روزنامه واشنگتنپست چاپ آمریکا در گزارشی اعلام کرد رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات «بندر شهید رجایی ایران» حمله سایبری داشته است. این اقدام با واکنش مناسب واحدهای پدافند غیرعامل ناکام مانده است.
سفارت روسیه در انگلیس پنجشنبه ادعاهای مطرحشده در رسانههای غربی مبنی بر تلاش هکرهای روس برای موجسواری روی یک عملیات سایبری ایران و استفاده از آن به عنوان پوشش برای حمله به سازمانهای دولتی در دهها کشور را رد کرد.
دو مقام آمریکایی به رویترز گفتند که ایالات متحده به دنبال حملات ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) به تاسیسات نفتی عربستان سعودی، یک عملیات سایبری محرمانه علیه ایران انجام داده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به حملات سایبری به ایران گفت: در سال گذشته ۳۳ میلیون حمله را با سپر دژفا خنثی کردیم و حمله موفقی از آنها صورت نگرفته است.
شرکت هواپیماسازی ایرباس اروپا به تازگی اعلام کرده است که به اطلاعات کارمندان و مهندسان این شرکت حمله سایبری شده و دادههای محرمانه بسیاری از ایرباس به سرقت رفته است.
خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی مدعی شد که یک گروه هکر مرتبط با ایران در یک ماه گذشته تلاش کرده به ایمیل شخصی چند تن از مقامات آمریکایی و دانشمندان هسته ای وارد شود.