اقتصاد۲۴- به گزارش روابط عمومی بانک ملت، مسعود نصراصفهانی رییس هیات مدیره بانک ملت در ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی این بانک، با اشاره به وظایف خطیر روابط عمومی و مسوولیت های آن گفت: پس از 29 سال فعالیت در بخش های مختلف بانک ملت اذعان می کنم که یکی از پراسترس ترین زمان های شغلی ام، فعالیت در روابط عمومی بانک بود.
وی با اشاره به دو وظیفه مهم روابط عمومی ها، تعامل با رسانه ها و بیان دستاوردها و تبلیغات را از عمده وظایف روابط عمومی دانست و گفت: تعامل با رسانه ها و خبرنگاران نتایج مثبتی را برای سازمان رقم خواهد زد و تبلیغات با موضوع مناسب در زمان مناسب و نحوه ارائه تبلیغات بسیار حائز اهمیت است.
نصراصفهانی افزود: تبلیغات هزینه متنابهی دارد و اگر به موقع و درست انجام نشود نتیجه مثبتی نخواهد داشت. تبلیغات باید به گونه ای باشد که ارتباط خوب با جامعه حفظ شود.
رییس هیات مدیره بانک ملت با اشاره به تبلیغات منفی و مسمومی که علیه نظام بانکی و کارکنان وجود دارد اظهار داشت: متاسفانه عده ای ناآگاهانه و به ناحق نظام بانکی و کارکنان آن را زیر سوال می برند. کارکنان بانک ها بخش عظیمی از جامعه با بالاترین بازده کاری هستند که در شرایط متفاوت کرونا، تعطیلات رسمی و غیررسمی به ارائه خدمت می پردازند.
نصراصفهانی با تاکید بر نقش روابط عمومی ها در انتقال درست اطلاعات به جامعه و مدیران اظهار داشت: روابط عمومی باید آیینه تمام نمای سازمان و مدیران باشد و مشکلاتی که در سازمان دیده نمی شود یا گزارش درستی به مدیران منتقل نمی شود، با نگاه و درک صحیح منتقل کند.
وی با قدردانی از کارکنان بانک ملت گفت: این بانک دوران درخشانی را طی می کند و در سودآوری رتبه نخست نظام بانکی را به خود اختصاص داده است و این جز با زحمات کارکنان این بانک در سرتاسر کشور به دست نیامده است که جا دارد قدردان زحمات آنان باشیم.