تاریخ انتشار: ۱۶:۲۴ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
گزارش العالم از حمله به نفتکس اسرائیلی

حمله به کشتی اسرائیلی پاسخ مقاومت به حمله تل‌آویو به سوریه بود

شبکه خبری العالم ایران اعلام کرد که حمله امروز به کشتی اسرائیلی در نزدیکی سواحل عمان در پاسخ به حمله تل آویو به سوریه صورت گرفته است.

اقتصاد ۲۴-شبکه خبری عرب‌زبان العالم ایران طی خبری اعلام کرد که حمله امروز به کشتی اسرائیلی در نزدیکی سواحل عمان از سوی گروه‌های «مقاومت» در پاسخ به حمله تل آویو به فرودگاه ضبعه سوریه صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه اینترنتی این شبکه تلویزیونی ایران، منابع مطلع مقاومت در منطقه به شبکه خبری «العالم» گفتند که حمله امروز به کشتی اسراییلی در نزدیکی سواحل عمان در پاسخ به حمله اخیر تل آویو به فرودگاه ضبعه سوریه صورت گرفته است.

گفتنی است صبح امروز رادیو و تلویزیون دولتی اسرائیل از حمله به یک کشتی تجاری متعلق به شرکت «زودیاک ماریتایم» در نزدیکی سواحل عمان خبر داد.

ساعاتی بعد نیز شرکت «زودیاک ماریتایم» متعلق به ایال عوفیر، بازرگان اسرائیلی در حساب توئیتر خود اعلام کرد: ۲ خدمه کشتی مورد حمله قرار گرفته در نزدیکی سواحل عمان کشته شدند.

از سوی دیگر عصر امروز یک مقام اسرائیلی که نخواست نامش فاش شود، در گفتگو با کانال ۱۳ تلویزیون اسرائیل در این رابطه اظهار داشت: ایران پشت حمله به این کشتی است. این یک حمله تروریستی از سوی ایران است که منجر به کشته شدن دو انسان بی‌گناه شد.

یکی از افراد کشته شده تبعه رومانی و یکی دیگر نیز تبعه انگلستان بوده است.

این کشتی با پرچم ژاپن از مبداء تانزانیا به مقصد امارات متحده عربی در حال حرکت بوده است.

ارسال نظر