بیسیمچیمدیا با بازنشر بخشی از صحبتهای مزدک میرزایی، کارشناس شبکه اینترنشنال، به اظهارات او درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی واکنش نشان داد. این رسانه نوشت: اوج وطنفروشی مزدک میرزایی؛ کارشناس شبکه اسرائیلی اینترنشنال: اگر تیم ایران بازی اول در جام جهانی را ببرد، شانس زیادی برای صعود دارد و واقعا دیگر نمیشود آنها را جمع کرد
وریا غفوری با اشاره به فشارهایی که طی ماههای اخیر متحمل شده است، گفت: «من دو کافهام را در جریان اتفاقات اخیر از دست دادم و ۱۵ میلیارد تومان خسارت مالی دیدم. خط موبایلم قطع است. من خونشور نیستم؛ همیشه طرف مردم بودهام.»
در ادامه غیبت مجریان و گزارشگران ورزشی، این بار علیرضا علیفر اعلام کرده که قصد ترک تلویزیون و مهاجرت از کشور را دارد. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی شد.
رضا جاودانی مجری برنامههای ورزشی صداوسیما میگوید: اینکه عدهای در سفره صداوسیما چلو کباب میخورند و عدهای با وجود استعداد، نان خشک، انسان را آزار میدهد.
روزنامه جوان نوشت: غش کردن مجری فوتبال به سمت شبکه آلسعود اگرچه یک تصمیم شخصی قلمداد میشود، اما نمیتوان و نباید معنا و مفهوم این تصمیم را نادیده گرفت؛ تصمیمی که قطعا تبعات خاص خودش را دارد. معمولا این جور مواقع عدهای جیغ بنفش میکشند که قضاوت نکنیم، زندگی خصوصی آدمها به خودشان ربط دارد و از این حرفها، اما تصمیم مزدک میرزایی را نمیتوان صرفا به یک تصمیم شخصی محدود کرد.
موضوع رفتن مردک میرزایی از صدا و سیما که این روزها به داغترین موضوع در شبکههای اجتماعی تبدیل شده، و همچنین اظهار نظر اخیر علی ربیعی درباره فیلم قیصر، سوژه طنز «شهرونگ» شد.
کیهان نوشت: «حضور برخی مجریان رسانه ملی در رسانههای بیگانگان و ضد انقلاب ثابت میکند که متأسفانه در گزینش مجریان و گویندگان رسانه ملی دقت کافی نمیشود.»
امسال همزمان با فصل نقلوانتقالات، بمب خبری فوتبال ایران جایی بیرون از فضای باشگاهها و در حوزه رسانهای ترکید؛ آنجا که خبر رسید مزدک میرزایی از صداوسیما جدا شده و ضمن مهاجرت به انگلستان، همکاری با شبکه ماهوارهای «ایران اینترنشنال» را بر عهده گرفته است.