اقتصاد۲۴- میداند کِی و کجا چه تصمیمی بگیرد، مصاحبه به موقع، وایرال شدن تا حد مملو و سرریز و چندی بعد رونمایی از یک عطر! او ورود به موقع را بلد است و حالا از پس روایتی که مقابل دوربین تعریف کرده، «عطر»ش را عرضه میکند. خانم سلبریتی البته که استاد بازاریابی هم هست بیگمان.
بیشتر بخوانید: تولد ۴۵ سالگی مهناز افشار در آلمان +عکس
کما این که رونمایی از عطر را همین داخلیها هم انجام دادهاند و اصلا رفتار متداولیست در میان آدمهای مشهور، مثلا عطر لیلا حاتمی هم داشتیم و اما خب میان آن ستاره محجوب و حتی منزوی و این ستاره رسانهشناس تفاوت از زمین تا آسمان است، یعنی «بازار» معمولا دومی را میپسندد، کسی که خودش را در چشم و ذهن مخاطب فرو میکند و پس لزوما میتواند مورد جذابتری برای فروش هر چه که به آن منتسب است، باشد.
سلبریتیهای دیگری هم پیش از این عطری با نام خود به تولید و فروش رساندهاند.