تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۶۳ نظر
اقتصاد ۲۴ بررسی می‌کند؛

ساعت لوکس حسن روحانی چقدر ارزش دارد؟/ برند لونژین سوئیس در دستان رئیس جمهور سابق

اخیرا انتشار عکسی از حسن روحانی در حالی که ساعت مچی برند لونژین سوئیس رو به دست دارد، حاشیه ساز شده است؛ اما قیمت ساعت وی چند می‌ارزد؟

ساعت لوکس

اقتصاد۲۴- لباس و کفش و کیف و خودروی سیاستمداران همواره در همه جای دنیا دارای اهمیت خاصی است. انگار هر انتخاب در این باره یک نشانه است که شما با چه مدل از کاراکتر و شخصیتی رو به رو هستید.
شاید برای همین است که بسیاری از سیاستمداران برجسته در جهان، طراح لباسی نیز کنار خود دارند، هرچند در ایران تا سال‌های نخست بعد از انقلاب، بد لباس بودن مد روز میان سیاستمداران بود. شاید بسیاری از متولدین دهه‌های ۴۰ و ۵۰ و حتی ۶۰ آن اورکت‌های سبز مسئولان و شلوار‌های چروک و پیراهن‌های اتو نکشیده را به یاد بیاورند. از اوایل دهه ۸۰ بود که تا حد زیادی این مد دستخوش تغییر شد، تغییری که پیراهن یقه آخوندی در آن جایگزین پیراهن‌های چروک شد و در ادامه کت و شلوار‌های سرمه‌ای و مشکی و طوسی و البته گاه قهوه‌ای بدرنگ جایگزین آن اورکت‌های سبز تیره و خاکستری را گرفتند.

به گزارش اقتصاد ۲۴، البته در این دوره‌ها ظهور احمدی نژاد و کاپشن معروفش را نیز شاهد بودیم. در این میان شاید خوش لباس‌ترین عضو همه دوران‌های هیات دولت‌های پس از انقلاب ایران را بتوان محمدجواد ظریف دانست. فارغ از عدم استفاده از کراوات، استایل و لباس محمدجواد ظریف با دکمه سردست و سنجاق یقه و کت و شلوار‌هایی که بالاخره می‌دیدیم به سایز و اندازه دوخته شده بود از وی سیاستمدار خوش پوشی می‌ساخت که دستکم در معیار جهانی درست لباس می‌پوشید.
البته باید پذیرفت کل تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران در فاصله سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۷، سعی می‌کردند استاندارد پوشش را به خوبی رعایت کنند.

ساعت‌های برند در دست سیاستمداران ایرانی

در این میان، اما یک مساله دیگر در سال‌های اخیر به جد میان سیاستمداران ایرانی مطرح بوده و آن نیز مساله ساعت و برند آن است، ساعت‌هایی که گاه قیمت‌های آنان تا چند ده میلیون و چند صد میلیون نیز برآورد می‌شده است.

اما در جدیدترین مورد، ساعت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین ایران بوده که توجه‌ها را به خود جلب کرده است.
تصاویر دیدار جمعی از روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌ای صبح روز چهارشنبه (۲۷ دی‌ماه) با حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی با حاشیه‌های مربوط به ساعت وی همراه شد، ساعتی از برند خاص لونژین در دستان روحانی!
ساعتی که به نظر می‌رسد دستکم از سال ۱۳۹۸ در دستان این رئیس جمهور سابق است، اما تصاویر دیدار وی با روزنامه نگاران این بار باعث شد توجه به این ساعت خاص جلب شود.

روحانی

برند ساعت لونژین از کجا آمد؟

لونژین، یک کمپانی ساعت سوئیسی است که در سال ۱۸۳۲ میلادی در شهر سنت امییق سوئیس بنا شد. این کمپانی، به تولید ساعت‌های لوکس شهرت داشته و از اعضای گروه سواچ است. این کمپانی توسط ساعت ساز سوئیسی، آگوست اگسیز پایه گذاری شد. پیش از آنکه نام این کمپانی به لونژین تغییر کند، با نام «راگوئل جوان و شرکا» به ثبت رسیده بود.

پس از کناره گیری دو شریک دیگر، اگسیز از خواهرزاده خود، ارنست فرانکیلان، دعوت کرد تا به این کمپانی بپیوندد. پس از آنکه اگسیز در بستر بیماری افتاد، فرانکیلان اداره کمپانی را به دست گرفت. در سال ۱۸۶۷، پس از آنکه فرانکیلان روش‌های خود را برای تولیدات انبوه توسعه بخشید و پس از انتقال کمپانی به محلی جدید، نام این کمپانی به «لونژین» تغییر یافت.


بیشتر بخوانید: ماجرای ساعت میرسلیم و برند پتک فیلیپ


به گزارش اقتصاد ۲۴، لوگوی این برند که تصویر یک ساعت شنی دنباله دار است، از سال ۱۸۸۹ به عنوان علامت تجاری این کمپانی ثبت شد و تا به امروز بدون تغییر باقی ماند. یکی از چیز‌های جالب در مورد این کمپانی، این است که از سال ۱۸۶۷ تاکنون، تمامی شماره سریال‌های ساعت‌های خود را حفظ کرده است. اگر دارنده یک ساعت، اطلاعاتی درباره هر یک از ساعت‌های لونژین درخواست کند، این کمپانی تنها با بررسی شماره سریال آن ساعت می‌تواند گواهی اصالت آن و اسناد و مدارک مربوط به آن را از آرشیو خود برداشته و به وی ارائه دهد.

لونژین

تمامی ساعت‌های برند لونژین، در کشور سوئیس ساخته می‌شوند. این کمپانی که به تولید دقیق‌ترین ساعت‌ها مشهور است، به فعالیت‌های خود از جمله اسپانسر شدن رویداد‌های ورزشی، همکاری با تعدادی از صنایع ورزشی و نیز به عنوان وقت نگهدار در رقابت‌ها و مسابقات ورزشی نظیر مسابقات تنیس آزاد فرانسه، مسابقات جهانی فرمول یک، بازی‌های کشور‌های همسود، و مسابقات جام جهانی تیر اندازی با کمان، ادامه می‌دهد.

تاریخ آغاز این همکاری‌ها به سال ۱۸۷۸ بر می‌گردد که این کمپانی، محصولات کرنوگراف (گاه سنج) خود را در این سال تولید کرد. اولین گاه سنج داخلی که توسط این کمپانی تولید شد، ساعت کالیبره A20 بود. این ساعت در نمایشگاه جهانی سال ۱۹۸۷ در پاریس، موفق به دریافت جایزه شد.
کمپانی لونژین، تولید کننده ساعت‌های لوکس است. ساعت‌های این کمپانی به اندازه ساعت‌های رولکس گران قیمت نیستند (به گفته برخی، جزو برند‌های لوکسی است که خیلی‌ها توان خرید آن را دارند)، اما طراحی ظریف، پیشینه غنی و دقت بالای ساعت‌های این برند، مورد توجه علاقمندان به ساعت، ورزشکاران و صنعت مد است.

ساعت حسن روحانی چقدر ارزش دارد؟

اما پیش از آن که به سراغ ساعت لونژینی که در دست حسن روحانی است برویم باید توجه کنید که اگر روی سایت فروش محصولات لونژین جستجو کنیم به رقم حداقل و حداکثری دست خواهیم یافت. کف قیمت‌های ساعت‌های این برند ۱۰۰۰ دلار است و دستکم از این رقم پایین‌تر نخواهید یافت، اما سقف قیمتی آن رقمی حدود ۱۰ هزار دلار است.
یعنی برای خرید ارزان‌ترین ساعت از این برند شما باید دستکم ۵۴ میلیون تومان در حساب خود داشته باشید و این هم در حالی است که هزینه‌های جانبی و گمرکی را نخواهید محاسبه کنید و در این صورت احتمالا هزینه رسیدن این ساعت تا تهران بین ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان خواهد بود.

روحانی

به گزارش اقتصاد ۲۴، اما برای خرید یکی از گران‌ترین مدل‌های این ساعت باید رقمی حدود ۵۴۰ تومان تا ۵۵۰ میلیون تومان هزینه کنید.
اما به سراغ ساعت خاص حسن روحانی که برویم و روی سایت این برند لوکس جستجو کنیم متوجه می‌شویم که دقیقا مشابه آن ساعت اکنون در لیست نیست و احتمالا ساعت، چون سال‌ها قبل خریداری شده اکنون مدل‌های ۲۰۲۴ آن با قیمت‌های دیگری فروخته می‌شود.
اما در میان تعداد زیادی ساعت مشابه به دو مورد برمی‌خوریم که بیشترین شباهت را به ساعت موجود در دست حسن روحانی دارد.
مدل برند چرمی این ساعت با قیمت ۲۳۵۰ یورو قیمت گذاری شده و مدل بند استیل که مشابه مدل ساعت حسن روحانی است ۲۴۰۰ یورو قیمت گذاری شده است.

ساعت لوکس


البته از همین مدل و مشابه آن دستکم یک مدل گران‌تر نیز وجود دارد که به نظر می‌رود در آن سنگ‌های قیمتی به کار رفته باشد و البته تا حدودی از مدلی که حسن روحانی استفاده می‌کند قطعا گران‌تر است.
در این مدل بند چرمی حدود ۴۵۰۰ یورو و ساعت مدل بند استیل آن رقمی حدود ۴۵۵۰ یورو قیمت دارد.

ساعت لوکس


به گزارش اقتصاد ۲۴، با توجه به رقم ۵۸۵۰۰ تومانی یورو به تاریخ امروز، اگر شما بخواهید ساعتی مشابه آن چه حسن روحانی در دست دارد از برند لونژین و مدل ۲۰۲۴ را تهیه کنید دستکم به رقمی حدود ۱۴۰ میلیون تومان نیاز دارید و اگر بخواهید مدلی که سنگ‌های قیمتی روی آن است را خریداری کنید به رقمی حدود ۲۶۵ میلیون تومان نیاز دارید.

ساعت لوکس

البته برای برآورد دقیق قیمت ساعت حسن روحانی احتمالا باید سال دقیق ساخت و ارزش کلکسیونی آن را به دست آورد، اما دستکم می‌دانیم که برای خرید مدل سال ۲۰۲۴ این ساعت به دستکم ۱۵۰ میلیون تومان پول بیکار در حسابتان نیاز دارید.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۹
ناشناس
17
15
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
بله اگه این لباس چند ده میلیونی رو تن هر کسی بکنی خوش تیپ میشه ولی به عرضه و کار آیی به تیپ و لباس و ساعت چند صد میلیونی نیست به ،به بصیرت و موقعیت شناسی و نترس بودن ،پاک دست بودن ،خائن نبودن ،مردم رو از بالن ندیدن ،دزد نبودن وخیلی موارد دیگه هست ،خوش تیپ میخوای برو شهید مدافع حرم دهقان و و ببین ،حاج قاسم رو ببین و ...
مراد
آخه احمق تو دیگه سوژه‌ای بهتر از ساعت روحانی پیدانکردی که به آن بپردازی... واقعا جای تاسف است... بی شعور عوضی من ی مغازه دارم ساعت مدل بالای سویسی دستمه آن‌وقت این بنده خدا حق نداره ی برند خوب بپوشه.... چرا فقط به روحانی گیر میدید... بنده خدا که نرفته برای نوه‌اش از خارج سیسمونی بخره...
سعید
حداقل ایشون ادای ادمای بی پولو هیچ موقع در نیاورد و بای پژو پانصد و چهار مثل رئیس جمهوری قبلی و فعلی عوام فریبی نکرد ضمنا عباشم از ایتالیا اورده
جمالی
26
34
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
زیاد گیر ندید اون ساعتو از یه حراجی خیابان ناصر خسرو ازیه دستفروش ارزون خریده.
ناشناس
5
17
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
مسئولان وقتی مردم رو می بینن انقدر از نداری نق ونوق می کنن که مردم دلشان به حالشون میسوزه.اما در واقع انان مردم رو فریب میدادن.ولی دیگه دستشون رو شده هیچ کس حتی بچه ها هم باور ندارن.مطمئن باشید
ناشناس
1
23
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
نه ش قی نه غ بی شعار میده
مسلمان
1
10
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
اون خدمتگذار مظلومین نخره من فرد عامی بخرم ؟؟؟؟؟
ولی تاریخ بسیار از خجالتش در می یاد به امید خدا
ناشناس
10
17
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
خوب شما هم رئیس جمهور بشوید بهترازاین رودست می بندید این کجاش ایراد دارد بابا ۸سال رئیس جمهور بوده قبلش رئیس امنیت ملی پست کمی نداشته! بنظرم ونظر اکثر مردن ۸سال ریاست جمهورش نسب به الان ریاستی قبل بعد کارنامه قبولی داشته
عجب
25
22
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
ارزش روحانی وساعتش به اندازه همان ساعت است
بهرام
عیبش اینواست که اینها تو تریبونها میگن اگر مرغ نخوری چی میشه، یا گوجه سر کوچه ما ارزونه، یا ما تو یخچال خانه مان چیزی نداریمو ...هزاران دروغ ....
ناشناس
احمق جان ارزش پول کشور یک دهم کرد این بعد میگی همه قبولش دارن خیلی خ...
سعید
2
11
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
سلام.الان مشکل مملکت ساعت روحانی شده؟
سعید
ایشون نکرد سیاست های کشور بود که این شد الان رئیس جمهور فعلی بیاد ارزش پول کشورو حفض کنه .پس چرا نتونست
محمد
6
14
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
آن شاءا....در آن دنیا باهاشون تسویه حساب خواهد شد
سعید
6
10
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
حسن ... این ساعت نندازه کی بندازه
ناشناس
4
10
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
کور شود ‌هر آنکس که ‌نتوان دید. . چقدر همه گدا ‌‌‌گفت ندید بدید . دم به دقیقه خونه ‌هنر پند نشون ‌میدن ‌می نویسن ببینید ‌خونه ‌هنر ‌مند فلانی ‌لاک چری نگاه میکنی سادس همه دارند .خاک تو سر ‌ تون ...گداها‌‌بابا من کارگرم ‌یک مبلمان را دارم میگی مهمانان بیاد ‌کجا ‌بشینه .؟؟
ناشناس
8
6
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
جلوی اختلاس و دزدی و حیف میل بیت‌المال و کلاهبرداری بگیرید چکار به ساعت دارید
ناشناس
1
17
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
با اون یارو میرسلیم گفتن این ساعت گرون و کفش گرون داستانش چیه گفت من گرون نخریدم با من اشنا بودن ارزون حساب کردن حتما حسن فریدون هم میگه این رو سوغاتی اوردن اینقدر هم گرون نیست من صبح جمعه فهمیدم که این ساعت گرونه قبلش نمیدونستم
hop
3
12
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
"البته باید پذیرفت کل تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران در فاصله سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۷، سعی می‌کردند استاندارد پوشش را به خوبی رعایت کنند."

و متاسفانه فقط همین یه کار رو درست انجام دادن در 8 سال خدمتشون!
ریشه بدبحتی
9
4
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
اقا کسی که دو تابعیتی هست یه پا خارجی هست و فاز به فکر مردم بودنش هشت سال به گل سیاه یک ملت را نساند و از داخل ماشین حال مردم را میفهمید و کلا اهل زخم بستر بود نباید ساعتش گران باشد راستی قالی ها را کجا بردن صف مرغ و شکر و بی ارزشی پول چه خبر. این اقا برای رییسی نسخه میپیچد اخی اخی ان مردمی که عامل بدبختی این روزهاشان را میگن صد رحمت ابلهی بالاترین درد هست
ماهان
8
9
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
در مملکتی که بالاترین مقامش اسراف نمی کند و تولید داخل مصرف می کند وقتی مسئولی این چنین تجملاتی است حتما با شخص رده اول مرامش یکی نیست،الکی این خائن را خوشتیپ معرفی نکنید از قیامت بترسید که برای هر جمله که منتشر کردید باید پاسخگو باشید ،هر چند از جانب همین شخص تطمیع شده باشید.
ناشناس
12
3
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
خدا‌ لعنتتون‌ کنه‌ که‌ میاین‌ فقط‌ شعار‌ میدین‌ هیچ‌ عرضه‌ای‌ ندارین‌ یک‌ مشت‌ احمقه‌ بیسواد
علی
0
1
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
غارت اموال مردم بیچاره ی ایران در بورس . بورس. بورس
*****
0
2
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
حالاساعتو کی خریده؟شایدسالهاقبل که اصلایورویی نبوده که معادلش حساب بشه!یه بچه مدرسه ای هم اگه پول توجیبیشوجمع کنه بعدازچندسال کلی میشه،مانده فردتحصیلکرده ای که ازابتدای انقلاب موقعیتهای خاص داشته
ناشناس
1
0
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
روحانی همه دلار ها را درو کرد
دو دکتره
0
1
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
اون بنده خدایی که اسم بردی والان شهید شده کاپشن برند امریکایی تنش میکرد ادرس کاپش خاکی دویقه
علی
0
1
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
چرا فقط بایستی روحانیون در رفاه باشند . متاسفانه ایران گرفتار اشرافیت دینی شده و دین و مذهب زیر پای آقایان روحانی و اشراف مورد تاخت ناز قرار گرفته،بله این آقا از کجا آورده که لباس و تزیینات ظاهری اش میلیاردی است این در جای است که مردم این سرزمین با شکم گرسنه سر تو سطل آشغال دارند واسه یک لقمه نان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
0
1
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
مردم و ملت غیر متعصب و اگاه خود بهترین میزان و قاضی اند.
عارف
0
1
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
اینکه میگفت مستاجر بوده تا اوائل انقلاب. ماشالله ببینید انقلاب چه برکاتی داره. یکی هم بود یه پراید دسته دوم داشت خدا کنه تونسته باشه تبدیل به پرشیا کرده باشه.
عارف
0
4
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
اینکه میگفت مستاجر بوده تا اوائل انقلاب. ماشالله ببینید انقلاب چه برکاتی داره. یکی هم بود یه پراید دسته دوم داشت خدا کنه تونسته باشه تبدیل به پرشیا کرده باشه.
ناشناس
0
1
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
بیتالحال،شهدا کجایید که یه مسئول تو پایین شهر ها زندگی نمیکنن امام خمینی کجایی بینی!
ناشناس
0
1
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
پول های باد آورده مملکت صرف همین چیزا میشه
فکر می کنید این آقا و امثال این با این ثروت های بادآورده دلشون به حال مردم فقیر یا اون بازنشسته با حقوق هفت هشت میلیونی می سوزه
سعید
امامم تو جماران زندگی می کردن
عمار .
1
2
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : واقعاً از اینگونه طرز نگرش بی خردانه احمقانه بخیلانه تنگ نظرانه حسودانه عقب افتادگی شما متأسفیم و تعجب می کنیم شخصیت دوم حاکمیت مملکت ایران اسلامی بایستی شکترین بهترین گرانترین البسه کفش ساعت انگشترها را بر دست بدنش بپوشید ایشان نماد و دکور پیشانی و نماینده ۹۰ میلیون نفر جمعیت ایران اسلامی قدرتمند ثروتمند مقتدر بودند تمامی رییس جمهورها و وزیرانشان و تمامی سناتورهای مجلس شورای اسلامی تمامی مدیران مقامات مسولان لشکری کشوری باید در جامعه عصر جدید در جامعه بین‌المللی حضور یابند تا از نگاه افراد مقامات رد بالای مملکتی حکومتهای دیگر مورد تمسخر و نیشخند قرار نگیرند نپه می خواستی مقام دوم مملکت ایران اسلامی با تیپ آشفته و البسه کفش ژنده قدیمی پوسیده رنگ رو وارفته شلخته و ساعت مسخره ارزان قیمت و انگشتری دوزاری وارد جامعه بین المللی شوند بعد که آن مقامات خارجی ریس جمهور وزیران سناتورهای ایرانی را مورد تمسخر نیشخند قرار می دادند و سوژه روزنامه ها و اخبارهای بین المللیشان می کردند بعد حتما شما خوشحال می شدیددمی گفتید به به عجب ریس جمهوری اسلامی مردمی داریم حااااااااان !!!! چرا شما می خواهید شخصیت‌ها و مقامات مختلف مملکت ایران را خار سبک کوچک در جامعه ایران اسلامی و در جامعه بین المللی جلوه دهید شما دارید در زمین دشمنان نظام اسلامی بازی می کنید با این طرز عقب افتاده فکریتان اگر مسولان مدیران مقامات سه قوا لشکری کشوری سیر خوشتیپ دارنده برازنده باشند مطمئن باشید برای آحاد مردم ایران اسلامی عزیزمان هم همین گونه می خواهند باشند و ثروت‌های ملی مردمی را صحیح عادلانه خداپسندانه مابین اقشار ضعیف تقسیم می کنند تا آنان هم خوش تیپ مرتب تمیز باوقار با شخصیت در جامعه زندگی کنند این یک اصل اصول اساسی هر جامعه و مملکت های اسلامی است و خداوند جل جلال دوست می دارد بندگانش را که به آنان ثروت قدرت داده هم خودشان هم مردم اقشار ضعیف زیر دستانشان را مثل خودشان غنی ثروتمند دارند کنند و فقر فلاکت گرسنگی نداری بیچارگی بینوایی آشفتگی بدبختیهای مختلف را از مردمشان دور کنند بروید سریعا طرز فکر منسوخ پوسیده عقب افتاده قدیمیتان را عوض کنید و همانند یک اشرف مخلوقات مومنان خداپسندانه منصفانه عادلانه به خودتان و مقامات مختلف مملکتی ایران اسلامی بنگرید از نظر بنده حقیر فقیر کمترین بی سواد مومن مسلمان همه ریاست جمهوریهای ایران اسلامی و همه وزیران همه مقامات مدیران مسولان سه قوا لشکری کشوری ایران اسلامی باید خوش تیپ برازنده مرتب شیک پوش و بهترینها رو بپوشند و بهترین برندهای جهانی و ایرانی را بر دست گردن سر خود داشته باشند و برای مردم کشور خود هم همینگونه بخواهند چرا که حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام می فرمایند ای مومنین مسلمین حزب الله ای مقامات ای مسولان هر سه قوا هر آنچه برای خود و خانواده خود و یاران خود می پسندید برای جمیع مردم سرزمین های اسلامی خود همانگونه بپیندید و اگر هر آنچه را برای خود و خانواده خود و یاران خود نمی پسندید بر مردمان کشور خود هم نپسندید حال بحث برند خارجی ایرانی نیست بحث سر این است که مدیران مقامات مسولان لشکری کشوری ایران اسلامی باید از هر حیث هر لحاظ دارنده برازنده باشند اینها نماد و نمایندگان و الگوهای شاخص مردم ایران اسلامی در سطح جامعه داخلی و بین المللی هستند و مطمئن اینچونین مدیران مقامات مسولان لشکری کشوری نظر بلند سخاوتمند نگری مطمئنا تدابیری می اندیشند که فقر فلاکت گرسنگی نداری بیچارگی بینوایی درماندگی آحاد مردم ایران را برطرف کنند ولی اگر یه مقام عالی رتبه خسیس تنگ نظر حسود بخیل آشفته حال احوال ژنده پوشی بر مسند قدرت ایران اسلامی قدرتمند ثروتمند عزتمند ثروتمند بنشیند مطمئنا جامعه و مردم جامعه کشور ایران اسلامی را به فقر فلاکت گرسنگی نداری بیچارگی بینوایی بی‌پولی بیکاری هزاران بدبختی سوق می دهد می کشاند و فقط وعده ظهور منجی می دهد وعده دنیای باقی آخرت پس از موت فوت را به انسانهای سرزمینش می دهد و ثروت‌های انباشته را هم یا اختلاسگران دوربریاش می دزدند می برند یا به این کشور آن کشور می بخشد و دوزارشو کف دست مردمان کشورش نمی گذارد که مثل آدم زندگی شرافتمندانه کنند و به مردمان خود همیشه وعده بزک نمیر بهار میاد کاملی هم با خیار میاد می دهند این مسولان مدیران مقامات مملکتی که شما طرز فکرت اینجوی توقع داری باشم بدرد لای جرز دیوار می خورن خودتم با این طرز فکرت بدرد لای جرز دیوار می خوری همین افکار رفتار گفتار بی خردانه پوچ عقب افتاده بخیلانه تنگ نظرانه حسودانه شما هست که گند گوه زده به جامعه ایران اسلامی عزیزمان رفته اگر نه این همه فقیر فلاکت زده کودکان کار کارتون خواب زباله گرد این همه جرم مجرم بزهکار خلافکار دزد خیانتکار دروغگو ریاح کار جنایتکار اختلاسگر مافیاهای مختلف خبیث انحصار طلبان مفت خور دزد شامورتی باز در جامعه ایران اسلامی نداشتیم این همه آمار طلاق منفورانه نداشتیم فساد فحشا در سطح وسیع نداشتیم این همه دین گریز نداشتیم همه اینها بر می گردد به با تقوا بودن مدیران مسولان مقامات مملکتی و نوع برخورد خردمندانه سخاوتمندانه نظربلندانشون نسبت به مردم جامعه شان وقتی مردم داشته باشند سیر باشند دزدی جرم جنایت خیانت طلاق مفاسد مختلف بسیار آماری اندک انگشت شمار می شود ولی مردم در فقر فلاکت گرسنگی نداری بیچارگی بینوایی درماندگی بیکاری نگه داشته شوند همه نوع امنیت از ایران اسلامی می رود سلامت از ایران اسلامی می رود و ریشهای ارزشهای آرمانهای والای ایران اسلامی زده و خشکانده و سوزانده می شوند با طرز فکرهای حسودانه تنگ نظرانه بخیلانه . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه و خداپسندانه .
نوید
انقد ساده و احمقی که دو صفحه حرف زدی ولی به مغرت نرسید که تا وقتی همه ی مردم نمیتونن چنین خرجایی بکنن رییس جمهور هم نباید این کارو بکنه. الان یه کارگر روز نزد میتونه این ساعت را بخره؟ شناها هرجی از گرونی و خیانت به مملکت و بدبختی سرتون بیاد حقتونه. واقعا مستحق این همه فلاکتید که به جای مطالبه گری دوست دارید حقتون خورده بشه‌
حمید
1
1
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
حالا یک نفر پیدا شده جانماز آب نمی‌کشه ایرادش چیه
ریال بی ارزش
جدای از اینکه این کامنتت یه مقاله بود
داداش برادر زمانی ایشون میتونن نواینده ۹۰ میلیون جمعیت باشن که مردم هم در رفاه نسبی باشن په اینکه ایشون بهترین ها رو بپوشن و مردم در فقر به سر ببرن
سیدمجید میرتاج الدینی
0
1
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
آره....گاهی باید ساعتها نشست تا رمز راز ساعتها را فهمید...مثل کودتای ۲۸مرداد....گاهی ساعتها به وقت بغداد کوک می شود...اما برای ما ساعت همیشه یک و بیست دقیقه بامداد است...از آن شب دیگر نمی خواهم ریخت هیچ ساعتی را ببینیم ....ساعتی که قهرمان ملی ما را زدند ...نمی دانم زبانم لال شاید .....همین برندها بودند که کمر اقتصادمان را شکستند....دستم رابگیر ،دستت را ب من بده ..من آن دستی را می بوسم که چو موسی ما را از نیل گذر خواهد داد .
من ساعتم را به وقت سید علی کوک خواهم کرد
بنده خدا
2
0
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
همتون از صدقه سر انقلاب از این ساعتا بهترشو دارین خریدین حالا دیگه به ایشون گیر میدین کو اون زندگی ساده که می گفتین باید همه داشته باشن فقط به مردم می گفتین اینو خوتون بچه هاتون اون وراب حال می کنین اینو همه مردم می دونن
محمد
0
1
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
سلام بر کاربران عزیز همگی شما دارید کاري رامی کنی که نویسنده دلش میخواد، این نویسنده خودش یک میلیاردره فکر کرده نکنه دوباره کاندید بشه،۱سال بابا رازیر نظر داشته که چه جوری اونا تخریب کنه به ساعت رسیده، طرف ۸سال رئیس جمهور بوده کشاورز ده ما ماشین میلیاردی داره،مشکل پول بی ارزشه
موسی
0
1
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
چطور اشخاصی مثل حسنروحانی چهل سال در امنیتی ترین جاهای کشور رسوخ کرده جای بسی تعمل داردچه کسانی این راه را باز کردن این امثال این طیف اشخاص امور کشورا بدست بگیرندکشو ری با این همه جوانان مستعد وزر خیز ولی از نظر اقتصادی ورشکسته که نمونش سال ۹۷ واحد اپارتمان متری ۶۰۰ تا ۹۰۰هزار تومان در حال حاضر بین ۴۵ تا۵۰ ملیون تومان هست کی این روزگار را بر سر ما مردم آورده
سبحان سبزیان
0
0
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
... این حسن روحانی و ظریف
انچه ک بدبختی بود سر مردم دراوردن
و نمیدونم چرا حتی الانم نهاد های دولتی کاری ب کارشون ندارن و
مجازاتشون نمیکنن
غلام المنتظر
0
0
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
آخوند پول ساعت نمیده که حتما هدیه بوده خخخخ . روی فریم عینک بقیه و تنوعش کار کنید که نمی تونه هدیه باشه عینک های طبیش ! البته یادم رفت بگم روحانی هم آخوند نبوده دکتر روحانی و یا همون فریدون نپوشه کی بپوشه خخخخ
علی رضایی
0
0
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
ولا بلا بخدا من ۴۸ماه جبهه بودم تو دل جنگ بودم ولی این شیخ حسن کجا بود تو گلف اهواز زیر کولر گازی
بچه تهرون
0
1
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
خدمت اون آقایی که میگه چرا روحانی اینجور ساعتها رو دست نکنه یا اون احمقی که میگه من خودم ساعت فروشی دارم و فلان ساعت دسنمه باید بگم زر زر زیادی نکنین این انقلاب قرار بود انقلاب مستضعفان باشد نه انقلاب مستکبران، پا برهنه ها از نا کجا آباد بیان مستکبر بشن یه عمر بدبختی ننه و باباشونو سر این ملت بیچاره در بیارن و بچه ها شون اونور آب عشق و حال کنن، دقیقا"جاها عوض شده، میخوام ببینم تو سال 56 و57 کجا بودی.
بهرام
0
1
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
باباشماچقدر قدرشناسی مبارکش باشه عیب نداره ما سیب و پیاز هم از سفره هامون حذف میکنیم تا به کوری چشم آمریکا آقای روحانی بهترین ساعت دنیا را به دستتش ببنده.بابا اینقدر بخیل نباشید
ناشناس
0
0
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
البته در نظر داشته باشید که تمام سیاستمداران در دوران مسئولیت از سفرا و مقامات کشورهای دیگر هدایای متعددی دریافت میکنند قطعا این ساعت هم هدیه می‌باشد . اگر سری به سرای سعد السلطنه قزوین بزنید مجموعه‌ای از هدایای مختلف به دکتر صالحی را خواهید دید.
ناشناس
0
1
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
اقتصاد ۲۴ مغزت کوچک هست . من ی ادم معمولی ساعتم ستیزن اصل هست که الان ۴۵ میلیون هست تو انتظار داری ی رئیس جمهور ی ساعت کامپیوتری دستش باشه . البته این ساعت من هم از قدیم مانده و الان این قیمت شده . الان فهمیدم چرا اقتصاد ۲۴ شدی . چون زیادی اقتصادی و ... خور عستی
ناشناس
0
1
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
مردحسابی اش وبا جاش بردن تو تو فکر ساعتی
ناشناس
0
1
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
این ... رو محاکمه کنید
آغا اومده ثبت نام کرده واسه مجلس خبرگان رهبری
اونجا چه فتنه ای میخوایی به پا کنی
نکنه تو فکر این هستی که اونجا با رهبری بهتر میتونی در بیوفتی کاری که تو ریاست جمهوری نتونستی انجام بده
مملکت رو به گند زدی، جلو رهبری وایسادی، مطیع رهبری نبودی،.......
حسین
0
0
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
حسن برادرش که به صغیر وکبیررحم نکرد . دست روزگاربلند یه جایی میرسه که باید پس بدن
ناشناس
1
0
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
از تیتر زرد شما نتیجه گرفته می شود، خواصی که ساعت شنی یا آفتابی داشته باشد مردمی و مخلص تر هستند.علی برکت الله.
جیکوب
0
1
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
من ساعت آقای حسن روحانی را با اینکه کارکرده و دست دوم هست مبلغ ۵۴ میلیون تومان می خرم البته الان پول نقد ندارم و از آقای رییس جمهور آنرا چکی میخرم
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
خریدن یه ساعت لوکس یاماشین یاخانه چندین میلیاردی اصلا مهم نیست، مهم تصمیمات ی هست که گرفته میشه وگاها میلیاردها دلارسرمایه کشوررو به بادمیده تصمیم گیرنده اصلا کت شیک نداره ساعت نداره، وخودشو خاکی میدونه. دنبال تصمیمات غلط باشید، وکاپشن واورکت وکت
علی
0
1
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
کار دنیاست یا از سر نادانی ماست؟نمیدانم! کسانی که برای پول خرد توی قبرستون پرسه میزدن امروز اقا و سرور هستن
Rabenhood
زیباترین کامنت همینه.
واقعایسری هیچی ندار خوب به همه چی رسیدن البته تقصیرماست. مردمی که هنوز خودرابرده وبنده یک شخص میدونن یعنی باوردارن که بایدسواری بدن. باوردارن گوسفندهستن ویک یاچندتاچوپان میخان. ازماست که برماست. وقتی خوب سواری میدیم بدون شک سوارکارلازم داریم.
یاس
0
1
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
اگه واقعا همینطوره که نوشته و ساعتش اینقد گرون و لاکچریه چطور میتونه درد یه مستضعف در جامعه رو درک کنه ؟ ?‍↕️?
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
مبارکش باشه چی اینقدر به خاطر یه ساعت خودتون کشتین
علی
0
0
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
این شخص با یک میلیون پرونده شاکی داره وقتی برادر ...گرفتن از لحاظ اقتصادی ایران به خاک سیاه نشوند هیچ وقت حلالش نمی کنم زندگی خیلی از مردم سیاه کرد خدا ازش نگذره من جای رهبر عزیز بودم این ... تو هیچ ارگانی نمی گذاشتم خدا هم در این دنیا هم در آخرت مجازاتش کنه
‌سید
0
0
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
نمیدونم چه نفعی برای منتشر کننده خبر داره اینکار ولی اگه انصاف و انسانیت و مردانگی اگه دارین گند گرانی دلار۵۷تومان مرغ ۱۰۰ت گوشت۶۰۰ت تخم مرغ۵تومانی و روغن و برنج و مسکن و درد مردم منتشر کن البته اگه جرات داری...نه که نداری
عارف
0
0
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
مدیر سال نو ماشین جدید میخوره کارمند می‌ره دفترش و بهش خرید ماشین جدید رو تبریک میگه مدیر هم در جوابش میگه اگه امسال بیشتر کار کنید و کمتر حقوق بگیریم انشالله سال بعد شاسی بلند میخرم
محمود از بروجن
0
0
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
با سلام،به محض رد صلاحیت روحانی برای خبرگان به یاد ساعتش افتادند،ترور شخصیت در جوامع فقیر جواب میده،البته حنای این دیگه نزد کسی رنگ ندارد،وگرنه روحانی هم از بقیه بهکر نیست.
نج
0
0
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
سلام و احترام خدمت همه دوستان واقعا باعث تأسف هست که اینقدر تنگ نظرانه راجع به ساعت سوئیسی حرف می‌زنیم که ريیس جمهور یک مملکت دست کرده واصلا نمیدونی این ساعت چه زمانی خریداری شده و به چه قیمتی واساسا خرید خودایشان بوده یا هدیه وغیره وذلک .فقط مستحضر باشید داشتن یک ساعت گران قیمت هیچ دلیلی بر اسراف وتبذیر نمیتونه باشد من کارمند هستم با حقوق نا چیز کار مندی پس انداز کردم وخمس پس اندازهام را هم دادم ودوست داشتم ساعت طلا بخرم شاید 18سال پیش ساعت را خریدم یک میلیون ساعت طلا وسوئیسی الان اون ساعت یقینا بیش از صد میلیون قیمت داره .هیچ کسی نمیتونه این ایراد را به من وارد کنه چرا ساعت بالای صد‌میلیون دارم .با مال حلال خودم خریدم
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

خرید پاستیل فله ای، حرام اعلام شد

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

جشن تولد ۵۵ سالگی جنیفر لوپز + عکس

قیمت انواع لپ تاپ مایکروسافت امروز + جدول

قیمت دلار و یورو امروز جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ + جدول

عکس/هریس فاصله با ترامپ را کم کرد

عکس/رونمایی از لباس تیم ترکیه در المپیک پاریس

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ پشت پرده افزایش حفاظت از عباس عراقچی چیست؟

فیلم/ حمایت و تشویق مردم از محمد جواد ظریف

اینفوگرافی/مصرف برق ایران در مقایسه با سایر کشور‌ها چقدر است؟

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ + جدول

اینفوگرافی/ چرا صنعت برق در ایران دچار بحران شده است؟

عکس/ استفاده تبلیغاتی یک فروشگاه از پزشکیان در تبریز

نخستین تصاویر از آتش‌سوزی در اطراف میدان آزادی تهران

وضعیت تعطیلی شنبه ۶ مرداد / ساعت کاری این ادارات تغییر کرد

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

۵ ترفند جالب برای خنک نگه داشتن مواد غذایی در سفر

آزادسازی واردات خودرو یا خاطره سازی دولت در دقیقه نود؟/ پیش بینی قیمت خودرو‌های داخلی زیر یک میلیارد تومان تا پایان تابستان

فیلم/ کلیپ جالب حمل مشعل المپیک به دست زین‌الدین زیدان

فیلم/ دست دادن مهران مدیری و مریم امیرجلالی در جریان اکران خصوصی ۶ صبح

عکس/ نخستین تصویر از کاروان ایران در مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

بورس فردا تعطیل نیست

آغاز افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

فیلم/ حمل مشعل المپیک از بالای ساختمان‌های پاریس

عکس/ الناز شاکردوست و سحر دولتشاهی در پشت صحنه فیلم یادگار جنوب

فیلم/ حضور بیش از حد اتباع افغان در شهر ری تهران

فیلم/ شوخی یوزپلنگ ایرانی با باران بد موقع پاریس پیش از افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴

اتحاد اپل و سامسونگ برای ساخت یک موبایل

فیلم/ تدابیر شدید امنیتی در محل برگزاری افتتاحیه المپیک

فیلم/ استقبال گرم ترامپ از نتانیاهو در عمارت مارالاگو

عکس/ وضعیت عجیب امیر قطر و درگیری او با کاور بارش باران

واکنش کنعانی به اتهامات وزیر صهیونیست علیه ایران در مورد المپیک

فیلم/ مشکل بزرگ قوی‌ترین مرد جهان برای خوابیدن در المپیک

فیلم/ ظریف باز هم کت خودش را درآورد

فیلم/ واکنش جالب پسر علیرضا قربانی روی فرش قرمز

پرونده زمین‌خواری در ازگل به کجا رسید؟

تصمیم دولت درباره ساعت کار ادارات در روز شنبه

هیولای آمریکایی تیتر یک اخبار

موافقت ۴۸ ایالت امریکا با نامزدی هریس در انتخابات

فیلم/ نیایش هندی‌ها برای کامالا هریس برای پیروزی در انتخابات امریکا

اختلال در مترو به دلیل قطع برق

نخستین تصاویر از آتش‌سوزی در اطراف میدان آزادی تهران

پرسپولیس به جای هلند در ترکیه اردو می‌زند

آخرین وضعیت جاده‌های کشور

حمله توهین‌آمیز یک امام جمعه به ظریف

تکلیف تعطیلی فردا در تهران مشخص شد

عکس جالب ایسنا از سعید جلیلی

عکس/ پوشش اندیشه فولادوند در اکران یک فیلم

درخواست علی نصیریان از پزشکیان

زیدان در افتتاحیه المپیک

حواشی افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ساعاتی مانده به شروع مراسم رسمی

ریزش کوه در جاده امامزاده داوود + عکس

علت فرونشست زمین در میدان ونک

فیلم/ ماجرای بی‌اعتنایی ترامپ به نتانیاهو چه بود؟

تاکنون چند نفر برای سفر اربعین ثبت نام کرده‌اند؟

فیلم/استایل جدید و شیک تازه عروس و داماد سینمای ایران

عکس/ استفاده تبلیغاتی یک فروشگاه از پزشکیان در تبریز

عکس/ رضا عطاران را بدون ریش و سبیل تابحال دیده بودید؟

جشن تولد ۵۵ سالگی جنیفر لوپز + عکس

مرد دیوانه زنش را کشت و با سنگ تکه تکه کرد!

فیلم/ وضعیت بحرانی در اثر تاریخی نقش رستم

زندگی کامالا هریس، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

خرید پاستیل فله ای، حرام اعلام شد

ال ۹۰ با چهره‌ای جدید به بازار می آید + عکس

درختان سوخته و تشنۀ چیتگر؛ حقابۀ بوستان چیتگر به یک‌پنجم کاهش پیدا کرده است

پیش بینی قیمت خودرو در هفته آینده/ کاهش قیمت‌ها ادامه دارد؟