اقتصاد۲۴- علیرضا نصیری، سرپرست گروه صنعتی ملی، با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد مردم ایران به اینترنت دسترسی دارند و این رقم به سرعت در حال افزایش است، گفت: تعداد قابل توجه کاربر اینترنت در ایران، موید لزوم هویتیابی برندهای تجاری در دنیای مجازی است، قطعا نماد کفش ملی به عنوان برندی دیرپا و با سابقه، نیازمند بهره بردن از این ظرفیت در راستای ارائه خدمات بهروزتر به مشتریان کفش ملی است.
سرپرست گروه صنعتی ملی با تصریح اینکه تخفیف 15 درصدی مختص خرید بازنشستگان که سابقا در نظر گرفته شده بود، علاوه بر تخفیف ارائه شده برای خرید ماه مبارک رمضان در فروشگاه های کفش ملی سراسر کشور لحاظ می شود افزود: با توجه به فعالیت حدود ۲۴۰ شعبه کفش ملی در سراسر کشور و توان ثبت، ارسال و پیگیری سفارش از استانهای مختلف، سامانه فروشگاه آنلاین کفش ملی این امکان را دارد که برای اولین بار در تاریخ فروشگاه های مجازی، برای هر مبلغ خرید در هر نقطه از کشور، ارسال رایگان، در حداکثر بازه زمانی ۲۴ ساعت داشته باشد.
نصیری در ادامه گفت: همچنین فروشگاه مجازی کفش ملی به پشتوانه دارا بودن مجهزترین آزمایشگاه صنعت کفش ایران برای اولین بار در تاریخ عرضه آنلاین کفش در کشور، ضمانت ۳ ماهه تعویض و بازگشت محصول را داراست، ضمن اینکه، ارائه شناسنامه کاملی از تمام مشخصات کفش برای نخستین بار در عرضه کفش کشور رخ داده است.
گفتنی است : فروشگاه آنلاین کفش ملی به نشانی www.mellishoes.ir در دسترس عموم مردم قرار دارد.