تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

اسنپ دست از شکایت خود از مسافرش برداشت

شرکت اسنپ اعلام کرد با توجه عذرخواهی مسافر پرحاشیه از شکایت خود صرف‌نظر می‌کند.
اسنپ 1111
اقتصاد24 - شرکت ایده‌ گزین ارتباطات روماک (اسنپ) در اطلاعیه‌ای "بابت جریحه‌دار شدن احساسات عمومی از هم‌وطنان عزیز عذرخواهی کرد."

در ادامه اطلاعیه این شرکت همچنین اعلام شده که "‏به‌رغم اینکه نقل‌قول اولیه مسافر مبنی بر عذرخواهی اسنپ از او خلاف واقع بوده است، به علت ابراز پشیمانی‌ مسافر، این شرکت از حق شکایت خود صرف‌نظر می‌کند."
منبع: میزان
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
م
0
0
سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
اسنپ دست از شکایت خود از مسافرش برداشت!!!
نهايت بي شعوري را مي توان در اين كشور بفراواني يافت.
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار