تاریخ انتشار: ۱۶:۴۶ - ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
اقتصاد ۲۴ گزارش می‌دهد؛

بهترین گوشی‌های موبایل تا ۸ میلیون تومان

خرید گوشی ارزان و کاربردی کار چندان ساده‌ای نیست. مشتریان باید از میان تعداد زیادی از گوشی‌های برند‌های مختلف، بهترین گزینه را انتخاب کنند و با توجه به افزایش روزافزون قیمت گوشی‌ها، بسیاری از مردم به دنبال خرید گوشی با قیمت مناسب هستند.

بهترین گوشی‌ها تا ۸ میلیون تومان

اقتصاد۲۴- هدی کاشانیان: امروزه موبایل‌های هوشمند یکی از مهم‌ترین وسایلی هستند که در زندگی ما نقش اساسی و کلیدی دارند. این گوشی‌ها برای انجام کار‌های مختلف مانند برقراری ارتباط، سرگرمی، کار و تحصیل مورد استفاده هستند.

خرید گوشی ارزان و کاربردی کار چندان ساده‌ای نیست. مشتریان باید از میان تعداد زیادی از گوشی‌های برند‌های مختلف، بهترین گزینه را انتخاب کنند و با توجه به افزایش روزافزون قیمت گوشی‌ها، بسیاری از مردم به دنبال خرید گوشی با قیمت مناسب هستند. اگر توان خرید شما تا ۸ میلیون تومان است و دنبال بهترین گوشی تا این قیمت هستید در ادامه با ما همراه باشید:

۱- Galaxy a۲۴: اگر طرفدار سامسونگ هستید گوشی A۲۴ گزینه مناسبی است. نرم‌افزار بروز و لنز باکیفیت ۵۰ مگاپیکسلی رضایت کاربران را به خود جلب کرده است. با این گوشی برای رفع نیاز‌های روزمره خود می‌توانید حساب باز کنید. این گوشی تصاویر را با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۸ به کاربران نشان می‌دهد و دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است.

۲- گلکسی F۲۲: اگر میزان نگهداری شارژ باتری گوشی یک مورد خیلی مهم برای شماست این گوشی از میزان شارژدهی و ظرفیت باتری بسیار بالایی برخوردار است. این گوشی هوشمند مجهز به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی از جنس Super AMOLED است که کیفیت تصویر مناسبی ایجاد می‎کند و فیلم‌های ویدیویی را با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل در اختیار کاربران می‌گذارد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند سامسونگ می‌توان به حسگر اثر انگشت روی لبه اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: آیفون ۱۵ ، کف بازار با اعمال شاقه/ ممنوع‌ها را از چارسو و جمهوری بخواهید!


۳- گلکسی A۱۴: در بخش جلوی گوشی شاهد نمایشگر ۶.۶ اینچ PLS LCD هستیم که با وضوح ۱۰۸۰×۲۴۰۸ پیکسل همراه است. یکی از مواردی که باید در مورد این دستگاه مدنظر قرار دهید، طراحی ناچ و نسبت نمایشگر به بدنه ۸۰.۲ درصدی بوده که به خوبی مشخص است گوشی در بخش جلو دارای حاشیه خواهد بود. این دستگاه در مدل‌های مختلف با حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی داخلی متفاوت در بازار موجود است، اما مهم‌ترین نکته‌ای که باید پیرامون آن مدنظر قرار دهید، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی است که امکان افزایش حافظه ذخیره‌سازی را برای کاربران فراهم می‌کند.

۴- گلکسی A۰۵: این دستگاه دارای توانایی‌های خاص بوده و می‌تواند توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. این دستگاه وزنی معادل ۱۹۵ گرم دارد و زمانی که آن را در دستان خود بگیرید، احساس بسیار خوشایندی خواهد داشت. جنس بدنه دستگاه پلاستیکی بوده و فریم جذاب آن می‌تواند توجه کاربران را به سادگی جلب کند. در بخش جلوی گوشی سامسونگ گلکسی A۰۵ یک سنسور سلفی ۸ مگاپیکسل قرار دارد که می‌تواند تصویربرداری و فیلمبرداری را باکیفیت بالا انجام دهد. در بخش عقب گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A۰۵ شاهد قرارگیری دوربین دو گانه هستیم. این دستگاه دارای سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/۱.۸ و سنسور ۲ مگاپیکسل سنجش عمق است. این دستگاه از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی پشتیبانی می‌کند؛ توجه داشته باشید که این کارت حافظه جانبی می‌تواند باعث شود کاربران در صورت نیاز بتوانند فضای ذخیره‌سازی بیشتری را مورد استفاده قرار دهند.

بهترین گوشی‌ها تا ۸ میلیون تومان

۵- گلکسی M۳۲: سامسونگ دراین مدل از نمایشگر ۶.۴ اینچی Super AMOLED استفاده کرده که نرخ ۹۰ هرتز را ارائه می‌دهد و ۸۰۰ نیت روشنایی دارد. برای پردازنده مرکزی از تراشه هلیو جی ۸۰ مدیاتک استفاده شده که با ۶۴/۱۲۸ گیگ حافظه ذخیره‌سازی و ۴/۶/۸ گیگ حافظه رم همراه است. پشت دستگاه ۴ دوربین بصورت مربعی قرار دارد و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل رزولوشن دارد.

۶- ردمی نوت ۱۲s: گوشی‌های طرح ردمی نوت شیائومی که پسوند S دارند با اولویت دوربین تولید می‌شوند. این گوشی ۱۷۶ گرمی دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد و می‌تواند تصاویر باکیفیتی به نسبت بازه قیمتی به ثبت برساند. دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هم از جمله دیگر دوربین‌های این گوشی هستند. ردمی نوت ۱۲ اس از تراشه ۱۲ نانومتری هلیو G۹۶ قدرت می‌گیرد و در بخش نرم افزار نیز به جدیدترین نسخه یعنی MIUI ۱۴ بر پایه اندروید ۱۳ مجهز شده است.

۷- ردمی نوت ۱۱ S: گوشی هوشمند شیائومی از یک نمایشگر ۶.۴۳ اینچی از جنس AMOLED بهره می‌برد که توانایی نمایش ۴۰۹ پیکسل در هر اینچ را دارد و دارای تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است. پشتیبانی از رفرش ریت ۹۰ هرتزی و حداکثر روشنایی نمایشگر ۱۰۰۰ نیتی به همراه محافظ نمایشگر گوریلا گلس ۳ نوید یک گوشی هوشمند باکیفیت را به کاربران می‌دهد که می‌توانند از آن بدون هیچ مشکلی در زیر نور شدید آفتاب استفاده کنند.

۸- شیائومی نوت ۱۲: اگر حافظه داخلی و رم برایتان یک اولویت محسوب می‌شود، این مدل شیائومی نوت ۱۲، ۴ G در لیست بهترین گوشی تا ۸ میلیون می‌تواند نظرتان را جلب کند. البته مشخصات نسبتاً کاملی در این گوشی گنجانده شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مواردی مثل نمایشگر AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ اشاره کرد. از نظر عملکرد عکاسی این گوشی شما را ناامید نمی‌کند و در کل پکیجی ایده‌آل با قیمت مناسب را در اختیارتان قرار می‌دهد.

۹- پوکو M۵s: شیائومی برای این مدل از یک نمایشگر اولد ۶.۴۳ اینچی استفاده کرده که روشنایی خیلی خوبی دارد و از وضوح کافی برخوردار است. این مدل طراحی دارای گواهینامه IP۵۳ است. در این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده شده است. بلندگو‌های استریو با کیفیت صدای خوبی دارد و عملکرد تراشه هلیو G۹۵ مدیاتک برای این محدوده قیمتی عالی است، حتی اگر چیپست قدیمی باشد. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، کیفیت عکس و فیلم فوق‌العاده‌ای دارد.

بهترین گوشی‌های موبایل تا ۸ میلیون تومان

۱۰- هواوی Y۹a: گوشی زیبا با قیمتی مناسب است. نمایشگر ۶.۶۳ اینچی دارد که کیفیت تصویر مناسبی دارد. از تراشه هلیو G۸۰ مدیاتک بعنوان پردازنده مرکزی درآن استفاده شده و عملکرد خوبی در این رنج قیمتی دارد. دوربین اصلی تلفن در نور روز برای عکاسی و فیلمبرداری مناسب است. با دوربین تلفن می‌توان تاکیفیت ۴K را فیلمبرداری کرد.

۱۱- آنر X۸: نمایشگری ال‌سی‌دی ۶.۷ اینچی آن، کیفیت تصویر خیلی خوبی دارد و نرخ ۹۰ هرتز را نمایش می‌دهد. در مرکز پردازش تلفن، چیپست اسنپدراگون ۶۸۰ قرار دارد که در کنار پردازنده گرافیکی Adreno ۶۱۰، عملکرد خیلی خوبی دارد. دوربین‌های تلفن در بین مدل‌های میان‌رده، عملکرد خیلی خوبی دارند و شرایط نور روز، می‌توانند عکس‌های خیلی خوبی ثبت کنند.

۱۲- ریلمی C۵۵: یکی دیگر از بهترین گوشی تا ۸ میلیون تومان در بازار ایران، ریلمی C۵۵ است. این گوشی از ابعادی نزدیک به ۷.۹×۷۶×۱۶۵.۶ میلی‌متر برخوردار است و تقریبا ۱۹۰ گرم وزن دارد. صفحه‌نمایش ۶.۷۲ اینچی گوشی یک نمونه فول اچ‌دی پلاس با نرخ رفرش ۹۰ هرتزی‌ست که داده‌های مرتبط با تاچ را با سرعت ۱۸۰ بار در هر ثانیه رفرش می‌کند. از دوربین در یک گوشی ارزان‌قیمت انتظار چندانی نمی‌رود و Realme C۵۵ نیز در این زمینه کاملا مطابق انتظار عمل می‌کند.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مریم حسنعلی زاده
0
0
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
گوشی
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

شهاب حسینی در ۵۰ سالگی برای سومین بار پدر شد

قیمت میوه در میادین تره بار امروز + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت پسته، تخمه، آجیل و خشکبار + جدول

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

فیلم/ ایران با جلیلی به دوران قاجار پرت شد

قیمت خودرو‌های شرکت کیا در بازار ایران + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

عکس/تضمین ضمانت پزشکیان درباره گشت ارشاد توسط ظریف و آذری جهرمی

قیمت تبلت اپل امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های فولکس واگن در بازار ایران امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ + جدول

تغییر چهره بازیگر معروف عشق ممنوع بعد از ۱۶ سال + عکس

عکس/واکنش آذری جهرمی به اظهارات طرفدار جلیلی: دختران ایران را فاحشه نخوانید

عکس / سعید جلیلی فقط رای دهندگان به خود را ایرانی می‌داند

عکس‌های جوانی پزشکیان در کنار هاشمی و خاتمی

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

یزدان‌دوست: بیمه‌های عمر، بخش بکر بازار با پتانسیل‌های فراوان است

بازیگر زن معروف شبکه جم تی وی به ایران بازگشت + عکس

حال و هوای شهر پیامبر سال ۱۴۴۵ هجری قمری

قیمت هر شتر برای پرورش چقدر است؟

استوری محمدحسین کنعانی زادگان جنجالی شد+ عکس

فیلم/ روایت مخبر از اولین جلسه با رهبرانقلاب پس از خبر سقوط بالگرد رئیسی

چک الکترونیک از سوی بانک رفاه کارگران عملیاتی شد

اعلام حمایت وحید حقانیان از مسعود پزشکیان

عکس/عذرخواهی و ابراز ندامت صبا آذرپیک از مدیرعامل بانک شهر

پزشکیان و جلیلی چند رأی تا ریاست جمهوری کم داشتند؟

تکاپوی دلار متوقف شد

فیلم/آیا جلیلی می‌خواهد ایران را به کام جنگ ببرد؟

فیلم/روایت ظریف از سنگ بودن و سنگ اندازی‌های جلیلی

صادق زیباکلام به پزشکیان رای می‌دهد

فیلم/ بازاریان تهران سعید جلیلى را هو کردند

معرفی هویتزر ام۷۷۷؛ فوق سبک و شگفتی‌ساز

فیلم/بخاطر دخترانمان به سمت تاریکی نمی‌رویم

جزئیات جدید از مناظره امشب انتخابات ریاست جمهوری

عکس/ سعید جلیلی با کلاه ترکمنی

رای دادن شیدا خلیق جنجالی شد

عکس/ طرفداران جلیلی: ما خود طالبانیم!

هافبک سابق استقلال در لیست نکونام

ناراحتی جمیله علم‌الهدی، همسر رئیسی در یک مراسم+ عکس

فیلم/ حمایت قاطع پسر دهقان فداکار از پزشکیان

عکس/بهرام رادان در نمایش «سی صد»

عقب نشینی قیمت طلا در بازار

مالیات حقوق در سال ۱۴۰۳ چقدراست؟

گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۳

دعوت روحانی از مردم برای شرکت در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری

عکس/تضمینی که دانشجویان اخراجی از پزشکیان می‌خواهند

عکس/ سلفی سعید جلیلی با یک دختر جوان در یزد

چه کسانی می توانند در مرحله دوم انتخابات رای بدهند؟

پرسش حجاریان از سعید جلیلی درباره عمق راهبردی و حجاب در ایران

آشنایی با ضرابخانه گنجعلی‌خان کرمان

بهترین زمان تعویض لاستیک خودرو چه زمانی است؟

فیلم/پاسخ کارشناسان به ادعای جلیلی درخصوص افزایش فروش نفت ایران

تب دنگی به تهران رسید؟

چهره خندان سعید جلیلی در کنار آتش زننده برجام + عکس

جدیدترین قیمت خانه در منطقه سهروردی + جدول

صدور شناسنامه المثنی پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

فیلم/ چوب حراج دولت رئیسی بر نفت ایران

عکس/ نیما شعبان‌نژاد و ساعت نیم میلیاردی!

قیمت رهن و اجاره مسکن در نازی آباد + جدول

مکان عشق و حال علیرضا بیرانوند لو رفت + عکس

سود بازرگانی انواع گوشت صفر شد+ بخشنامه

رفراندوم پنهان انتخابات ریاست جمهوری

عکس/رونمایی از تنها تصویر موجود از همسر سعید جلیلی!

اعزام طلبه به نقاط مختلف کشور برای تبلیغ سعید جلیلی

با ۱۰۰ میلیون تومان در کجای تهران خانه رهن کنیم؟ + قیمت‌ها

توزیع برنج و نخود در روستا‌ها به نام سعید جلیلی!