تاریخ انتشار: ۲۳:۲۱ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

اظهارات توهین آمیز یک دلواپس علیه روحانی،لاریجانی و ظریف

اظهارات جنجالی خلیل موحدی درباره دولت، نمایندگان مجلس، مجمع تشخیص و حوزه علمیه را در این خبر بخوانید.
خلیل موحد
اقتصاد24 - روز گذشته بیش از ۲۰۰ نفر در تجمعی با عنوان «اجازه نمی دهیم»، خواستار ممانعت مجمع تشخیص مصلحت نظام از تصویب لایحه CFT شدند.

در این تجمع که صبح دیروز در محل حسینیه قرآن و عترت در مشهد برگزار شد، خلیل موحدی عضو شورای چهارم شهر مشهد به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: رهبر انقلاب فرمودند اگر در جریان هسته ای ضرر کردیم، تجربه شد اما اگر این جریان ادامه پیدا کند، خیانت است؛ این خیانت دارد شکل می گیرد. CFT و پالرمو دنباله فرایند راضی سازی دشمن و همان خیانت است.

موحدی افزود: امروز ما دقیقا شرایط زمان بنی صدر را داریم؛ با این تفاوت که آن جا خرمشهر و هویزه و سوسنگرد را می دادند اما امروز پایگاه های اقتصادی و درآمدی ما را می دهند. اگر نتوانیم میدان داری کنیم، گرانی ها و فشارها به سال 98 می رسد و با وجود بودجه تورم زایی که دولت به مجلس فرستاده، بار اضافه دیگری هم به مردم تحمیل می شود و کارد به استخوان مردم می رسد.

وی ادامه داد: برنامه آن ها این است که مردم بیرون بیایند و برای روز 28 مرداد جریانی شبه کودتا راه اندازی شود. قبل از این که بتوانند مردم را در برابر نظام بگذارند، ما باید اعتراض های نظام یافته، درست و منطقی داشته باشیم که بتوانیم آن را مهار کنیم. نباید اجازه دهیم دشمن از ما سوءاستفاده کند؛ تنش ایجاد شود و فرصت طلب ها سوء استفاده کنند.

این فعال سیاسی اجتماعی خاطرنشان کرد: ما از کنار حرم امام رضا(ع) می توانیم این انقلاب را شکل دهیم و بلای این افراد را از جان این ملت برطرف کنیم. این انسان های نامردی که از آن طرف می روند با اروپایی‌ها آن طور صحبت می کنند، بعد در داخل کشور اعلام می‌کنند که «افتخار می کنیم به عراق و یمن و سوریه کمک می کنیم»، منافق هستند. لذا با قدرت باید به میدان بیاییم. موحدی گفت: در بند «م» وصیت نامه امام(ره)، ایشان به ما دستور داده اند که هر وقت دیدید مملکت دارد از مسیر اسلام خارج می شود، ابتدا به مسئولان رجوع کنید؛ اگر نتیجه نداد به مافوق آن ها رجوع کنید؛ اگر باز هم نتیجه نداد، مردم رأسا به میدان بیایند و دین خدا را حفظ کنند. امروز دارد با نظام اسلامی بازی می شود. امروز انسان های منافق دروغگو، شکمباره و حرام خواری که از وضع زندگی های آن ها معلوم است چه کسانی هستند، دارند انقلاب ما را تحت فشار می گذارند و هزینه آن را باید حضرت آقا بدهند.

وی افزود: در آخرالزمان و این روزهایی که ما می بینیم و این فتنه ای که پیش روست، بدانید خیلی از علمای بزرگ و فقها عقب می مانند؛ همان طور که قبلا عقب ماندند. مگر امام(ره) نفرمودند «خون دلی که پدر پیر شما در حوزه علمیه خورد، از دشمنان اسلام نخورد»؟ به خاطر این که امام(ره) درس فلسفه می دادند، کوزه‌ای را که فرزند امام آب می خوردند، در همین حوزه آب می کشیدند و امام(ره) را تحت فشار می گذاشتند و به ایشان تهمت و بهتان می زدند.

این فعال سیاسی اجتماعی اظهار کرد: کسی که تکلیف خود را از جایی غیر از امام حاضر بشناسد، منحرف است. هر کس می خواهد باشد. برخی می گویند آن چه امام زمان(عج) بگوید اطاعت می کنم؛ چنین فردی دروغ می گوید. مسئولیت ما در برابر ولایت فقیه دقیقا همان مسئولیتی است که در برابر امام معصوم داریم.

موحدی خواستار شفاف بودن رأی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام به لوایح شد و افزود: درخواست ما شفافیت آراست چون همه کسانی که عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند، توسط رهبر انقلاب منصوب شده اند و طبق اصل 110 قانون اساسی، رهبر انقلاب سیاست گذاری نظام را با مشورت این مجمع انجام می دهند.

ضمن این که ایشان افرادی با ذائقه های مختلف را نصب کرده اند اما این افراد کسانی هستند که در هر حال به اعتماد رهبری آن جا حضور دارند لذا وقتی رهبری می فرمایند «این لوایح به نفع ما نیست»، رأی آن ها برای ما بسیار مهم است.

وی افزود: در مجلس چون امکان دارد مردم انتخاب بدی کرده باشند یا در شورای امنیت ملی چون همه اعضای شورا توسط رهبری تعیین نشده اند، ممکن است لابی گری صورت گیرد اما در مجمع رأی باید شفاف باشد و اگر این اتفاق نیفتد، مهم تر از مسئله CFT ، اصلاح خود افراد مجمع است.

عضو شورای چهارم شهر مشهد ضمن تأکید بر ضرورت نقش آفرینی نیروهای انقلابی در اعتراض به شرایط ناگوار اقتصادی، خاطرنشان کرد: مطالبات اقتصادی حرکتی است که باید از مشهد شروع و به سایر نقاط کشیده شود.

وی ادامه داد: اگر ما به میدان بیاییم و ناهنجاری های اقتصادی را به دولت نسبت دهیم، دیگر این فرصت از کسانی که می خواهند مشکلات را به ناکارآمدی نظام نسبت دهند، گرفته می شود.

موحدی یادآور شد: مردم عامی و عادی که اطلاع از مسائل ندارند؛ در نتیجه کوتاهی ما امکان بروز تنش را فراهم می کند و این جا مجددا باید آقا هزینه دهند؛ مانند جریان فتنه 78 که پس از کوتاهی ما، حضرت آقا وارد میدان شدند.

وی در پاسخ به سوال یکی از حاضران گفت: همان سخنانی که آقای ظریف برای برجام می گفتند که در صورت تصویب برجام، همه تحریم ها یک شبه برداشته خواهد شد و این گونه قاطع و محکم وعده می دادند، نتیجه اش گوشت کیلویی 110 هزار تومان شد.

برای FATF هم وزیر خارجه رسما گفتند نه بنده و نه رئیس جمهور تعهد نمی کنیم که با امضای CFT وضع اقتصاد مردم بهتر شود؛ فقط می توانیم بگوییم آمریکا فشار بیشتری به ما نیاورد.» احمقانه ترین دلیل دیپلماتیکی که در طول دوره مطالعه و شناخت همه چهره های دیپلماسی دنیا شنیده ام، این حرف بوده که از زبان این آدم شنیده ام؛ اگر بتوان به او گفت آدم!

عضو شورای چهارم شهر مشهد افزود: بسیاری از بندهای FATF را اجرا کرده اند اما اگر رسما CFT امضا شود، چنان به رگ و ریشه ما دسترسی پیدا می کنند که نرم افزار مالی ما در اختیار دشمن قرار خواهد گرفت. یکی از علت های گران شدن دلار همین بود که مبادی پولی ما باید در جریان FATF روشن باشد.

وی ادامه داد: وقتی تبادلات مالی ما برای واردات و برای دشمن روشن باشد، ما را تحت فشار قرار خواهند داد و این اقلام در بازار نایاب می شود. این فشار ها مردم را عصبانی و گرفتار می کند تا در برابر نظام بایستند. CFT آن قدر خطرناک است که ترکمانچای در برابر آن عددی نیست. موحدی گفت: در این شش سال چنان گرفتاری اقتصادی برای مردم ایجاد کرده اند که همه درگیر امور روزمره هستند. می دانید 3 میلیون جوان بیکار یعنی چه؟ دادنِ خرمشهر، هویزه و سوسنگرد در برابر این اتفاق اصلا عددی نیست. امروز مردم را دارند در حالت بی تفاوتی قرار می دهند و اگر ما که این مسائل را می فهمیم به میدان نیاییم، باعث می شود آن افراد در حاشیه امن حرکت کنند.

وی تصریح کرد: خطرناک تر از CFT ، انقلابی شدن ضد انقلاب ها و کسانی است که شکم های آن ها در انگلیس و آمریکا پر شده، به این دلیل است که ما بالاخره این روزها را خواهیم گذراند اما هشت سال دیگر دوباره همین لیبرال ها با استفاده از ضعف حافظه تاریخی کوتاه مدت مردم، با شعارمذاکره با آمریکا، دشمن شکست خورده را احیا می کنند. لذا امروز باید به هر قیمتی شده این افراد را به خاک مذلت بنشانیم.

این فعال سیاسی و اجتماعی در ادامه اظهار کرد: الان دیگر کسانی که حتی به آقای روحانی خوش بین بودند، دیگر نیستند، الان دو دستگی بین مردم ایجاد نمی‌شود. امروز آن هایی که به آقای روحانی رای دادند، دارند ناسزا می گویند. امروز که آقای روحانی و تفکر لیبرالی و تفکر منحط نگاه به بیرون در کنج رینگ قرار گرفته اند، باید آن قدر به این ها بوکس بزنیم تا روی زمین بیفتند؛ در غیر این صورت دوباره چند وقت دیگر انرژی می گیرند و سراغ ملت می آیند؛ لذا اصلا دیر نشده است. وی ادامه داد: عمد بزرگ این دولت، این بود که مسائل فنی را وارد جامعه کرد. البته این اتفاق برکت دارد و سطح فکر جامعه را بالا می برد، اما از آن طرف تا جامعه بخواهد این مسائل را بفهمد، هزینه های زیادی را باید بپردازد. مردم عامی و خانم خانه دار مگر می داند CFT یعنی چه؟ لذا به خدا قسم جنایت و ظلمی که نخبگان و علمای ساکت ما در حق مردم می کنند، آقای روحانی نمی کند.این حرف را در اولین تجمع هم خواهم گفت که امروز حوزه علمیه ما (با سکوت خود) دارد به انقلاب خیانت می کند. حوزوی انقلابی زیاد داریم اما خود حوزه دارد منفعلانه و گاهی اوقات، در برابر جریان انقلاب حرکت می کند. مردم اگر ببینند عالمی که از نهج البلاغه می گوید و عالمی که از امام حسین(ع) سخن می گوید، امروز برای چنین مسئله ای رنج می برد و وارد میدان می شود، مطمئن باشید آن ها هم می آیند.

موحدی اظهار کرد: من نباید امروز این حرف ها را بزنم، علمای ما باید پشت سر امام جمعه شهر این مسائل را سر دست بگیرند. امام جمعه در هر نماز جمعه این مسائل را مطرح می کنند. چرا آن ها پشت سر ایشان نمی آیند؟ ما باید از آن ها مطالبه کنیم و بگوییم خمس و زکاتی که دریافت می کنید، حرام است؛ چون این پول ها را برای حفظ نظام اسلامی دریافت می کنید.

این فعال سیاسی اجتماعی گفت: در همین شهر روزنامه خراسان و آقای احدیان، آقای ظریف را دعوت کرد برای پرده برداری از بیست هزارمین شماره روزنامه خراسان؛ اسم شان هم آرمان گرایان واقع بین است. وی زیر بال یکی از علمای برجسته این شهر دارد ارتزاق می‌کند. یعنی ما نمی دانیم این شخصیت منافق است و به اسلام و انقلاب آسیب زده است؟ نمی دانیم خرمشهر را داده و مدال گرفته؟ این خیلی ظلم است چون جوانان می بینند و می گویند اگر این کار اشکال داشت که آقای فلانی ساکت نمی نشست. لذا این سکوت و نشستن در برابر خیانت و ظلم یک خسارت بزرگ تر است.

قصد حضور در هیچ رقابت انتخاباتی را ندارم

وی تاکید کرد هدفش از ایراد این سخنان به هیچ وجه انتخاباتی نبوده و قصد حضور در هیچ رقابت انتخاباتی را ندارد. وی در واکنش به سخن یکی از حضار مبنی بر این که برخی مدارس علمیه از جمله ... می گویند موضع ما همان موضع رهبر انقلاب است، تصریح کرد: سراغ ایشان یا هر کس دیگری (که سکوت کرده است) بروید و بدون این که اسم بیاورید، بگویید «امروز دارد به مردم خیانت می شود و شما تکلیف تان را روشن کنید. می خواهید سکوت کنید؛ می خواهید قیام کنید؛ می‌خواهید حرف آقا را بزنید؛ بگویید و برای مردم پخش کنید تا مردم خودشان بفهمند. فقط مردم بدانند که آقای فلانی و فلانی که حرف از خدا و دین و پیامبر می‌زنند، امروز کجا هستند.

عضو شورای چهارم شهر مشهد اظهار کرد: خیلی زشت است حوزه ای که این انقلاب را شکل داده، امروز بخواهد حوزوی ها را برای شرکت در حرکات انقلابی مورد فشار قرار دهد. اصلا به نظر من CFT که تمام شد، باید غضنفر را بگیریم امروز انقلاب زدایی در حوزه شکل گرفته است.موحدی گفت: رئیس جمهور ما پشت تریبون آمد و گفت «به پیامبر خدا هم می شود نقد کرد.» چنین آدمی ایمان به خدا ندارد و اصلا به نظر من مسلمان نیست. ایشان اگر سنی هم بود این حرف را نمی زد چرا که در همین سوره حشر خداوند می فرماید «و ما آتاکم الرسول فخذوه و...»موحدی در ادامه سخنان خود گفت: هشت وزیر دروغگو هم گفتند اگر مجمع CFT را تصویب نکند ما استعفا می‌کنیم و هرچه ما منتظر ماندیم که این اتفاق خوب بیفتد، خبری نشد.

وی افزود: آن چه از نظر من مهم تر از CFT است، انقلابی شدنِ لیبرال هاست! این انقلابی شدن یعنی رنگ عوض کردن، لابه لای مردم پنهان شدن و دوباره در 8 سال دیگر به مردم سیلی زدن. امام(ره) فرمودند «ما از شر طاغوت خلاص شدیم اما به این زودی ها از شر نگاه لیبرالی خلاص نخواهیم شد.» ان شاءا... بعد از چهل سال امروز روزش است.

این فعال سیاسی اجتماعی گفت: امروز دیگر صحبت این نیست که CFT امضا شود یا نشود؛ ما امروز چند نفر را اسم می آوریم؛ آقای علی لاریجانی رئیس مجلس؛ آقای علی مطهری؛ آقای علی اکبر صالحی؛ آقای ظریف وزیر خارجه؛ آقای عراقچی معاونش؛ وزرای سابق صنعت، نفت، راه و بهداشت و خود رئیس جمهور را اسم می بریم و محکم از دادستان کل کشور می خواهیم که این افراد ممنوع الخروج شوند و پرونده تصمیم گیری آن‌ها در مسئله هسته ای بررسی شود تا دیگر امروز کسی نتواند زیر ابروی خود را بردارد و فرار کند.

وی ادامه داد: امروز ما باید حمله کننده باشیم؛ نه منفعل. نباید این گونه باشد که آن ها تصمیم بگیرند و ما بگوییم این کار را نکنید. امروز ما باید پافشاری کنیم تا این افراد ممنوع الخروج شوند و بدانند که وقتی کسی در جمهوری اسلامی مسئولیت گرفت، نمی تواند هر غلطی دلش خواست بکند. این باید مسیر حرکتی ما باشد. اگر وارد میدان شویم، مردم مؤمن هم دنبال شما خواهند آمد و السابقون السابقون خواهید شد و هر خیری از این حرکت منشعب شود، حتما در پرونده شما هم نوشته خواهد شد. در ادامه جلسه شعارهایی همچون «موافق CFT مخالف عزت است» توسط حاضران سر داده شد. موحدی اظهار کرد: ما بندگان خدا هستیم و به غیر خدا به هیچ کس دیگری، خدایی اطلاق نخواهیم کرد. ما دیگر کسی را که به این مردم خیانت کند، رها نخواهیم کرد؛ می خواهد در مجمع تشخیص باشد؛ یا در قوه قضاییه باشد؛ یا رئیس جمهور باشد یا در قوه دیگری باشد.

وی گفت: فعلا اسم نمی بریم ولی آن آقایانی که می‌گویند ما به آمریکا خوش بین هستیم و یک روزی می‌گویند بینی آمریکا را به خاک می مالیم؛ این افراد منافق اند. موحدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آن حضراتی که با نفاق خود می خواهند بین مردم و رهبری فاصله اندازند، شعور و فهم پایینی دارند. 40 سال است نفهمیده اید و مغزتان چون برای راه خدا از آن کار نکشیده اید کوچک شده است. محاسبات تان به هم ریخته است. فکر می کنید می توانید با فوت دهانتان چراغ نظام و انقلاب را خاموش کنید؟وی افزود: برخی نادانان می خواهند با فوت دهان خود، شأن و جایگاه رهبری را پایین بیاورند. حضرت آقا می‌گویند خوش بین نیستیم، آن ها می گویند خوش بینم. رهبری می گویند امر به معروف و نهی از منکر، آن ها می گویند مردم را به زور به بهشت نمی بریم. هرکاری کردند تا شأن رهبری را پایین آورند، اما این را بدانید که این ملت از رهبر خود جدا نخواهد شد.

این فعال سیاسی اجتماعی در بخش دیگری از این جلسه، پس از شعار «روحانی استعفا» جمعی از حضار، تصریح کرد: ما این شعار را محکم می دهیم اما این بار مطالبه ما استعفا نیست؛ محاکمه است. محاکمه جدی به گونه ای که سوزن به سوزن خیانت هایی را که کرده اید، باید جواب دهید؛ بعد بروید. هر جای دنیا هم بخواهید بروید، دنبالتان خواهیم آمد.

موحدی پس از سخنرانی فرد دیگری در این نشست، گفت: روزنامه خراسان که هیئت امنای آن را رهبری تعیین می کنند که جبهه انقلاب را حفظ کند، برای پرده برداری از بیست هزارمین شماره خود آقای ظریف را دعوت کرده اند. اسم شان هم آرمان‌گرایان واقع بین است. من نمی‌دانم کدام واقعیت را می بینند؟ واقعیت هایی آن طرف تر از این کشور را ظاهرا می بینند. خود آقای رئیس جمهور از برجام دست برداشته اما آن ها هنوز دست برنداشته اند و از محسناتش می گویند. حضرت آقا می گویند برجام خسارت محض است آن ها یک هفته بعد، ویژگی های برجام را می نویسند.

وی افزود: همین چهره های سیاسی پشت صحنه نشسته اند و برای انتخابات سال آینده شما طراحی می‌کنند. نتیجه اش می شود آقای شیران که دست آقای هاشمی را می بوسد و می گوید تا وقتی آقا ایشان را قبول دارند، من هم قبولش دارم. این یک عنصر اصولگرایی است که با دست شما به مجلس رفته است. نتیجه اش می شود آقای بحرینی که از دیوار برای برجام صدا در می آید، اما از ایشان در نمی آید. نتیجه اش می شود آقای قاضی زاده که در هیئت رئیسه حضور دارد و یک فریاد از ایشان نمی شنوید. آیا باید فقط دو نماینده ما فریاد بزنند؟ چه زمانی باید از این افراد مطالبه کنیم؟کجا باید مطالبه کنیم؟ این فعال سیاسی اجتماعی تصریح کرد: شما با خون شهدا این کرسی را گرفته اید. این روزنامه امانت دست شماست. یکی یکی چهره ها و شخصیت های شهر را الان بشناسید تا سال دیگر اگر دیدید مؤتلفه آمد گفت ما فلان افراد را معرفی می کنیم، بگویید تو غلط می کنی معرفی می‌کنی. زمانی که در برابر آقا [رهبری] می ایستادند، کجا بودی که حالا 15 نفر آدم نشسته اید برای مردم نماینده معرفی می کنید؟وی ادامه داد: کار را به دست مردم و مساجد بسپارید که کف جامعه برای خدا تلاش می کنند. شما مردم وسط میدان بیایید و نماینده تان را انتخاب کنید. موحدی گفت: هر عنصری از انقلاب راهش را از آقا جدا کرد، باید در گوش او بزنید؛ هرکسی می خواهد باشد. عالم باشد یا ربانی. به موقع اسم خواهم آورد. حجت الاسلامی در این شهر وجود دارد که چند دفعه برای حسینیه از ایشان دعوت کرده ایم، نیامده است. این را ضبط کنید تا به موقع اسمش را بیاورم. حجت الاسلامی را برای حسینیه دعوت کرده ایم که چون ما را افراطی می دانند، نمی آیند اما سر دیگ شله کسانی که در شورا [هستند و] شراب خوارِ عاملِ منافی عفتِ رشوه خوار [هستند، حضور می یابند تا آن ها] را تأیید کنند. کجا این را بگوییم؟

وی افزود: اگر محور وحدت ما حضرت آقا شود، آن وقت ارزش دارد وگرنه هر وحدتی به درد نمی خورد. این که بنشینیم سر یک سفره و با هم بخوریم به درد نمی خورد. باید سر سفره ای بنشینیم که عنایت حضرت آقا به آن باشد. اگر محکم پای این گفتمان بایستیم، خود به خود تفاله ها کنار می روند. خود به خود طی 4 سال، 5 سال، 6 سال دیگر این جریان فکری همه گیر می شود و همه مجبورند خودشان را با خواسته رهبر معظم انقلاب منطبق کنند. آن وقت است که لذتش را همه ما می بریم. همچنین در این تجمع حجت الاسلام بی نیاز، مصطفی شریف و مصطفی باقرزاده به تبیین دیدگاه های خوددر انتقاد از ابعاد گوناگون لوایح پالرمو و CFT پرداختند.

منبع: روزنامه خراسان
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک ایرانی
0
0
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
کشور بی در و دروازه هر لجنی می تونه فقط به دولت حمله کنه و کسی هم کارش نداره
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت گوشت گوسفند، گوساله و مرغ + جدول

قیمت سکه و طلا امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های پارس خودرو امروز + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت دلار و یورو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

دستمزد شهاب حسینی در گناه فرشته لو رفت

قیمت اسپیکر حرفه ای، سینما خانگی + جدول

رونمایی مصطفی زمانی از همسر عربش/ ناریمان الصالحی کیست؟

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

معرفی بهترین سریال های کره‌ای

قیمت سکه پارسیان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

پیش‌بینی قیمت دلار فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهترین موشک های ایران + مشخصات

قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

عکس/استایل نوجوان‌پسند نانسی عجرم در لس‌آنجلس

پیش‌بینی بورس فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فیلم/خودرو‌های مدیران خودرو در سیل غرق شدند!

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

معرفی بهترین سریال‌ های هندی

اثر کمبود این ویتامین‌ها بر شدت شوره سر

کنترل طبیعی فشار خون با خوردن این میوه

این سبزی رژیمی سرشار از ویتامین C است

کیلین مورفی کیست؟/ نقش نولان در پیشرفت ستاره هالیوود

این سردردها نشانه چیست؟

زمان ورود به بازار طلا فرا رسید/ مالیات بر عایدی چقدر بر بازار طلا اثرگذار است؟/ احتمال افزایش دوباره قیمت با رشد ادامه‌دار طلای جهانی

خبرخوش برای سهامداران عدالت

افزایش ۳۵۳ درصدی آتش‌سوزی در طبیعت ایران

پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز + عکس

عکس/ ابراز علاقه آناهیتا درگاهی به یک درخت

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تمدید شد

وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است

فیلم/ واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی

تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری

فیلم/ نخستین پرواز مسافربری اتومبیل پرنده در دنیا

عکس/ تیپ همسر ابراهیم رییسی در پاکستان

دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ به نسبت تورم افزایش پیدا نکرد

فیلم/ آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران

فیلم/ لحظه ترور ستاره تیک‌تاک عراق در بغداد

فیلم/ بلعیده شدن ناگهانی نگهبان باغ‌وحش حین غذا دادن به مار

فیلم/ اوضاع مالی خوانندگان پیش از انقلاب، به روایت ایرج مهدیان

خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد

بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟

این گیاه دارویی نفخ شکم را از بین می‌برد

فیلم/ آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران

فیلم/ مردم را با واردات خودرو‌های برقی سرکار نگذاریم

قبض برق این مشترکان بالای ۲میلیون تومان می‌شود!

عکس/ حضور دیپلمات زن بی‌حجاب در همایش سخنرانی رییسی

پنجشنبه یا شنبه؛ کدام یک تعطیل می‌شود؟

جزییات یارانه مضاعف برای خرید کالا

هشدار زرد هواشناسی

پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود

آخرین وضعیت مصدومان استقلال

میزان واریزی برای مسکن ملی مشخص شد

هزینه های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است

پیش‌بینی قیمت دلار فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیش‌بینی بورس فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مخالفت کارگروه فیلترینگ با رفع فیلتر گوگل‌پلی

پیری از چند سالگی شروع می‌شود؟

بررسی ارزان‌ترین روش‌های انتقال وجه بین المللی با فراکنش

سرنوشت لایحه امنیت شغلی کارگران به کجا رسید؟

ارزپاشی بانک مرکزی از محل ذخایر ارزی و منابع صندوق توسعه ملی

فیلم/ کلاهبرداری با آگهی اجاره خانه!

گشت ارشاد مدیران؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فساد‌ها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟

وضعیت علیرضا بیرانوند هنوز نامشخص است

مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را لو داد

خواب یک گروه سیاسی برای مهاجران افغان+ فیلم

سقف تراکنش خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت

سریال حشاشین غیرمجاز است