تاریخ انتشار: ۰۰:۵۷ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
اقتصاد ۲۴ گزارش می‌دهد؛

بهترین گوشی‌ها تا ۱۵ میلیون تومان

هنوز هم در لیست بهترین گوشی‌های تا ۱۵ میلیون در بازار گزینه‌های شاخصی وجود دارد که ارزش خرید قابل توجهی دارند.

بهترین گوشی‌ها تا ۱۵ میلیون تومان

اقتصاد۲۴- هدی کاشانیان: با گسترش دنیای تکنولوژی و تولید گوشی‌های هوشمند متنوع، انتخاب بهترین گوشی برای کاربران سخت شده‌ است. سازندگان، گوشی‌های میان‌رده هوشمند با امکانات مختلف و متنوع روانه بازار شده‌اند و همین امر موجب سردرگمی کاربران در هنگام خرید گوشی هوشمند می‌شود. به هر حال هنوز هم در لیست بهترین گوشی‌های تا ۱۵ میلیون در بازار گزینه‌های شاخصی وجود دارد که ارزش خرید قابل توجهی دارند.

۱. گلکسی A۵۴، ۵G: این دستگاه با ابعاد ۸.۲ در ۷۶.۷ در ۱۵۸.۲ میلی متر و وزن ۲۰۲ گرم، دارای شیار سیم کارت در اندازه نانو است و با حسگر اثرانگشت و طراحی مقاوم در برابر آب، یک انتخاب همه کاره برای استفاده روزمره به شمار می‎‌رود. گلکسی A۵۴، ۵G دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است که تصاویری پر جنب و جوش و با جزئیات را تضمین می‌کند. این گوشی هوشمند از چیپست Exynos ۱۳۸۰، یک پردازنده ۵ نانومتری با یک CPU هشت هسته‌ای با ترکیب هسته‌های Cortex-A۷۸ و Cortex-A۵۵ برخوردار است.

۲. گلکسی F۵۴، ۵G: این دستگاه با ابعاد ۸.۴ در ۷۷.۳ در ۱۶۴.۹ میلی‌متر و وزن ۱۹۹ گرم، طراحی شیک و شیشه‌ای در جلو و پلاستیک برای پنل پشتی و قاب خود دارد. این گوشی سامسونگ دارای یک سیستم دوربین سه گانه پشتی است که شامل سنسور‌هایی با وضوح ۱۰۸، ۸ و ۲ مگاپیکسل است. لنز واید ۱۰۸ مگاپیکسلی اولیه با دیافراگم f/۱.۸ و PDAF با یک لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی تکمیل می‌شود. دوربین جلویی دوربین ۳۲ مگاپیکسلی است که سلفی‌های با وضوح بالا و فیلم‌برداری ۴K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را ارائه می‌کند. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Super AMOLED Plus با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است که تصاویری زنده و جزئیات واضح را تضمین می‌کند. باتری لیتیوم پلیمری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از استفاده طولانی مدت پشتیبانی می‌کند و عملکرد قابل اعتماد را در طول روز تضمین می‌کند.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌ها تا ۱۰ میلیون تومان


۳. شیائومی ۱۲X: یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های شرکت شیائومی که ۱۲ ایکس نام دارد به نوعی نسخه خوش‌قیمت‌تر شیائومی ۱۲ است و تنها در زمینه سخت افزاری مقداری ضعیف‌تر عمل می‌کند. این گوشی از پنلی ۶.۲۸ اینچی با فناوری امولد استفاده می‌کند و رزولوشن FHD+ برای آن در نظر گرفته شده است. شیائومی ۱۲ از گستره رنگی ۱۲ بیتی یا همان ۶۸ میلیاردی پشتیبامی می‌کند و نرخ لمس ۴۸۰ هرتزی نیز دارد. انرژی این صفحه نمایش و سخت افزاری توسط یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی تأمین می‌شود.

بهترین گوشی‌ها تا ۱۵ میلیون تومان

۴. موتورولا Edge۳۰: یک گوشی باریک، سبک و زیبا با صفحه نمایش عالی و قیمتی جذاب که دوربین آن نیز با توجه به قیمت گوشی، عملکرد خوبی دارد. یک مساله که باعث می‌شود Edge ۳۰ در رتبه‌های بالا قرار نگیرد، باتری کوچک آن است که آن هم به دلیل اندازه کوچک گوشی است. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با وضوح بالا با OIS و دوربین فوق عریض با فوکوس خودکار ترکیب شده است که این ترکیب تضمین کننده ثبت عکس‌های با کیفیت است. نرم‌افزار Ready For موتورولا، امکان اتصال این گوشی به رایانه شخصی کاربر را فراهم می‌کند تا تجربه‌ای فوق‌العاده کار با ویندوز را داشته باشید.

۵. شیائومی ۱۲ Lite: این گوشی میان رده بسیار قوی، دارای ساختاری با وزن سبک است که لبه‌های مربعی آن نگه‌داشتن آن در دست را آسان می‌کند و در واقع یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه با طراحی زیبا، شارژ سریع و صفحه نمایش صاف ۱۲۰ هرتزی است. دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی این گوشی قادر است تصاویری روشن و با جزئیات ثبت کند؛ اما عکاسی با لنز‌های دیگر آن، تصاویری با کیفیت متوسط ارائه می‌دهند، اما عکس‌ها برای به اشتراک‌گذاری در فضای مجازی مناسب هستند.

۶. شیائومی ۱۳ Lite: نمایشگر Xiaomi ۱۳ Lite یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این گوشی هوشمند میان‌رده است. این نمایشگر ۶.۵۵ اینچی از پنل امولد با قابلیت نمایش ۶۸ میلیارد رنگ بهره می‌برد و از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، فناوری دالبی ویژن و +HDR۱۰ پشتیبانی می‌کند. سیستم دوربین سه‌تایی در شیائومی ۱۳ لایت شامل یک دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی و لنز واید می‌شود که از فناوری فوکوس خودکار PDAF پشتیبانی می‌کند. دو دوربین دیگر شامل دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۹ درجه‌ای و دوربین ماکرو با حسگر ۲ مگاپیکسلی می‌شود. شارژدهی باتری ۱۳ Lite در مجموع قابل قبول است و این باتری از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی شیائومی پشتیبانی می‌کند و به‌لطف آداپتوری که به همراه گوشی ارائه می‌شود امکان شارژ کامل باتری در ۴۰ دقیقه میسر است.

۷. آنر مدل X۹a: از لحاظ امکانات و قابلیت‌ها خیالتان از این مدل گوشی آنر آسوده باشد؛ این گوشی به تمام چیزی که یک کاربر معمولی به آن نیاز دارد فکر کرده و در گوشی جذاب خود اضافه کرده است. نقطه قوت اصلی آنر X۹a، باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن است که دوام بسیار زیادی داشته و می‌تواند به راحتی تا یک روز شما را همراهی کند. این گوشی از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی بهره می‌برد که از لرزشگیر اپتیکال پشتیبانی نمی‌کند، اما کیفیت بسیار خوبی دارد.

۸. گلکسی A۷۳، ۵G: این گوشی به هیچ عنوان کند نیست و به لطف بهینه سازی‌های نرم افزاری در اجرای برنامه‌ها بسیار خوب عمل می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این نمایشگر می‌توان به مقاومت بالای آن که به لطف گوریلاگلس ۵ تضمین شده، اشاره کرد. این گوشی به هیچ عنوان کند نیست و به لطف بهینه سازی‌های نرم افزاری در اجرای برنامه‌ها بسیار خوب عمل می‌کند. کیفیت عکس‌های گرفته شده با این گوشی شما را به وجد می‌آورد. دوربین سلفی هم ۳۲ مگاپیکسلیست و در همه‌ی شرایط نوری عملکرد عالی را به کاربر خود ارائه می‌دهد. این گوشی با رم ۶ و ظرفیت ۱۲۸ یک میانرده توانمند و کاملاً مجهز است که کاندیدای خوبی برای این رنج قیمتی در نظر گرفته می‌شود.

بهترین گوشی‌ها تا ۱۵ میلیون تومان

۹. گلکسی S۲۰ FE ۵G: نمایشگر گوشی از نوع سوپرآمولد بوده که رفرش ریت فوق العاده ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌دهد و به اجرای هر چه روانتر محتوا از جمله بازی‌ها کمک می‌کند. این گوشی به لطف بهره‌مندی از فریم‌های آلومینیومی، گواهینامه IP۶۸ و گوریلاگلس ۳ ضد آب و بسیار مقاوم در برابر خط و خش و ضربه است. کیفیت عکس‌های گرفته شده با لنز ۱۲ مگاپیکسلی هم رضایت کاربر خود را جلب خواهد کرد. دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سلفی نیز در این رنج قیمتی بهترین گزینه است. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری گوشی هم علاوه بر شارژ سیمی ۲۵ واتی از شارژ وایرلس ۱۵ واتی و شارژ معکوس ۴.۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

۱۰. گلکسی M۵۳: این محصول زیبایی خاصی دارد و بسیار خوش دست است در پنل جلویی شما یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با حداقل حاشیه ممکن را دارید. گوشی M۵۳ یک نمایشگر فوق‌العاده باکیفیت سوپرامولد پلاس ۶.۷ اینچی دارد که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی تصویر هم پشتیبانی می‌کند. گلکسی M۵۳ دارای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است. در واقع دوربین اصلی این گوشی امکانات خوب و آپشن‌های زیادی را برای عکاسی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی، شما یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی نیز دریافت می‌کنید. گوشی سامسونگ ام ۵۳ یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هم دارد.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ + جدول

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

قیمت ماشین های لوکس لکسوس در بازار ایران + جدول

فیلم/ بازیگر پرحاشیه صداوسیما در نارمک رای داد

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت مرغ، گوشت سفید و تخم مرغ در بازار + جدول

قیمت دلار و یورو امروز جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ + جدول

گزارش لحظه به لحظه اقتصاد ۲۴ از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری/ چه کسی نهمین رئیس جمهور ایران خواهد شد؟

قیمت انواع لپ تاپ مایکروسافت امروز + جدول

فیلم/مسعود پزشکیان با خانواده اش به پای صندوق رای رفت

قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ + جدول

بهترین زمان تعویض شمع خودرو چه وقت است؟

فیلم/حمله تندرو‌ها به پزشکیان در حرم شاه عبدالعظیم و زمان اخذ رای

پیش بینی هادی خامنه‌ای از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری

مدارک لازم برای رای دادن در انتخابات ریاست جمهوری

عکس/ محل تفریح دروازه‌بان تیم ملی لو رفت

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

اینفوگرافی/آخرین آمار گستردگی آراء در کشور

شکست دولت سیزدهم از مردم در انتخابات ریاست جمهوری

خشم حلقه قالیباف از جلیلی و همراهانش؛ پزشکیان هم انقلابی‌تر است و هم عقده‌ای نیست!

تخت‌جمشید در کام گلسنگ‌ها و زاگرس در کام آتش؛ محیط‌زیست و میراث، جاماندگانِ وعده‌های انتخابات + ویدیو

واریز مرحله سوم سود سهام عدالت در دولت بعد

آشنایی با موزه پارینه سنگی کرمانشاه

افغان‎های متولد ایران چه سهمی از برنامه های نامزدهای انتخابات داشتند؟/ بی‌برنامگی کاندیدا‌ها در خصوص اتباع افغان

اولین توئیت مسعود پزشکیان بعد از آغاز شمارش آراء انتخابات

شمارش رأی گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

ترامپ برنده اولین دوئل پیشا انتخاباتی؛ آیا دموکرات‌ها به دنبال گزینه‌ای جایگزین هستند؟

تعیین مبلغ علی الحساب همسان سازی حقوق بازنشستگان

تهران ـ واشنگتن در مسیر تغییرات سیاسی؛ بررسی چند فرضیه درباره انتخابات ایران و آمریکا

نشانه‌هایی که از صعود دوباره NOT خبر می‌دهند

آخرین وضعیت مفقودین معدن شازند

طلای جهانی روی ریل کاهشی باقی ماند

میزان افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد+ جدول

واریزی جدید برای بازنشستگان تامین اجتماعی

احتمال کشیده‌شدن انتخابات به دور دوم بالاست

فیلم/نامزدِ پیروزِ انتخابات باید چقدر رای بیاورد؟

جبرائیلی: مشارکت ۴۰ درصدی نتیجه حمله مغول‌وار به معیشت ملت است

مخالفت علیرضا بیرانوند با شرط پرسپولیس!

پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۹ تیر ۱۴۰۳

فیلم/خواب عجیب یک اسرائیلی درباره ایران

دلار به انتخابات ریاست جمهوری امریکا چشم دوخت

فروش خودرو با ۵۰درصد تخفیف

آخرین نتایج شمارش آرای انتخابات ریاست‌جمهوری

بورس با معادلات سیاسی رشد کرد

سکه امامی پرچمدار بازدهی بازار طلا شد

فیلم/حضور ۷۰ خبرنگار داخلی و خارجی در ستاد انتخابات

شرایط دو مرحله‌ای شدن انتخابات ریاست جمهوری چیست؟

پیش‌بینی جدید رئیس اتحادیه طلا

بهترین زمان تعویض لنت ترمز خودرو چه وقت است؟

"فرارفاه" رفاهی فراتر از انتظار

بازگشت دامنه نوسان به روال عادی

واکنش حسام الدین آشنا به مشارکت پایین در انتخابات

وضعیت هواشناسی امروز

رهبر انقلاب: حرکت مدافعان حرم، ایران و منطقه را نجات داد

قیمت جهانی نفت امروز افزایش یافت

قیمت مرغ، گوشت سفید و تخم مرغ + جدول

قیمت دینار عراق امروز + جزئیات

قیمت لیر ترکیه امروز + جزئیات

قیمت خودرو‌های سایپا + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو + جدول

قیمت سکه پارسیان + جدول

قیمت سکه و طلا + جدول

قیمت بیت کوین و رمزارز‌ها + جدول

قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها + جدول

وضعیت آلودگی هوای تهران در ۹ تیر ۱۴۰۳

نتایج ششمین مرحله از شمارش آرای انتخابات/ پزشکیان و جلیلی شانه به شانه هم

حمله مسلحانه به خودروی صندوق رای/شهادت دو مامور نیروی انتظامی