تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

شرایط وام مسکن روستایی ۳۵۰ میلیون تومانی + جزئیات

بانک مسکن در طرح مسکن روستایی به افراد واجد شرایط وام ۳۵۰ میلیونی با دوره بازپرداخت دو ساله پرداخت می‌کند.

اقتصاد۲۴ - روستانشینان می‌توانند با استفاده از وام مسکن روستایی بانک مسکن، با ارائه مدارک مورد نیاز از تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی از این وام بهره‌منده شوند. نرخ سود این وام پنج درصد بوده و وام‌گیرنده باید آن را طی ۲۰ سال تسویه کند.

جزئیات و شرایط طرح مسکن روستایی بانک مسکن

طرح مسکن روستایی بانک مسکن به افرادی تعلق می‌یابد که ساکن شهر‌ها با جمعیت ۲۵ هزار نفر یا روستا‌ها باشند. دوره بازپرداخت این تسهیلات ۲۴۰ ماه و نرخ سود آن نیز فقط پنج درصد تعیین شده است. سقف مبلغ این وام ۳۵۰ میلیون تومان است که متقاضیان بدون نیاز به سپرده‌گذاری و فقط با ارائه ضامن رسمی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. همچنین وام‌گیرنده نباید به بانک بدهکار و یا سابقه داشتن چک برگشتی داشته باشد.

هر قسط وام مسکن روستایی چقدر است؟

حال با احتساب سقف ۳۵۰ میلیون تومانی وام، نرخ سود ۵ درصدی و مدت زمان بازپرداخت 240 ماهه، وام‌گیرنده باید در هر قسط ماهانه مبلغ سه میلیون و ۳۰۴ هزارتومان به بانک مسکن پرداخت کند. در پایان مدت سررسید اقساط نیز مجموع رقم مبلغ وام و سود به ۴۶۳ میلیون تومان خواهد رسید. شایان ذکر است که وام‌گیرنده باید مبلغ ۱۰۰ هزارتومان نیز برای تشکیل پرونده و انجام مراحل اعتبارسنجی نیز به بانک پرداخت کند.

ارسال نظر