اقتصاد ۲۴- در این جلسه محمد کبیری بر شناسایی تمامی گلوگاههای صدور مجوزهای صادره سازمان و تعیین زمان دقیق رسیدگی برای هر خدمت تاکید کرد.
کبیری خاطر نشان کرد: تشکیل دو کمیسیون با رویکرد نگاه به گذشته و آینده به ترتیب با موضوعیت بررسی پروندههای انباشته شده در طی سالهای قبل و نیز اصلاح و تسهیل فرایندهای اداری در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار دارد.
وی از تمامی معاونان و مدیران عامل شرکتهای تابعه خواست تا نسبت به شناسایی گلوگاهها و روشهایی که سبب کندی فرایند اداری در مسیر ارائه خدمات شایسته به مردم میشود؛ اهتمام ورزند و زمان دقیق ارائه خدمات به ارباب رجوعان را به صورت دقیق مشخص و گزارش کنند.
کبیری از معاون اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان خواست جهت گردآوری گزارشهای ارسالی درون سازمانی اقدام کرده و با دعوت از نمایندگان جوامع صنفی به کمیسیون تسهیل فرایندها و مشورت با ذینفعان و نیز اطلاع رسانی از نحوه اجرا، زمینه را برای مشارکت عمومی فراهم کند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم ایجاد زیرساختهای اجرایی به منظور تسهیل و تسریع در فرایند ثبت شرکتها و به روزرسانی و بهینه سازی ارائه خدمات کیفی به ارباب رجوعان گفت: مسیر ارائه تمامی خدمات سازمان منطقه آزاد کیش و شرکتهای تابعه باید شفاف، واضح و براساس زمان تعیین شده صورت پذیرد.
وی ادامه داد: تمامی این برنامهها در راستای فراهم کردن راه اندازی "پنجره واحد خدمت" که یک سامانه مرکزی و یکپارچه در ارائه خدمات به کیشوندان، سرمایه گذاران و گردشگران است؛ طراحی شده است.
گفتنی است تخصیص خط تلفنهای بیشتر برای سازمان و سامانه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات (۱۲۴)، راهکارهای اطلاع رسانی به گردشگران مسیر دریایی در صورت بروز وضعیت نامساعد جوی، ارائه خدمات مناسب به گردشگران نوروزی، ابلاغ تمامی چالشهای کمیتههای نوروزی در سالهای گذشته به منظور جلوگیری از وقوع آن و پیش بینی امکانات و تمهیدات لازم بیمارستان در ایام نوروز از جمله مباحثی بود که در چهارمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش مورد بررسی قرار گرفت.