مدیرکل خدمات رفاهی این صندوق بازنشستگی کشوری اظهار داشت: از ابتدای آغاز فرآیند ثبتنام وام بازنشستگان در تاریخ ۲۴ اردیبهشتماه تا به امروز، بیش از ۴۴۳هزار نفر از واجدین شرایط، تقاضای وام ۷۵ میلیون تومانی خود را ثبت کرده اند.
معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: فرآیند ثبتنام وام سال ۱۴۰۵ از امروز پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۲۰ خردادماه ادامه خواهد داشت؛ مبلغ این وام از ۵۰ میلیون تومان در سال گذشته به ۷۵ میلیون تومان افزایش یافته است.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری، از واریز وام ضروری ۵۰ میلیون تومانی برای حدود ۳۰هزار نفر از مشمولان این دوره، طی امروز چهارشنبه یکم بهمن ماه ۱۴۰۴، خبر داد.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد وام ضروری ۵۰ میلیون تومانی امروز، چهارشنبه اول بهمن ۱۴۰۴، برای حدود ۳۰ هزار نفر از مشمولان این دوره واریز شد.