تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

راهنمای خرید ساعت هوشمند و بررسی و مقایسه برندهای مطرح

در این مقاله با ما باشید تا با بررسی پارامترهای مهم در خرید ساعت هوشمند، به بررسی بهترین مدل‌ها در سه دسته اقتصادی، میان‌رده و گران قیمت بپردازیم.

راهنمای خرید ساعت هوشمند

راهنمای خرید ساعت هوشمند چگونه است؟ ساعت‌های هوشمند، گجت‌هایی هستند که می‌توانید از آنها برای تعامل راحت‌تر با گوشی‌های لمسی، مشاهده پیام‌ها، نوتیفیکیشن‌ها و بسیاری دیگر از کاربردها استفاده کنید.

راهنمای خرید ساعت هوشمند

ساعت‌های هوشمند که با عنوان اسمارت واچ هم شناخته می‌شود، از جمله محصولاتی است که افراد می‌توانند با توجه به سلیقه و یا نیازی که دارند آن را تهیه کنند.

این نوع وسایل و گچت پوشیدنی تنها یک ساعت نیست بلکه با توجه به هزینه و امکاناتی که دارد، می‌تواند برای نمایش پیام و یا اعلان هم استفاده شود. در مورد فاکتورهایی که می‌توان برای راهنمای خرید ساعت هوشمند در نظر داشت، می‌توان گفت:

سازگاری با سیستم عامل گوشی: شما می‌توانید برای استفاده از حداکثر پتانسیلی که این گجت‌ها می‌تواند داشته باشد، آنها را متصل به یک گوشی هوشمند و سازگار با آن کنید که در این حالت می‌توان از امکانات آن یعنی نمایش نوتیفیکیشن، تماس‌ها، پیام‌ها و غیره را در این گجت‌ها مشاهده کرد.

صفحه نمایش: یکی دیگر از مواردی که می‌توان به عنوان فاکتورهای مهم در راهنمای خرید ساعت هوشمند به آن اشاره نمود، صفحه نمایش است.

معمولا صفحه نمایش‌های به کار رفته از نوع Amoled یا LCD برای ساخت این نوع ساعت‌های هوشمند رایج است و کیفیت مناسبی دارد. اگر می‌خواهید از وضوح بالاتری بهره ببرید، بایستی از صفحه نمایش نوع OLED استفاده کنید.

رابط کاربری: استفاده از یک رابط کاربری مناسب در تعامل با ساعت‌های هوشمند ضروری است. شما به راحتی می‌توانید با کشیدن این صفحه نمایش به اطراف با المان‌های آن کار کنید.

در برخی از مدل‌ها از کلید‌های فیزیکی برای کار کردن با این وسیله استفاده شده است که این مورد هم می‌تواند در راهنمای خرید ساعت هوشمند نکته مهمی باشد.

طیف اپ‌های ساخته شده: یکی دیگر از نکات مهم در خرید ساعت‌های هوشمند، تعداد اپ‌ها و برنامه‌های کاربردی است که برای این نوع گجت‌ها ساخته شده است. گوگل و اپل واچ در این زمینه توانسته‌اند انواع مختلفی از اپ‌ها را برای کاربران خود ارائه کنند.

طراحی: برای برخی از افراد این مورد سلیقه‌ای است اما برخی دیگر نسبت به طراحی ساعت هوشمند خود بسیار حساس هستند. بسته به اینکه شما جزو کدام دسته هستید، می‌توانید مدل‌های مختلفی را برای طراحی آن درنظر داشته باشید.

راهنمای خرید ساعت هوشمند

معرفی بهترین ساعت های هوشمند ارزان

در اولین قسمت از راهنمای خرید ساعت هوشمند به سراغ مدل‌های ارزان قیمت می‌رویم که به شرح زیر می‌باشد:

زیر 550 هزار تومان: یکی از کالاهای خوب و ارزان قیمت تا زیر 550 هزار تومان، مدل LS02 Global Version است که از برند شیائومی تولید شده است. از مشخصاتی که این دستبند هوشمند دارد می‌توان به نمایشگر 1.4 اینچی، ماندگاری شارژ تا 20 روز، باتری 260 میلی آمپر ساعتی، وجود سنسورهای مختلف اشاره کرد.

زیر 2 میلیون تومان: برای کسانی که می‌خواهند تا حداکثر 2 میلیون تومان هزینه کنند، مدل Xiaomi Mi Watch Lite یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

راجع به این مدل که توانسته است فروش خوبی را به خود اختصاص دهد می‌توان به نمایشگر 1.4 اینچی از نوع Amoled، مقاومت در برابر گرد و غبار، پشتیبانی از نسخه بلوتوث 5، قابلیت NFC، پشتیبانی از زبان فارسی و نیز حالت ورزشی اشاره کرد.

زیر 3.5 میلیون تومان: مدل دیگری که در بازه زیر 3.5 برای راهنمای خرید ساعت هوشمند می‌توان معرفی نمود، گجتی از برند هواوی به نام Honor Watch Magic 42mm است.

هانر از برندهای زیرمجموعه هواوی می‌باشد. این مدل ساعت هوشمند اندازه کوچکی دارد و به همین جهت می‌تواند برای بانوان و نیز کسانی که سایز دست کوچکی دارند، مناسب باشد. از دیگر مشخصات و امکانات آن می‌توان گفت: انواع حسگرهای حرکتی، حالت‌های ورزشی مختلف، سنسورهای ضربان قلب و فشارسنج، مقاومت در برابر آب و غیره.

معرفی بهترین ساعت های هوشمند میان رده

در بخش سوم از مقاله راهنمای خرید ساعت هوشمند برای معرفی بهترین‌ها در دسته میان رده می‌توان گفت:

زیر 5 میلیون تومان: از مدل‌های قدرتمند از برند سامسونگ، ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch 4 را می‌توان نام برد که امکانات جذابی را می‌تواند در اختیار شما قرار دهد.

به طور مثال بخشی از امکانات این گوشی هوشمند شامل ابزارهای اندازه‌گیری سطح اکسیژن، امکانات و قابلیت‌های ورزشی، اندازه گیری ضربان قلب و پشتیبانی از زبان فارسی است.

بازه 6 - 7 میلیون تومان: برای این بازه باید به مدل ساعت هوشمند موبووی مدل tic watch pro3 gps اشاره کرد. برند مووبوی از جمله شرکت‌هایی است که در زمینه تولید ساعت‌های هوشمند و محصولات مشتری پسند فعالیت می‌کند.

در رابطه با مشخصات این ساعت میان رده هوشمند می‌توان به صفحه نمایش 1.4 اینچی از نوع سوپر امولد، حافظه داخلی 8 گیگابایت به همراه رام 1 گیگ، باتری با ظرفیت 595 میلی‌آمپر ساعت و نیز امکان مکالمه، دریافت نوتیفیکیشن و غیره اشاره کرد.

بازه 8 – 9 میلیون تومان: در بازه قیمتی 8 – 9 میلیون تومان مدلی به نام Fossil FTW6044 وجود دارد که استایل بسیار زیبا و لاکچری را برای شما ارائه می‌کند.

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند بسیار جذاب هستید، این گجت از برند فسیل حتما می‌تواند شما را درگیر زیبایی مسحور کننده خود کند.

از جمله امکانات این مدل می‌توان به سازگاری با گوشی‌های اندرویدی و آیفون، مجهز بودن به حسگرهای مختلف، شارژدهی مناسب، رنگ نقره‌ای، شکل قاب گرد، حافظه داخلی 6 گیگابایت، قابلیت ضد آب، اندازه گیری فشار، ضربان قلب، قابلیت تنظیم بند و غیره اشاره نمود.

خرید ساعت هوشمند ارزان

معرفی بهترین ساعت های هوشمند گران

شما می‌توانید برای تهیه مدل‌های لاکچری و گران قیمت ساعت هوشمند، از مواردی که در قسمت زیر از راهنمای خرید ساعت هوشمند بیان شده است استفاده نمایید:

سونتو مدل 9 BARO TITANIUM MERCEDES-BENZ: یکی از گران‌ قیمت‌ترین مدل‌های ساعت هوشمند در بازار ایران است که از برند سونتو و با الهام از مرسدس بنز طراحی شده است. این مدل که با عنوان سونتو 9 بارو نیز شناخته می‌شود، مقاومت و بدنه خوبی دارد.

از جمله مشخصات دیگر آن باید به ردیابی GPS تا حداکثر 120 ساعت، قابلیت مدیریت عمر باتری، یادآورهای هوشمند، قاب تیتانیومی، بند برزنتی و دیگری بند سیلیکونی، وزن 74 گرمی و فرم گرد اشاره کرد.

کروس مدل VERTIX 2 LAVA: این مورد از بهترین ساعت های هوشمند گران قیمت از جمله نوآورترین و پیشرفته‌ترین مدل‌هایی است که می‌توانید تهیه کنید.

از مشخصات چشمگیر این گوشی می‌توان به بدنه تانتانیوم، شیشه یاقوتی به همراه برش‌ها و لایه‌هایی از الماس تراش خورده، حافظه 32 گیگابایت، داشتن نقشه کل جهان، عمر شارژدهی 60 روزه، Gps، قابلیت دریافت 2 فرکانس از ماهواره اشاره کرد.

گارمین مدل fenix 6x solar: این ساعت را می‌توان اولین مدل با قابلیت تغذیه از نور خورشید از برند آمریکایی گارمین دانست که می‌تواند انرژی خورشیدی را به واسطه سلول‌های آن در خود ذخیره کند.

مزایا و امکانات دیگر این مدل شامل صفحه نمایش با کیفیت، روکش کربن الماس مانند، بند با سیلیکون ضد حساسیت، پلیمر تقویت شده به همراه فیبر در ساختار بدنه، قابلیت ضد آب تا عمق 100 متر، حافظه داخلی 32 گیگ، قابلیت شارژدهی تا 21 روز در حالت هوشمند است.

بهترین ساعت هوشمند مشابه اپل واچ

یکی از مواردی که می‌توانید در راهنمای خرید ساعت هوشمند آن را درنظر بگیرید، خرید بهترین ساعت‌های هوشمندی است که مشابه اپل واچ باشد. در این خصوص می‌توان به مدل‌های زیر اشاره نمود:

Samsung Galaxy Watch 4

بهترین جایگزین اپل واچ سری 7 است. با بهره‌مندی از سیستم عامل هوشمند Wear OS 3، این ساعت دارای قابلیت‌های مختلفی است که از آن جمله می‌توان به ردیابی تناسب اندام، طراحی شیک و نرم‌افزار عالی اشاره کرد.

Garmin’s Venu 2 Plus

یکی دیگر از مواردی که می‌توانید به عنوان بهترین جایگزین اپل واچ سری  در راهنمای خرید ساعت هوشمند داشته باشید، مدل Garmin’s Venu 2 Plus است که می‌تواند برای تناسب اندام و برای کاربران آیفون مناسب باشد.

این گوشی بیشتر از همتای سامسونگ خود بر قابلیت‌های مراقبتی و سلامتی تمرکز دارد و از موبایل‌های اپل نیز پشتیبانی می‌کند.

Fitbit Versa 3

مقرون به صرفه‌ترین جایگزین برای Apple Watch Series 7 است. در این مدل اما اگر به دنبال ویژگی‌های مراقبتی و بهداشتی پیشرفته نیستید اما به پشتیبانی از ردیابی تناسب اندام بیشتر اهمیت می‌دهید، مدل Versa 3 قطعا گزینه خوبی است.

Samsung Galaxy Watch 4 مدل کوچک

اگر می‌خواهید برای جایگزین ساعت هوشمند اپل مدل Apple Watch SE یک محصول مشابه را درنظر بگیرید، مدل Galaxy Watch 4 مناسب خواهد بود.

این مدل در نسخه 40 میلی‌متری ارزان‌تر از ساعت هوشمند مقرون به صرفه اپل عرضه شده است و ویژگی‌های برادر بزرگ‌تر خود را نیز شامل می‌شود.

Garmin Vivoactive 4

یکی دیگر از بهترین جایگزین‌هایی که می‌توان از برند گارمین درنظر گرفت، مدل Vivoactive 4 است. هرچند این مدل گران‌تر است، اما برای کاربران فعالی که عمر باتری بهتری نیاز دارند، یک گجت کاربردی و نمونه خوبی برای راهنمای خرید ساعت هوشمند خواهد بود.

Huawei’s Band 6

این مورد از ارزان‌ترین مدل‌هایی است که البته دارای ایرادات کمی خواهد بود و مواردی که وجود دارند به دلیل قیمت نسبتا پایین آن ناچیز خواهند بود.

بهترین ساعت های هوشمند طرح اپل

راهنمای خرید ساعت هوشمند شیائومی

برای راهنمای خرید ساعت هوشمند از برند شیائومی شما می‌توانید مدل‌هایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم را در نظر داشته باشید که از مدل‌های بسیار جذاب و پرفروش در بازار می‌باشند:

Mi Band 7

Mi Band 7 یکی از مدل‌های جدیدی است که قرار است در بین ماه‌های آوریل و ژوئن منتشر شود. از جمله قابلیت‌های این نوع ساعت هوشمند در نسل جدید می‌توان به مواردی همچون صفحه نمایش بهتر، پیشرفت‌های دیگری مانند ویژگی‌های ضدآب از 5 ATM به 10 ATM، اضافه‌ شدن دسته‌ای از حسگرهای قدرتمند از جمله مانیتور بهتر ضربان قلب، مانیتور SP02، نمایشگر فشار خون، پایش ضعیت خواب و غیره اشاره نمود. شما می‌توانید در این راهنمای خرید ساعت هوشمند منتظر ارائه این مدل باشید.

Mi Band 6

یکی از مزیت‌های این مدل، نمایشگر بزرگ آن است نسبت به مدل قبلی حدودا نیم برابر بیشتر شده است (1.56 اینچ امولد) که البته همراه با دو برابر شدن رزولوشن همراه بوده است.

شما می‌توانید با کیفیت 326 پیکسل بر اینچ این گوشی، از آن برای اندازه گیری اکسیژن خون SpO2 در کنترل کیفیت خواب دستگاه استفاده کنید. همچنین این مدل دارای شارژر مغناطیسی با طول عمر 14 روز است.

Redmi Band

در راهنمای خرید ساعت هوشمند اگر به دنبال یکی از آن دسته مچ بند‌های هوشمند از برند شیائومی هستید که هزینه کمتری داشته باشد، ردمی بند یک مدل بسیار عالی برای شما خواهد بود.

جنس بند این ساعت از سیلیکون بوده، می‌تواند برای ورزش و یا کاربری روزمره مناسب باشد و نوع قفل آن ساده است. شما می‌توانید از قابلیت جذاب و کاربردی این ساعت هوشمند در حسگر اپتیکال ضربان قلب و سنجش ضربان قلب کاربر، ضد آب بودن آن، باتری با قابلیت شارژدهی 14 روزه، وضوح بالا استفاده کنید.

Amazfit GTR

شیائومی Amazfit GTR به دلیل ظاهر زیبا و عملکردی که دارد یک انتخاب محبوب در بین مشتریان است. از قابلیت‌های خوب این مدل می‌توان به پایداری در ارتباط بلوتوثی آن با نسخه 5 اشاره کرد. این گوشی دارای صفحه نمایش 47 میلی متری شیک و زیبایی است.

چه لباس شما غیررسمی، رسمی و یا حتی اسپرت باشد، این مدل می‌تواند یک پیشنهاد جذاب در راهنمای خرید ساعت هوشمند شیائومی باشد؛ زیرا چیدمانی همه کاره دارد.

از دیگر مدل‌های پیشنهادی ساعت هوشمند از برند شیائومی می‌توان به مدل‌های Amazfit GTS Smartwatch، Amazfit X Smartwatch، Amazfit Band 5 Smart Bracelet نیز اشاره کرد.

راهنمای خرید ساعت هوشمند شیائومی

مشخصات و قیمت خرید ساعت هوشمند سامسونگ

حال در مورد راهنمای خرید ساعت هوشمند از برند سامسونگ همچنین می‌توان به مدل‌های زیر اشاره کرد که توانسته‌اند محبوبیت و امتیاز خوبی را از بین کاربران خود کسب کنند. این موارد عبارتند از:

Samsung Galaxy Watch 4

گلکسی واچ 4 به لطف حسگر سلامت 3.1 اینچ ضربان قلب را اندازه‌گیری می‌کند، قابلیت مشاهده و دریافت نوار قلب را دارد.

البته توجه کنید که برخی از ویژگی‌ها منحصر به گوشی‌های سامسونگ هستند، مانند ECG و مانیتورینگ فشار خون که با توجه به در دسترس بودن در کشور شما قابل استفاده است.

عیب این مدل ظرفیت باتری آن است اما با این حالت شما می‌توانید از GPS داخلی، صفحه نمایش همیشه روشن، کنترل خواب عالی و موارد دیگر آن بهره خواهید برد.

Samsung Galaxy Watch 3

یکی دیگر از گجت‌هایی که از برند سامسونگ توانسته بود به عنوان یکی از بهترین‌های ساعت هوشمند شناخته شوند، مدل گلکسی واچ 3 است.

این مدل در راهنمای خرید ساعت هوشمند کوچکتر و باریک‌تر است و می‌تواند با توجه به استایلی که دارد، یک انتخاب شیک باشد.

در کنار این صفات ظاهری می‌توان به امکانات آن نیز اشاره کرد که شامل GPS، مانیتور ضربان قلب، خوانش VO2 Max، ردیابی خواب و استرس، تشخیص سقوط و مقاومت در برابر آب، نوار قلب و مانیتورینگ فشار خون می‌باشد.

از جمله معایب این مدل نیز می‌توان به قیمت بالا، عمر باتری که می‌توانست بیشتر باشد اشاره کرد. شما می‌توانید این مدل را یکی از بهترین ساعت‌های مچی رقیب اپل واچ بدانید.

Samsung Galaxy Watch Active 2

شما می‌توانید این مدل را با توجه به طراحی نازکی که دارد، برای کاربردهای اسپرت درنظر بگیرید. به کمک قاب چرخشی و دیجیتالی که برای این مدل درنظر گرفته شده است، شما می‌توانید به حالت‌ها و قابلیت‌های مختلف آن دسترسی داشته باشید.

این مدل می‌تواند به طور خودکار تمرینات شما را پایش کند، GPS و فضای ذخیره سازی نیز وجود دارد تا بتوانید آهنگ‌ها را در ساعت خود آپلود کنید و با هدفون بلوتوث گوش دهید. صفحه نمایش 1.2 اینچی با رزولوشن 360 در 360 دارد که هرچند این رقم زیاد نیست اما آنقدر بزرگ است که بتوانید با آن کار کنید.

Samsung Galaxy Watch

در یک دوره به نسبت طولانی، این مدل به عنوان یکی از بهترین‌ها شناخته می‌شد و اکنون نیز همینطور است. البته مدل گلکسی واچ در 2 مدل عرضه می‌شود.

مدل بزرگتر در نسخه 46 میلی‌متری آن دارای صفحه نمایش 1.3 اینچی است. مدل کوچکتر 42 میلی‌متری است. به طور خلاصه در مورد امکانات و قابلیت‌های این مدل از ساعت هوشمند سامسونگ باید به قاب چرخشی، قابلیت Samsung Pay، GPS برای ردیابی موقعیت مکانی، ضد آب، شارژ تا 4 روز (نسخه بزرگ) اشاره کرد.

راهنمای خرید ساعت هوشمند سامسونگ

مقایسه ساعت هوشمند برندهای مختلف

در راهنمای خرید ساعت هوشمند، یکی از پرتکرارترین سوالاتی که مطرح می‌شود آن است که کدام مارک محصولات جذاب‌تر و بهتری دارد. برای پاسخ به این پرسش می‌توان به چند نکته در باب مقایسه ساعت‌های هوشمند از برندهای مختلف پرداخت که عبارتند از:

ساعت هوشمند اپل

به عنوان یکی از محبوب‌ترین و لوکس‌ترین برندهای تولیدکننده ساعت هوشمند شناخته می‌شود. این نکته به این خاطر است که کیفیت ساخت این نوع از محصولات، رابط کاربری منحصربفرد و هزینه و طراحی قدرتمند آن سبب شده است تا مخاطبان نسبت به تهیه این مدل رغبت بیشتری داشته باشند.

از سوی دیگر کیفیت بالای محصولات و عمر طولانی باعث شده است تا کاربران از محصولات این برند اطمینان خاطر داشته باشند. از بین بهترین مدل‌های این برند می‌توان به اپل واچ‌ها در سری 6، سری 5 و سری 3 اشاره کرد.

ساعت هوشمند سامسونگ

دومین برند خوشنام در عرصه تولید ساعت‌های هوشمند است اما می‌توان آن را اولین برند با بهترین محصولات ساعت هوشمند برای سیستم عامل‌های اندروید درنظر گرفت. پس اگر به دنبال راهنمای خرید ساعت هوشمند برای این سیستم عامل هستید، بدون شک از محصولات این برند کره‌ای غافل نباشید.

سری‌های مختلفی از ساعت‌های هوشمند تحت این برند ارائه شده است که شامل گلکسی فیت، گلکسی واچ، گلکسی واچ اکتیو و غیره می‌باشد.

از سوی دیگر وجود قابلیت‌هایی که می‌تواند آنها را به عنوان جایگزینی برای محصولات برند اپل تبدیل کند، قابلیت‌های متنوع و جذاب و غیره از دیگر موارد با ارزش بودن ساعت‌های هوشمند برند سامسونگ است.

ساعت هوشمند شیائومی

در انتهای معرفی برترین برندهایی که می‌توان برای راهنمای خرید ساعت هوشمند معرفی کرد هم باید به برند شیائومی در بازار ایران اشاره نمود که استقبال بیشتری از آن نسبت به هواوی شده است.

در واقع شاید بتوان مهم‌ترین مزیت ساعت‌های هوشمند از برند شیائومی را قیمت بسیار مناسب نسبت به مدل‌های اپل و سامسونگ و نیز دسترسی غالب مردم به محصولات این برند دانست.

این برند برای هر طیف مشتریان خود محصولاتی را درنظر گرفته است. از مهم‌ترین مدل‌ها برای این برند می‌توان به Mi Band 6, Amazfit X, Xiaomi Mi Watch, Redmi Band, Amazfit T-Rex و Mi Watch Lite اشاره نمود.

مقایسه ساعت هوشمند برندهای مختلف

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت دلار و یورو امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

احتمال بازگشت دلار به دامنه ۵۰ هزار تومانی

قیمت سکه پارسیان امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت All-in-One اپل، MSI و لنوو امروز + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ام اس آی MSI امروز + جدول

اما استون کیست؟

فیلم/ پارکینگ خودرو‌های، خودروساز کرمانی را آب برد

خرید و فروش سهمیه ارزی و رجیستری در فرودگاه امام خمینی!/ جولان سرخوشانه دلال‌ها در فرودگاه

فیلم/ مونتاژ فونیکس‌های مدیران خودرو در آب

مقایسه مجید واشقانی با بازیگر سریال بلک لیست

دلار پاشنه آشیل بازار خودرو است/ هیچ راه گریزی جز آزاد‌سازی قیمت نداریم/ حاکمیت هیچ اراده‌ای برای واردات انبوه خودرو ندارد

جشن تولدی خاص برای بهار نوروزپور همسر امیرعلی نبویان + عکس

 پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

عکس/استایل نوجوان‌پسند نانسی عجرم در لس‌آنجلس

معرفی بهترین سریال های کره‌ای

فیلم/آموزش کنسرو کردن خورشت قرمه سبزی

سید هادی شیخ الاسلامی، مدیرعاملی در نقش تخریب‌گر!/ ری برندیگ ناکام بیمه میهن

فیلم/طعنه سنگین جواد هاشمی به مهران رجبی!

فیلم/ خلق چهره با کفش و کفی

انتقاد تند و تیز نماینده زنجان از دولت رئیسی

آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید!

فیلم/لحظه معجزه آسای نجات کودک از سیلاب رودخانه‌ای در بم

فیلم/پوزخند عباس جدیدی هنگام سخنرانی علیرضا دبیر

فیلم عجیبی که از یک دانشگاه در تهران لو رفت!

فیلم/شانه‌زدن مو‌های آقای رئیس‌جمهور سوژه شد!

بن گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل بر اثر سانحه رانندگی مجروح شد

پاسخ معاون رئیسی به انتقادات ارزی قالیباف

فیلم/ فنی‌ترین نوع درست کردن چایی

آلومینیوم ۴ (۶) - پرسپولیس (۵) ۴، حذف مدعی بزرگ!

تاریخ‌سازی یک دختر ایرانی در دبی

عکس/ شکار یک پلنگ ایرانی

آقای شمسایی، شما امشب مردم را جان به لب کردید!

 پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیش بینی بورس فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد

خطر ریزگرد‌های قم بیخ گوش تهران

تصویر همسر ناوالنی بر روی جلد مجله تایم

جمیله علم الهدی: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید

ورق در بازار طلا و ارز برگشت؟

ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس

محافظ سابق خاتمی: در سال ۷۵ می‌خواستم هاشمی را ترور کنم

فیلم/ کاخ سفید مسجد شد!

فیلم/ اشکان خطیبی در اروپا: دیگر توانایی کار کردن ندارم

فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید

کنایه سنگین عبدالناصر همتی به ابراهیم رئیسی

ظن ربودن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط اسرائیل

رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران

عکس/ حضور تک‌تیرانداز‌ها در اطراف دانشگاه‌های بزرگ آمریکا

پاسخ منفی کمیته استیناف به فرجام‌خواهی کاپیتان استقلال

نجات باغ گیاه‌شناسی؛ مال‌باختگان ارتش دوباره سر خط / جنجال ساختمان‌سازی ارتش در حوالی چیتگر

برای تسکین دردهای عضلانی ناشی از ورزش این روش‌ها را امتحان کنید

عکس/ تصویر صمیمانه فرهاد مجیدی و پسرش در امارات

یک سفر تفریحی به ازمیر چقدر آب می‌خورد؟ + جدول

عکس/ استایل جذاب بازیگر نقش افسر مین جانگو در ۵۲ سالگی

ماجرای پرت شدن سعید آقاخانی از کوه

تیم فوتسال افغانستان در یک قدمی صعود به جام جهانی ۲۰۲۴

کلید اولیه نوبت اول کنکور شنبه اعلام می‌شود

خط و نشان محیط زیست و میراث فرهنگی در زمین میانکاله

فیلم/ لحظه‌ هولناک نجات یک کودک از سیلاب در بم

فیلم/ تنها تصاویر به جا مانده از پدر رهبر انقلاب

فیلم/ گلایه‌ دانش آموزانی که به دلیل سیل به کنکور نرسیدند

فیلم/ بغض وزیر اسبق بهداشت برای مهاجرت بهترین شاگردانش از ایران

حضور غافل‌گیر کننده در خانه سیدحسین خمینی