تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۰۷ تير ۱۴۰۵

ایران در حال بررسی تعلیق مذاکرات با آمریکا

یک منبع ایرانی امروز (یکشنبه) به روزنامه قطری «العربی الجدید» گفت که تهران در دو روز گذشته پیام‌های محکمی را از طریق واسطه‌ها به طرف آمریکایی ارسال کرده است.

مذاکرات ایران با آمریکا

اقتصاد۲۴- یک منبع ایرانی امروز (یکشنبه) به روزنامه قطری «العربی الجدید» گفت که تهران در دو روز گذشته پیام‌های محکمی را از طریق واسطه‌ها به طرف آمریکایی ارسال کرده است.

در ادامه این مطلب آمده است: وی افزود که تلاش برای باز کردن یک کریدور جایگزین در تنگه هرمز و حملات اخیر، تهدیدی اساسی برای آینده تفاهم‌نامه محسوب می‌شود.

وی تهدید کرد: «ما در حال بررسی تعلیق گفت‌و‌گو‌های فنی با طرف آمریکایی و عدم مشارکت در آنها هستیم، مگر اینکه نقض‌ها متوقف شوند.»

منبع: انتخاب
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار