اقتصاد۲۴- از بین هدایای تبلیغاتی، تقویم رومیزی یک انتخاب محبوب برای تبلیغات شرکتی سال نو است. رسیدن به سال نو شلوغترین زمان سال برای چاپ تقویمهای رومیزی سفارشی است. تقاضا برای تقویمهای سال جدید از دی تا اسفند ماه آغاز میشود و به طور معمول تا آخرین لحظه ادامه خواهد داشت و در برخی موارد نیز به دلیل ازدیاد سفارشات به ماههای ابتدایی سال جدید کشیده خواهد شد. در نمای کلی هدایای تبلیغاتی سال نو تاثیر بسزایی در افکار عمومی نسبت به برند شما ایجاد خواد کرد که میتوان چاپ تقویم رومیزی را یکی از بهترین انتخابها دانست. در ادامه این مطلب به چند مزیت استفاده از تقویم رومیزی به عنوان هدایای تبلیغاتی اشاره خواهیم کرد.
برخی از افراد ممکن است در عصر دیجیتالی امروزی، استفاده یا اهمیت تقویمها را زیر سؤال ببرند. این روزها، اکثر مردم برای چک کردن ساعت یا تاریخ از تلفنهای همراه یا تبلت خود استفاده میکنند. بسیاری از افراد قرار ملاقاتها و یادآوریهای مهم را که در دستگاههای الکترونیکی خود با هشدارهای شنیداری و دیداری تنظیم کردهاند تا در مواقع مناسب به آنها اطلاع دهند. با این حال، هنوز هم محلی برای تقویم رومیزی در محیطهای تجاری وجود دارد.
تقویم رومیزی سال 99 چاپ بعد سوم
تقویمها یک ابزار بازاریابی مقرون به صرفه هستند
این نوع تقویمها یک ابزار بازاریابی عالی و مقرون به صرفه هستند که میتوان آن را با آرم یا لوگو شرکت، رنگها و اطلاعات سازمانی شما، کاملاً سفارشی طراحی و تولید کرد. آنها را میتوانید در تمام طول سال در دیدرس مخاطبان قرار دهید و تقویمهای رومیزی فرصت بی نظیری جهت برندسازی به شما میدهند. بنابراین، تقویم رومیزی به طور موثر، فرصتی برای یادآوری مشتریان در رابطه با برند تجاری شما در هر 365 روز سال محسوب میشود!
تقویمهای رومیزی بسیار مفید هستند
تقویمهای رومیزی عملکرد اصلی خود را برای استفاده در یادآوری قرارها و برنامهریزیهای تجاری ارائه میدهند و علاوه بر کارکردهای شغلی، از آنها برای جنبههای شخصیتر نیز استفاده میشود، مانند یادآوری روزهای تولد، سالگردها و تعطیلات و ...
همه از تقویم استفاده میکنند و بیشتر مردم حداقل یک مورد تقویم فیزیکی یا چاپی در خانه دارند و قطعا بخش عمدهای از آنها ماهیت تبلیغی دارند. هدایای تبلیغاتی که مردم از آن استفاده میکنند، باعث ایجاد ارتباط مثبت بین برند شما و کاربر میشود. این امر به ویژه برای شرکتهای خدماتی مفید است و ممکن است افراد در مواقع نیاز خدمات شما را درخواست کنند. این مورد را با بروشورهای چاپی مقایسه کنید که حتی اگر به خانه برده شوند، ممکن است در کشو قرار داده شده و فراموش شوند.
تقویمها ابزاری عالی برای برندسازی هستند
طراحی تقویم رومیزی که به خوبی صورت گرفته باشد میتواند برای نمایش اطلاعات در مورد خدمات تجاری، محصولات و ارائه پیام تازهای در مورد شغل شما استفاده شود. روشی عالی برای اطلاع رسانی به مشتریان و درک بهتر کسب و کار شما.
یک تقویم شخصیسازی شده در بسیاری از مناطق استفاده میشود
تقویمها در بسیاری از مکانها و نه فقط در محل کار مشتری، نمایش داده میشوند و مورد استفاده قرار میگیرند. بنابراین میتوانید به طور مداوم مشاغل خود را در مدارس، مراکز پزشکی، کتابخانهها و ... توزیع کنید. اساساً تقویم رومیزی هر کجا که نمایش داده شوند، مردم برند شما را میبینند!
طراحی تقویم رومیزی در مرکز چاپ بعد سوم
طراحی یک تقویم میتواند یک هدیه متفکرانه ایجاد کند
تقویمها با طراحی خلاقانه، هدایای زیبا و متفکرانه جهت هدیه محسوب میشوند. یک تقویم رومیزی که به خوبی طراحی شده باشد، باعث جذب مخاطب میشود و قطعا بابت دریافت آن قدردان خواهند بود. به طور کلی، تقویمهای رومیزی هدایای تبلیغاتی مؤثری هستند که در تمام طول سال در معرض دید مخاطب قرار میگیرند و این فرصت بسیار مناسبی برای کسب و کارها ایجاد خواهد کرد.
تقویمها این مزیت را دارند که به معنای واقعی کلمه ماهها مفید هستند و مورد استفاده قرار میگیرند. ماهیت تقویم که تمام روزهای سال را در خود جای میدهد موجب ماندگاری بالای آن حداقل برای مدت یک سال میشود.
تقویمها به طور منظم مورد بررسی قرار میگیرند و برای مدت طولانی در محدوده دید باقی میمانند. شما میتوانید تقویمهای سفارشی را برای لیست هر مجموعهای از رویدادها یا تاریخهایی که مخاطبان خود را مفید میدانند طراحی کنید و به طور مرتب به آنها مراجعه کنید. اگر شما این آیتم را به درستی طراحی کنید، این امر باعث جذب مشتریان بالقوه نیز خواهد شد. به عنوان مثال اضافه کردن برگههای یادداشت میتواند ایدهی موثری در جذب و ماندگاری تقویم تجاری شما داشته باشد زیرا افراد میتوانند برنامههای مختلف کاری و یا شخصی خود را بر روی آن یادداشت کنند.