اقتصاد ۲۴-کانون جوانههای این بانک به عنوان مبدع اولین طرح آموزشی ـ سرگرمی کودکان و نوجوانان در حوزه پولی و بانکی کشور است که توانست تعداد مشتریان زیر ۱۸ سال خود را به ۵ میلیون نفر برساند.
کانون جوانههای بانک ملی ایران از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون علاوه بر انجام رسالت خود در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی، ارتقای سواد مالی نسل آینده جامعه را نیز به شیوه آموزش مفاهیم اولیه اقتصادی در دستور کار قرار داده است.
بانک ملی ایران تاکنون توانسته بیش از ۵ میلیون نفر از جامعه مخاطبان در ردههای سنی زیر ۱۸ سال را جذب کند که با کسب اعتماد این گروه از مشتریان، در حال حاضر حائز بزرگترین جامعه بانکی در رده سنی کودک و نوجوان است.
گفتنی است کانون جوانههای بانک ملی ایران، صرفا یک آموزشگاه مجازی برای ارائه مولفههای مقدماتی اقتصادی و بانکی نبوده بلکه بستری مفید و البته لازم برای ساخت پایههای محکم آینده اقتصاد کشور محسوب میشود.
کودکان و نوجوانان میتوانند به همراه یکی از والدین خود و با در دست داشتن مدارک شناسایی شخصی به نزدیکترین شعبه بانک ملی ایران مراجعه کرده و با افتتاح حساب آینده سازان از مزایای متنوع کانون جوانهها بهرهمند شوند.
منبع: بانک ملی