تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۴

دومین رویداد دیتالایف با موضوع روابط عمومی داده محور در عصر هوش مصنوعی برگزار شد

دومین رویداد دیتالایف با عنوان روابط عمومی داده‌محور در عصر هوش مصنوعی به‌میزبانی و برگزاری لایف‌وب و با همراهی و مشارکت مجموعه‌های فعال در حوزه رسانه، روابط عمومی و تبلیغات از جمله: پابلیکا، کارنیک، زومیت، پی‌آرتاک و تپسی عصر روز دوشنبه ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۴ ساعت ۱۵ تا ۲۰ در سالن همایش کتابخانه ملی تهران برگزار شد.

دومین رویداد دیتالایف با موضوع روابط عمومی داده محور در عصر هوش مصنوعی برگزار شد

اقتصاد ۲۴- به‌گزارش روابط عمومی پابلیکا؛ دومین رویداد دیتالایف با عنوان روابط عمومی داده‌محور در عصر هوش مصنوعی به‌میزبانی و برگزاری لایف‌وب و با همراهی و مشارکت مجموعه‌های فعال در حوزه رسانه، روابط عمومی و تبلیغات از جمله: پابلیکا، کارنیک، زومیت، پی‌آرتاک و تپسی عصر روز دوشنبه ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۴ ساعت ۱۵ تا ۲۰ در سالن همایش کتابخانه ملی تهران برگزار شد.

در ابتدای برنامه سخنرانان حوزه‌ی ارتباطات، هوش مصنوعی و روابط عمومی به ارائه تجربیات خود، نقش هوش مصنوعی در پیشبرد مسیر کسب‌وکارها و ارائه راهکار‌های عملیاتی در این حیطه پرداختند. سخنران‌ها با اشاره به اهمیت و استفاده از داده‌ها در تصمیم‌گیری‌های سازمانی؛ برخی راهکارهای استراتژیک را برای مواجهه با بحران‌ها و حفظ اعتبار برندها را در شرایط حساس مطرح کردند.

در این بخش متخصصان روابط عمومی از آینده‌نگری و تجربیات خود سخن گفتند:

  • دکتر مریم سلیمی: هوش مصنوعی و روابط عمومی داده محور، از شعار تا واقعیت، چالش‌ها و فرصت‌ها
  • دکتر مسلم تقی‌زاده: شخصی سازی روابط عمومی در عصر داده محور
  • مهندس محمد رسول نصیرزاده: از سوشال مانیتورینگ تا سوشال لیسنینگ، ابزار‌های مدیریت بحران‌های روابط عمومی
  • علی احمدنیا: رئیس امور اطلاع رسانی دولت

پس ازاین بخش، پنل تخصصی با عنوان نقشه راه روابط عمومی زیر آتش، از بمباران داده‌ها در عصردیجیتال‌ تا بمباران‌های F - 

درجنگ ۱۲ روزه؛ به مسائل، تجربیات و راهکار‌های متخصصان روابط عمومی کسب‌وکار‌ها و نحوه پاسخگویی به رسانه‌ها پرداخته شد. این مسیر جنگ ۱۲  روزه شرایط نامساعدی را برای کسب‌وکارها به خصوص کسب‌وکارهای آنلاین و دیجیتال به‌وجود آورد و باعث شد بعضی از کسب‌وکارها در این میان از بین بروند و برخی دیگر با ارائه راهکارهای عملیاتی مناسب و تصمیم‌گیری درست، نه‌ تنها جایگاه فعلی خود را حفظ کنند، بلکه باعث رشد و ارتقا جایگاه خود شوند.

رویکرد این پنل، ایجاد فضایی برای گفت‌وگو درباره‎‌ی چالش‌ها، مسائل و بحران‌هایی‌که با آن مواجه شده و به‌خصوص انتقال تجربه و نحوه مقابله با آنها در این زمینه بوده است. در بخش پایانی پنل، مدیران روابط عمومی شرکت‌های مختلف تجربیات خود را درباره مدیریت بحران و چالش‌های پیش‌آمده در دوره «جنگ ۱۲ روزه» به اشتراک گذاشتند. از جمله سخنرانان این نشست:

  • مهدی امیرپور: مدیر روابط عمومی دیجی‌کالا
  • نگار عرب: معاون ارتباطات تپسی
  • سپیده عابدینی: مدیرکل ارتباطات بازار مبین‌نت
  • سهاب محبعلی: مدیر سابق روابط عمومی آلونک و شیپور
  • نغمه دانش: مدیر روابط عمومی فیلم‌نت و فیدیبو

سعید اتحادی مدیرمجموعه پابلیکا گفت: «هدف ما از مشارکت در برگزاری این رویداد، ایجاد فضایی برای شبکه‌سازی، ارتباطات‌سازمانی، گفت‌وگو و تبادل تجربه میان فعالان روابط عمومی و رسانه‌ای بود. رویکرد ما در این مسیر، تمرکز بر تحلیل داده‌ها و یافتن شیوه‌های صحیح استفاده از آن‌ها در تصمیم‌گیری‌های روابط عمومی و ارائه راهکارهای عملی برای مدیریت شرایط مختلف است».

به نقل از روابط عمومی دیتالایف: در دورانی که ارتباطات، بازاریابی، منابع انسانی و تصمیم‌سازی سازمانی همه به داده وابسته‌اند، نیاز به نگاهی تازه و میان‌رشته‌ای احساس می‌شود؛ نگاهی که داده را فقط ابزار تحلیل نبیند، بلکه آن را بستری برای شفافیت، درک انسانی و اقدام مؤثر بداند.

دیتالایف با همین هدف متولد شده است:

برگزاری رویدادهایی که به نقش داده در بهبود ارتباطات درون‌سازمانی، ساختارهای مدیریتی و تعاملات برون‌سازمانی می‌پردازد.

ما در دیتالایف معتقدیم که داده‌کاوی وقتی معنا دارد که به تصمیم بهتر، ارتباط عمیق‌تر و اقدام مؤثرتر منجر شود. در رویدادهای ما، داده نه‌تنها به‌عنوان یک ابزار فنی، بلکه به‌عنوان یک زبان مشترک بین دیجیتال مارکترها، روابط عمومی‌ها، مدیران منابع انسانی و مدیران ارشد سازمان مطرح می‌شود.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار