اقتصاد۲۴- بدین ترتیب با یک پرادو کاملا جعبهای سر و کار داریم که یک نسل جدید را به مخاطب خود معرفی میکند.
اگر بخواهیم در رابطه با پیشرانه پرادو جدید نیز پیش بینیهایی داشته باشیم احتمالا باید به پیشرانه نصب شده روی تویوتا تاکوما جدید تاکید کنیم که یک تپنده ۲.۴ لیتری در هماهنگی با یک موتور الکتریکی مجموعه ۳۲۶ اسب بخار خروجی و ۶۱۸ نیوتن متر گشتاور دارد. در بخش جعبه دنده نیز با نمونه ۸ سرعته اتوماتیک هماهنگ میشود.
بیشتر بخوانید: یک خودروی تماما برقی در راه ایران
تویوتا بعد از عرضه لندکروزر سری ۸۰ تصمیم گرفت خودرویی کوچکتر و ارزانتر از سری ۸۰، ولی با تواناییهای زیاد در سبد محصولات خود قرار دهد. تویوتا برای تولید و عرضهٔ چنین خودرویی بهجای طراحی یک محصول تماماً جدید از یکی از مدلهای موجود کمک گرفت و به سراغ سری ۷۰ رفت که مدل محبوبی بود، ولی تا آن زمان در دو مدل وانت و شاسیبلند ۳ درب عرضه میشد و بیشتر برای مصارف تجاری مورد توجه بود.
تویوتا پس از ایجاد تغییراتی در سیستم تعلیق و افزایش طول شاسی یک مدل ۵ درب از این خودرو با کد شاسی J ۷۸ تولید کرد که در جلو طراحی متفاوتی داشت و در داخل کابین هم نسبت به مدل وانت زیباتر بود و البته نسبت به مدل وانت هم موتورهای ضعیفتری داشت که از سال ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۶ تولید میشد. این خودرو در بازار ژاپن با نام پرادو و در سایر بازارها با نامهای لندکروزر پرادو عرضه شد.