تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۰

دانلود برترین فیلم های جیسون استاتهام jason statham با دوبله فارسی

جیسون استاتهام بازیگر مشهور هالیوود و فیلم های اکشن می باشد که آثار او در سراسر جهان هواداران زیادی دارد و مسلتزم یک آرشیو کامل و قوی است.

فیلم های جیسون استاتهام

اقتصاد۲۴- جیسون استاتهام بازیگر مشهور هالیوود و فیلم های اکشن می باشد که آثار او در سراسر جهان هواداران زیادی دارد و مسلتزم یک آرشیو کامل و قوی است.

جیسون استاتهام (Jason Statham) بازیگر، تهیه‌کننده، ورزشکار و صداپیشه معروف انگلیسی است که او را بیشتر در فیلم های اکشن و رزمی دیده ایم. او یک ورزشکار خبره نیز هست و در رشته کاراته و کیک بوکسینگ تسلط دارد.صحنه های رزمی فیلم هایی که او حضور دارد را به بدل کار نمیدهند چراکه جیسون خود توانایی جسمی اجرای آنها را دارد که این یک آپشن ویژه برای بازیگر محسوب می شود. وی مدال های مختلفی در رشته های ورزشی دارد و در کنار بازیگری به کار مدلینگ نیز می پردازد و علاقه مند است. بی مصرف ها از مهم ترین فیلم هاییست که جیسون را بیشتر از پیش نشان داد. در این مقاله از سایت نیکی دیلی قصد داریم فیلم های این بازیگر خوش استایل را معرفی کنیم که در در بخش دانلود فیلم سینمایی موجود است.

فیلم های برتر جیسون استاتهام

1- خشم مردانه

فیلم خارجی خشم مردانه یا رف آو من (Wrath of Man) اثری اکشن و هیجان انگیز ساخت 2021 کشورهای آمریکا و انگلستان به کارگردانی گای ریچی و نویسندگی نیکولاس بوخریف و اریک بسنارد است. تولید و انتشار این فیلم توسط کمپانی Metro-Goldwyn-Mayer انجام گرفته است. هنرمندانی همچون؛ جیسون استاتهام، هولت مک کالانی، روکی ویلیامز، جاش هارتنت، جفری دونووان، اسکات ایستوود، اندی گارسیا، دئوبیا اوپارئی، لاز آلونسو، رائول کاستیلو، کریس ریلی از بازیگران این فیلم هستند. خشم مردانه در تاریخ 22 آوریل سال 2021 به صورت همزمان در چندین کشور اکران شد و توانست فروشی معادل 71 میلیون دلار در سطح جهانی دست پیدا کند و نظرات متفاوتی از سوی منتقدین و مخاطبین دریافت کرد.

2- مگ

فیلم سینمایی The Meg یک فیلم آمریکایی چینی در سبک اکشن علمی تخیلی به کارگردانی جان ترتل‌تاب است که در سال 2018 منتشر شد. فیلم‌نامه فیلم مگ توسط دن جورجاریس، جان هوبر و اریک هوبر بر اساس رمان مگ: رمانی از یک ترور عمیق 1997)، نوشته استیو آلتن به رشته تحریر درآمده‌است. از بازیگران فیلم خارجی The Meg 2018 می‌توان به جیسون استاتهام، لی بینگ‌بینگ، رین ویلسون، روبی رز، وینستون چائو، کلیف کرتیس، شایا سوفیا کای، پیج کندی، رابرت تیلور، اولافور داری اولافسون، جسیکا مک‌نامی، ماسای اوکا، هانگمی مای، وی یی اشاره کرد. این فیلم با دوبله فارسی در رسانه نیکی دیلی قرار گرفته است.

داستان گروهی از دانشمندان در “درازگودال ماریانا” گونه‌های جدیدی کشف می‌کنند که بوسیله پرده حرارتی سولفید هیدروژن پوشیده شده‌است. در بین این موجودات، گونه‌ای از یک کوسه غول پیکر به نام مگالودون وجود دارد، موجودی که سال‌ها تصور می‌شد منقرض شده‌است. جوناس تیلور (جیسون استاتهام) کاپیتان نیروی دریایی برای کمک به ایستگاه تحقیقاتی فراخوانده می‌شود، اما خیلی زود هیولا فرار می‌کند و در مسیرش همه چیز را نابود می‌ کند.

3- گاو صندوق

فیلم سینمایی گاو صندوق، امن یا سیف (Safe) یک فیلم اکشن، جنایی و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۱۲ کشور آمریکا به کارگردانی بوآز یاکین است که توسط کمپانی IM Global تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز بوآز یاکین برعهده داشته و بازیگرانی چون جیسون استاتهام، کاترین چان، رابرت جان برک، جیمز هنگ، انسون مونت، کریس ساراندون، جوزف سیکورا، جیمز کالبای، بری بردفورد در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند؛ همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ ۲۷ آوریل سال ۲۰۱۲ توسط Lionsgate Films در کشور آمریکا اکران شد و به فروش تقریبی ۴۱ میلیون دلار در سطح جهانی دست پیدا کرد اما نتوانست به خوبی بودجه ۳۰ میلیون دلاری خود را جبران کند؛ فیلم گاو صندوق پس از حضور در جشنواره‌‌های بین المللی Golden Trailer Awards و World Stunt Awards توانست نامزد دریافت ۲ جایزه Golden Trailer برای بهترین پوستر اکشن و جایزه Taurus Award برای بهترین مبارزه شود.

گاو صندوق Safe 2012 در مورد یک دختر بچه چینی به نام می است که حافظه‌ای فوق العاده دارد و میتواند اعداد بسیاری را به صورت رمز و مانند یک کامپیوتر قدرتمند به ذهن بسپارد. اما زمانی که او اسیر یک باند مافیایی چینی میشود به صورت اتفاقی با فردی به نام لوک (با بازی جیسون استاتهام) روبرو میگردد. لوک در گذشته قهرمان بوکس بوده اما زمانی که همسرش به دست گانگسترهای روسی کشته میشود، زندگی او نیز به کلی نابود میشود. اکنون لوک تصمیم میگیرد تا به می کمک کرده و او را از چنگال مافیای چینی، روس‌ها و همچنین پلیس فاسد نجات دهد.

4- سریع و خشن: هابز و شاو

فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw یک فیلم اکشن و ماجرایی به کارگردانی دیوید لیچ و نویسندگی کریس مورگان است که در سال ۲۰۱۹ اکران شد. هابز و شاو، اسپین آف مجموعه‌فیلم‌های سریع و خشن است و بر اساس کاراکترهایی به همین نام ساخته شده‌است. مراحل فیلمبرداری هابز و شاو در شهرهای لندن و گلاسگو دنبال شد و در ماه ژانویه در هاوایی به پایان رسید. داستان این فیلم دو سال پس از اتفاقات فیلم سرنوشت خشمگین به وقوع می‌پیوندد. مأمور باتجربه لوک هابز تصمیم می‌گیرد تا با دوست و رقیب قدیمی‌اش دکارد شاو همکاری کند تا مأموریت یک خلافکار مخوف به نام بریکستون را متوقف کنند. در این فیلم بازیگران مطرحی همچون دواین جانسون، جیسون استاتهام، ونسا کربی، ادربس البا، هلن میرن، ایزا گونزالس، رومن رینز، ادی مارسن، کلیف کرتیس حضور دارند. این فیلم کاندیدای دریافت هفت جایزه از جشنواره های بین المللی فیلم شده است.

5- ضربه وایلد

ضربه وایلد یا وایلد کارت (Wild Card) فیلمی اکشن، جنایی و درام محصول سال ۲۰۱۵ کشور آمریکا است؛ کارگردانی این فیلم بر عهده سایمن وست سازنده فیلم هایی چون بی مصرف ها ۲ و مکانیک بوده‌است در این فیلم بازیگرانی چون جیسون استاتهام، استنلی توچی، مایکل آنگارانو، فردی پول، گرایس سانتو، ژان کلود لوئر، مایکل پاپاجان، داونیا مک‌فدن، فرانسوا وینسنتلی، متیو ویلیگ، کریس براونینگ، آن هیش، جیسن الکساندر، سوفیا ورگارا، استنلی توچی، مکس کاسلا، هوپ دیویس، میلو ونتیمیگلیا، دومنیک گارسیا ایفای نقش می کنند؛ این فیلم بر اساس کتابی به نام حرارت نوشته ویلیام گلدمن ساخته شده است؛ ضربه وایلد در واقع بازسازی فیلم حرارت محصول سال ۱۹۸۶ است.

نیک واید، بادیگاردی حرفه‌ای با مهارت‌های مرگبار است که در زندگی شخصی‌اش درگیر قمار است؛ وقتی که دوستش مورد حمله یک قاتل سادیسمی قرار می‌گیرد، نیک به دنبال قاتل می‌گردد و متوجه می‌شود که او پسر سردسته مافیا است، نیک وارد دنیای زیرزمینی جنایتکاران می‌شود، و تحت تعقیب پلیس و مافیا قرار می‌گیرد، حالا نیک باید این بار بر سر زندگی‌اش شرطبندی کند

قاتل فراری، حمله رعد آسا، قاپ زنی، مامور انتقال، جنگ، مکانیک: رستاخیز از دیگر فیلم های محبوب Jason Statham است که میتوانید از رسانه نیکی دیلی با تعرفه ترافیک نیم بها و پخش آنلاین دریافت کنید.

ورود به آرشیو کامل فیلم های جیسون استاتهام

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت خودرو‌های جک و لیفان شرکت کرمان موتور امروز + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت ماهی امروز + جدول

قیمت خودرو‌های مدیران خودرو امروز

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

قیمت قند و شکر امروز

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت تبلت سرفیس و سامسونگ امروز + جدول

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت دلار و یورو امروز یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ + جدول

فیلم/ جلیلی بازنده‌ای است که رها نمی‌کند!

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قالیباف و پزشکیان با هم متحد می شوند؟

قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ + جدول

علی طیب نیا، اصلی‌ترین گزینه وزارت اقتصاد در دولت مسعود پزشکیان کیست؟/ تورم در ایران با طیب نیا تک رقمی می‌شود؟

ترانه علیدوستی در دامان طبیعت +عکس

عکس‌های خانوادگی مسعود پزشکیان

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ + جدول

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

شرط جدایی رامین رضاییان از سپاهان

فیلم/ تصاویری از بین‌الحرمین همزمان با شروع محرم الحرام در کربلا

عکس/ هدیه متفاوت یک مقام ترکیه‌ای به احمدی نژاد

سازمان ملل: مشتاق همکاری با رئیس جمهور جدید ایران هستیم

تشدید اختلال‌های اینترنت در دو هفته اخیر

اینفوگرافی/ پزشکیان دولت را در چه شرایطی تحویل گرفته است؟

فیلم/ لحظاتی از حضور سیدمحمد خاتمی در منزل مسعود پزشکیان

تغییر نام ناگهانی یک میدان در مشهد

شبک فروش؛ یک شریک استراتژیک برای بیمه سرمد

پاسخ آیت الله سیستانی درباره بیمه ماشین

عکس/ درخواست جالب خواننده مشهور ترکیه از پزشکیان

زائرین اربعین حسینی تحت پوشش بیمه معلم

بایدن: کنار نخواهم کشید

فیلم/ بی‌اطلاعی عجیب مهدی پاکدل درباره یکی از علایق رعنا آزادی‌ور؟

تبریک هنیه به پزشکیان

ستاد پزشکیان به شایعات درباره فیلترینگ پایان داد

فیلم/ روایت شنیده نشده از پیغام مسعود بهنود به یاشار سلطانی

قدردانی پزشکیان از پورمحمدی

ملاقات علیرضا بیرانوند و رامین رضاییان در کافه + عکس

فیلم/ خاطره جالب سیدجواد هاشمی از بازی در سریال مختارنامه

حمایت پزشکیان از حزب‌الله لبنان و جریان مقاومت

خبر مهم برای گندمکاران

عکس/ تبلیغ انتخاباتی سعید جلیلی در جوانی

استوری مبهم ستاره استقلال + عکس

پس‌لرزه‌های توهین حامیان سعید جلیلی به پزشکیان

فیلم/ تصمیم ناگهانی آقای وزیر برای دوچرخه‌سواری در اردوی تیم ملی

گفت‌وگوی تلفنی پوتین و پزشکیان

تماس تلفنی اردوغان با مسعود پزشکیان

پیام آملی لاریجانی برای پزشکیان

فیلم/ آجیل‌خوردن پوتین وسط نشست بین‌الملل

اعلام زمان قرعه‌کشی لیگ بیست‌وچهارم

هافبک پرسپولیس به دنبال جدایی

ظریف: نباید اجازه دهیم پیروزی مردم را به شکست تبدیل کنند

عکس/ خودنمایی یوسف تیموری در باشگاه بدنسازی

جزییات متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد

دستمزد رضا عطاران لو رفت

فیلم/ رونمایی علیرضا حیدری از بدن ورزیده‌اش

پاسخ معنادار آذری جهرمی به معصومه ابتکار

پیش‌بینی قیمت دلار فردا سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳

پیش‌بینی بورس فردا سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳

تاثیر لانینا بر ایران چیست؟

اختلاف بانک مرکزی و سازمان غذا و دارو؛ دودی که به چشم مردم می‌رود

بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده سیگار در جهان

شرایط معافیت خدمت سربازی در ایران+ جزییات

قتل رفیق باشگاهی به‌خاطر یک ساعت مچی!

ویرایش عکس در واتساپ با هوش مصنوعی!

معرفی پیشرفته‌ترین خودروی برقی ایران + عکس

حضور بیمه معلم در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور

عکس/ استایل سنتی نیوشا ضیغمی در یک مراسم

عکس/ پیام فوری بهنوش بختیاری به مسعود پزشکیان