تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۱

آخرین الگوریتم های اینستاگرام در سال 2022

برای اطلاع از آخرین الگوریتم های اینستاگرام با ما همراه باشید، در این مطلب به بررسی مجموعه نکاتی که به شما کمک میکند پیج اینستاگرام خود را ارتقا دهید پرداخته شده است.

آخرین الگوریتم های اینستاگرام در سال 2022

آخرین الگوریتم های اینستاگرام در سال 2022 چیست؟ آیا الگوریتم اینستاگرام یکپارچه است و یا از چند بخش تشکیل شده؟ چه فاکتورهایی در آن موثر است. در ادامه با ما باشید تا با پاسخ به این پرسش‌ها، اطلاعات مهمی را در بخش آشنایی و آموزش الگوریتم اینستاگرام به شما بیان کنیم.

الگوریتم اینستاگرام چیست؟

آخرین الگوریتم های اینستاگرام در سال 2022، مجموعه‌ای از قوانین هستند که تعیین می‌کنند کدام محتوا دیده می‌شود.

بنا به گفته آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام، باید گفت الگوریتم‌های اینستاگرام مواردی هستند که با طبقه‌بندی‌کننده‌ها و فرآیندهای مختلفی همراه می‌باشند و که هر کدام هدف خاص خود را دارند تا در نهایت بتوانند محتوای مناسب را به کاربر نمایش دهند.

اگر بخواهید یک تصویر کلی از عملکرد یک نمونه از آخرین الگوریتم های اینستاگرام در سال 2022 را داشته باشید، می‌توان به تعامل آن با کاربر اشاره کرد. زمانی که کاربری وارد این شبکه می‌شود، الگوریتم‌های اینستاگرام تمام محتوای موجود را به سرعت بررسی می‌کند و از این دستور العمل‌های خاص برای تصمیم گیری ارائه محتوای صحیح به کاربران استفاده می‌کند. در نهایت خروجی به شرح زیر می‌شود:

  • اولویت‌بندی پست‌ها که چگونه می‌تواند به بالای فید خبری بروند.
  • کدام پست‌ها در برگه اکسپلور نمایش داده می‌شوند.
  • داستان‌ها، ویدیوهای لایو و کلیپ‌‌ها به چه ترتیبی در فید و برگه‌های مربوطه آنها نشان داده می‌شوند.

هر بخش از آخرین الگوریتم های اینستاگرام در سال 2022، جزئیات مربوط به رابطه شما با فالوورها، مرتبط بودن محتوا و به موقع بودن پست شما را در نظر می‌گیرد.

همچنین باید بدانید که عوامل خاص که فید و داستان شما را تنظیم می‌کنند، برگه کاوش و حلقه‌ها همه کمی متفاوت هستند.

آخرین الگوریتم های اینستاگرام در سال 2022

فاکتورهای الگوریتم اینستاگرام

فاکتورهای مختلفی در بخش الگوریتم اینستاگرام برای افزایش فالوور و اولویت بندی محتوای شما وجود دارد، از جمله:

رابطه شما با فالوور هایتان

آیا همدیگر را دنبال می کنید؟ آیا آنها شما را با نام جستجو کردند؟ آیا به یکدیگر پیام می‌دهید یا نظر می‌گذارید؟ آیا شما یکدیگر را در پست های خود تگ می کنید؟ اگر پاسخ بله باشد، ممکن است محتواهای مورد پسند مشترکی بین شما نمایش داده شود.

ارتباط محتوا

بخش عمده‌ای از عملکرد الگوریتمهای اینستاگرام را می‌توان به بخش ردیابی فعالیت کاربران مرتبط دانست. در این حالت این شبکه نوع عکس یا ویدیوی‌های تعاملی کاربر را بررسی می‌کند تا بهینه‌ترین محتوای مناسب برای کاربران را ارائه دهد.

زمان‌بندی

فاکتور دیگر در بخش الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام آن است که شما بتوانید از فاکتور زمان به خوبی استفاده کنید.

در این حالت باید بدانید که اینستاگرام پست‌های بروز شما را در اولویت برای نمایش قرار می‌دهد. این نکته در ترکیب با ساعاتی که کاربر بیشترین تعامل را با این شبکه دارد، بسیار کاربردی و مفید خواهد بود.

آخرین الگوریتم های اینستاگرام در سال 2022

بررسی آخرین الگوریتم های اینستاگرام در سال 2022

در قسمت قبل که توضیحات اجمالی را راجع به آخرین الگوریتم های اینستاگرام در سال 2022 بیان کردیم، یک نکته مهم بیان شد. نکته کاربردی در الگوریتم های اینستاگرام برای افزایش فالوور این است که هر بخش از این شبکه اجتماعی، الگوریتم و سازوکار خاص خود را دارد. به همین خاطر لازم است الگوریتم‌های شبکه اینستاگرام را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهید. در همین راستا می‌توان به 3 بخش کلی اشاره کرد که عبارتند از:

الگوریتم اینستاگرام برای بخش فید و استوری

برای فید و استوری شما در آخرین الگوریتم های اینستاگرام در سال 2022، اولویت بندی برحسب محتوای حساب‌هایی است که دنبال می‌کنید. فاکتور دیگر در این اولویت‌بندی، میزان تعامل شما با یک پست است که بر مبنای معیارهای زیر می‌باشد:

تعداد لایک‌های یک پست اینستاگرامی که یک فاکتور بسیار مهم برای مخاطب است، زمانی که پست اینستاگرامی شما آپلود شود، تگ‌هایی که شما در پست‌های اینستاگرامی خود استفاده کرده‌اید، مدت زمان ویدیو.

این سیگنال‌ها به الگوریتم اینستاگرام کمک می‌کند تا ارتباط و محبوبیت یک پست را تعیین کند. یکی دیگر از فاکتورها در این بخش، اطلاعاتی درباره شخصی که پست کرده است و سابقه تعامل شما با او است.

اینستاگرام تعداد دفعاتی را که با یک فرد خاص (با کامنت، لایک، بازدید از پروفایل و غیره) تعامل داشته‌اید را ردیابی می‌کند تا بفهمد چقدر ممکن است یک شخص برای شما جالب باشد.

فعالیت شما در سراسر پلتفرم هم مهم است. کمیت و محتوای پست‌هایی که با آن‌ها تعامل داشته‌اید، به آخرین الگوریتم های اینستاگرام در سال 2022 سرنخی می‌دهد که شما به عنوان یک کاربر به چه نوع پست‌های دیگری ممکن است علاقه‌مند باشید.

الگوریتم اینستاگرام برای تب اکسپلور

یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در شبکه اینستاگرام، صفحه اکسپلور است که مخاطبان و کاربران بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند.

در مورد آخرین الگوریتم های اینستاگرام در سال 2022 در بخش اکسپلور باید گفت در این بخش، الگوریتم به پست‌های قبلی که دوست داشته‌اید یا با آن‌ها تعامل داشته‌اید نگاه می‌کند و مجموعه‌ای از عکس‌ها و ویدیوها را از حساب‌های مرتبطی که هنوز دنبال نمی‌کنید، می‌آورد.

سپس این عکس‌ها و ویدیوها بر اساس آنچه که الگوریتم فکر می‌کند بیشتر به آن علاقه دارید، رتبه‌بندی می‌شوند، بر اساس اینکه چقدر احتمال دارد پستی را دوست داشته باشید، ذخیره کنید یا به اشتراک بگذارید. فاکتورهای مهم در اولویت بندی محتوا در این بخش به صورت زیر می‌باشد:

اطلاعات در مورد پست: هنگام تنظیم محتوا برای اشتراک‌گذاری از طریق تب اکسپلور، اینستاگرام به محبوبیت کلی یک پست نگاه می‌کند و از سیگنال‌های مختلفی استفاده خواهد کرد. به طور مثال از میزان لایک‌ها، مواردی که اشتراک می‌گذارید، مواردی که ذخیره خواهید کرد و یا حتی سرعت انجام این کار که نشان دهنده علاقه شما خواهد بود، استفاده می‌کند.

سابقه تعامل شما با فردی که پست کرده است: بیشتر محتوای اکسپلور از حساب‌های جدید وارد می‌شوند، اما حساب‌هایی که با آن‌ها تعامل داشته‌اید در این قسمت کمی تقویت می‌شوند. فعالیت شما: چه پست هایی را در گذشته دوست داشته‌اید، روی آنها نظر داده‌اید یا ذخیره کرده‌اید؟ قبلاً در صفحه کاوش چگونه رفتار کرآخرین الگوریتم های اینستاگرام در سال 2022ده‌اید؟ سابقه فعالیت شما نزد الگوریتم‌های گوگل بسیار مهم است تا اینستاگرام بتواند عملکرد صحیحی داشته باشد.

 

الگوریتم اینستاگرام برای قابلیت ریلز

Reels یک قابلیت‌ جدید و جذاب از سال 2020 می‌باشد که به این برنامه اضافه شده است. الگوریتم هم از حساب‌هایی که دنبال می‌کنید و هم از حساب‌هایی که آنها را فالو ندارید، الگوبرداری می‌کند و سعی می‌کند شما را با محتوایی سرگرم کند که بنابر نظر او، مدت زمان بیشتری شما را درگیر خود خواهد کرد.

از فاکتورها و نکات مهم در این قسمت باید گفت:

فعالیت شما: سیگنال‌هایی مانند ریلزهایی که دوست داشته‌اید، روی آن‌ها نظر داده‌اید، و با آن‌ها درگیر شده‌اید، همگی به آخرین الگوریتم های اینستاگرام در سال 2022 به بخش دسته‌بندی محتوای ریلز کمک می‌کنند تا بفهمد چه نوع محتوایی می‌تواند مرتبط‌تر با علایق شما باشد.

سابقه تعامل شما: در Reels (مثل Explore)، ویدیوهایی از صفحاتی که جدید هستند را دریافت خواهید کرد. اما اگر قبلا به نحوی با آنها تعامل داشته‌اید، اینستاگرام نیز این موضوع را در نظر می‌گیرد. ممکن است شما قبلا از طریق اکسپلور پستی از آنها را لایک یا سیو کرده باشید. احتمالا به همین دلیل است که محتوای زیادی از سازندگانی که می‌شناسید می‌بینید، در عین حالی که آنها را هنوز فالو نکرده‌اید.

اطلاعاتی در مورد قرقره: یکی از موارد بسیار جذاب و جدید در الگوریتم اینستاگرام، این است که این قسمت سعی می‌کند بر اساس آهنگ صوتی و تجزیه و تحلیل پیکسل‌ها و فریم‌ها، حدس بزند که ویدیو در مورد چیست و محبوبیت ویدیو را نیز در نظر می‌گیرد.

به طور کلی بخش آموزش الگوریتم های اینستاگرام دارای زوایا و پیچیدگی‌های مختلفی است که لازم است برای یادگیری کامل و ترفندهای آن زمان و محتوای آموزشی مناسبی در نظر گرفته شود.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های جک و لیفان شرکت کرمان موتور امروز + جدول

هشدار اتحادیه طلا و جواهر به خریداران طلا

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ +جدول

قیمت قند و شکر امروز

قیمت تبلت سرفیس و سامسونگ امروز + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

عکس/ دورهمی ستارگان سینما در یک کافه

سد چمشیر فاجعه آفرید

قیمت سکه پارسیان امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

فیلم/ مهناز افشار: در ایران پسر بازی هم می کردم

ریزش هزار تومانی دلار در بازار آزاد

اینفوگرافی/ ایران در جایگاه بیست و پنجم طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان

چرا با وجود جنگ ایران و اسرائیل، دلار از کانال ۷۰ به ۶۰ هزار تومان سقوط کرد؟/ تداوم کاهش قیمت دلار به این شرط

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

صفحه اول روزنامه‌های اقتصادی امروز

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

صفحه اول روزنامه‌های ورزشی امروز

وضعیت هواشناسی امروز

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

پیش بینی بورس امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

فیلم/ آوازخوانی بااحساس علیرضا بیرانوند

یوجین فاما؛ نظریه‌پرداز معاصر اقتصادی در حوزه بازارهای مالی

سه فایده فوق‌العاده عسل

غذا‌هایی که کبد شما را نابود می‌کنند

بهترین فیلم‌های ژانر درام سینمای جهان

ترکیب این خوراکی‌ها با آب خطرناک است

۵ فایده فوق‌العاده کره بادام زمینی

احتمال کاهش قیمت سکه تا ۴۰ میلیون تومان/ خیال خوش بازار طلا به پایان تنش‌ها/ کف قیمتی طلای ۱۸ عیار چقدر است؟

فیلم/ یک مقام ارشد پیشین اسرائیل: نتانیاهو یک پایان سیاه برایمان رقم خواهد زد

وعده‌های رییس سازمان بورس به سهامداران

ایران از طریق مصر، به اسراییل پیام داد

فیلم/ استقبال عجیب مردم از بدل داریوش اقبالی

جزییات نخستین حراج سکه در سال جدید

فیلم/ ژیلا صادقی: شهروند آمریکا هستم

فیلم/ سقف متحرک مسجدی در مدینه عربستان

مسئولیت اوضاع جنگی فعلی بر عهده اسرائیل است، نه ایران!/ اگر اسرائیل پاسخ دهد، به نقطه جوش جنگ نزدیک می شویم/ در دولت رئیسی دیپلمات‌ها خانه‌نشین شده‌اند

تمرین امروز پرسپولیس با حضور دختر سروش رفیعی

فیلم/ حمله تازه اسراییل به جنوب لبنان

اینفوگرافی/ ایران در جایگاه بیست و پنجم طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان

علم‌الهدی: در صورت هر حماقت اسرائیل، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد

بدنساز پیشین پرسپولیس درگذشت

فتوای رهبر انقلاب درباره کسی که پرداخت فطریه را فراموش کرده است

هفته حساس لیگ و تصمیم مهم فدراسیون

حمله اسراییل به ایران جدی شد؟

فیلم/ رقص مازنی علیزاده با پرچم ایران پس از کسب طلای آسیا

پیامک هم گران شد

اجاره خانه در کدام محله‌های تهران ارزان‌تر است؟

بلژیک سفیر ایران را احضار کرد

جایگزینی تاکسی های فرسوده تهران با تاکسی های برقی کرمان موتور

نیمکت‌نشینی غیرمنتظره یک استقلالی

اینفوگرافی/ حمله سپاه پاسداران به اسراییل چقدر خرج داشت؟

ازدواج‌های صوری برای دریافت وام ازدواج

دومین طلایی کشتی فرنگی ایران در آسیا

فیلم/ نخستین تصاویر از دونالد ترامپ در داخل دادگاه جنایی

نخستین مدال طلای کشتی فرنگی ایران در قرقیزستان

جمهوری چک، سفیر ایران را احضار کرد

فیلم/ شوخی جواد خیابانی با لپ مهران غفوریان

فیلم/ بهروز افخمی: دوره بزمجه‌ها تمام شد و دوره پهلوانان فرا رسید

تراکتوری‌ها به دنبال بازگشت گل‌محمدی

رگبار باران در ۱۷ استان

عکس دیده نشده از بازیگر شب‌های برره با همسرش

فیلم/ اظهارات جدید ابراهیم رئیسی درباره مسکن و تامین هزینه خانواده‌ها

افشین قطبی در یک‌قدمی نیمکت تیم ملی

آلمان سفیر ایران را احضار کرد