تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
این بازار با ۲ ماه قبل متفاوت است

آیا بورس مثبت می‌ماند؟

بازار سهام امروز در نیم ساعت اولیه شروع معاملات حدود ۲٫۵ درصد رشد داشت و با صف‌های خرید طولانی شروع به کار کرد، اما پس از گذشت یک ساعت از شروع، بازار عقبگرد کرد.
اقتصاد۲۴ - محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه اتفاقات امروز قابل پیش‌بینی بود گفت: بعضی‌ها به قصد نوسان‌گیری سهام خریده بودند و امروز فروش کردند.

وی افزود: روند معاملات امیدوارکننده است، سهامداران از بازار حمایت می‌کنند و سهم‌ها به نوعی متعادل می‌مانند که نظر من کار درست هم همین است که سهم‌ها کمی دست به دست شود و حجم بگیرد و بعد از اینکه اطمینان به بازار بازگشت سیر صعودی را پیش بگیرد. اما اینکه همان اول بازار روند صعودی شود این صعود به نوعی به خاطر هیجان خرید و صف خرید ایجاد شده است.

خبری‌زاد در ادامه خطاب به سرمایه‌گذاران گفت: سرمایه‌گذاران باید بدانند که بازار مانند ۲ ماه قبل نیست و آن‌ها بهتر است در خرید‌های خود دقت کنند و هر سهمی را خریداری نکنند، زیرا بسیاری از سهم‌ها از لحاظ بنیادی ارزش‌شان از قیمت آن‌ها در بازار بسیار کمتر است.

این کارشناس در پایان خاطرنشان کرد: اتفاقات فعلی بازار سرمایه به نوعی نشان دهنده این است که سهم‌های خوب و بد دارند راهشان را از یکدیگر جدا می‌کنند. مهم‌ترین نکته بازار همان افزایش حجم بازار است تا بازار بتواند روی پای خودش جلو برود.
منبع: تجارت نیوز
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
مثلاً خودرو سال ۷۴ به ارزش ۱۲۱۶۸ ریال بوده . الان چرا این قیمت با اینکه هیچ چیز ارزون نشده یا هر روز قیمت ها افزایش .
برید خودتون رو مسخره کنید
ارسال نظر