تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
در ادامه برنامه هاي هفته دولت؛

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از پروژه های شاخص منطقه آزاد قشم بازدید کرد

مرتضی بانک و هیات همراه روز چهارشنبه از پروژه های شاخص منطقه آزاد قشم بازدید کردند.

مرتضی بانک

اقتصاد۲۴ - مرتضی بانک در سفر یک روزه خود به منطقه آزاد قشم که روز گذشته صورت گرفت، از طرح‌های در حال اجرا در حوزه‌های نفت، انرژی و شیلات قشم بازدید کرد و در آیین کلنگ زنی چند طرح عمرانی حضور یافت.

بازديد از تولید و تعمیر انواع شناورها در کارخانه مدکندآلوی قشم

مرتضی بانک و هیات همراه روز چهارشنبه در بازدید از این کارخانه از بکارگیری نیرو‌های بومی و اشتغالزایی در جهت کمک به تولید ملی و ارتقای سطح کیفی و کمی صنعت کشتی سازی در منطقه ابراز رضایت کردند.

مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور در این بازدید ساخت ده‌ها فروند انواع شناور را در این کارخانه غرورانگیز خواند و با تشکر از تلاش‌های مدیریت و کارکنان این مجموعه تولیدی، نقش آن‌ها را در رونق اقتصادی و خودکفایی کشور و جزیره قشم ستود.
تولید و تعمیر انواع شناورها در کارخانه مدکندآلوی قشم
گفتنی است شرکت تعاونی شناورسازی مدکندآلوی قشم با هدف تولید و تعمیر انواع شناور‌های فایبرگلاس، آلومینیومی و فولادی با به کارگیری نیرو‌های بومی و اشتغالزایی در جهت کمک به تولید ملی، ارتقای سطح کیفی و کمی صنعت کشتی سازی در منطقه در سال ۱۳۸۵ تاسیس شد.


بیشتربخوانید: تعیین تکلیف واردات کالاهای گروه چهار به مناطق آزاد تا هفته آینده


کارخانه این شرکت در زمینی به مساحت پنج هکتار در جزیره قشم، منطقه کندآلو احداث شده و با اشتغالزایی ۲۰۰ نیروی کارمستقیم و ۵۰۰ نیروی کارغیرمستقیم ظرفیت ساخت ۱۰۰ فروند شناور زیر ۳۰ تُن را در سال داراست و تاکنون حدود چهارشناور ۱۵۸ نفره الماس، ۲۱ فروند شناور آذرخش و ٤٠٠ فروند شناور فایبرگلاس مسافری و تفریحی را در منطقه آزاد قشم ساخته است.

مرتضی بانک مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور و هیات همراه صبح چهارشنبه برای شرکت در آیین‌های بهره برداری، کلنگ زنی و بازدید از پروژه‌های نفتی، عمرانی و تولیدی وارد جزیره قشم شد و از سوی حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و مورد استقبال قرار گرفت.

بازدید از مزرعه ۲۰۰ هکتاری پرورش میگو پديده صدف قشم

مرتضی بانک در حاشیه این بازدید گفت: حضور فعال بخش خصوصی در زمینه پرورش میگو سایر محصولات دریایی علاوه بر اینکه در امنیت غذایی و سلامت جامعه نقش مهمی خواهد داشت و همچنین با صادرات این محصولات امکان کسب درآمد ارزی برای کشور نیز فراهم می‌شود.


مزرعه پرورش میگو پدیده صدف قشم در زمینی به مساحت ۲۰۰ هکتار در محدوده روستای نقاشه با ظرفیت تولید ۱۵۰۰ تن میگو در سال مشغول فعالیت است.

مزرعه پرورش میگو پديده صدف قشم
این مجموعه در سال ۱۳۹۸ با سرمایه گذاری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال فعالیت خود را آغاز کرده و زمینه ساز اشتغال برای بیش از ۱۲۰ نفر نیروی کار در منطقه بوده است.


بیشتربخوانید: اجرای برنامه ها در منطقه آزاد قشم با حفظ وحدت و ایجاد شفافیت به نتیجه رسیده است


فاز اول شرکت پدیده صدف قشم در سال ۹۸ با تعداد ۲۸ استخربه بهره برداری رسید که میزان ۹۵ تن میگو برداشت شد؛ و در فاز دوم این شرکت درسال ۹۹ تعداد ۳۱ استخر با ذخیره سازی ۶ میلیون قطعه لارو انجام گرفت که پیش بینی برداشت این دوره ۱۲۰ تن میگومی باشد.

عملیات خاکی کل استخر‌های این شرکت به پایان رسیده است و در حال ساخت دریچه‌های ورودی و خروجی استخر‌ها بوده که امید است تا پایان سال جاری تعداد ۵۸ استخر دیگر از این مزرعه وارد مدار چرخه تولید میگو کشور شود.

جزیره قشم با مساحت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر در سال‌های ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ با تصمیم دولت وقت به ۲ بخش منطقه آزاد با مساحت ۳۰۰ کیلومتر و منطقه ویژه اقتصادی با مساحت یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر تقسیم شد. پیوند اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی، انتقال تکنولوژی پیشرفته به منطقه، جذب سرمایه‌های خارجی، تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و افزایش صادرات و کسب در آمد‌های ارزی از جمله هدف‌های ایجاد منطقه آزاد قشم است.

مرتضی بانک مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور و هیات همراه صبح چهارشنبه برای شرکت در آیین‌های بهره برداری، کلنگ زنی و بازدید از پروژه‌های نفتی، عمرانی و تولیدی وارد جزیره قشم شد و از سوی حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مورد استقبال قرار گرفت.

بازديد از مجموعه بندری و پروژه های شاخص هاب بانکرینگ کشور در جزیره قشم

مرتضی بانک و هیات همراه روز چهارشنبه با حضور در منطقه سلخ جزیره قشم از نحوه ساخت اسکله و موج شکن در قالب فاز ۲ شرکت سوخت رسانی و خدمات کشتیرانی ستاره قشم به عنوان بزرگترین بندر سوخت رسانی کشور و اقدامات شرکت مکین قشم در جزیره قشم بازدید کردند.

مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور در حاشیه این بازدید این اسکله و موج شکن را هاب (نقطه اتصال) نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه خواند و گفت: با آغاز بهره برداری از این پروژه و پروژه‌هایی از این دست که در دست اجرا هستند، جزیره قشم به مرکز تولید، تامین و صدور انرژی در جنوب کشور تبدیل خواهد شد.

گفتنی است؛ پروژه فاز ۲ شرکت سوخت رسانی و خدمات کشتیرانی ستاره قشم با اعتباری بالغ بر ۸۷۲ میلیارد ریال برای ۹۰ نفر بطورمستقیم و ۱۵۰ نفر بطور غیر مستقیم ایجاد اشتغال می‌کند.

در این فاز، اسکله با ۵۰ متر طول و ۱۰ متر عرض به شکل ال با شمع فولادی و عرشه بتونی با ۸.۵ متر عمق آبخور (در موقع جزر) امکان پهلوگیری شناور‌های تا ۱۵۰۰ تنی را داراست.

موج شکن این فاز نیز با دو شاخه اصلی به طول ۱۶۰۰ متر و فرعی به طول ۶۹۰ متر و با فضای حوضچه به مساحت ۶۰۰ هزار مترمربع (۶۰ هکتار)، ۱۲.۵ متر عمق آبخور (درموقع مد) و ۸.۵ متر عمق آبخور (در موقع جزر) در دست ساخت است.

طرح شرکت سوخت رسانی انرژی قشم نیز توسط شرکت مکین قشم در منطقه سلخ جزیره قشم در زمینی به مساحت ۸ هکتار و باظرفیت ذخیره سازی ۵۰ هزار تن با ۳۶ میلیون دلار سرمایه گذاری ارزی اجرا می‌شود. طبق پیش بینی صورت گرفته، مدت زمان احداث این طرح ۲ سال و میزان اشتغالزایی آن ۲۰۰ نفر در دوران ساخت و ۵۰ نفر در زمان بهره برداری است.

مرتضی بانک مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور و هیات همراه صبح چهارشنبه برای شرکت در آیین‌های بهره برداری و بازدید از پروژه‌های نفتی، عمرانی و تولیدی وارد جزیره قشم شد و از سوی حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و امام جمعه شهرستان مورد استقبال قرار گرفت.

بازدید از پروژه پالایشگاه شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم

مرتضی بانک و هیات همراه روز چهارشنبه با حضور در محل این پروژه اشتغال بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر را در این پروژه دلیلی بر اشتغالزا بودن پروژه‌های نفتی دانست و گفت: با آغاز بهره برداری از این پروژه نیز افزون بر ۲۵۰ نفر به صورت ثابت در این پروژه مشغول کار می‌شوند که بطورمحسوس در افزایش نرخ اشتغال در جزیره قشم تاثیرگذار خواهد بود.

او با تقدیر از مدیریان و کارکنان این پروژه که تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، سرمایه گذاری ۱۳۳ میلیون یورویی بخش خصوصی را در این پروژه مایه مباهات خواند و از همکاری تنگاتنگ بخش خصوصی با دولت هم تقدیر کرد.
پالایشگاه شرکت پارس بهین پالایش نفت قشمگفتنی است؛ پروژه پالایشگاه نفت خام فوق سنگین برای تولید قیرشرکت پارس بهین پالایش نفت قشم با ظرفیت تولید روزانه ۳۵ هزار بشکه قیر توسط شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم از سال ۱۳۹۲ شروع شده است.

مرتضی بانک مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور و هیات همراه صبح چهارشنبه برای شرکت در آیین‌های بهره برداری، کلنگ زنی و بازدید از پروژه‌های نفتی، عمرانی و تولیدی وارد جزیره قشم شد و از سوی حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و امام جمعه شهرستان مورد استقبال قرار گرفت.

بازدید مشاور رییس جمهور از اسکله نفتی حرا قشم

مرتضی بانک و هیات همراه با حضور در منطقه جنگلی حرا جزیره قشم، یکی از بزرگترین اسکله‌های نفتی در جنوب کشور را که به تامین مواد اولیه پالایشگاهی، نفت خام فوق سنگین و صادرات میعانات نفتی مانند بنزین، گازوئیل و قیر در این جزیره مبادرت خواهد کرد، مورد بازدید قرار دادند.
 
او در حاشیه این بازدید راه اندازی این اسکله را نشانه‌ای عینی از توسعه روابط بخش خصوصی و دولت با مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد و گفت: ۳۰ درصد سرمایه گذاری این پروژه توسط سازمان منطقه آزاد قشم و ۷۰ درصد آن بوسیله بخش خصوصی انجام شده وعملیات ساخت جهت اتمام این پروژه با تلاش‌های سربازان جبهه تولید و سازندگی در حال انجام است.گفتنی است؛ پروژه اسکله نفتی حرا جزیره قشم با ظرفیت تامین و صدورسالانه ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تن مواد اولیه پالایشگاهی، نفت خام فوق سنگین و میعانات نفتی مانند بنزین، گازوئیل و قیر با ۵۳ میلیون یورو سرمایه گذاری و ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در منطقه جنگل‌های حرا جزیره قشم در دست ساخت است.
 
مرتضی بانک مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور و هیات همراه صبح چهارشنبه برای شرکت در آیین‌های بهره برداری، کلنگ زنی و بازدید از پروژه‌های نفتی، عمرانی و تولیدی وارد جزیره قشم شد و از سوی حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و امام جمعه شهرستان مورد استقبال قرار گرفت.

رونمایی از محصولات یک شرکت دانش بنیان

مرتضی بانک در حاشیه این مراسم گفت: یکی از مهمترین شاخص‌های تحقق اقتصاد مقاومتی تکیه بر تکنولوژی‌های جدید و فعالیت شرک ‎های دانش بنیان است که با تغییر رویکردی که در این حوزه در منطقه آزاد قشم اتفاق افتاده، شاهد رشد و شکوفایی صنایع دانش بنیان با نگاهی صادراتی در این منطقه هستیم.

شرکت بازو صنعت هوشمند قشم یکی از شرکت‌های دانش بنیان ثبت شده در مرکز بین المللی رشد منطقه آزاد قشم است که فعالیت خود را در حوزه ربات‌های صنعتی آغاز کرده است.

 
این شرکت با سرمایه گذاری ۳۵ میلیارد ریالی فعالیت خود را آغاز کرده و موفق به اشتغالزایی برای ۱۰ نفر نیروی کار به صورت مستقیم و ایجاد اشتغال برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم شده و با افزایش حجم سفارش محصولات این مجموعه ظرفیت ایجاد لشتغال برای ۲۰۰ نفر را داراست.

این مجموعه در حال حاضر با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال نمونه‌های اولیه محصولاتی از قبیل انواع سوئیت‌های شناور با تجهیزات و امکانات سکونتی، دوچرخه دریایی، موتورسیکلت دریایی و همچنین موتور ترکیبی برای انواع قایق‌های موتوری، شناور‌های دریایی و سوئیت‌های شناور تولید کرده است.

با بهره برداری از خط تولید محصولات شرکت بازو صنعت هوشمند قشم، هزینه تولید نمونه‌های داخلی این محصولات با هزینه‌ای کمتر از یک هشتم نمونه‌های خارجی در کشور تولید خواهد شد.

مرتضی بانک مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و هیات همراه صبح چهارشنبه برای شرکت در آیین‌های بهره برداری، کلنگ زنی و بازدید از پروژه‌های نفتی، عمرانی و تولیدی وارد جزیره قشم شد و از سوی حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مورد استقبال قرار گرفت.

رونمایی از محصولات جدید شرکت آرام شناور کیان قشم

مرتضی بانک در حاشیه این برنامه گفت: افزایش توان و ظرفیت تولید موجب تقویت کشور در حوزه صنایع و کاهش وابستگی‌ها به کشور‌های خارجی شده و فعالان صنعت شناورسازی جزیره قشم، با ارتقای دانش فنی توانسته اند تا این منطقه را به یکی از قطب‌های مهم کشور در ساخت انواع شناور‌های مسافری، باری، تفریحی، آلاچیق‌های گردشگری، و همچنین شناور‌های با کاربری مختلف تبدیل کنند.

شرکت آرام شناور کیان یک شرکت پویا و آینده نگر در حوزه ساخت و تعمیر انواع شناورهاست که با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی و سرمایه در گردش ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی طولا واقع جزیره قشم مشغول فعالیت است.

 شرکت آرام شناور کیان قشم
این شرکت در سال ۱۳۹۱ ثبت شده و از سال ۱۳۹۷ به بهره برداری رسیده و با سال‌ها تجربه در حوزه طراحی و ساخت انواع مختلف شناورها، تبدیل به یکی از بزرگترین ظرفیت‌های تکنولوژیکی صنعت دریایی و کشتی سازی کشور و منطقه آزاد قشم شده است.

این مجموعه صنعتی درخصوص انواع زیادی از شناور‌های مختلف، تجربه خوبی را به دست آورده و تخصص این شرکت، مناسب برای طراحی انواع مختلف شناور‌های تفریحی از جنس فایبرگلاس و آلومینویم در سایز‌های کوچک و متوسط است. پانتون بوت، انواع شناور‌های چوبی، آلاچیق و کلبه آلاچیق و همچنین رستوران شناور محصولاتی هستند که با هدف کمک به توسعه گردشگری دریایی در جزیره قشم تولید این مجموعه صنعتی تولید می‌شود.

شرکت آرام شناور کیان قشم در حال حاضر برای ۴۰ نفر اشتغال مستقیم و برای ۱۲۰ نفر نیز به صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال کرده است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال ۱۶۰ نفر دیگر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این مجموعه مشغول فعالیت خواهند شد.

مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و هیات همراه صبح چهارشنبه برای شرکت در آیین‌های بهره برداری، کلنگ زنی و بازدید از پروژه‌های نفتی، عمرانی و تولیدی وارد جزیره قشم شد و از سوی حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و امام جمعه شهرستان مورد استقبال قرار گرفت.

بازدید مشاور رییس جمهور از هتل آوینای قشم

مرتضی بانک در حاشیه این بازدید عنوان کرد: صنعت گردشگری تلفیقی از فعالیت ها، خدمات و زیرساخت‌های مختلف است که مراکز اقامتی و هتل‌ها یکی از مهمترین موارد را شامل می‌شود. اهمیت هتل داری و جایگاه آن در صنعت گردشگری و نقش آن در جذب گردشگر بر همگان روشن است امروزه دیگر هتل داری یک فعالیت صرفا تجاری نیست بلکه یک فعالیت اقتصادی فرهنگی و یک صنعت است.

هتل آوینای قشم در زمینی به مساحت ۶۱۰ مترمربع با ۳۵۰۰ متر زیربنا در هفت طبقه دارای ۴۰ اتاق با ظرفیت ۹۶ تخت و ۴۸ کاناپه تختخواب شو می‌باشد.

این هتل با ایجاد اشتغال برای ۳۶ نفر نیروی کار و همچنین با قرار گرفتن در بخش‌های مرکزی شهر قشم و با استفاده از تجهیزات مدرن و باکیفیت فرصت مناسبی را برای پذیرش گردشگران ایجاد کرده است.

هتل آوینای قشم با سرمایه گذاری ۱۳۲ میلیارد ریالی بخش خصوصی و با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم احداث و راه اندازی گردیده است.

مرتضی بانک مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و هیات همراه صبح چهارشنبه برای شرکت در آیین‌های بهره برداری و بازدید از پروژه‌های نفتی، عمرانی و تولیدی وارد جزیره قشم شد و از سوی حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و امام جمعه شهرستان مورد استقبال قرار گرفت.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
برچسب منتخب
# مناطق آزاد

قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع دستگاه ماینر امروز + جدول

اینفوگرافی/ بیشترین هزینه‌های نظامی جهان در سال ۲۰۲۳

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت انواع ماشین بی ام و در بازار امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع گوشی موبایل اپل امروز + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع لپ تاپ اچ پی HP امروز + جدول

قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ایسوس امروز + جدول

عکس/استوری تازه حامد آهنگی به مناسبت تولد پسرش

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه علی دایی مشخص شد

عکس/تغییر چهره ۲ خواهر سریال بزنگاه بعد از ۱۶ سال

پرفروش‌ترین فیلم‌ های تاریخ سینمای ایران

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

علت گرانی پیاز مشخص شد

خبر خوب درباره رتبه بندی معلمان

فیلم/ دستور تخلیه یک روستا بخاطر شکسته شدن سد!

درخواست هادی چوپان برای بخشش توماج صالحی+ عکس

رقابت کنکور سراسری ۱۴۰۳

تصمیم افزایش قیمت پژو پارس چه بلایی سر بازار خودرو می‌آورد؟

قیمت ماکارونی چقدر افزایش یافت؟

مرز‌های تقلب در کنکور ۱۴۰۳ جابجا شد

عکس/ بهاره رهنما با شلوار غیرمتعارف ظاهر شد!

ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد

اینفوگرافی/ تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی

استوری اوسمار خطاب به محمد حسین میثاقی+ عکس

مشکل استقلال با مالک جدید پرسپولیس چیست؟

قیمت جهانی طلا کاهش یافت

ساده‌ترین راه برای دریافت سود سهام عدالت

فرار محمد صادقی از ایران؛ بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟

فرشاد مومنی: شرم نمی‌کنند و راحت می‌گویند که از افزایش نرخ ارز سود نمی‌بریم!

رونق بازار مسکن شمال با سفرهای نوروزی؟

فیلم/ خواستگاری بازیگر معروف نون خ از دختر ترامپ!

عروس امام خمینی درگذشت

تابلوی معاملات بورس خبر از رونق می‌دهد؟

واتساپ بروز رسانی می‌شود

امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟

کدام خانم بازیگر امیر تتلو را در استانبول اغفال کرد؟

صادرات LNG روسیه در یک قدمی توقف

قیمت برنج ایرانی افزایش یافت

ادامه روند نزولی بازار خودرو در پایان هفته

سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست

فیتیله اختلاف عمو‌های فیتیله‌ای با عمو قناد پس از سال‌ها روشن شد

اعلام زمان نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳

مراقب این میم کوین‌های ارز سولانا باشید!

درآمد‌های نفتی باعث ایجاد تورم می‌شود؟

فیلمی از دختر ابراهیم رئیسی که وایرال شد

توضیح قوه قضاییه درباره حکم اعدام توماج صالحی

واردات گوشت گرم از آفریقا!

قیمت جدید دام زنده اعلام شد

خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!

سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست

لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟

سهامداران استقلال و پرسپولیس چه کسانی هستند؟

شیر و ماست از سبد غذایی خانوار حذف شد

تاثیر حراج شمش طلا بر قیمت بازار آزاد طلا

قیمت انواع روغن خوراکی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول

اعلام ممنوعیت‌های تردد در محورهای شمالی

وضعیت آلودگی هوای تهران در ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

نگاه بازار دلار در آخر هفته به چه اتفاقی است؟

تصویر محرومیت در ایران؛ سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالا، محروم‌ترین استان!

فیلم/ رقص مایکل جکسونی حامد آهنگی و یوسف صیادی جنجالی شد

قیمت انواع لپ تاپ ایسوس

با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه در تهران می‌توان خرید؟