمام مردم ایران آرزوی سلامتی و شادی دارم وخانم شبنم قلی خانی رو خیلی دوست دارم
آرمیتا
0
2
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
سلام شبنم جون من‌ خیلی دوست دارم و تو خیلی مهربانی و در سریال هایت خوب بازی میکنی
ناشناس
0
0
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
سلام شبنم جان. خبلی دوست داشتنی هستی خیلی دوستتون دارم انشاالله همیشه شاد وسلامت باشی عزیزم
ناشناس
0
0
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
عالی هستی
مائده
0
2
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
شبنم جونم عاشقتم تو خیلی دل مارا شاد کردی با فیلم های که بازی کردی مخصوصا در فیلم هشت نیم دقیقه و بیگانه بامن است
ناشناس
0
2
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
عجب مریم مقدسی !!!!!!
خداداد
0
2
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خوش سیرت وخوش سیما. با نظرتان کاملا موافقم.
ناشناس
0
3
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
سحر عزیزم خیلی از متانت و اخلاق گلت خوشم میاد موفق باشی عزیزم
ناشناس
0
1
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
سلام وقتتون بخیر بهتون تبریک میگم توی بازیگری که خیلی موفق هستید امیدوارم که توی زندگی شخصی تون هم همین قدر و بیشتر موفق و سربلند باشید.
یکی از طرفدارانتون از شیراز.
ناشناس
0
0
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
دوست دارم
ناشناس
0
0
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
سلام شبنم جان شما بهترین بازیگر دنیایی یکی از طرف دارای شما منم امید وارم هیشه سلامت باشی عزیزم
نگار
0
1
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
من خیلی دوستون دارم خیلی باوقار و متین هستین و ب دور از حاشیه انشالله همیشه لبتون خندون و دلتون شاد باشه
زهرا
0
1
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
سلام شبنم جان دوستت دارم❤️❤️
افسانه
0
1
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
سلام شبنم جان خیلی ماهی من خیلی ازت خوشم میاد ساده بی آلایش دمت گرم فیلم پنجمین خورشید را خیلی دوست داشتم بهترین بودی و هستی
ناشناس
0
3
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
ایشاالله همیشه اینجور باشین
ناشناس
1
1
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
عاشقتم شبنمی
ناشناس
1
1
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
سلام همه این بازیگرها با هزار تا عمل و گریم ورنگ روغن تازه این جورین
الهام
0
0
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
واقعا دوست دارم تو هر نقشی که باشی میپسندمت واقعا نجابت داری رفتارت خانمانس امیدوارم عاقبت بخیر بشی
زهره
0
0
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
خیلی مهربون و دوست داشتنی هستی همیشه شاد باشید
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار