ویدیویی از لحظه آزادی گروگانها در چابهار توسط نیروهای نوپوی فراجا منتشر شده است. در پی حمله تروریستهای جیش العدل (الظم) به چند مقر انتظامی و نظامی در چابهار و راسک، پس از ناکامی در دستیابی به اهدافشان، به یکی از ساختمانهای مسکونی نفوذ کرده و تعدادی از افراد را به گروگان گرفتند که توسط نیروهای نوپو فراجا آزاد شدند.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در سه عملیات تروریستی که به صورت همزمان در سپاه شهرستانی چابهار و راسک، دریابانی و کلانتری ۱۱ انجام شد ۱۵ تروریست تاکنون به هلاکت رسیدند.
سردار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: عناصری که در عملیات تروریستی دیشب شرکت داشتنند عمدتا عناصر «انغماسی» بودند، تروریستها قصد داشتند با منفجر کردن دیوار، وارد مقر سپاه چابهار شوند.
تصاویر دیگری از درگیری نیروهای امنیتی با تروریستها در اطراف کلانتری ۱۲ چابهار منتشر شده است. معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سه نفر از نیروهای حافظ امنیت در درگیری با گروه جیش الظلم به شهادت رسیدند. گزارشهای اولیه حاکی از کشته شدن دو تروریست در این حمله است.
آخرین تحولات حمله تروریستها به دو مقر نظامی در راسک و چابهار. معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: تعداد تروریستهای کشته شده ۸ تن است و حداقل ۶ تن دیگر کشته یا دستگیر خواهند شد.