تاریخ انتشار: ۰۰:۴۴ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
در اقتصاد ۲۴ بخوانید؛

مشخصات بهترین گوشی‌ های سامسونگ

در این مطلب، خلاصه‌ای از مشخصات بهترین گوشی‌های سامسونگ که در حال حاضر، در بازار به فروش می‌رسند را آماده کردیم و شما می‌توانید با خواندن مشخصات آن‌ها و بودجه‌ای که در نظر گرفتید، بهترین مدل را انتخاب کنید.

مشخصات بهترین گوشی‌ های سامسونگ

اقتصاد۲۴- هدی کاشانیان: شرکت سامسونگ یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند، سالانه مدل‌های متفاوتی از گوشی‌های هوشمند از دسته‌ اقتصادی تا میان رده و پرچمدار را به بازار ارائه می‎دهد و می‌توان آن را رقیب اصلی آیفون در بازار گوشی موبایل دانست. سامسونگ به جزئیاتی مثل ظرفیت ذخیره‌سازی، قابلیت‌های دوربین، پشتیبانی از تکنولوژی‌های جدید و سایر عوامل به سلیقه مشتری و کیفیت گوشی توجه ویژه‌ای نشان داده است.

در ادامه خلاصه‌ای از مشخصات بهترین گوشی‌های سامسونگ که در حال حاضر، در بازار به فروش می‌رسند را آماده کردیم و شما می‌توانید با خواندن مشخصات آن‌ها و بودجه‌ای که در نظر گرفتید، بهترین مدل را انتخاب کنید.

۱- گلکسی زد فولد ۵: گلگسی زد فولد ۵ را می‌توانیم جدیدترین گوشی سامسونگ بنامیم که در تابستان سال ۲۰۲۳ راهی بازار شد. این گوشی به صورت بسته در ابعاد ۱۵۴٫۹ در ۱۲۹٫۹ در ۶٫۱ میلی‌متر ساخته شده و در حالت باز هم در ابعاد ۱۵۴٫۹ در ۶۷٫۱ در ۱۳٫۴ میلی‌متر ساخته شده است. این گوشی به صورتی ساخته شده که قاب جلویی شیشه‌ای دارد و از فریم آلومینیومی استفاده می‌کند. البته که بدنه این گوشی با یک لایه گوریلا گلس ویکتوس ۲ محافت می‌شود. از ویژگی‌های گلکسی زد فولد ۵ می‌توانیم به برخورداری از گواهی ضد آب IPX۸ اشاره کنیم. این گوشی تا عمل ۱٫۵ متر به مدت ۳۰ دقیقه ضد آب است. سامسونگ در ساخت این گوشی از فریم آلومینیومی استفاده کرده که در برابر ضربه و خط و خش مقاوم است.

۲- گلکسی اس ۲۴ اولترا: در حال حاضر، بهترین و جدیدترین گوشی سامسونگ که می‌تواند برند‌های دیگر را هم به چالش بکشد، اس ۲۴ اولترا است. این مدل در تمام بخش‌ها به بهترین مشخصات سال ۲۰۲۴ مجهز شده و هوش مصنوعی هم ویژگی‌های جدیدی را به قابلیت‌های آن افزوده است. ارتقای دوربین تله‌فوتو به لنز ۵۰ مگاپیکسل و انتخاب تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سوم، از بهترین ارتقا‌های این محصول نسبت به نسل قبلی آن شمرده می‌شود.

۳- گلکسی اس ۲۴ پلاس: بعد از نسخه اولترا، مدل پلاس هم بهترین گوشی شمرده می‌شود که با قیمتی کمتر از اولترا به فروش می‌رسد. اس ۲۴ پلاس هم به عنوان یکی از پرچمداران شناخته می‌شود که مشخصاتی عالی برای آن انتخاب شده است. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ هم در این محصول بکار برده شده که از حداکثر نرخ کلاک ۳.۳۹ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند و از عهده پردازش تمام کار‌های سنگین به راحتی برمی‌آید. نسخه پلاس پرچمدار امسال سنسور‌های عکاسی پیشرفته‌ای دارد که در مجموع خروجی‌هایی بسیار باکیفیت و بدون نویزی را به مخاطب خود تحویل می‌دهد. در ضمن، این مدل از زوم اپتیکال ۳ برابر هم پشتیبانی می‌کند. البته توجه داشته باشید که قاب تیتانیومی تنها برای نسخه اولترا انتخاب شده و این مدل و نسخه معمولی، با متریال آلومینیومی ساخته شده‌اند.

مشخصات بهترین گوشی‌ های سامسونگ

۴- گلکسی زد فولد ۴: سامسونگ چند سالی است که گوشی‌های تاشو خود را تحت دو عنوان گلکسی زد فولد و زد فلیپ وارد بازار می‌کند و امسال بالاخره این دو مدل به نقطه‌ای رسیده‌اند که به راحتی می‌توان خرید آن‌ها را به کاربران پیشنهاد داد. گلکسی زد فولد ۴ لقب گران‌ترین گوشی سامسونگ را یدک می‌کشد و به گونه‌ای طراحی شده که به حالت عمودی تا می‌شود و در حالت بسته و باز هر کدام پنلی جذاب را پیش روی شما قرار می‌دهد. این کهکشانی ۲۶۳ گرم وزن دارد که به دلیل طراحی آن کاملا معقول به نظر می‌رسد. این پرچمدار در حالت بسته از نمایشگری ۶.۲ اینچی از نوع Dynamic AMOLED ۲X با رزولوشن ۲۳۱۶ در ۹۰۴ میزبانی می‌کند و نسبت ۲۳.۱ به ۹ دارد که کمی کشیده از نمایشگر‌های نرمال و عادی است. این پنل از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. پنل دوم این گوشی که در حالت باز شدن مقابل شما قرار دارد اندازه‌ای ۷.۶ اینچی دارد و از فناوری مشابهی استفاده می‌کند.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های موبایل تا ۲۰ میلیون تومان


۵- گلکسی S۲۳ FE: همان‌طور که می‌دانید شرکت سامسونگ گوشی A۷۴ را معرفی نکرد و همین باعث شد تا فاصله بین گلکسی A۵۴ و گلکسی S۲۳ از همیشه بیشتر شود. کره‌ای‌ها برای پر کردن این فضای خالی، گوشی S۲۳ FE را بعد از مدت‌ها انتظار روانه بازار کردند. این کهکشانی نسل جدیدتر S۲۱ FE به حساب می‌آید و در بخش‌های نسبت به مدل قبلی با بهبود مواجه شده است. از آنجایی که مدل بعدی موجود در لیست S۲۱ FE است و این دو گوشی شباهت‌های زیادی به هم دارند در این قسمت تنها به بهبود‌های نسل جدید نسبت به قبل می‌پردازیم. این گوشی جدید برعکس قبل حالا دیگر از قاب پشتی شیشه‌ای استفاده می‌کند و از این جهت حس نزدیک‌تری به گوشی‌های پرچمدار دارد. البته که وزن S۲۳ FE از ۱۷۷ به ۲۰۹ گرم رسیده و ضخامت آن نیز از ۷.۹ به ۸.۲ میلی‌متر افزایش داشته است. این مدل مقداری هم طول و عرض بیشتری دارد و به طور خلاصه از نظر ارگونومی نسبت به قبل با پسرفت مواجه شده است.

۶- Galaxy A۷۳: یکی از بهترین مدل‌های گوشی سامسونگ این محصول است که در کنار سخت‌افزار و نمایشگر خوبی که دارد، سیستم دوربین آن هم به مشخصات قابل توجهی دست یافته است. البته این گوشی A۷۳ به دلیل داشتن ماندگاری شارژ خوب و گواهی IP۶۷ هم در این فهرست خود را جای داده است، اما از نظر دوربین هم نسبت به رقبای هم قیمت خود عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌کند. دوربین این گوشی قادر است که تصاویر جذابی را ارائه کند. در واقع، سنسوری که به عنوان دوربین اصلی قرار گرفته، از لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی بالارده‌ای برخوردار شده که می‌تواند تصاویری باکیفیت و جزئیات بالا را به ثبت برساند. حتی در محیط‌های تاریک‌تر هم، عملکرد این محصول نسبت به رقبای هم قیمت آن، بیشتر توجه ما را به خود جلب کرده است.

مشخصات بهترین گوشی‌ های سامسونگ

۷- گلکسی A۵۴: گلکسی A۵۴ سامسونگ هم از نظر ظاهری و هم از نظر سخت‌افزاری گوشی خوب و زیبایی به‌شمار می‌رود. میان‌رده محبوب سامسونگ این‌بار با ویژگی‌هایی مانند قاب پشتی شیشه‌ای، گواهی ضدآب IP۶۷ و پشتیبانی نرم‌فزاری پنج‌ساله تقریباً رقیبی برای خود نمی‌بیند. نمایشگر ۶٫۴ اینچ ۱۲۰ هرتز Super AMOLED با وضوح FHD+، تراشه پنج نانومتری Exynos ۱۳۸۰ سامسونگ، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل مجهز به OIS و دوربین سلفی ۲۳ مگاپیکسل با فوکوس ثابت سایر ویژگی‌های‌ای ۵۴ سامسونگ را تشکیل می‌دهند. بد نیست برای آشنایی با عملکرد تراشه جدید سامسونگ بررسی گلکسی A۵۴ را بخوانید.

۸- گلکسی S۲۲ Ultra: با عرضه گوشی S۲۳ Ultra لقب بهترین گوشی سامسونگ و اندرویدی بازار از این گوشی گرفته شده و با توجه به اختلاف قیمت حدود ۴ تومانی این گوشی با s۲۳ Ultra دیگر خرید این گوشی خیلی توجیه ندارد و بهتر است سراغ خرید گوشی نسل جدید بروید و از بهبود‌های ایجاد شده در بخش‌های طراحی، سخت افزار و دوربین استفاده کنید و بهتر است به خرید این گوشی اصلا فکر نکنید. طراحی گوشی S۲۲ Ultra نسبتا با بقیه خانواده S۲۲ تفاوت می‌کند و ترکیبی بین گوشی نوت ۲۰ اولترا و اس ۲۲ سامسونگ است. طراحی خمیده و یکپارچه گوشی که از گلس و فلز آلومینیوم ساخته شده باعث می‌شود علیرغم وزن زیادش گوشی خوش دستی باشد و در استفاده طولانی مدت هم اذیت نشوید.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

ژیلا صادقی جواب تمام منتقدانش را یکجا داد! + فیلم

قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

احتمال ریزش قیمت طلای ۱۸ عیار تا این رقم/ شیرینی آرامش در بازار طلا به کام طلافروشان زهر شد/ حرکت زرگران به سمت بازار‌های دبی و استانبول

قیمت سکه و طلا امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت پسته، تخمه، آجیل و خشکبار + جدول

قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

الفاظ رکیک سپهر حیدری درباره هوادار سپاهان که کاربران را شوکه کرد+ عکس

قیمت دلار و یورو امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت تبلت اپل امروز + جدول

قیمت انواع زعفران + جدول

قیمت سکه پارسیان امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های میتسوبیشی اوتلندر، لنسر و میراژ در بازار امروز + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های فولکس واگن در بازار ایران امروز + جدول

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

سکوت مجری پرحاشیه درباره ماجرای اخراجش شکست

بانک سینا در حوزه بانکداری دیجیتال پیشرو خواهد بود

حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن

عدم تمدید پرتفو‌های زیان‌ده رویکردی مهم در بیمه تجارت‌نو

پیش بینی قیمت دلار چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جمعیت ایران تا ۲۰ سال آینده ۹۰ میلیونی می‌شود

زاکانی: شهرداری تهران برای مدیرانش خانه سازمانی ندارد

پیشگوی معروف هلندی: زمین لرزه بزرگی در راه است

کشف ۱۰۶ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه!

پارسا پیروفر شباهتی به مولانا ندارد

چرا داده‌های نرخ تورم بانک مرکزی شفاف نیست؟

بازگشت بنزین پتروشیمی به چرخه سوخت

سن بازنشستگی تغییر کرد؟

جنایت وحشتناک جوان ۲۲ ساله در خانه مجردی دایی اش

فیلم/ «انجیلسی» دیگر زباله نمی‌پذیرد

شهردار مرند بازداشت شد

رقابتِ تنگاتنگ ۳۷ نماینده سابق در مرحله دوم انتخابات مجلس/ این چهره‌ها به مرحله دوم رفتند +جدول

اورونوف سریعترین بازیکن پرسپولیس+ عکس

مرسدس بنز برای شکست بی‌ام‌و دست به کار شد + عکس

مالکان خانه‌های خالی اخطار گرفتند

بازیگر زن داعشی سریال پایتخت در دنیای واقعی + عکس

اعلام تعرفه‌های جدید برقراری خط اینترنت

عکس های جدید سحر قریشی در مقابل کاخ سفید آمریکا

عکس/ تنها تماشاچی زن بازی پرسپولیس و نساجی

فیلم/ کل مردم این شهر لندکروز سوارند!

توقف رشد شاخص روند اشتغال آمریکا

پتروشیمی‌ها به دنبال تامین خوراک از گاز فلر

فیلم/کادوی بهرنگ علوی به مهران غفوریان حسابی جنجالی شد!

اونس طلا به بازار داخلی خط داد

فیلم/ قهر شهربانو منصوریان در دیدار با وزیر ورزش!

عکس/ لاغری چشمگیر حسین رضازاده

کامبک لحظه آخری استقلال گریه این بازیکن را درآورد+ عکس

تاثیر بارش‌های اخیر بر موجودی آب سد‌ها چقدر بود؟

اینفوگرافی/۱۰۰۰ روز با دولت ابراهیم رئیسی؛ دولت سیزدهم چه تغییراتی در شاخص‌های کلان ایجاد کرد؟

افزایش حق مسکن کارگران منتفی شد؟

صدور بخشنامه افزایش حقوق بازنشستگان+ جزییات

فیلم/ خاطرات بامزه آقای بازیگر از سفر به آلمان

این ویتامین‌ها باعث کاهش وزن می‌شوند

نظر قطعی دولت درباره حقوق کارگران

گزارش بورس امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فیلم/ محسن هاشمی باب شوخی را با احمدی نژاد باز کرد!

برای خرید جت شخصی چه قدر باید هزینه کرد؟

تکذیب بدهی ۶۰ هزار میلیارد تومانی پتروشیمی‌ها به شرکت گاز

فیلم/بازسازی درگیری در خیابان نازی‌آباد

بدهی ۱۰۰ میلیارد دلاری دولت به صندوق توسعه ملی

عکس/ عزاداری دختر سردار سلیمانی در یک مراسم

ظاهر عجیب امیر تتلو در آخرین جلسه دفاعش با پیرسینگ!

چرا دلار ارزان شد؟

مرگ ۱۱۰۰ بیمار به دلیل نبود دارو!

آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیر تتلو