تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

هدایای تبلیغاتی از جنس مهر به مخاطبان

اگر به فکر یک حرکت تبلیغاتی گسترده در پیشبرد اهداف برند خود هستید، باید تمام جوانب آن را در‌نظر‌بگیرید. میزان هزینه تبلیغات و تاثیر‌گذاری آن بر مخاطب از فاکتور‌های مهم در انتخاب نوع روش تبلیغ هستند. خرید هدایای تبلیغاتی برای مخاطبان یک کسب و کار ، موثر‌ترین گام در معرفی برند و ایجاد حس خوب در مخاطب است.

هدایای تبلیغاتی از جنس مهر به مخاطبان

اقتصاد۲۴اگر به فکر یک حرکت تبلیغاتی گسترده در پیشبرد اهداف برند خود هستید، باید تمام جوانب آن را در‌نظر‌بگیرید. میزان هزینه تبلیغات و تاثیر‌گذاری آن بر مخاطب از فاکتور‌های مهم در انتخاب نوع روش تبلیغ هستند. خرید هدایای تبلیغاتی برای مخاطبان یک کسب و کار ، موثر‌ترین گام در معرفی برند و ایجاد حس خوب در مخاطب است.

هدیه دادن و هدیه گرفتن از عادت‌های پسندیده در کل دنیا است. مردم به مناسبت‌های مختلف با دادن هدیه به هم جشن شادی برگزار می‌کنند. هدیه در ذهن انسان نشان از قدردانی دارد، و هدیه گرفتن همیشه با حس خوب همراه است. اگر نگاهی به کودکی تا بزرگسالی خود بیاندازیم. زمان‌هایی که در صف مدرسه با هدیه مورد تشویق قرار گرفته‌ایم، یا حس خوب هدیه‌های تولد همیشه با ما است.

انسان همیشه حس خوبی نسبت به کسی که برای او هدیه خریده دارد، و در موقعیت مناسب این حس را با هدیه دادن یا کار‌های دیگر جبران می‌کند. همین استراتژی بین یک برند و مخاطب یا اعضای سازمان و رقبای خود نیز صادق است. مخاطب از توجه برند و ارزشی که برای او قائل شده آگاه است، و با معرفی برند یا استفاده بیشتر از خدمات آن، سعی در جبران این حس خوب دارد.

مدیریت ارتباط مؤثر با مشتری با هدایای تبلیغاتی

هدایایی از جنس خوشامدگویی به مخاطبان، بهترین ایده برای تاثیر‌گذاری مثبت یک برند است. به این دلیل که مخاطب بدون پرداخت پول و رایگان از محصولی استفاده می‌کند، تا حدی رضایت زیاد او را جلب کرده‌اید.

اول از همه این را فراموش نکنید که نسل ما یا حتی عصر مدرن نمی‌تواند ایده‌ی محصولات تبلیغاتی را برای بازاریابی یا برند‌سازی مال خود بداند. احتمالا از زمانی که تجارت شروع شده، تبلیغات به شکل‌های متفاوت‌تر از امروز بوده‌است. مثلا در قدیم، یک تکه از کالای خود، یک میوه مرغوب یا گوشت را برای نمونه به خریدار می‌دادند تا نظر او را برای خرید جلب کنند. اما با گذشت زمان شیو‌های تبلیغات به شکل امروزی آن درآمده است.

هدف شما از تبلیغ و بودجه شما، دو عامل موثر در انتخاب هدایای تبلیغاتی هستند. اول از همه باید مطمئن شوید با این هدیه دقیقا می‌خواهید به چه چیزی دست پیدا کنید. سپس بر اساس آن نوع هدیه را مشخص کنید. البته خیلی واضح است که هدف اصلی از هدایای تبلیغاتی ایجاد ارتباط و حس خوب رضایت در مشتری است. دوم اینکه در صورت محدود بودن بودجه از خرید اقلام بزرگ و بی‌کیفیت خودداری کنید. مشتری باهوش امروز برای یک هدیه کوچک و با کیفیت ارزش بیشتری قائل است.

گاهی برندها با استفاده از هدایا ارتباط خود را با مشتری‌های وفادار وارد مرحله دیگه‎ای می‎کنند. دادن هدایای تبلیغاتی نفیس میزان ارزش کار شما را به مشتری هدف بیشتر نشان می‌دهد. و در آخر اینکه هر چیزی که مخاطب شما به آن علاقه مند است، انتخاب خوبی برای یک هدیه تبلیغاتی است. نگران هزینه‌ها نباشید، کار خود را درست انجام دهید، سرمایه شما با یک استراتژی تبلیغاتی موثر چند برابر برمی‌گردد.

چرا  از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم؟

ویژگی‌های اصلی هدایای تبلیغاتی که آن‌ها را به یکی از بهترین استراتژی‌های تبلیغات تبدیل کرده است. در زیر به سه دلیل اصلی برای استفاده از هدایایی از جنس خوشامدگویی اشاره شده‌ است:

  1. هزینه نسبتا کم: یکی از دلایل اصلی مدیران بازاریابی برای استفاده از هدایای تبلیغاتی، هزینه نسبتاً کم در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغات است. هدیه‌های تبلیغاتی قابل استفاده هستند. آن‌ها استفاده و پوشیده می‌شوند و در بیشتر اوقات روز در معرض دید مخاطب هستند. برای مثال مخاطب با اقلام روی میز کار خود روزانه سر‌و‌کار دارد. این استراتژی تکرار در مشاهده، یک پیوند عاطفی محکم بین مخاطب و برند ایجاد می‌کند.
  2. ارزش بالای هدیه در ذهن: اکثر مردم از دریافت هدایای تبلیغاتی رایگان خوشحال می‌شوند. دریافت هدیه برای همه افراد احساس دلنشینی دارد. واکنش‌های احساسی مخاطب به دریافت این هدایا، بسیار بیشتر از هزینه کم اقلام هدیه است. خرید جاکارتی یا جاکلیدی کوچک شاید قیمتی نداشته باشد، اما دریافت این هدیه در اولین دیدار با مخاطب همیشه در ذهن او ماندگار است. هر دو این هدایا استفاده روزانه دارند، و قابلیت استراتژی تکرار بیشتر، تاثیر‌گذاری بیشتر را دارند.
  3. انعطاف در تنوع و قیمت: امروزه با‌توجه به اهمیت تبلیغات و جذب رضایت مشتری، بازار طراحی و فروش هدایای تبلیغاتی متنوع داغ است. با یک بودجه محدود هم می‌توان هدایایی از جنس خوشامدگویی برای مخاطبان جدید در نظر گرفت. شعبه‌ جدید، سمینار، ایونت و تخفیف‌های ویژه زمان مناسبی برای دادن این هدایای تبلیغاتی به مشتریان بالقوه هستند. شما با‌توجه به بودجه و نوع جنس یا خدماتی که عرضه می‌کنید، هدایای خود را در نظر بگیرید.

به‌طور‌کلی هدایای تبلیغاتی با تصویر مثبتی که در ذهن مخاطب می‌سازند و افزایش آگاهی و شناخت مخاطب نسبت به محصولات یا خدمات، گزینه خوبی در بخش تبلیغات یک برند هستند.

هدایای تبلیغاتی از جنس مهر به مخاطبان

انواع هدایای تبلیغاتی مناسب برای برندینگ

فروشگاه‌های هدایای تبلیغاتی از تاثیر مثبت هدایا بر میزان معرفی یک برند آگاه هستند و با توجه به نیاز روز و سلیقه مردم، هدایای متنوعی به بازار عرضه می‌کنند. کاربرد برخی از این اقلام برای معرفی سازمان‌ها یا برند‌های مختلف تاثیر‌گذاری بیشتری دارد.

شاید برای شما جالب باشد که نقطه عطف ظهور هدایای تبلیغاتی در زمان انتخابات جورج واشنگتن و با دادن دکمه‌های یادبود به حامیان او اتفاق افتاد. بعد از آن بود که محبوبیت انواع هدایای تبلیغاتی افزایش پیدا کرد. کالاهایی مثل یادگاری‌های چوبی، بطری‎های آب، دفترچه‌های یادداشت و ... در آن زمان متداول شد.

امروزه دامنه این هدایا گسترده‌تر است و جاکلیدی، جاکارتی، خودکار و قلم، تقویم، جاکلیدی، ماگ و دیگر ظروف تبلیغاتی، ساک تبلیغاتی و انواع هدایای چوبی تا ست صنایع دستی نفیس و محصولات چرم و دیجیتال برای مهمان‌های ویژه را شامل می‌شود.

اینکه با توجه به نیاز برند خود کدام اقلام را انتخاب می‌کنید به میزان هزینه و هدف شرکت شما بستگی دارد.

خرید انواع هدایای تبلیغاتی

دریافت هدایای سوپرایزی در لحظاتی که انتظارش را نداریم، حسابی می‌چسبد و در ذهن ماندگار می‌شود. مردم در روز تولد یا مناسبت‌های خاص منتظر دریافت هدیه از اطرافیان خود هستند. اما اگر یک روز وارد فروشگاه جدیدی شوید و فروشنده یک خودکار کوچک به شما هدیه دهد چه حسی پیدا می‌کنید؟ آیا دوباره تمایل ندارید مسیر خود را به سمت آن فروشگاه کج کنید؟

 یا تصور کنید فروشگاهی که قبلا فقط یک بار از او خرید کرده‌اید به مناسبت عید نوروز یک ماگ با لوگوی خود برای شما پست کند. دریافت این هدایا میزان تکریم مشتری و مشتری‌مداری را نشان می‌دهد و بدون اینکه بخواهیم، موقع دریافت هدیه، پیوند عاطفی با این برند ایجاد شده‌است.

اگر قصد دارید با هدایایی از جنس مهر و قدردانی مخاطبان و مشتریان خود را غافلگیر کنید سری به فروشگاه اینترنتی حس هفتم بزنید و از بین هدایای تنوع آن با توجه به بودجه و هدف خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت دلار و یورو امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

احتمال بازگشت دلار به دامنه ۵۰ هزار تومانی

قیمت سکه پارسیان امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت All-in-One اپل، MSI و لنوو امروز + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ام اس آی MSI امروز + جدول

اما استون کیست؟

فیلم/ پارکینگ خودرو‌های، خودروساز کرمانی را آب برد

خرید و فروش سهمیه ارزی و رجیستری در فرودگاه امام خمینی!/ جولان سرخوشانه دلال‌ها در فرودگاه

فیلم/ مونتاژ فونیکس‌های مدیران خودرو در آب

مقایسه مجید واشقانی با بازیگر سریال بلک لیست

جشن تولدی خاص برای بهار نوروزپور همسر امیرعلی نبویان + عکس

دلار پاشنه آشیل بازار خودرو است/ هیچ راه گریزی جز آزاد‌سازی قیمت نداریم/ حاکمیت هیچ اراده‌ای برای واردات انبوه خودرو ندارد

 پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

عکس/استایل خیابانی بازیگر سریال یانگوم

عکس/استایل نوجوان‌پسند نانسی عجرم در لس‌آنجلس

معرفی بهترین سریال های کره‌ای

فیلم/آموزش کنسرو کردن خورشت قرمه سبزی

سید هادی شیخ الاسلامی، مدیرعاملی در نقش تخریب‌گر!/ ری برندیگ ناکام بیمه میهن

فیلم/طعنه سنگین جواد هاشمی به مهران رجبی!

فیلم/ خلق چهره با کفش و کفی

انتقاد تند و تیز نماینده زنجان از دولت رئیسی

آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید!

فیلم/لحظه معجزه آسای نجات کودک از سیلاب رودخانه‌ای در بم

فیلم/پوزخند عباس جدیدی هنگام سخنرانی علیرضا دبیر

فیلم عجیبی که از یک دانشگاه در تهران لو رفت!

فیلم/شانه‌زدن مو‌های آقای رئیس‌جمهور سوژه شد!

بن گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل بر اثر سانحه رانندگی مجروح شد

پاسخ معاون رئیسی به انتقادات ارزی قالیباف

فیلم/ فنی‌ترین نوع درست کردن چایی

آلومینیوم ۴ (۶) - پرسپولیس (۵) ۴، حذف مدعی بزرگ!

تاریخ‌سازی یک دختر ایرانی در دبی

عکس/ شکار یک پلنگ ایرانی

آقای شمسایی، شما امشب مردم را جان به لب کردید!

 پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیش بینی بورس فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد

خطر ریزگرد‌های قم بیخ گوش تهران

تصویر همسر ناوالنی بر روی جلد مجله تایم

جمیله علم الهدی: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید

ورق در بازار طلا و ارز برگشت؟

ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس

محافظ سابق خاتمی: در سال ۷۵ می‌خواستم هاشمی را ترور کنم

فیلم/ کاخ سفید مسجد شد!

فیلم/ اشکان خطیبی در اروپا: دیگر توانایی کار کردن ندارم

فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید

کنایه سنگین عبدالناصر همتی به ابراهیم رئیسی

ظن ربودن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط اسرائیل

رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران

عکس/ حضور تک‌تیرانداز‌ها در اطراف دانشگاه‌های بزرگ آمریکا

پاسخ منفی کمیته استیناف به فرجام‌خواهی کاپیتان استقلال

نجات باغ گیاه‌شناسی؛ مال‌باختگان ارتش دوباره سر خط / جنجال ساختمان‌سازی ارتش در حوالی چیتگر

برای تسکین دردهای عضلانی ناشی از ورزش این روش‌ها را امتحان کنید

عکس/ تصویر صمیمانه فرهاد مجیدی و پسرش در امارات

یک سفر تفریحی به ازمیر چقدر آب می‌خورد؟ + جدول

عکس/ استایل جذاب بازیگر نقش افسر مین جانگو در ۵۲ سالگی

ماجرای پرت شدن سعید آقاخانی از کوه

تیم فوتسال افغانستان در یک قدمی صعود به جام جهانی ۲۰۲۴

کلید اولیه نوبت اول کنکور شنبه اعلام می‌شود

خط و نشان محیط زیست و میراث فرهنگی در زمین میانکاله

فیلم/ لحظه‌ هولناک نجات یک کودک از سیلاب در بم

فیلم/ تنها تصاویر به جا مانده از پدر رهبر انقلاب

فیلم/ گلایه‌ دانش آموزانی که به دلیل سیل به کنکور نرسیدند

فیلم/ بغض وزیر اسبق بهداشت برای مهاجرت بهترین شاگردانش از ایران