تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۹ دی ۱۳۹۷

تفاوت پولدارها و کسب و کارهای نوپا در تبلیغات

محمد جواد آذری جهرمی وزیرارتباطات درمورد نحوه نامناسب تبلیغات کسب وکارهای نوپا و خانگی توییت کرد و معتقد است آنها به پیامک های تبلیغاتی مراجعه می کنند که نتیجه ای جز مزاحمت ندارد .
آذری جهرمی
اقتصاد۲۴ – آذری جهرمی در صفحه توییتر خود نوشت: پولدارها از صداوسیما و داراها از تبلیغات شهری استفاده می کنند اما کسب وکارهای نوپا و خانگی چه کنند؟  گاهی به پیامک های تبلیغاتی رجوع می کنند که نتیجه ای جز مزاحمت ندارد متاسفانه این مشاغل با ظرفیت دیجیتال مارکتینگ آشنا نیستند dm Day # فرصتی برای جذب آنهاست منتظر راه حل های شما هستیم.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار