مزایای سرویس تلفن Toll Free برای کسبوکارها
اقتصاد ۲۴- تماس رایگان مشتریان با یک کسب و کار، پشتیبانی حرفهای، تبلیغات اثربخش، افزایش فروش، جلب اعتماد و کسب اعتبار، بهبود برندسازی و دستیابی به بازارهای بزرگتر از مؤلفههای توسعه یک کسب و کار است که تحقق آن مستلزم بهرهگیری از سرویس Toll Free است.
توسعه برای هر کسب و کاری، یک هدف، دستاورد و سرمایه است و یکی از مؤلفهها برای تحقق آن، استفاده از تکنولوژیهای نوین است. شاید در نگاه نخست، اینگونه به نظر بیاید که کسب وکارهای کوچک با استفاده از یک تلفن ویپ معمولی میتوانند با مشتریان خود در ارتباط باشند اما اگر چشم انداز آنها توسعه در آینده داشته باشد، ضروری است به فراتر از رفع نیازها، یعنی جلب رضایت مشتریان نظر داشته باشد؛ استفاده از خطوط تلفنی Toll Free همان راهکار مؤثری است که این گزارش سعی بر تصریح نقش آن در توسعه کسب و کارها دارد.
Toll Free این امکان را در اختیار مشتریان قرار میدهد که به صورت رایگان با سازمانها، کسب و کارها تماس بگیرند؛ هرچند هزینه تماسها برعهده سازمانها یا کسب و کارهاست اما این هزینه همچون کاشت دانه در خاک است؛ چراکه امکان برداشت و دروی رضایت مشتری و کسب سرمایه اجتماعی را برای آنها فراهم میکند. این سادهترین و عمومیترین مزیت این سرویس است اما در ادامه این گزارش میتوانید با دیگر مزایای این سرویس برای توسعه یک کسب و کار آشنا شوید.
پشتیبانی حرفهای
تماس رایگان نه تنها برای مشتریان بلکه برای شما در مقام صاحبان یک کسب و کار نیز، فرصت است؛ چراکه میتوانید تجربه بهتری از خدمات را برای مشتریان ایجاد کنید و برند قویتری بسازید. این سرویس هر گونه تردید و بیمیلی برای عدم تماس یا قطع آن را در مشتریان از بین میبرد. Toll Free به مشتریان تضمین میدهد که شما در همه مراحل تصمیمگیری تا فروش و پس از آن همراهشان هستید و این امر میتواند به ایجاد وفاداری در مشتریان و تکرار خرید آنها منجر شود.
اثربخشی بالاتر تبلیغات و افزایش فروش
کمپینهای بازاریابی با استفاده از Toll Free میتوانند احتمال تماس مشتریان را افزایش دهند و در نتیجه، فروش بیشتری داشته باشند. به طور کلی زمانی که مشتریان یک برند را نمیشناسند و اعتماد کمتری دارند، وجود یک سرویس تماس رایگان (Toll Free) میتواند باعث افزایش اثربخشی تبلیغات شود.
یکی دیگر از مزیتهای این سرویس رند بودن شماره تماس آن (برای مثال ****۹۰۰۰۰) است که سبب میشود مشتریان با سرعت آن را به خاطر بسپارند و به دیگران منتقل کنند. این فرایند به افزایش آگاهی از برند سازمان و در پی آن، افزایش فروش منجر میشود.
اعتماد و اعتبار
داشتن یک شماره Toll Free باعث ایجاد تصویری مناسب و ماندگار از برند نزد مشتریان میشود؛ بعلاوه به اعتماد متقابل میان یک کسب و کار و مشتریان و مخاطبان آن کمک میکند. پس، با این سرویس، مشتریانتان از ثبات و ماندگاری خدمات شما مطمئن خواهند شد و این احساس به رضایت روانی آنها منتهی خواهد شد.
برند شدن شماره تلفن سازمان
یک شماره Toll Free میتواند به برند یک سازمان تبدیل و به عنوان راه سر راستترین راه ارتباطی به مشتریان و مخاطبان هر کسب و کار معرفی شود. این ویژگی، برای کسب و کارهای نوپا یک مزیت محسوب میشود، چراکه نیازمند برندسازی و جلب نظر و اعتماد مشتریان است. پس تعلل نکنید و با انتخاب Toll Free و سرشماره رندی نظیر سرشماره ۹۰۰۰ به برندسازی خود کمک کنید.
دستیابی به بازارهای بزرگتر
سرویس Toll Free فراتر از یک شماره محلی عمل میکند و میتواند برای کل کشور پاسخگو باشد. برای مثال سرشماره رایگان ۹۰۰۰ هیچ نیازی به کد ندارد و به همین دلیل، از همه نقاط کشور به راحتی قابل تماس خواهد بود. با استفاده از این شمارهها مرکز تماس حرفهایتری خواهید داشت و مشتریانتان هیچ نگرانی بابت هزینههای تماس در هر نقطهای از کشور نخواهند داشت.
آسیاتک؛ همراه تو
اگر ایده توسعه کسب و کار در شما تقویت شده است و بنا دارید، از مزایای این سرویس بهرهمند شوید، میتوانید به سایت آسیاتک به عنوان ارائهدهنده کاملترین خدمات ارتباطی به سازمانها در کشور، تنها ارائهدهنده سرویس تولفری یا سرویس تماس رایگان (Toll Free) در کشور سر بزنید یا برای اطلاعات بیشتر با شماره ۱۵۴۴ داخلی ۱۴۷۰ تماس بگیرید و یا روی این لینک کلیک کنید.