تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۲
اقتصاد ۲۴ گزارش می‌دهد؛

استقبال مشتریان از آنی کارت‌های بانک ملی با سامانه بام/ تسریع در نظام بانکداری با آنی‌کارت‌

صرفه جویی در وقت و کاهش هزینه در مبادلات و تراکنش‌های بانکی موضوعات مهمی است که این روز‌ها مشتریان بیشتری را به سمت بهره مندی از امکانات بانکداری بانک ملی کشانده است.

اقتصاد۲۴- تسریع و تسهیل روند خدمت رسانی به مشتریان یکی از اولویت‌های بانک ملی است که در بیشتر موارد، نیاز مشتری با کوتاه‌ترین زمان و سرعت بخشی بالا محقق می‌شود و در نهایت مردم بانک ملی را به عنوان بانکی در خدمت مشتریان انتخاب کرده اند.

در راستای سیاست‌های پیشرانی بانک ملی ایران در جلب رضایت مشتریان، همواره تلاش قابل‌توجهی جهت ارائه خدمات غیرحضوری صورت گرفته است. بر این اساس نسل جدید سامانه «بام» رونمایی شد و از این به بعد کاربران این سامانه می‌توانند از خدمات به روز و جدید آن برخوردار شوند.

تعریفی از نحوه دریافت آنی کارت‌های بانک ملی با سامانه بام

مشتریان به دنبال راحتی در هر جنبه از زندگی خود هستند. همسو با حرکت بانک ملی ایران به سوی تحول دیجیتال، سامانه بام نیز ابتکارات و اقدامات عملی متنوعی را جهت تطابق با الزامات عصر دیجیتال، در دستور کار قرار داده است.

در این مسیر با بکارگیری روش‌های متنوع کمی و کیفی اعم از تحلیل داده ها، افکارسنجی، بررسی دیدگاه‌های مشتریان فعلی و بالقوه، گروه تمرکز، مصاحبه تلفنی و ... در کنار فناوری‌های نوظهور بکار گرفته شده از جمله هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، تحلیل داده بر پایه داده‌های کلان، فناوری‌های ابری، الگو‌های نوین معماری و..، محصول جدید، سامانه بام را تبدیل به پلتفرمی متمایز و منحصر به فرد در ارائه خدمات دیجیتال در اندازه حجم عظیم تراکنش‌های بانک ملی ایران کرده است.


بیشتر بخوانید: پلتفرم‌های ارتباطی بانک ملی در خدمت تسهیل خدمات و توسعه ارتباطات مردمی


امروز اگر دارنده حساب در بانک ملی ایران می‌تواند بدون مراجعه به شعبه و از طریق سامانه بام «ملی کارت» مجازی دریافت کند.

بانک‌ها و مشتریان در حال تغییرند و مدل‌های تجاری که قبلا به سادگی به رشد و کسب سود منتهی می‌شدند، دیگر کار نمی‌کنند.

این محصول (آنی کارت) دستاورد جدید بانک ملی ایران با تکیه بر ارائه خدمات نوین بر پایه «بانکداری دیجیتال» و با هدف مشتری مداری با استفاده از تازه‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا بروزرسانی و ارائه شده است.

با این امکان دیگر نیازی به حضور در شعب بانک نیست و در صورتی که مشتریان نیاز به دریافت فیزیک کارت نداشته باشند و انجام تراکنش‌های اینترنتی مدنظرشان باشد، با درخواست «کارت مجازی» بدون مراجعه به شعبه، اطلاعات کارت را دریافت خواهند کرد.

این کارت امکان تعریف رمز دوم پویا و ثابت را داراست و از طریق آن امکان انجام تراکنش‌های غیرحضوری مانند کارت‌به‌کارت، خرید از درگاه‌های پرداخت اینترنتی و... فراهم است.

مراحل صدور آنی کارت بانک ملی

برای درخواست «صدور ملی‌کارت» از طریق سامانه بام، پس از ورود به این سامانه، گزینه خدمات کارت و سپس گزینه صدور کارت را انتخاب و درخواست خود را ثبت کنید.

در صورتی که مشتری مایل به دریافت کارت فیزیکی در شعبه باشد، با ثبت اطلاعات در سامانه بام، می‌تواند صرفا برای چاپ کارت، نهایتا تا یک هفته به شعبه مورد انتخاب خود مراجعه کند.

ضمنا در زمان مراجعه، با ارایه اطلاعات پیامک شده از قبیل شماره پیگیری، شماره ارجاع و تاریخ درخواست بدون نیاز به تکمیل فرم صدور کارت ارایه خواهد شد.

ارسال نظر