تاریخ انتشار: ۰۰:۴۷ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
اقتصاد ۲۴ گزارش می‌دهد؛

راهنمای خرید گوشی شیائومی

تنوع محصول و امکانات منحصر به‌فردی که با قیمتی کاملا رقابتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند، باعث شده که مردم بیش از گذشته به فکر خرید گوشی شیائومی باشند، اما با وجود تنوع بسیار زیاد گوشی‌های شیائومی، انتخاب بهترین گوشی با توجه به نیاز‌ها و بودجه می‌تواند چالش برانگیز باشد.

راهنمای خرید گوشی شیائومی

اقتصاد۲۴- هدی کاشانیان: شیائومی به عنوان یکی از برند‌های پرطرفدار و محبوب در دنیای تکنولوژی، با گوشی‌های هوشمند خود موفق به جذب توجه کاربران و علاقه‌مندان به فناوری شده است و راهنمای خرید گوشی شیائومی و انتخاب مدل‌های مختلف این برند مشهور، به یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های مردم برای تهیه گوشی تبدیل شده است و آن را به یک برند محبوب تبدیل کرده است.

گوشی‌های شیائومی از دوربین‌های برجسته گرفته تا عملکرد بی‌نظیر، جایگاه ویژه‌ای در بازار جهانی دارند. این تنوع محصول و امکانات منحصر به‌فردی که با قیمتی کاملا رقابتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند، باعث شده که مردم بیش از گذشته به فکر خرید گوشی شیائومی باشند، اما با وجود تنوع بسیار زیاد گوشی‌های شیائومی، انتخاب بهترین گوشی با توجه به نیاز‌ها و بودجه می‌تواند چالش برانگیز باشد.

دلیل محبوبیت گوشی شیائومی

گوشی‌های هوشمند شیائومی دارای ویژگی‎های مطلوبی هستند که به محبوبیت آن‌ها در بین کاربران در سراسر جهان کمک می‌کند.

•    رابط کاربری: MIUI، رابط کاربری اختصاصی شیائومی برپایه اندروید، یکی از ویژگی‌های تعیین کننده است. این مجموعه گزینه‌های سفارشی‌سازی، طراحی تمیز و شهودی و مجموعه‌ای از برنامه‌ها و خدمات خاص شیائومی را به ارمغان می‌آورد. MIUI همچنین به‌روزرسانی‌های منظم را دریافت می‌کند.

•    قیمت رقابتی: یکی از ویژگی‌های برجسته ارزش پیشنهادی چشمگیر آن‌ها است که مشخصات و عملکرد‌های پیشرفته را با قیمت رقابتی ارائه می‌دهد. این مقرون به صرفه بودن بدون از دست دادن کیفیت از ویژگی‌های گوشی‎های شیائومی بوده است.

•    سخت افزار: یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی گوشی‎های شیائومی سخت افزار قدرتمند موجود در آن است. آن‌ها اغلب مجهز به پردازنده‌های سطح بالای کوالکام یا مدیاتک هستند که عملکرد روان و چند وظیفه‌ای کارآمد را ارائه می‌دهند. دستگاه‌های شیائومی همراه با رم و گزینه‌های ذخیره‌سازی فراوان، تجربه کاربری بی‌نظیری را برای بازی، بهره‌وری یا استفاده روزمره ارائه می‌دهند.

•    باتری: دستگاه‌های شیائومی اغلب باتری‌های قوی دارند که استقامت چشمگیری را ارائه می‌کنند. فناوری‌های شارژ سریع اغلب ادغام می‌شوند و به کاربران این امکان را می‌دهند که در صورت نیاز به سرعت دستگاه‌های خود را شارژ کنند و راحتی کلی را افزایش دهند.

•    دوربین با کیفیت: دوربین‌های گوشی‌های هوشمند شیائومی نیز قابل توجه هستند. بسیاری از مدل‌ها دارای تنظیمات چند لنز، بهره‌گیری از سنسور‌های پیشرفته و پیشرفت‌های نرم افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی هستند. این ترکیب امکان عکاسی خیره‌کننده با جزئیات عالی، رنگ‌های زنده و حالت‌های مختلف عکاسی از جمله پرتره، حالت شب و عکس‌هایی با زاویه فوق‌العاده را فراهم می‌کند.

•    گارانتی معتبر: وجود تحریم‌ها باعث شده است که بسیاری از نمایندگی‌های رسمی کار خود را در داخل کشور ما پایان بدهند و شرکت‌های نمایندگی کمتری هستند که گارانتی معتبر ارائه می‌دهند. یکی از مهم‌ترین مشکلات این است که خیلی از کاربر‌ها به جای استفاده از قطعات اصل، به خرید قطعات فیک و نصب آن‌ها روی گوشی‌های خود رضایت می‌دهند. همواره برای خرید گوشی‌های شیائومی از نمایندگی‌های مشهور شیائومی مثل ایسل که دارای گارانتی معتبر است، خرید کنید.

•    صفحه نمایشگر: کیفیت نمایشگر از نکات مهمی است که بنا به استفاده شما از گوشی می‌تواند نقش تاثیر‌گذاری در انتخاب شما داشته باشد و قبل از خرید گوشی حتماً باید مورد بررسی قرار بگیرد. مدل‌های مختلف شیائومی خصوصاً بعضی از مدل‌های جدیدتر، از نمایشگر‌هایی استفاده کردند که کیفیت خوبی دارند و از رزولوشن بالایی بهره می‌برند. محافظ‌هایی که در سری‌های جدید این برند مورد استفاده قرار می‌گیرند، از انواع مدل‌های گوریلا گلس هستند. این محافظ‌ها مقاومت خوبی در برابر ضربه و یا خراشیدگی دارند.

راهنمای خرید گوشی شیائومی

برند‌های فرعی شیائومی

بعضی از افراد تصور می‌کنند برند‌هایی مانند پوکو، بلک شارک و… تولیدکننده مستقل هستند، در حالی که این‌طور نیست و آن‌ها زیرمجموعه‌های شرکت شیائومی هستند.

•    Poco: اولین بار در سال ۲۰۱۸ گوشی Poco F۱ روانه بازار شد. این گوشی، با استفاده از پردازنده Snapdragon ۸۴۵ که پرچم‌دار آن سال بود، توانست خیلی زود محبوبیت زیادی بین مردم بدست بیاورد. در این میان، چند گوشی میان‌رده مثل Poco X۳ و Poco F۴ هم توسط این برند تولید شدد.

•    Redmi: یکی از خط تولید گوشی‌های هوشمند با قیمت اقتصادی که زیرمجموعه برند شیائومی محسوب می‌شود، ردمی است. معمولاً مخاطبان این برند، کاربرانی هستند که به دنبال گوشی باکیفیت و با قیمت مناسب هستند. در سال ۲۰۱۹ شیائومی تصمیم گرفت ردمی را به عنوان زیرمجموعه برند خود معرفی کند که البته اخیرا ردمی شروع به ساخت گوشی‌هایی با مشخصات پرچم‌دار کرده است. مثلاً Redmi K۵۰ Pro پردازنده Dimensity ۹۰۰۰ داره و جزو محصولات پرچم‌دار سری ردمی محسوب می‌شوند.

•    Black Shark: گوشی‌های Black Shark ازنظر فنی زیرمجموعه شیائومی محسوب می‌شوند. این ساب برند، به اندازه ردمی و پوکو مستقل نیست. تمرکز اصلی بلک شارک تنها روی گوشی‌های هوشمند گیمینگ هست و از جدیدترین طراحی‌های آن می‌توان به سری Black Shark ۵ اشاره کرد. گوشی‌های این سری، دارای اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا اسنپدراگون ۸۷۰، نمایشگر‌هایی با نرخ نوسازی بالا، مشخصات عالی و طراحی بی‌نظیر هستند.

بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران

رویکرد کاربران نسبت به گوشی‌های شیائومی فراتر از اعداد و ارقام است. از دید کاربران حتماً یک گوشی پرچم‌دار جزو بهترین گوشی شیائومی نیست. بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران می‌تواند یگ گوشی میان‌رده و حتی ارزان قیمت باشد که قیمت مناسبی هم دارد و امکانات متفاوتی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. با کمی گشتن در بازار موبایل متوجه خواهید شد که کاربران از چه گوشی شیائومی بیشتر از همه استقبال می‌کنند. این موارد شامل بهترین مدل گوشی شیائومی برای بازی، بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت، پرفروش‌ترین گوشی شیائومی و دیگر موارد این چنینی است.

بهترین گوشی‌های شیائومی

•    Redmi Note ۱۳ Pro ۴G: گوشی شیائومی Redmi Note ۱۳ Pro ۴G قرار صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد دارد که نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز نیز برای آن در نظر گرفته شده و میزان روشنایی آن در حالت حداکثری به ۱۳۰۰ نیت می‌رسد. دوربین اصلی سه‌گانه با لنز‌های ۲۰۰، ۸ و ۲ مگاپیکسل از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند. ردمی نوت ۱۳ پرو را می‌توانید با حافظه‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت همراه با رم ۸ یا ۱۲ گیگابایت خریداری کنید. رزولوشن قابل ارائه صفحه‌نمایش ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است؛ همچنین از ۱ میلیارد رنگ نیز پشتیبانی می‌کند. باتری به کار برده شده برای تامین انرژی محصول ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات نیز پشتیبانی می‌کند. 

•    Redmi Note ۱۳ Pro Plus ۵G: ردمی نوت ۱۳ پرو را می‌توان جزو بهترین گوشی شیائومی نام برد. این گوشی با مشخصاتی که دارد در دسته محصولات میانرده پریمیوم قرار می‌گیرد. دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی، حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش، فیلمبرداری با کیفیت ۴K از دیگر ویژگی‌های این دستگاه هستند که به آن ارزش خرید می‌بخشند. صفحه‌نمایش ردمی نوت ۱۳ پرو از ۶۸ میلیارد رنگ، فناوری Dolby vision، ویژگی HDR۱۰+ و میزان روشنایی ۱۸۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند. پنل امولد با رزولوشن ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ انتخاب شیائومی برای صفحه‌نمایش این گوشی است. ابعاد این صفحه‌نمایش برابر با ۶.۶۷ اینچ است و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز نیز دارد.

•    ردمی نوت ۱۲ پرو ۵G: سیستم عامل گوشی شیائومی اندروید ۱۲ همراه با رابط کاربری MIUI ۱۳ که قابلیت ارتقا نیز دارد. برای گوشی شیائومی حافظه‌های متنوع ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت همراه با رم ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایت در نظر گرفته شده که با توجه به نیاز می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب داشته باشید. تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۸۰ به کار برده شده باعث شده تا ردمی نوت ۱۲ پرو ۵G در لیست گوشی‌های میان رده شیائومی قرار دارد. پنل پشتی گوشی میزبان دوربین سه‌گانه با لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی واید، سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو است.

•    Poco X۵ Pro ۵G: گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X۵ Pro ۵G صفحه‌نمایشی ۶.۶۷ اینچی دارد که برای آن پنلی از نوع امولد در نظر گرفته شده است. این صفحه‌نمایش رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل را ارائه می‌کند و میزان روشنایی برابر با ۹۰۰ نیت دارد. دوربین اصلی گوشی سه گانه و متشکل شده از سنسور‌های ۱۰۸، ۸ و ۲ مگاپیکسلی است. گوشی پوکو X۵ Pro با حافظه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت همراه با رم ۶ و ۸ گیگابات برای خرید در دسترس است قبل از خرید به این نکته توجه کنید که گوشی از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کند.

•    پوکو مدل F۵: این محصول طرفداران زیادی دارد و گزینه مناسبی برای افرادی است که گوشی میانرده با مشخصات سخت افزاری با کیفیت نیاز دارند. تراشه استفاده شده برای پوکو F۵ اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ است که یکی از تراشه‌های قدرتمند استفاده شده برای گوشی میانرده محسوب می‌شود. این صفحه‌نمایش محتوا را با کیفیت ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ نمایش می‌دهد. باتری دستگاه ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و به فناوری شارژ سریع ۶۷ وات نیز مجهز شده است.

•    ۱۱T Pro: شیائومی ۱۱ تی پرو همچنان یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی از نظر قیمت به شمار می‌رود. محصولی که از تراشه اسنپ دراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند و از صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED بهره می‌برد که کیفیت بسیار خوبی دارد. سه دوربین پشت برای آن در نظر گرفته شده که دوربین اصلی آن حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی محسوب می‌شود. این محصول شارژ سریع ۱۲۰ واتی دارد و در حال حاضر با قیمت مناسبی به نسبت امکانات قابل خرید است.

•    می ۱۱ اولترا: با وجود این که می ۱۱ اولترا پرچمدار دو سال قبل است و پس از آن سری شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۳ وارد بازار شده‌اند، اما همچنان طبق دیتای سایت Dxomark این محصول بهترین گوشی شیامی از نظر دوربین است. دوربین‌های این گوشی از اکسپوژر خوبی برخوردارند و از دامنه داینامیک قابل قبولی هم در زیر نور خورشید برخوردارند.

•    MIX FOLD ۳: گوشی Xiaomi MIX FOLD ۳ به عنوان یک افزودنی قابل توجه به دنیای گوشی‌های هوشمند تاشو ایستاده است و ترکیبی قوی از نوآوری و عملکرد را ارائه می‌دهد. این دستگاه در زیر کاپوت، با چیپست Qualcomm SM۸۵۵۰-AB Snapdragon ۸ Gen ۲ و پردازنده گرافیکی Adreno ۷۴۰، برای عملکرد درجه یک طراحی شده است. فضای ذخیره‌سازی سخاوتمندانه ۲۵۶ گیگابایتی در کنار ۱۲ گیگابایت رم، فضای کافی و قدرت کافی را برای نیاز‌های چندوظیفه‌ای و ذخیره سازی یکپارچه فراهم می‎کند.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت سکه و طلا امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت دلار و یورو امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع زعفران + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های میتسوبیشی اوتلندر، لنسر و میراژ در بازار امروز + جدول

عمو پورنگ هم از تلویزیون رفت!

قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

فیلم/ترور محمد بن سلمان ناکام ماند!

مشخصات فنی ویژگی های جنگنده F۱۵ آمریکا

جریمه به‌کارگیری اتباع غیرمجاز چقدر است؟

چرا بورس از ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ نزولی ماند؟/ رانت اطلاعاتی تنها دلیل سقوط بورس نبود/ رشد بازار در گرو این عامل است

پنهان کاری سازمان توسعه تجارت یا عملکرد ضعیف؟/ شائبه هک سامانه‌ها و نگرانی فعالان اقتصادی از درز اطلاعات

واکنش رضایی به درگیری با حامدی‌فر

عکس های جدید سحر قریشی در مقابل کاخ سفید آمریکا

پیش بینی قیمت دلار چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

سفر گروسی به تهران تاثیری بر بازار ارز دارد؟/ دلار تا انتخابات ریاست جمهوری ایران زیر ۱۰۰ هزار تومان حبس خواهد شد!

ازدواج ملکه زیبایی لبنان غوغا کرد! + عکس

هشدار نارنجی برای این استان‌ها در آخر هفته

آرمین زارعی خواننده به دلیل فشار عصبی بستری شد

افزایش جزئی حقوق، بازنشستگان را عصبانی کرد

افشای عمدی فایل صوتی ظریف به روایت سعید لیلاز

هزینه اجاره نشینی در آپارتمان‌های لوکس تهران+ لیست قیمت

حضور فعال بیمه سرمد در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

گام‌های بلند بیمه البرز در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب

دولت در فروردین چقدر مالیات گرفت؟

تمرین استقلال تعطیل شد

دهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رئیسی با مردم

پیشنهاد جنجالی مهاجری درباره ردصلاحیت روحانی

یک رأی تاریخی؛ پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور بانوان!

بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فیلم/ رانندگی با ماشین دنده اتومات

سکوت مجری پرحاشیه درباره ماجرای اخراجش شکست

بانک سینا در حوزه بانکداری دیجیتال پیشرو خواهد بود

حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن

عدم تمدید پرتفو‌های زیان‌ده رویکردی مهم در بیمه تجارت‌نو

پیش بینی قیمت دلار چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جمعیت ایران تا ۲۰ سال آینده ۹۰ میلیونی می‌شود

زاکانی: شهرداری تهران برای مدیرانش خانه سازمانی ندارد

پیشگوی معروف هلندی: زمین لرزه بزرگی در راه است

کشف ۱۰۶ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه!

پارسا پیروفر شباهتی به مولانا ندارد

چرا داده‌های نرخ تورم بانک مرکزی شفاف نیست؟

بازگشت بنزین پتروشیمی به چرخه سوخت

سن بازنشستگی تغییر کرد؟

جنایت وحشتناک جوان ۲۲ ساله در خانه مجردی دایی اش

فیلم/ «انجیلسی» دیگر زباله نمی‌پذیرد

شهردار مرند بازداشت شد

رقابتِ تنگاتنگ ۳۷ نماینده سابق در مرحله دوم انتخابات مجلس/ این چهره‌ها به مرحله دوم رفتند +جدول

اورونوف سریعترین بازیکن پرسپولیس+ عکس

مرسدس بنز برای شکست بی‌ام‌و دست به کار شد + عکس

مالکان خانه‌های خالی اخطار گرفتند

بازیگر زن داعشی سریال پایتخت در دنیای واقعی + عکس

اعلام تعرفه‌های جدید برقراری خط اینترنت

عکس های جدید سحر قریشی در مقابل کاخ سفید آمریکا

عکس/ تنها تماشاچی زن بازی پرسپولیس و نساجی

فیلم/ کل مردم این شهر لندکروز سوارند!

توقف رشد شاخص روند اشتغال آمریکا

پتروشیمی‌ها به دنبال تامین خوراک از گاز فلر

فیلم/کادوی بهرنگ علوی به مهران غفوریان حسابی جنجالی شد!

اونس طلا به بازار داخلی خط داد

فیلم/ قهر شهربانو منصوریان در دیدار با وزیر ورزش!

عکس/ لاغری چشمگیر حسین رضازاده

کامبک لحظه آخری استقلال گریه این بازیکن را درآورد+ عکس

تاثیر بارش‌های اخیر بر موجودی آب سد‌ها چقدر بود؟