تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۱۰ آبان ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
وزیر صنعت مطرح کرد:

خودرو در بورس عرضه نمی شود!

وزیر صنعت بعد از مخالفت برخی نمایندگان مجلس با عرضه خودرو در بورس کالا از تداوم قیمت گذاری‌ها توسط شورای رقابت با حفظ منافع مصرف‌کننده و خودروسازان خبر داد.

اقتصاد۲۴ -علیرضا رزم‌حسینی با تکذیب شایعاتی مبنی بر حذف قیمت گذاری خودرو توسط شورای رقابت گفت: فرمول قیمت‌گذاری تغییر نخواهد کرد و در حال مذاکره هستیم تا مصرف‌کننده و خودروساز زیان نبینند.

بر اساس این گزارش، طبق اعلام برخی منابع آگاه، قرار است با توافق شورای رقابت و وزارت صنعت خودرو‌های پرتیراژ توسط شورای رقابت و کم‌تیراژ‌ها همچون گذشته توسط خودروسازان تعیین قیمت شود که این رویه از قبل نیز وجود داشت.

همچنین چهارشنبه گذشته برخی نمایندگان مجلس با عرضه خودرو در بورس کالا مخالفت کرده و این بند از طرح ساماندهی صنعت و بازار خودرو به‌دلیل هزینه اجتماعی آن حذف شده است. به این ترتیب به نظر می‌رسد، محکم‌ترین گزینه همان ماندگاری شورای رقابت در کنار خودروسازان باشد.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
با سلام،
احتراما به استحضار می¬رساند، حواله داران خودروهای شرکت ایران خودرو و سایپا، به نحوه قیمت این شرکت¬ها شکایت داریم و معتقدیم نحوه قیمت گذاری محصولات، متناسب با سطح درآمد اقشار مختلف نمی-باشد.
موارد مورد اعتراض حواله داران، در پنج محور کلی مطرح است.

ارسال نظر